Halfzachte eiquote:Op dinsdag 22 mei 2007 18:54 schreef SaintOfKillers het volgende:
Dit is trouwens niet de centrale pluimvee-slowchat, dus die kippen, kuikens en eieren mogen ook weg blijven.
quote:Op woensdag 23 mei 2007 00:02 schreef SaintOfKillers het volgende:
Dicht.
ik wil echt niet zeuren, maar ik denk dat de serie een hoge verrassings-factor heeft per aflevering, net als 24 & Prison Break. en dan is het toch fijn dat je niks mee krijgt totdat je ze normaal / legaal kan zien...quote:Op vrijdag 25 mei 2007 15:07 schreef Merkie het volgende:
Dat zeg ik ook altijd, maar niemand boeit het.
Ik denk dat dit het meest in de buurt komt: Films kijken is leuk, maar lezen over films ook.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 01:27 schreef Herodus het volgende:
Hallo, is er ergens een topic over boeken die over film gaan? Ben nu bv 'Easy Riders and Raging Bulls' aan het lezen en was aan het zoeken of dat boek hier al besproken was. En of de docu beter is.
Ik vind het heel moeilijk om te zien welke TT iets verraadt en welke niet, omdat ik zelf niet naar Lost kijk. Bij een serie als Heroes of Prison Break was dat wat makkelijker. Zodra je dus een titel ziet die iets spoilert, dan kun je het beste even waarschuwen, want dan kan ik dat aankaarten in het Lost-topic.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 15:05 schreef Patch het volgende:
![]()
Er kan echt niks gedaan worden aan de topic-titels van "Lost"?
Ik bedoel, ik volg ze gewoon op de NL zender, voor zover dat te doen is... En ze spoilen natuurlijk niet superveel...
maar toch.... Ik neem aan dat bijv. Penny weer van haarzelf laat zien / horen...
en dat dan ook nog in hoofdletters...
![]()
Dan waarschuw ik nu...quote:Op zaterdag 26 mei 2007 10:34 schreef Mike het volgende:
[..]
Ik vind het heel moeilijk om te zien welke TT iets verraadt en welke niet, omdat ik zelf niet naar Lost kijk. Bij een serie als Heroes of Prison Break was dat wat makkelijker. Zodra je dus een titel ziet die iets spoilert, dan kun je het beste even waarschuwen, want dan kan ik dat aankaarten in het Lost-topic.
Oepsquote:Op zaterdag 26 mei 2007 14:47 schreef Mike het volgende:
Ja, 25 mei is al voorbij he?
Plus: [tv-tip]Bart: Vijf Jaar Tuin Op Zijn Buik NL3
Je bent te goed voor deze wereld !quote:Op zaterdag 26 mei 2007 14:48 schreef Mike het volgende:
Titel even aangepast en aangegeven dat de titel niet leuk is voor kijkers van de NL tv.
Mijn dank is groot.quote:Op donderdag 31 mei 2007 13:03 schreef SaintOfKillers het volgende:
Dat kan.
Vanzelfsprekend.quote:Op woensdag 6 juni 2007 22:05 schreef SaintOfKillers het volgende:
Toffer dan Mike?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |