Ik kan niet zeggen dat dit idee geen enkele keer in mijn gedachten is gekomen sinds ik de datum wistquote:Op zondag 1 april 2007 20:02 schreef alwaysthebest het volgende:
Het in ieder geval niet zo dat je 's avonds op je bruiloft met z'n allen de bioscoop induikt.![]()
Ja... wel...quote:Op maandag 2 april 2007 21:28 schreef IedeK. het volgende:
TVP
Je moet je plaatjes nog even aanpassen.
tja... tis natuurlijk een verfilming...quote:Op maandag 2 april 2007 22:25 schreef alwaysthebest het volgende:
Ik ben wel bang dat er echt heel veel is weggelaten. Het is toch het dikste boek, en bij GOF handelden ze ook alles al zo snel af...
Ja, ik zie de films een beetje als een (niet helemaal kloppende) samenvatting van de boeken.quote:Op maandag 2 april 2007 22:25 schreef alwaysthebest het volgende:
Ik ben wel bang dat er echt heel veel is weggelaten. Het is toch het dikste boek, en bij GOF handelden ze ook alles al zo snel af...
Inderdaad, ik zit me al een tijdje af te vragen wat ik uit de film weg zou laten als ik regisseur was...quote:Op dinsdag 3 april 2007 11:11 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Ja, ik zie de films een beetje als een (niet helemaal kloppende) samenvatting van de boeken.
Bij de vorige film was het jammer dat het voor mensen die de boeken niet gelezen hebben het hele verhaal nogal onduidelijk was.
Niks... gewoon een 6 uur durende film!quote:Op dinsdag 3 april 2007 16:00 schreef Ecthelion het volgende:
[..]
Inderdaad, ik zit me al een tijdje af te vragen wat ik uit de film weg zou laten als ik regisseur was...
Haha, lol!quote:Op dinsdag 3 april 2007 16:13 schreef Elvi het volgende:
[..]
Niks... gewoon een 6 uur durende film!Ik zou echt niet kunnen kiezen
![]()
en ze is lesbisch...quote:Op dinsdag 3 april 2007 00:06 schreef Ecthelion het volgende:
Wow, Ant Petunia ziet er bijna lekker uit... Beetje jammer dat ze zo oud is, maar toch...
Haha, maakt mij niet uit, hoor. Ik zei ook dat ze er bijna lekker uit zag.quote:
Ik zou Hogwarts weglaten. Hups, direct naar de climax.quote:Op dinsdag 3 april 2007 16:00 schreef Ecthelion het volgende:
[..]
Inderdaad, ik zit me al een tijdje af te vragen wat ik uit de film weg zou laten als ik regisseur was...
Harry eruit schrijven bespaart ook een hoop tijdquote:Op vrijdag 6 april 2007 22:56 schreef MeneerTim het volgende:
[..]
Ik zou Hogwarts weglaten. Hups, direct naar de climax.
Bron: Dreuzels.comquote:De Engelse uitgeverij, Bloomsbury, heeft aangegeven dat de Britse versie van het zevende boek 608 pagina's zal bevatten. Al eerder was aangekondingd dat de Amerikaanse versie van het boek 784 (HP5: 870 en HP4: 734) pagina's zou bevatten en dat zou er voor zorgen dat Harry Potter en het Fatale Heiligdom langer wordt dan Harry Potter en de Vuurbeker. Máár volgens de Britse variant van het boek zal het boek 28 pagina's korter worden dan HP4. Men neemt aan dat dit komt door een groter lettertype bij de Amerikaanse uitgifte van boek zeven.
Niet zulk goed nieuws natuurlijk maar laten we maar hopen dat de inhoud van het boek super goed zal zijn! Persoonlijk had ik het boek net zo lang als boek vijf verwacht, maar Rowling heeft al eerder aangegeven dat ze dat boek zelf te lang vond en HP4 het ideale formaat vond, vandaar misschien een zelfde soort formaat als boek 4! Ik heb genoten van alle Harry Potter boeken, laten we hopen dat we met z'n allen net zoveel van dit boek kunnen genieten als de voorgaande boeken.
Maakt mij niet uit of het boek lang of kort is, als de inhoud maar goed is en het einde bevredigend.quote:
quote:Op maandag 16 april 2007 08:58 schreef Patch het volgende:
The strangest rumor of the week has popped up over at Slashfilm. Seems the runtime of "Harry Potter and The Order of Phoenix" is being cut down due to the failure of "Grindhouse" being perceived as being due to its 191 minute length.
Wat is Grindhouse?quote:Op maandag 16 april 2007 08:58 schreef Patch het volgende:
The strangest rumor of the week has popped up over at Slashfilm. Seems the runtime of "Harry Potter and The Order of Phoenix" is being cut down due to the failure of "Grindhouse" being perceived as being due to its 191 minute length.
ja, schaam je diep !quote:Op maandag 16 april 2007 10:51 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Wat is Grindhouse?
Ik begrijp het bericht eigenlijk niet.![]()
Dus omdat het publiek die 2-in-1 film (beetje raar om die te vergelijken met HP) te lang vond gaan ze nu OotP ook verkorten?quote:Op maandag 16 april 2007 10:57 schreef Patch het volgende:
[..]
ja, schaam je diep !
http://www.imdb.com/title/tt0462322/
Looking good!quote:Op zaterdag 21 april 2007 18:40 schreef alwaysthebest het volgende:
Nieuwe trailer die is uitgelekt. Enorme slechte kwaliteit (met een brakke camera vanaf een tv opgenomen zo te zien). Morgen komt-ie in gewone kwaliteit uit.
Ik vind hem er op het station echt angstaanjagend uitzien.quote:Op zondag 22 april 2007 16:22 schreef G-Mart het volgende:
Trailer ziet er goed uit, alleen vind ik Voldemort niet zo indrukwekkend
YouTube.quote:Op zondag 22 april 2007 19:18 schreef RaymanNL het volgende:
Werkt hier nietIk moet een plug in installen, maar het drukken op de plug-in install knop werkt niet
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |