hoedanook, een tijd terug hoorde ik delen van zn shows "dress to kill" en "glorious", maar omdat deze niet op dvd in regio 2 zijn verschenen, heb ik nu een regiovrije dvdspeler gekocht.
zo goed is ie dus, in mijn mening.
"circle" is wel te koop in regio 2 en die heb ik dan ook, vooral t laatste kwartier over darth vader is hilarisch, en t grappige is dat mijn favoriete deel van "dress to kill" ook over darth vader gaat.
deelt iemand mijn mening voor deze komiek?
[Dit bericht is gewijzigd door Astronaut_Jones op 26-05-2003 11:31]
Zelden zo gelachen bij een voorstelling, wat was deze man goed!
Ik kende 'm omdat 'ie al een paar keer met Have I Got News For You had meegedaan.
quote:weet je hier al meer over? en verder is dit gewoon een bump
Op maandag 26 mei 2003 22:27 schreef Chillmeister het volgende:
Anders kan je die shows op mp3 zoeken want ik heb ze namelijk op mp3 en de meeste grappen zijn te begrijpen zonder beeld. hij krijgt ook een doctoraal op de uni waar ik zit dit jaar
quote:Meer over dat hij zijn doctoraal heeft gekregen? dat staat hier
Op donderdag 2 oktober 2003 23:31 schreef Astronaut_Jones het volgende:[..]
weet je hier al meer over? en verder is dit gewoon een bump
Bij Rodirect hebben ze goedkoop een DVD van hem; We know where you live. Deze ken ik nog niet. Iemand die al gezien en is ie de moeite waard? http://www.rodirect.nl/displayers/index.asp?id=21664
quote:ik ken de cd glorious, volgens mij is die weer heel anders dan de film. is definite article de show met dat huge fuck-off boek achter 'm?
Op maandag 13 oktober 2003 21:52 schreef Angelic1 het volgende:
*steekt hand op*
Ik ben al een paar jaar in het bezit van 2 videobanden; Glorious en Definite Article. Vooral de laatstgenoemde vind ik hilarisch en dan kan je me onder de tafel vandaan vegen.Bij Rodirect hebben ze goedkoop een DVD van hem; We know where you live. Deze ken ik nog niet. Iemand die al gezien en is ie de moeite waard? http://www.rodirect.nl/displayers/index.asp?id=21664
maar zn nieuwe show Sexie is uit op dvd. en ik ben benieuwd wat jullie daarvan vinden..
en aangezien er drie mensen op dit forum ooit van hem gehoord hebben kan ik eigenlijk meteen zeggen wat ik ervan vind. maar dat doe ik niet.
quote:
Op zondag 28 december 2003 13:29 schreef ladygrinningsoul het volgende:
Ja ik ken Eddie Izzard al een aantal jaren maar mede omdat ik een Bowiefan ben. Eddie is namelijk ook een Bowiefan en was laatst nog bij zijn concert in MSG in NY. Hij was een paar weken geleden ook bij Parky trouwens, alhoewel ie daar wat tegenviel. Ik heb helaas nog geen 1 hele show van hem gezien maar wat ik wel gezien heb beviel me prima
maar naast een bowiefan, is ie ook een damn fine komiek. ik raadt je dan ook erg aan om een show van m te bekijken. nadeel is wel, dat in nederland t haast onmogelijk is zijn stand up shows te vinden. je kan ze niet krijgen in de winkel, je kan ze wel downloaden of bestellen via play.com ofzo(mocht je werkelijk interesse hebben)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |