abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_47089639
quote:
Herman den Blijker zoekt chef voor visrestaurant
Geplaatst op 09-03-2007 om 12:03

Herman den Blijker, de man achter verschillende RTL 5-programma's en eigenaar van diverse restaurants in Rotterdam, Amsterdam en Ouderkerk aan de Amstel, heeft een nieuwe missie: het openen van het grootste visrestaurant van Nederland. Aanko- mende zomer moet op de Kop van Zuid in Rotterdam het etablissement haar deuren openen en Den Blijker zoekt voor de spilfunctie binnen 'zijn winkeltje' een professionele chef. De zoektocht vindt plaats op televisie.

In Hermans Helden, dit voorjaar bij RTL 5, wordt deze zoektocht en de onderlinge strijd tussen de profs op de voet gevolgd. "Over de schouder van Den Blijker en com- pagnon David Crouwel wordt meegekeken naar de race om de spilfunctie die zich voornamelijk kenmerkt door kwaliteit en persoonlijkheid", aldus een woordvoerder. "De basistechnieken moet een prof namelijk al lang onder de knie hebben. Welke held benadert het beste Hermans smaak, heeft neus voor kwaliteit en gevoel voor de zaak?" Geļnteresseerden kunnen zich aanmelden via hermanshelden@rtl.nl.
Vervolg op Herman zoekt Chef. Ben benieuwd, lijkt me weer erg leuk!

Deze nu toch maar in FTR geopend, ondanks alle discussies omtrendt dit soort programma's in SHO/FTR/CUL
  vrijdag 9 maart 2007 @ 13:45:39 #2
93427 Echo99
© Boy_Snakeye 21.07.05
pi_47089872
Wordt nu een beetje afgezaagd vind ik...

Ik bedoel na 15, Hells Kitchen, Mijn tent is top, etc etc etc.
Lang leve mij! *O*
pi_47089905
Benieuwd of deze chef het langer volhoudt dan bij zijn restaurant in Amsterdam. Wie staat daar nu eigenlijk? iemand uit het programma of gewoon een vriendje van Herman?
  vrijdag 9 maart 2007 @ 13:46:49 #4
81846 minkuukel
Lekker hoorrrr
pi_47089915
quote:
Op vrijdag 9 maart 2007 13:45 schreef Echo99 het volgende:
Wordt nu een beetje afgezaagd vind ik...

Ik bedoel na 15, Hells Kitchen, Mijn tent is top, etc etc etc.
Maar nog niet zo erg als ............ met sterren.
Mij mag je er voor wakker maken.
pi_47089961
Nederland is te klein voor zo'n programma. Kwaliteit van de koks was echt dramatisch vorige keer.
niet de vervaarlijke schaduw
met zijn dikke pens vol pistolen
beiden ingevet als een locomotief onder nul
  vrijdag 9 maart 2007 @ 13:48:06 #6
93427 Echo99
© Boy_Snakeye 21.07.05
pi_47089966
quote:
Op vrijdag 9 maart 2007 13:46 schreef minkuukel het volgende:

[..]

Maar nog niet zo erg als ............ met sterren.
Dat is ook om op te kotsen! Schaatsen, dansen, zingen, koken,
Lang leve mij! *O*
pi_47091014
quote:
Op vrijdag 9 maart 2007 13:48 schreef Echo99 het volgende:

[..]

Dat is ook om op te kotsen! Schaatsen, dansen, zingen, koken,
Dat heeft hier toch niets mee te maken?

Ik vond het vorige programma erg tof, de zoektocht naar een nieuwe chef. Denk dat deze ook wel weer redelijk tof zal zijn, omdat hij nu voor een andere segment gaat - voor een echte vis-chef.
  vrijdag 9 maart 2007 @ 14:14:22 #8
93427 Echo99
© Boy_Snakeye 21.07.05
pi_47091076
quote:
Op vrijdag 9 maart 2007 14:13 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Dat heeft hier toch niets mee te maken?

Ik vond het vorige programma erg tof, de zoektocht naar een nieuwe chef. Denk dat deze ook wel weer redelijk tof zal zijn, omdat hij nu voor een andere segment gaat - voor een echte vis-chef.
Nee klopt, maar het concept is ook een beetje uitgemolken...
Lang leve mij! *O*
pi_47091108
quote:
Op vrijdag 9 maart 2007 14:14 schreef Echo99 het volgende:

[..]

Nee klopt, maar het concept is ook een beetje uitgemolken...
Dan kan je wel elk tv programma van de buis schrappen .
  vrijdag 9 maart 2007 @ 14:18:00 #10
93427 Echo99
© Boy_Snakeye 21.07.05
pi_47091238
quote:
Op vrijdag 9 maart 2007 14:15 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Dan kan je wel elk tv programma van de buis schrappen .
Nou, nou niet zo kritisch.

Ik vind dit een ander verhaal.

Koken met sterren
Dansen met sterren
Zingen met sterren
Schaatsen met sterren

Ik zoek 1 koks
Ik zoek 15 koks
Ik zoek 4 koks
Ik zoek 1 viskok

Lang leve mij! *O*
pi_47091633
quote:
Op vrijdag 9 maart 2007 14:18 schreef Echo99 het volgende:

[..]

Nou, nou niet zo kritisch.

Ik vind dit een ander verhaal.

Koken met sterren
Dansen met sterren
Zingen met sterren
Schaatsen met sterren

Ik zoek 1 koks
Ik zoek 15 koks
Ik zoek 4 koks
Ik zoek 1 viskok

Om dan maar even off topic te gaan:

Het is toch zo? Een concept is dan een keer vernieuwend en daarna wordt het uitgemolken volgens jou? Dan kan je Idols schrappen. Dan kan je Wie Is De Mol schrappen. Dan kan je Peking Express schrappen. Dan kan je Expeditie Robinson schrappen. Dan kan je Spoorloos schrappen. Etc.

Als iets scoort is het populair en worden er vervolgen op gemaakt. Vorige editie deed het goed dus komt er nog 1. Er is gelijk publiciteit voor z'n restaurant, RTL trekt kijkcijfers en deelnemers doen op deze manier een open sollicitatie bij elk ander restaurant - mits ze het goed doen.

En dan nog. Als je het niet wil kijken of het uitgemolken vindt, dan heb je de keuze om niet te kijken of je er druk om te maken - toch?
  vrijdag 9 maart 2007 @ 14:34:28 #12
93427 Echo99
© Boy_Snakeye 21.07.05
pi_47091903
quote:
Op vrijdag 9 maart 2007 14:27 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Om dan maar even off topic te gaan:

Het is toch zo? Een concept is dan een keer vernieuwend en daarna wordt het uitgemolken volgens jou? Dan kan je Idols schrappen. Dan kan je Wie Is De Mol schrappen. Dan kan je Peking Express schrappen. Dan kan je Expeditie Robinson schrappen. Dan kan je Spoorloos schrappen. Etc.

Als iets scoort is het populair en worden er vervolgen op gemaakt. Vorige editie deed het goed dus komt er nog 1. Er is gelijk publiciteit voor z'n restaurant, RTL trekt kijkcijfers en deelnemers doen op deze manier een open sollicitatie bij elk ander restaurant - mits ze het goed doen.

En dan nog. Als je het niet wil kijken of het uitgemolken vindt, dan heb je de keuze om niet te kijken of je er druk om te maken - toch?
Het lijkt mij dat jij je er drukker om maakt dan ik

Op zich heb je wel gelijk hoor... Er zijn meer programma's die uitgemolken worden alleen wordt er dan een andere draai aangegeven waardoor het toch leuk blijft om te kijken.

De draai die aan dit programma wordt gegeven, er wordt geen vlees maar vis gebakken, lijkt mij meer leuk om te kijken voor de "kook freaks" dan voor het grote publiek.

Aan de andere kant never change a winning formula
Lang leve mij! *O*
pi_47092654
quote:
Op vrijdag 9 maart 2007 14:34 schreef Echo99 het volgende:

[..]

Het lijkt mij dat jij je er drukker om maakt dan ik
Druk maken is natuurlijk wat overdreven
quote:
Op zich heb je wel gelijk hoor... Er zijn meer programma's die uitgemolken worden alleen wordt er dan een andere draai aangegeven waardoor het toch leuk blijft om te kijken.
En ook tot in den treure gedaan worden. RTL zal bijv compleet fout met het ijsdansen, terwijl het SBS wel lukte. Je moet goed opletten dat je wel wat vernieuwends blijft doen of het net goed aanpast. Maar als het goed lukt, dan is het ook prima. Vaak ben je ook afhankelijk van kandidaten/sterren.
quote:
De draai die aan dit programma wordt gegeven, er wordt geen vlees maar vis gebakken, lijkt mij meer leuk om te kijken voor de "kook freaks" dan voor het grote publiek.
Mwah. Het zal niet gauw een heel breed publiek trekken. De echte kookfreaks zullen liever naar het slechte Topkok (van Tien) hebben gekeken dan nu naar Mijn Tent Is Top. Persoonlijk vind ik dit en MTIT wel erg boeiend, omdat ik sowieso den Blijker wel een leuk persoon vind en het overeen komt met mijn interesses. Maar dat hang natuurlijk ook van personen zelf af.
quote:
Aan de andere kant never change a winning formula
.
pi_47104342
Het is inderdaad weer het zoveelste programma van Den Blijker, maar dat zijn wel de enige programma's bij RTL waar ik eventueel voor thuis blijft. Leuk dat er straks na MTIT weer wat te zien is!
Maak nie regtig saak nie
  zondag 11 maart 2007 @ 18:53:33 #15
167723 sanni
Acima de seu
pi_47163424
Leuk dit 'oude' persbericht. Volgens de berichten die ik binnenkreeg is men al bezig met het
selecteren van potentiele kandidaten voor dit grootste visch-restaurant van Rotterdam e.o.
Dit zal trouwens het laatste kunststukje zijn van den Bijker want zijn contract met RTL
is hierna afgelopen en hijzelf vindt het wel best zo. Maar goed,we zullen zien de komende
maanden.
  donderdag 3 mei 2007 @ 19:12:06 #16
167723 sanni
Acima de seu
pi_48975222
* SCHOP *

Komende week wordt dus de eerste aflevering van de nieuwe reality-serie uitgezonden op weg naar de grande-finale (25 juni) wanneer het Grootste Visch restaurant van Nederland met een spetterende opening - waar tout Nederland weer zal worden uitgenodigd - zijn deuren zal openen.
Elke dinsdag vanaf 21:30 uur tot 22:30 uur op RTL 5. Herman's Helden

benieuwd hoe de Zuid-Afrika trip de chef's in spe is bevallen.....
pi_49136849
vanavond maar even kijken, lijkt me leuk!
pi_49137461
Ah, mooi om te weten. Dan ga ik zeker kijken (wel jammer dat Gordon Ramsey dan ook niet meer te zien)!
Maak nie regtig saak nie
pi_49146796
Zeker jammer dat Ramsey dan stopt, mss gaat het nį Hermans helden weer verder
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 8 mei 2007 @ 20:07:33 #20
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_49157301
ik ga kijken
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_49161487
Nou, als ik Herman moet geloven staat er maar 1tje die hij nog wat kan leren
  dinsdag 8 mei 2007 @ 21:44:20 #22
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_49161531
Beloofd niet veel goeds, de eerste kandidaat-koks.
Kunnen nauwelijks een goede vis uitzoeken of fileren.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  dinsdag 8 mei 2007 @ 21:48:45 #23
12913 GreatWhiteSilence
Bite me! (Not you, Annicka!)
pi_49161733
Fileren? Was dat fileren? Ik dacht dat het vishakken was...
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
  dinsdag 8 mei 2007 @ 22:25:50 #25
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_49163577
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 22:18 schreef Bluezz het volgende:
Herman's Helden
Zolang ze beiden nog open zijn ook hier maar een TPV'tje
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: