Wij hebben een MT-breed, waarin alle opervullers en caissieres ook worden meegenomen. Deze 19 mensen dragen ook stropdasjes, voor de herkenbaarheid van het kader. Jeuhjquote:
Neh, onze oude SM wel, maar tegenwoordig niemandquote:Op zaterdag 3 maart 2007 18:09 schreef o-fiel het volgende:
[..]
Wij hebben een MT-breed, waarin alle opervullers en caissieres ook worden meegenomen. Deze 19 mensen dragen ook stropdasjes, voor de herkenbaarheid van het kader. Jeuhj
lol, inderdaadquote:
Ik mag hopen een nul te veel.quote:
Ah, op die fiets, ik dacht je omzet deze week.quote:Op zondag 4 maart 2007 00:13 schreef highway101 het volgende:
[..]
zeker niet. Check hierbovenaan deze pagina maar
quote:Op zondag 4 maart 2007 00:17 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Ah, op die fiets, ik dacht je omzet deze week.
quote:
Hij duurde in totaal 3 weken; komende week is dus de laatste. Daarna krijgen we 2 Biologische Weken.quote:Op zondag 4 maart 2007 11:13 schreef -Sum- het volgende:
tot wanneer duurt die wiz actie ook alweer?
Againquote:Op zondag 4 maart 2007 11:32 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Hij duurde in totaal 3 weken; komende week is dus de laatste. Daarna krijgen we 2 Biologische Weken.
Het is alweer een tijd geleden dat we echte Biologische Weken hebben gehad.quote:
Wat waren die bolletjes dan?quote:Op zondag 4 maart 2007 11:39 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Het is alweer een tijd geleden dat we echte Biologische Weken hebben gehad.
Gezonde Keuze Klavertje...quote:Op zondag 4 maart 2007 11:52 schreef Renesite het volgende:
Oh wacht.. AH bewust.
Hopelijk kan ik dan eindelijk mijn biologische groente & fruitpakketten slijten á ¤ 9,95quote:Op zondag 4 maart 2007 11:32 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Hij duurde in totaal 3 weken; komende week is dus de laatste. Daarna krijgen we 2 Biologische Weken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |