High School Musical is dé Disney film van dit jaar. 7.7 miljoen kijkers tijdens de eerste uitzending en 1.2 mensen kochten binnen 6 dagen de DVD.quote:Gabriella Montez is een verlegen studente die nieuw is op de East High School. Totdat ze wordt gedwongen te zingen op een karaokewedstrijd met Troy Bolton, de aanvoerder van het basketbalteam van de school. Hoe meer tijd ze met elkaar doorbrengen, hoe meer ze er achter komt dat ze beiden de liefde voor muziek en zingen delen. Maar kunnen zij deze liefde behouden wanneer hun school vertelt dat ze niet samen kunnen zijn
quote:Op zondag 24 december 2006 16:20 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[afbeelding]
[..]
High School Musical is dé Disney film van dit jaar. 7.7 miljoen kijkers tijdens de eerste uitzending en 1.2 mensen kochten binnen 6 dagen de DVD.
De soundtrack verkocht al meer dan 3.8 miljoen exemplaren en nu komt hij op Veronica.
Kijken dus!
25 december om 22.35...
Alleen noemt Veronica de film Grease 3![]()
quote:Also Known As:
Grease 3 (USA) (working title)
IMDB is not always right.quote:
Bet On Itquote:Op zaterdag 7 juli 2007 20:41 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
2 nieuwe liedjes zijn al uitgelekt
Videoclip:Troy & Gabriella - Music In Me
Muziek:Troy - Bet On It
en ik weet eigenlijk niet wat jij dan kijktquote:Op zondag 8 juli 2007 11:28 schreef JOO het volgende:
Het heeft wel allemaal wat weg van Saved By the Bell.
Nice photoquote:Op zaterdag 7 juli 2007 22:09 schreef AlohaXa het volgende:
En dat meisje is echt pretty
[afbeelding]
Waar heb je het gezien?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 00:49 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Hij is gaaaaf deel 2. Fabulous is echt super, en jammer dat dat nummer van Ryan & Sharpay pas op de DVD staat.
Ik heb echt krap 2 uur zitten genieten en ga hem morgen wéér kijken. SUPER
Gedownload.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |