Ik kan niet zeggen dat dit idee geen enkele keer in mijn gedachten is gekomen sinds ik de datum wistquote:Op zondag 1 april 2007 20:02 schreef alwaysthebest het volgende:
Het in ieder geval niet zo dat je 's avonds op je bruiloft met z'n allen de bioscoop induikt.![]()
Ja... wel...quote:Op maandag 2 april 2007 21:28 schreef IedeK. het volgende:
TVP
Je moet je plaatjes nog even aanpassen.
tja... tis natuurlijk een verfilming...quote:Op maandag 2 april 2007 22:25 schreef alwaysthebest het volgende:
Ik ben wel bang dat er echt heel veel is weggelaten. Het is toch het dikste boek, en bij GOF handelden ze ook alles al zo snel af...
Ja, ik zie de films een beetje als een (niet helemaal kloppende) samenvatting van de boeken.quote:Op maandag 2 april 2007 22:25 schreef alwaysthebest het volgende:
Ik ben wel bang dat er echt heel veel is weggelaten. Het is toch het dikste boek, en bij GOF handelden ze ook alles al zo snel af...
Inderdaad, ik zit me al een tijdje af te vragen wat ik uit de film weg zou laten als ik regisseur was...quote:Op dinsdag 3 april 2007 11:11 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Ja, ik zie de films een beetje als een (niet helemaal kloppende) samenvatting van de boeken.
Bij de vorige film was het jammer dat het voor mensen die de boeken niet gelezen hebben het hele verhaal nogal onduidelijk was.
Niks... gewoon een 6 uur durende film!quote:Op dinsdag 3 april 2007 16:00 schreef Ecthelion het volgende:
[..]
Inderdaad, ik zit me al een tijdje af te vragen wat ik uit de film weg zou laten als ik regisseur was...
Haha, lol!quote:Op dinsdag 3 april 2007 16:13 schreef Elvi het volgende:
[..]
Niks... gewoon een 6 uur durende film!Ik zou echt niet kunnen kiezen
![]()
en ze is lesbisch...quote:Op dinsdag 3 april 2007 00:06 schreef Ecthelion het volgende:
Wow, Ant Petunia ziet er bijna lekker uit... Beetje jammer dat ze zo oud is, maar toch...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |