Wij hebben een MT-breed, waarin alle opervullers en caissieres ook worden meegenomen. Deze 19 mensen dragen ook stropdasjes, voor de herkenbaarheid van het kader. Jeuhjquote:
Neh, onze oude SM wel, maar tegenwoordig niemandquote:Op zaterdag 3 maart 2007 18:09 schreef o-fiel het volgende:
[..]
Wij hebben een MT-breed, waarin alle opervullers en caissieres ook worden meegenomen. Deze 19 mensen dragen ook stropdasjes, voor de herkenbaarheid van het kader. Jeuhj
lol, inderdaadquote:
Ik mag hopen een nul te veel.quote:
Ah, op die fiets, ik dacht je omzet deze week.quote:Op zondag 4 maart 2007 00:13 schreef highway101 het volgende:
[..]
zeker niet. Check hierbovenaan deze pagina maar
quote:Op zondag 4 maart 2007 00:17 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Ah, op die fiets, ik dacht je omzet deze week.
quote:
Hij duurde in totaal 3 weken; komende week is dus de laatste. Daarna krijgen we 2 Biologische Weken.quote:Op zondag 4 maart 2007 11:13 schreef -Sum- het volgende:
tot wanneer duurt die wiz actie ook alweer?
Againquote:Op zondag 4 maart 2007 11:32 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Hij duurde in totaal 3 weken; komende week is dus de laatste. Daarna krijgen we 2 Biologische Weken.
Het is alweer een tijd geleden dat we echte Biologische Weken hebben gehad.quote:
Wat waren die bolletjes dan?quote:Op zondag 4 maart 2007 11:39 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Het is alweer een tijd geleden dat we echte Biologische Weken hebben gehad.
Gezonde Keuze Klavertje...quote:Op zondag 4 maart 2007 11:52 schreef Renesite het volgende:
Oh wacht.. AH bewust.
Hopelijk kan ik dan eindelijk mijn biologische groente & fruitpakketten slijten á ¤ 9,95quote:Op zondag 4 maart 2007 11:32 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Hij duurde in totaal 3 weken; komende week is dus de laatste. Daarna krijgen we 2 Biologische Weken.
Bouwvak is....quote:Op zondag 4 maart 2007 12:26 schreef ReMcOrE het volgende:
zo, hier maar eens een TVP, kan ik nog een beetje bijblijvenhoorde gisteren dat zo wat alle collega's van de kassa in de bouwvak vrij hebben genomen en ik hoef dat niet perse, dus waarschijnlijk wordt dat heel veel uurtjes draaien in die weken
Er bestaat al jaren een biologisch groente- of fruitabonnement van Odin, dan mag je elke week een soort biologisch verrassingspakket ophalen bij de plaatselijke reformzaak. Dit lijkt met het antwoord van Appie op dat idee. Maar dan zonder dat ze weten hoeveel mensen zo'n doos komen ophalen.quote:Op zondag 4 maart 2007 12:37 schreef Brammie1 het volgende:
lopen die pakketten een beetje? Wij hebben ze namelijk niet
Ook hallo.quote:Op zondag 4 maart 2007 12:49 schreef loveli het volgende:
[..]
Er bestaat al jaren een biologisch groente- of fruitabonnement van Odin, dan mag je elke week een soort biologisch verrassingspakket ophalen bij de plaatselijke reformzaak. Dit lijkt met het antwoord van Appie op dat idee. Maar dan zonder dat ze weten hoeveel mensen zo'n doos komen ophalen.
de 150 grootste winkels hebben hem. Wij dus ook.quote:Op zondag 4 maart 2007 12:37 schreef Brammie1 het volgende:
lopen die pakketten een beetje? Wij hebben ze namelijk niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |