Ik vond hem wel geinigquote:Op vrijdag 16 maart 2007 20:51 schreef Thelonious het volgende:
Stokjes van suiker vond ik juist een creatief idee.
OMG, die was écht dom. Hij dacht het met dure termen te redden. Ik ben geen marketingheld, maar hou het simpel. Jip en Janneke. Ondersteun dat met een goed en gedegen marktonderzoek met positieve resultaten en bingo.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 20:51 schreef Toad het volgende:
Die gozer smijt een hoop marketingbegrippen naar de 'Dragons', maar het helpt niet echt.
Ik denk dat ze het in de coffeeshop bedacht hebben.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 20:52 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik vond hem wel geinig
Maar die heikneuters!
Met een joint tussen die spleet in de tandquote:Op vrijdag 16 maart 2007 20:55 schreef Thelonious het volgende:
[..]
Ik denk dat ze het in de coffeeshop bedacht hebben.
ze zijn niet zo sterk in hoofdrekenenquote:Op vrijdag 16 maart 2007 21:01 schreef Toad het volgende:
Leuke onderhandelingen.
marktonderzoek en ongetwijfeld een deel aannames.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 21:03 schreef DiviFilius het volgende:
Wat ik me dan afvraag he :
ze roepen zo makkelijk van 'na 13 maanden breakeven', en na een paar jaar iets van 1.9 miljoen omzet ofzo, waar in godsnaam is dat op gebaseerd ?
overigens lijkt het me best een interessant programma, komen vast nog wel een hoop interessante dingen voorbij
Als ze slim zijn hebben ze verwachte kosten tegen verwachte baten afgewogen. Maar zoals één van de dragons al zei: een businessplan is NOOIT een zekerheid.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 21:03 schreef DiviFilius het volgende:
Wat ik me dan afvraag he :
ze roepen zo makkelijk van 'na 13 maanden breakeven', en na een paar jaar iets van 1.9 miljoen omzet ofzo, waar in godsnaam is dat op gebaseerd ?
ja, dat had ik ook gedaan als ik die dames was.. gratis 1 procent weg gevenquote:Op vrijdag 16 maart 2007 21:03 schreef SiGNe het volgende:
Die dames waren wel goed in hun presentatie en onderhandelingstechnieken, ik zou er alleen ipv 35% 36% van gemaakt hebben, kan je tenminste door 3 delen.
Dat zeker, maar ik zou er niet zomaar me geld in pompen.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 20:51 schreef Thelonious het volgende:
Stokjes van suiker vond ik juist een creatief idee.
Ja, maar dat was exclusief drankjes.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 21:07 schreef MadGuy het volgende:
[..]
Zijn winstverwachting is nu niet bepaald realistisch.
Hij loopt ook constant alsof hij een bochel op zijn rug heeft.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 21:10 schreef SiGNe het volgende:
Jort Kelder moet meer naar Georgina verbaan luisteren als ze kledingadvies geeft, die broek zit helemaal tot aan z'n oksels en hij loopt als een nerd.
Als je er die 2 meiden neer had gezet was het denk ik wel wat leuker geworden. Ik vind het wel een leuk idee eigenlijk... Dan hoef je niet dat moeilijk open te maken koekje dat je normaal krijgt in een restaurant ook er niet meer bij te geve.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 21:12 schreef VoreG het volgende:
Wel aardig programma.
Die muts en die debiel met het koffielepeltje dat je kan opeten.....
je kan het dus totaal niet met hyves vergelijken. Hyves is gewoon een online community en bij WuZZ open je een shop en verkoop je je ringtones e.d.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 22:12 schreef pimmeke076 het volgende:
Ik vond het een leuk programma, maar dat idee wat geld heeft gehad vond ik daarentegen erg mager. Leek in mijn ogen ook nog eens verdacht veel op hyves enzag er gigantisch kiddy uit.
Precies ja, dat bedoel ik..volgens mij zitten z'n bretels veel te strak..quote:Op vrijdag 16 maart 2007 21:12 schreef MadGuy het volgende:
[..]
Hij loopt ook constant alsof hij een bochel op zijn rug heeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |