Ik zou hier lang en breed op elk woord en elk leesteken kunnen ingaan, maar samengevat komt het hier op neer:quote:Op vrijdag 2 maart 2007 14:06 schreef Gezondaar het volgende:
Hele post
jouw avatar lijkt op geqxonquote:Op vrijdag 2 maart 2007 22:55 schreef Svensational het volgende:
Ik stel voor om gewoon een apart slowchat-forum te starten
I'm not worthyquote:
ja die zocht ik, kan je em op fok wiki plaatsen en dan linkje in OP doen?quote:Op donderdag 8 maart 2007 00:06 schreef Mike het volgende:
Die link was al een paar dagen weg.
Ik zie trouwens dat die OP op m'n eigen site staat...wist ik niks meer van.
Ik ga ff kijkenquote:Op donderdag 8 maart 2007 00:14 schreef Mike het volgende:
Ik heb eerlijk gezegd weinig verstand van de FOK!wiki...kom er nooit. Maar volgens mij moet je zelf wat kunnen maken.
quote:Op maandag 26 maart 2007 16:23 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Yup, en hier zitten we voor Grey's Anatomy(zie nu trouwens pas dat de TT niet klopt...
)
Greys Anatomy #19 (NL): Nine crimes.quote:Op maandag 2 april 2007 14:40 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Speaking of which: wordt de fout in de TT nog aangepast vóórdat het topic vol is?
Top!quote:Op maandag 2 april 2007 18:53 schreef Mike het volgende:
Ja, bijna meteen na de melding.
Ah, ok. Dankquote:Op maandag 2 april 2007 19:06 schreef Mike het volgende:
Dat komt omdat zulke programma's (net zoals bv Expeditie Robinson en Peking Expres) tot de Real Life Soaps behoren en die vallen op FOK! onder Soaps, Showbizz & Sterren.
Een onzin topic van mij waar ik die foto had gepost.quote:Op maandag 2 april 2007 14:01 schreef Mike het volgende:
Dat zou kunnen. Heb je enig idee wat die reactie inhoudt? Ik snap het niet namelijk.
Mike zou jij daar willen kijken.quote:Op vrijdag 6 april 2007 19:42 schreef tong80 het volgende:
[..]
Heb liever dat ik eerst begin. Dan is het pijpen lekkerder na het beffen
Jij leeft nogquote:
bedanktquote:Op dinsdag 10 april 2007 01:12 schreef Mike het volgende:
Posts verwijderd.
Heeft niets met de hoofdletters te maken, probleem is er nu al een tijdje. Ik heb overigens nergens last van.quote:Op zondag 15 april 2007 01:30 schreef Sokolsky het volgende:
Oké, dit gaat raar klinken. Sinds de FMT-topics beginnen met "FOK!" ipv "Fok!" zie ik ze af en toe niet meer in het FTR-overzicht staan. Er is dan net in gepost, maar 't topic is nergens te vinden. Na een refresh staat 'ie ineens wel weer bovenaan. Hoe komt dat? En is het verband met die hoofdletters gewoon toeval?
bedankt modjesquote:Op zondag 15 april 2007 02:34 schreef Hijacking het volgende:
Films die jij vet vindt en anderen kut
ff de tt in vindt veranderen domme fout
Sommige topics of sommige topicstarters verdienen dat.quote:Op dinsdag 17 april 2007 17:54 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Een paar zitten mijn Ernst, Bobbie en de rest topic te verpesten. Waarschijnlijk vinden ze het programma 'minder' omdat het toevallig als kinderprogamma bekend is.
Ja jij bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 17 april 2007 20:26 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Sommige topics of sommige topicstarters verdienen dat.
Okee.quote:Op maandag 16 april 2007 18:05 schreef Mike het volgende:
Ik heb je vraag even voorgelegd aan degene die het topic geopend had, dwerg. Er zal dus ongetwijfeld straks een antwoord komen.
Ik denk dat ik het even anders aan moet pakken.quote:
Da's meer voor de DIG-mods...je kunt je vraag hier kwijt: Het grote Digital Corner Feedback-topicquote:
quote:Op dinsdag 24 april 2007 16:12 schreef Mike het volgende:
[..]
Da's meer voor de DIG-mods...je kunt je vraag hier kwijt: Het grote Digital Corner Feedback-topic
klinkt logisch maar wel een beetje achterhaaldquote:Op dinsdag 24 april 2007 16:26 schreef SaintOfKillers het volgende:
Elk subforum heeft zijn eigen mods en zijn eigen feedbacktopic. Sommige mods vinden het niet leuk als een "vreemde" mod in hun subforum modereert.
Ooit werd alles in het subforum Feedback behandeld, maar dat is met 40+ fora niet te behappen. Deze aparte feedbacktopics in de subfora werken prima.quote:Op woensdag 25 april 2007 11:51 schreef VampiricDemon het volgende:
[..]
klinkt logisch maar wel een beetje achterhaald![]()
Doe er eens wat aan Eugenequote:Op woensdag 25 april 2007 21:22 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Verdomme ik ben het zo zat, in het topic Ernst, Bobbie en de rest doen ze er alles aan om mij zoveel mogelijk te kwetsen en dwars te zitten.
Heel spijtig, ik snap gewoon niet waarom men elkaar niet in zijn of haar waarde laat.quote:Op woensdag 25 april 2007 21:22 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Verdomme ik ben het zo zat, in het topic Ernst, Bobbie en de rest doen ze er alles aan om mij zoveel mogelijk te kwetsen en dwars te zitten.
Dat is jouw naam toch?quote:Op woensdag 25 april 2007 22:28 schreef Mike het volgende:
Waar komt dat Eugene eigenlijk vandaan?
Niet dat ik weet.quote:
Waar dan?quote:
Het zit wat anders, zo blijkt. Ik ben in mijn eigen fantasietjes gaan gelovenquote:
En dan nog zo'n onschuldige reactie geven.quote:Op woensdag 25 april 2007 22:27 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Heel spijtig, ik snap gewoon niet waarom men elkaar niet in zijn of haar waarde laat.
quote:Op woensdag 25 april 2007 22:55 schreef Merkie het volgende:
[..]
Het zit wat anders, zo blijkt. Ik ben in mijn eigen fantasietjes gaan geloven.
Prison Break (USA) #39 You wanna take that bitch down?
Ik ben toch ook onschuldig?quote:Op woensdag 25 april 2007 22:59 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
En dan nog zo'n onschuldige reactie geven.![]()
Hij en nog een paar anderen zitten mij de hele tijd te treiteren. Ik ben niet degene die dat wil.quote:Op woensdag 25 april 2007 23:03 schreef Mike het volgende:
Pff...gaan jullie nou hier ook nog door?
Laat elkaar eens met rust.
Ja, zij zijn ook stout.quote:Op woensdag 25 april 2007 23:06 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Hij en nog een paar anderen zitten mij de hele tijd te treiteren. Ik ben niet degene die dat wil.
Mijn welgemeende excuses.quote:Op woensdag 25 april 2007 23:03 schreef Mike het volgende:
Pff...gaan jullie nou hier ook nog door?
Laat elkaar eens met rust.
Ik weet dat je het meent, -Mo-...dat doet me goed.quote:Op woensdag 25 april 2007 23:09 schreef -Mo- het volgende:
Maar ik zal ophouden, mijn waarde Mike. Omdat ik zo tegen je op kijk.
Die Eugene.quote:Op woensdag 25 april 2007 23:09 schreef Mike het volgende:
[..]
Ik weet dat je het meent, -Mo-...dat doet me goed.
quote:
Maar waarom hebben hun dan het recht om mijn topic te verzieken?quote:Op woensdag 25 april 2007 23:07 schreef Mike het volgende:
[..]
Ja, zij zijn ook stout.Maar jij moet niet overal op reageren en beseffen dat er ook negatieve reacties in een topic kunnen komen. FOK! is geen Libelle-forum.
Dat doe je zelf door te happen.quote:Op donderdag 26 april 2007 15:26 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Maar waarom hebben hun dan het recht om mijn topic te verzieken?
Jouw topic? Heb je de rechten van dat topic gekocht?quote:Op donderdag 26 april 2007 15:26 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Zij.quote:Op donderdag 26 april 2007 15:26 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Ja maar dan hoef je toch nog niet persé iemand expres dwars te gaan zitten?quote:Op donderdag 26 april 2007 16:50 schreef Copycat het volgende:
[..]
Jouw topic? Heb je de rechten van dat topic gekocht?
Het is een discussieforum, geen ja en amen-forum.
Dat komt inderdaad omdat jij zo lekker hapt. Zodra iemand zegt Ernst, Bobbie en de rest dom kindervermaak te vinden, sta jij op je achterste benen te roepen dat men dan maar weg moet blijven uit jouw topic. En daarmee bereik je het tegenovergestelde resultaat.quote:Op donderdag 26 april 2007 16:51 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Ja maar dan hoef je toch nog niet persé iemand expres dwars te gaan zitten?
omgquote:Op zondag 29 april 2007 13:49 schreef Mike het volgende:
Gaat het over z'n programma? Er loopt namelijk een topic: [SBS6] Peter R. de Vries #4: Met de stem van Arend L. _O_
Hebben we volgens mij nooit gehad op Fok!... Tijd dat Breuls daar eens mee aan de slag gaat...quote:Op dinsdag 1 mei 2007 18:21 schreef Mike het volgende:
Ja, da's weg...waar is de tijd gebleven dat je dat zelf kon?
Dank uquote:Op maandag 7 mei 2007 22:00 schreef Mike het volgende:
Klopt. Offtopic reacties verwijderd.
Ja, daar had je overigens al wel eens in gepost.quote:Op donderdag 10 mei 2007 20:25 schreef SunChaser het volgende:
Oh wacht er is een heel eurovisie forum
Ja, die heben nu en gezellig HOMO forum.quote:Op donderdag 10 mei 2007 20:28 schreef Mike het volgende:
En ik denk dat 'de fans' al wel doorhadden dat het forum er was.
Was jij niet degene die een topic over het Songfestival opende?quote:Op donderdag 10 mei 2007 20:32 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Ja, die heben nu en gezellig HOMO forum.
Nee, maar ik had t kunnen zijnquote:Op donderdag 10 mei 2007 20:33 schreef Mike het volgende:
[..]
Was jij niet degene die een topic over het Songfestival opende?
Thanksquote:Op maandag 21 mei 2007 18:08 schreef Mike het volgende:
Dat kan.
Volgens Q_B worden haar postjes verwijderd, ze weet niet door wie of wat. Kan jij niet zien of er postjes zijn verwijderd? (als het goed is zie jij ze als hidden en wij zien ze niet meer of zoiets?)quote:Op maandag 21 mei 2007 23:00 schreef SaintOfKillers het volgende:
Met een eis wordt enkel rekening gehouden als het woord goed wordt gespeld.
Verder weet ik niet waarover het gaat, ik heb niets verwijderd.
Het zou kunnen hoor, dat er wat weg is. Dan zullen de posts OF offtopic OF over downloaden zijn gegaan.quote:Op maandag 21 mei 2007 23:20 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Volgens Q_B worden haar postjes verwijderd, ze weet niet door wie of wat. Kan jij niet zien of er postjes zijn verwijderd? (als het goed is zie jij ze als hidden en wij zien ze niet meer of zoiets?)
Ze is stout, ik weet het, maar weet jij ook dat Q_B gwoon in dat topic moet blijven reageren omdat dat topic anders niet meer "lost" is? Laten we afspreken dat er minimaal 1 post van haar niet gedeleted wordt per Lost-topicquote:Op maandag 21 mei 2007 23:21 schreef Mike het volgende:
[..]
Het zou kunnen hoor, dat er wat weg is. Dan zullen de posts OF offtopic OF over downloaden zijn gegaan.
Er is overigens wel eens een tvp van Q_B verwijderd...die worden allemaal verwijderd nl.
Als het een normale post is over Lost wordt er sowieso niks gedelete he? Ik zou dat dus aanraden dan:'post minimaal 1 keer iets over de serie'.quote:Op maandag 21 mei 2007 23:26 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ze is stout, ik weet het, maar weet jij ook dat Q_B gwoon in dat topic moet blijven reageren omdat dat topic anders niet meer "lost" is? Laten we afspreken dat er minimaal 1 post van haar niet gedeleted wordt per Lost-topic. Deal?
![]()
Ik zal me best doen, ze is een tikkie eigenwijs maar we proberen het maar ff...quote:Op maandag 21 mei 2007 23:28 schreef Mike het volgende:
[..]
Als het een normale post is over Lost wordt er sowieso niks gedelete he? Ik zou dat dus aanraden dan:'post minimaal 1 keer iets over de serie'.
Right. Tvps van mensen die nooit een ontopic post gemaakt hebben blijven staan en mijne wordt verwijderd terwijl ik wél ontopic postquote:Op maandag 21 mei 2007 23:21 schreef Mike het volgende:
[..]
Er is overigens wel eens een tvp van Q_B verwijderd...die worden allemaal verwijderd nl.
De laatste helft van de reacties grofweg. Als jullie TVP's verbieden; wees dan consequentquote:Op dinsdag 22 mei 2007 13:48 schreef Mike het volgende:
Welke was offtopic?
Ze zijn allemaal offtopic gare ei dat je bent. Je gaat de boel niet lopen verzieken terwijl dit voorlopig de laatste topic is he?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 17:21 schreef Autoreply het volgende:
[..]
De laatste helft van de reacties grofweg. Als jullie TVP's verbieden; wees dan consequent
Onderhandelen gebeurt alleen als het woord goed wordt gespeldquote:Op dinsdag 22 mei 2007 17:13 schreef SolidasRock het volgende:
Nu op dit moment valt er weinig te vertellen in het Lost-topic, we zijn een beetje uitgespeculeerd en wachten nu af op de final episodes.
Zou KwueenBie nu dan nog een tvp mogen plaatsen voor deze ene keer want de komende half jaar komt er geen Lost-aflevering meer
Deal?
eis eis eis... (ik schreef het nu wel goed, dus er moet nu wel over onderhandelt worden heh )
En bedankt. Ben je altijd zo vriendelijk uilskuikenquote:Op dinsdag 22 mei 2007 17:52 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ze zijn allemaal offtopic gare ei dat je bent.
Ik verziek de boel niet. Als ik een TVP plaats zorg ik dat andere mensen er overheen lezen zodat ze er geen last van hebben. Nu kan ik 20 zinloze opmerkingen over 24 en Heroes gaan lezen. Daar zijn andere topics voorquote:Je gaat de boel niet lopen verzieken terwijl dit voorlopig de laatste topic is he?![]()
Het spijt me dat ik je gaar noemde ei dat je bent...quote:Op dinsdag 22 mei 2007 18:06 schreef Autoreply het volgende:
[..]
En bedankt. Ben je altijd zo vriendelijk uilskuiken![]()
ik lees nog liever dat slap gewauwel dan een "TVP!".quote:Ik verziek de boel niet. Als ik een TVP plaats zorg ik dat andere mensen er overheen lezen zodat ze er geen last van hebben. Nu kan ik 20 zinloze opmerkingen over 24 en Heroes gaan lezen. Daar zijn andere topics voor![]()
Ik niet. Ik wil het topic even scannen op nieuwe geruchten e.d. Dat verplicht je om ook gelul over 24 door te lezen.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 18:12 schreef SolidasRock het volgende:
ik lees nog liever dat slap gewauwel dan een "TVP!".![]()
Jij en andere eitjes verplichten mij om een topic vol met TVP door te bladeren. Voel je je dan helemaal niet schuldig of zo?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 18:22 schreef Autoreply het volgende:
Ik niet. Ik wil het topic even scannen op nieuwe geruchten e.d. Dat verplicht je om ook gelul over 24 door te lezen.
Niet dat ik weet...quote:Ben jij ook geen mod geweest trouwens![]()
Dus niet. De rest van de kippenkolonie komt met inhoudelijk posts; spoilers of ideeen hoe het verder gaat. Alles beter als het geblaat over 24/Heroes/whatever.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 18:34 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Jij en andere eitjes verplichten mij om een topic vol met TVP door te bladeren. Voel je je dan helemaal niet schuldig of zo?![]()
Ah dan verwar ik je vast met iemand andersquote:[..]
Niet dat ik weet...![]()
Ok, duidelijkquote:Op dinsdag 22 mei 2007 18:53 schreef SaintOfKillers het volgende:
Posts met enkel "tvp" worden verwijderd, de rest, mits (semi-)relevant, niet.
We hebben thuis ook kippen, ik zie het probleem niet.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 18:54 schreef SaintOfKillers het volgende:
Dit is trouwens niet de centrale pluimvee-slowchat, dus die kippen, kuikens en eieren mogen ook weg blijven.
Nee want TVP is een niets toevoegend woordje. Damned, alle series lopen bijna af en nu Lost ook nog brengt meer in het topic dan een stom woordje als tvp.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 18:40 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Dus niet. De rest van de kippenkolonie komt met inhoudelijk posts; spoilers of ideeen hoe het verder gaat. Alles beter als het geblaat over 24/Heroes/whatever.
En het ging over consequente mods. Als je alleen maar iets schrijft over een andere serie is dat gelijkwaardig aan "TVP" lijkt mij.
Halfzachte eiquote:Op dinsdag 22 mei 2007 18:54 schreef SaintOfKillers het volgende:
Dit is trouwens niet de centrale pluimvee-slowchat, dus die kippen, kuikens en eieren mogen ook weg blijven.
quote:Op woensdag 23 mei 2007 00:02 schreef SaintOfKillers het volgende:
Dicht.
ik wil echt niet zeuren, maar ik denk dat de serie een hoge verrassings-factor heeft per aflevering, net als 24 & Prison Break. en dan is het toch fijn dat je niks mee krijgt totdat je ze normaal / legaal kan zien...quote:Op vrijdag 25 mei 2007 15:07 schreef Merkie het volgende:
Dat zeg ik ook altijd, maar niemand boeit het.
Ik denk dat dit het meest in de buurt komt: Films kijken is leuk, maar lezen over films ook.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 01:27 schreef Herodus het volgende:
Hallo, is er ergens een topic over boeken die over film gaan? Ben nu bv 'Easy Riders and Raging Bulls' aan het lezen en was aan het zoeken of dat boek hier al besproken was. En of de docu beter is.
Ik vind het heel moeilijk om te zien welke TT iets verraadt en welke niet, omdat ik zelf niet naar Lost kijk. Bij een serie als Heroes of Prison Break was dat wat makkelijker. Zodra je dus een titel ziet die iets spoilert, dan kun je het beste even waarschuwen, want dan kan ik dat aankaarten in het Lost-topic.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 15:05 schreef Patch het volgende:
![]()
Er kan echt niks gedaan worden aan de topic-titels van "Lost"?
Ik bedoel, ik volg ze gewoon op de NL zender, voor zover dat te doen is... En ze spoilen natuurlijk niet superveel...
maar toch.... Ik neem aan dat bijv. Penny weer van haarzelf laat zien / horen...
en dat dan ook nog in hoofdletters...
![]()
Dan waarschuw ik nu...quote:Op zaterdag 26 mei 2007 10:34 schreef Mike het volgende:
[..]
Ik vind het heel moeilijk om te zien welke TT iets verraadt en welke niet, omdat ik zelf niet naar Lost kijk. Bij een serie als Heroes of Prison Break was dat wat makkelijker. Zodra je dus een titel ziet die iets spoilert, dan kun je het beste even waarschuwen, want dan kan ik dat aankaarten in het Lost-topic.
Oepsquote:Op zaterdag 26 mei 2007 14:47 schreef Mike het volgende:
Ja, 25 mei is al voorbij he?
Plus: [tv-tip]Bart: Vijf Jaar Tuin Op Zijn Buik NL3
Je bent te goed voor deze wereld !quote:Op zaterdag 26 mei 2007 14:48 schreef Mike het volgende:
Titel even aangepast en aangegeven dat de titel niet leuk is voor kijkers van de NL tv.
Mijn dank is groot.quote:Op donderdag 31 mei 2007 13:03 schreef SaintOfKillers het volgende:
Dat kan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |