Wij hebben een MT-breed, waarin alle opervullers en caissieres ook worden meegenomen. Deze 19 mensen dragen ook stropdasjes, voor de herkenbaarheid van het kader. Jeuhjquote:
Neh, onze oude SM wel, maar tegenwoordig niemandquote:Op zaterdag 3 maart 2007 18:09 schreef o-fiel het volgende:
[..]
Wij hebben een MT-breed, waarin alle opervullers en caissieres ook worden meegenomen. Deze 19 mensen dragen ook stropdasjes, voor de herkenbaarheid van het kader. Jeuhj
lol, inderdaadquote:
Ik mag hopen een nul te veel.quote:
Ah, op die fiets, ik dacht je omzet deze week.quote:Op zondag 4 maart 2007 00:13 schreef highway101 het volgende:
[..]
zeker niet. Check hierbovenaan deze pagina maar
quote:Op zondag 4 maart 2007 00:17 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Ah, op die fiets, ik dacht je omzet deze week.
quote:
Hij duurde in totaal 3 weken; komende week is dus de laatste. Daarna krijgen we 2 Biologische Weken.quote:Op zondag 4 maart 2007 11:13 schreef -Sum- het volgende:
tot wanneer duurt die wiz actie ook alweer?
Againquote:Op zondag 4 maart 2007 11:32 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Hij duurde in totaal 3 weken; komende week is dus de laatste. Daarna krijgen we 2 Biologische Weken.
Het is alweer een tijd geleden dat we echte Biologische Weken hebben gehad.quote:
Wat waren die bolletjes dan?quote:Op zondag 4 maart 2007 11:39 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Het is alweer een tijd geleden dat we echte Biologische Weken hebben gehad.
Gezonde Keuze Klavertje...quote:Op zondag 4 maart 2007 11:52 schreef Renesite het volgende:
Oh wacht.. AH bewust.
Hopelijk kan ik dan eindelijk mijn biologische groente & fruitpakketten slijten á ¤ 9,95quote:Op zondag 4 maart 2007 11:32 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Hij duurde in totaal 3 weken; komende week is dus de laatste. Daarna krijgen we 2 Biologische Weken.
Bouwvak is....quote:Op zondag 4 maart 2007 12:26 schreef ReMcOrE het volgende:
zo, hier maar eens een TVP, kan ik nog een beetje bijblijvenhoorde gisteren dat zo wat alle collega's van de kassa in de bouwvak vrij hebben genomen en ik hoef dat niet perse, dus waarschijnlijk wordt dat heel veel uurtjes draaien in die weken
Er bestaat al jaren een biologisch groente- of fruitabonnement van Odin, dan mag je elke week een soort biologisch verrassingspakket ophalen bij de plaatselijke reformzaak. Dit lijkt met het antwoord van Appie op dat idee. Maar dan zonder dat ze weten hoeveel mensen zo'n doos komen ophalen.quote:Op zondag 4 maart 2007 12:37 schreef Brammie1 het volgende:
lopen die pakketten een beetje? Wij hebben ze namelijk niet
Ook hallo.quote:Op zondag 4 maart 2007 12:49 schreef loveli het volgende:
[..]
Er bestaat al jaren een biologisch groente- of fruitabonnement van Odin, dan mag je elke week een soort biologisch verrassingspakket ophalen bij de plaatselijke reformzaak. Dit lijkt met het antwoord van Appie op dat idee. Maar dan zonder dat ze weten hoeveel mensen zo'n doos komen ophalen.
de 150 grootste winkels hebben hem. Wij dus ook.quote:Op zondag 4 maart 2007 12:37 schreef Brammie1 het volgende:
lopen die pakketten een beetje? Wij hebben ze namelijk niet
Doen ze voornamelijk in franchisers. Wij mogen officieel geen bonuskaart bij de kassa hebben.quote:Op zondag 4 maart 2007 13:00 schreef GotC het volgende:
Nog effe over die bonuskaarten. Wij hebben bij elke kassa gewoon de streepjescode ...00012 liggen, op een kaartje ofzo, dus alleen scannen en klaar
.
En een dakterras..daar zou ik echt een moord voor plegen.
Als er wel een ligt voer ik het toneelstukje op.quote:Op zondag 4 maart 2007 14:00 schreef CryptoKnight het volgende:
Punt is, dat die mastercard officieel niet eens bij de kassa mag liggen. Deze is bedoeld voor om nieuwe klanten cq toeristen toch tevreden te kunnen stellen met de bonuskorting.
Echter ligt hij bij mij ook naast de kassa, maar ik merk dat veel klanten dit ook weten. Op de vraag "heeft u een bonuskaart?" krijg ik veel te horen "hoezo, je hebt er hier toch zelf een liggen?". En op deze manier gaat het z'n doel natuurlijk voorbij.
Maar ja... je kan moeilijk tegen de klant zeggen dat hij toch echt zelf een bonuskaart nodig heeft omdat we dan z'n koopgedrag een goed in de gaten kunnen houden.
Echter gaan we deze zomer over op zelfscan dus dan zullen al deze klanten toch echt hun eigen bonuskaart moeten gaan gebruiken.
Mee eens, zeer zeker. Vind het ook ietwat vreemd dat we een 'bonuskaart' (het is tenslotte geen kaart, slechts de streepjescode op een stuk papier) bij de kassa hebben liggen.quote:Op zondag 4 maart 2007 14:00 schreef CryptoKnight het volgende:
Punt is, dat die mastercard officieel niet eens bij de kassa mag liggen. Deze is bedoeld voor om nieuwe klanten cq toeristen toch tevreden te kunnen stellen met de bonuskorting.
Echter ligt hij bij mij ook naast de kassa, maar ik merk dat veel klanten dit ook weten. Op de vraag "heeft u een bonuskaart?" krijg ik veel te horen "hoezo, je hebt er hier toch zelf een liggen?". En op deze manier gaat het z'n doel natuurlijk voorbij.
Maar ja... je kan moeilijk tegen de klant zeggen dat hij toch echt zelf een bonuskaart nodig heeft omdat we dan z'n koopgedrag een goed in de gaten kunnen houden.
Echter gaan we deze zomer over op zelfscan dus dan zullen al deze klanten toch echt hun eigen bonuskaart moeten gaan gebruiken.
Volgende geloof ikquote:Op zondag 4 maart 2007 14:28 schreef Twisted_Logic het volgende:
Deze week of volgende week weer loon?
quote:14-02-2007 by 4860.29.875 KONINKLIJKE AHOLD NV bij ¤ 218,31
Bij ons kan je er ook mee zelfscannenquote:Op zondag 4 maart 2007 14:24 schreef GotC het volgende:
De meeste klanten hebben ook wel door dat t alleen voor hun koopgedrag is.
Volgens mij moest dat al eind Januariquote:Op zondag 4 maart 2007 19:50 schreef Twisted_Logic het volgende:
Shit ik vergeet steeds mijn vakantie door te geven. Echter ben ik er nog niet helemaal uit wanneer ik vakantie wil.
Dit moest toch eigenlijk al eind februari?
Fuckquote:Op zondag 4 maart 2007 19:52 schreef highway101 het volgende:
[..]
Volgens mij moest dat al eind Januari![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |