Ik vond hem wel geinigquote:Op vrijdag 16 maart 2007 20:51 schreef Thelonious het volgende:
Stokjes van suiker vond ik juist een creatief idee.
OMG, die was écht dom. Hij dacht het met dure termen te redden. Ik ben geen marketingheld, maar hou het simpel. Jip en Janneke. Ondersteun dat met een goed en gedegen marktonderzoek met positieve resultaten en bingo.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 20:51 schreef Toad het volgende:
Die gozer smijt een hoop marketingbegrippen naar de 'Dragons', maar het helpt niet echt.
Ik denk dat ze het in de coffeeshop bedacht hebben.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 20:52 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik vond hem wel geinig
Maar die heikneuters!
Met een joint tussen die spleet in de tandquote:Op vrijdag 16 maart 2007 20:55 schreef Thelonious het volgende:
[..]
Ik denk dat ze het in de coffeeshop bedacht hebben.
ze zijn niet zo sterk in hoofdrekenenquote:Op vrijdag 16 maart 2007 21:01 schreef Toad het volgende:
Leuke onderhandelingen.
marktonderzoek en ongetwijfeld een deel aannames.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 21:03 schreef DiviFilius het volgende:
Wat ik me dan afvraag he :
ze roepen zo makkelijk van 'na 13 maanden breakeven', en na een paar jaar iets van 1.9 miljoen omzet ofzo, waar in godsnaam is dat op gebaseerd ?
overigens lijkt het me best een interessant programma, komen vast nog wel een hoop interessante dingen voorbij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |