En dan nog zo'n onschuldige reactie geven.quote:Op woensdag 25 april 2007 22:27 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Heel spijtig, ik snap gewoon niet waarom men elkaar niet in zijn of haar waarde laat.
quote:Op woensdag 25 april 2007 22:55 schreef Merkie het volgende:
[..]
Het zit wat anders, zo blijkt. Ik ben in mijn eigen fantasietjes gaan geloven.
Prison Break (USA) #39 You wanna take that bitch down?
Ik ben toch ook onschuldig?quote:Op woensdag 25 april 2007 22:59 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
En dan nog zo'n onschuldige reactie geven.![]()
Hij en nog een paar anderen zitten mij de hele tijd te treiteren. Ik ben niet degene die dat wil.quote:Op woensdag 25 april 2007 23:03 schreef Mike het volgende:
Pff...gaan jullie nou hier ook nog door?
Laat elkaar eens met rust.
Ja, zij zijn ook stout.quote:Op woensdag 25 april 2007 23:06 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Hij en nog een paar anderen zitten mij de hele tijd te treiteren. Ik ben niet degene die dat wil.
Mijn welgemeende excuses.quote:Op woensdag 25 april 2007 23:03 schreef Mike het volgende:
Pff...gaan jullie nou hier ook nog door?
Laat elkaar eens met rust.
Ik weet dat je het meent, -Mo-...dat doet me goed.quote:Op woensdag 25 april 2007 23:09 schreef -Mo- het volgende:
Maar ik zal ophouden, mijn waarde Mike. Omdat ik zo tegen je op kijk.
Die Eugene.quote:Op woensdag 25 april 2007 23:09 schreef Mike het volgende:
[..]
Ik weet dat je het meent, -Mo-...dat doet me goed.
quote:
Maar waarom hebben hun dan het recht om mijn topic te verzieken?quote:Op woensdag 25 april 2007 23:07 schreef Mike het volgende:
[..]
Ja, zij zijn ook stout.Maar jij moet niet overal op reageren en beseffen dat er ook negatieve reacties in een topic kunnen komen. FOK! is geen Libelle-forum.
Dat doe je zelf door te happen.quote:Op donderdag 26 april 2007 15:26 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Maar waarom hebben hun dan het recht om mijn topic te verzieken?
Jouw topic? Heb je de rechten van dat topic gekocht?quote:Op donderdag 26 april 2007 15:26 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Zij.quote:Op donderdag 26 april 2007 15:26 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Ja maar dan hoef je toch nog niet persé iemand expres dwars te gaan zitten?quote:Op donderdag 26 april 2007 16:50 schreef Copycat het volgende:
[..]
Jouw topic? Heb je de rechten van dat topic gekocht?
Het is een discussieforum, geen ja en amen-forum.
Dat komt inderdaad omdat jij zo lekker hapt. Zodra iemand zegt Ernst, Bobbie en de rest dom kindervermaak te vinden, sta jij op je achterste benen te roepen dat men dan maar weg moet blijven uit jouw topic. En daarmee bereik je het tegenovergestelde resultaat.quote:Op donderdag 26 april 2007 16:51 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Ja maar dan hoef je toch nog niet persé iemand expres dwars te gaan zitten?
omgquote:Op zondag 29 april 2007 13:49 schreef Mike het volgende:
Gaat het over z'n programma? Er loopt namelijk een topic: [SBS6] Peter R. de Vries #4: Met de stem van Arend L. _O_
Hebben we volgens mij nooit gehad op Fok!... Tijd dat Breuls daar eens mee aan de slag gaat...quote:Op dinsdag 1 mei 2007 18:21 schreef Mike het volgende:
Ja, da's weg...waar is de tijd gebleven dat je dat zelf kon?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |