quote:waarin de deelnemer kans maakt om een levenslange gelduitkering te winnen. Het draait hierbij niet om kennis en kunde, maar puur om lef en geluk. In de eerste ronde wordt bepaald hoe hoog het bedrag wordt, in de volgende ronde wordt duidelijk hoe lang de uitkeringsperiode blijft voortduren, dit kan variëren van drie maanden, vijf jaar, tien jaar of zelfs levenslang.
Hij acteert een kwismaster. Doet het leuk.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 20:47 schreef Remzz het volgende:
Daan Schuurmans kan het trouwens wel, had ik neit verwacht.
leg uit!quote:Op vrijdag 23 maart 2007 21:22 schreef Suzziieee het volgende:
Ik vind het wel leuk...
Daan Schuurmans![]()
Hij is niet superknap ofzo..maar ik vind het wel een schatje..quote:
Alles is al opgenomen vertelde de griezel gisteren bij DWDDquote:Op vrijdag 23 maart 2007 21:33 schreef plae het volgende:
Vind het overigens wel erg toevallig dat men in de 1e aflevering van zoiets altijd wint
Of nemen ze een reeks op en kiezen ze eentje om als eerste uit te zenden waarin men flink wint.
Dat vind ik eerlijk gezegd zijn beste 'fucking' rol.. you know what I mean..quote:Op vrijdag 23 maart 2007 21:35 schreef Suzziieee het volgende:
[..]
Hij is niet superknap ofzo..maar ik vind het wel een schatje..Voor mij heeft ie wel 'iets'
Vond hem in zijn rol van Anton in WestenwindHeerlijk fout gewoon...
![]()
Leer eerst maar eens een pakkende TT te makenquote:Op vrijdag 23 maart 2007 21:42 schreef chromosoompje het volgende:
Beoordeel hier: De rest voor je leven [RTL4}
PWND EINZZZ1!1!!1!1!111!!!!11!!11111!!!1
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |