Heb je gezien hoe ze met die cv's omgingenquote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:44 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Je gaat je afvragen hoe die selectie was...
Vorige programma van Herman had hier toch ook een eigen topic? Daarom dacht ik dat deze in CUL wel bestaansrecht had.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:45 schreef golfer het volgende:
Krijgen we het nou alweer in diverse fora?
Hermans Helden: Den Blijker zoekt een wederom chef.
Echte topkoks zullen hier niet op afkomen omdat die meestal al een goede betrekking of eigen restaurant hebben.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:48 schreef Acathla het volgende:
.Of de echte vakmensen hierop afkomen? Geen idee, maar er zullen toch niet allemaal gloryhunters zijn.
ik zit nu in het 3e jaar van de MHS, en heb slechts 2 jaar lang, 3 uur warenkennis per jaar gehad. maar dat is zeker genoeg om te weten voor een simpele kok en ik heb in de keuken 3 jaar lang 1 dag (avond of middag) les gehad en ook geleerd te fileren(inmiddels zonder ons te snijden) en weten ook gewoon verder alle kooktechnieken, snijtechnieken etc.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:46 schreef Acathla het volgende:
Ik vraag me af wat er op koksscholen geleerd wordt...
Misschien kan Euc of een andere kok (i.o) toelichten of het echt zo triest gesteld is met de warenkennis en/of lessen op de Nederlandse koksscholen.
CUL imoquote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:45 schreef golfer het volgende:
Krijgen we het nou alweer in diverse fora?
Hermans Helden: Den Blijker zoekt een wederom chef.
Mooi, dan hou ik mijn postings erover hier.quote:
Uitgeschoten tijdens het vis-fileren, denk ik.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:21 schreef SiGNe het volgende:
En Herman heeft zich flink in z'n kop geschoren![]()
Vergeet niet alle andere nieuwe restaurants die nu onder in de Montevideotoren (zo heet ie toch!?) zitten...quote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:29 schreef Erosjuhhh het volgende:
ik vraag het me ook af, er zit al een grandioos (Goed lopend (zit iig altijd vol) cafe-restaurant-eetcafe namelijk hotel new york vind t ook knap dat ze het aandurven.
Zolang ie met zoveel man naar Zuid Afrika kan, is er weinig mis met de centen van Herman, waar ze dan ook vandaan komen/gesponsord wordenquote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:21 schreef SiGNe het volgende:
Als deze tent flopt is Herman behoorlijk wat centen kwijt,
Dat reisje wordt natuurlijk betaald door RTL, maar de kosten van het restaurant opzetten, de verbouwing, de inrichting, personeelskosten, etc. zal toch echt voor herman zelf zijn.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:38 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Zolang ie met zoveel man naar Zuid Afrika kan, is er weinig mis met de centen van Herman, waar ze dan ook vandaan/gesponsord worden
Herman en vooral zijn zakelijke partner David, die wat dat betreft eigenlijk de baas is.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:47 schreef SiGNe het volgende:
Dat reisje wordt natuurlijk betaald door RTL, maar de kosten van het restaurant opzetten, de verbouwing, de inrichting, personeelskosten, etc. zal toch echt voor herman zelf zijn.
Volgens mij is het helemaal niet de bedoeling dat hij er gaat koken. Hij zoekt niet voor niets een Chef. Zelfde als Fifteen, daar verwacht je ook niet dat Jamie staat te koken. Ik denk dat hij hooguit een keer met z'n dikke sigaar aan de bar zal zitten.quote:Op woensdag 9 mei 2007 01:08 schreef SiGNe het volgende:
Ik vatte die 2 even samen als Herman aangezien hij toch voornamelijk het gezicht van het restaurant is.
Ik vraag me overigens ook af hoe vaak Herman over een tijdje zelf in zijn restaurant gaat koken.
Zeker ivm. die deal met RTL, hij zal toch ook programma's moeten blijven maken en dat combineren met koken in een restaurant lijkt me een flinke taak.
En als hij zelf niet in het restaurant staat voelen mensen zich toch een beetje bekocht.
Zelfde als je naar een musical gaat en je krijgt de understudy
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |