Dank uquote:Op maandag 7 mei 2007 22:00 schreef Mike het volgende:
Klopt. Offtopic reacties verwijderd.
Ja, daar had je overigens al wel eens in gepost.quote:Op donderdag 10 mei 2007 20:25 schreef SunChaser het volgende:
Oh wacht er is een heel eurovisie forum
Ja, die heben nu en gezellig HOMO forum.quote:Op donderdag 10 mei 2007 20:28 schreef Mike het volgende:
En ik denk dat 'de fans' al wel doorhadden dat het forum er was.
Was jij niet degene die een topic over het Songfestival opende?quote:Op donderdag 10 mei 2007 20:32 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Ja, die heben nu en gezellig HOMO forum.
Nee, maar ik had t kunnen zijnquote:Op donderdag 10 mei 2007 20:33 schreef Mike het volgende:
[..]
Was jij niet degene die een topic over het Songfestival opende?
Thanksquote:Op maandag 21 mei 2007 18:08 schreef Mike het volgende:
Dat kan.
Volgens Q_B worden haar postjes verwijderd, ze weet niet door wie of wat. Kan jij niet zien of er postjes zijn verwijderd? (als het goed is zie jij ze als hidden en wij zien ze niet meer of zoiets?)quote:Op maandag 21 mei 2007 23:00 schreef SaintOfKillers het volgende:
Met een eis wordt enkel rekening gehouden als het woord goed wordt gespeld.
Verder weet ik niet waarover het gaat, ik heb niets verwijderd.
Het zou kunnen hoor, dat er wat weg is. Dan zullen de posts OF offtopic OF over downloaden zijn gegaan.quote:Op maandag 21 mei 2007 23:20 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Volgens Q_B worden haar postjes verwijderd, ze weet niet door wie of wat. Kan jij niet zien of er postjes zijn verwijderd? (als het goed is zie jij ze als hidden en wij zien ze niet meer of zoiets?)
Ze is stout, ik weet het, maar weet jij ook dat Q_B gwoon in dat topic moet blijven reageren omdat dat topic anders niet meer "lost" is? Laten we afspreken dat er minimaal 1 post van haar niet gedeleted wordt per Lost-topicquote:Op maandag 21 mei 2007 23:21 schreef Mike het volgende:
[..]
Het zou kunnen hoor, dat er wat weg is. Dan zullen de posts OF offtopic OF over downloaden zijn gegaan.
Er is overigens wel eens een tvp van Q_B verwijderd...die worden allemaal verwijderd nl.
Als het een normale post is over Lost wordt er sowieso niks gedelete he? Ik zou dat dus aanraden dan:'post minimaal 1 keer iets over de serie'.quote:Op maandag 21 mei 2007 23:26 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ze is stout, ik weet het, maar weet jij ook dat Q_B gwoon in dat topic moet blijven reageren omdat dat topic anders niet meer "lost" is? Laten we afspreken dat er minimaal 1 post van haar niet gedeleted wordt per Lost-topic. Deal?
![]()
Ik zal me best doen, ze is een tikkie eigenwijs maar we proberen het maar ff...quote:Op maandag 21 mei 2007 23:28 schreef Mike het volgende:
[..]
Als het een normale post is over Lost wordt er sowieso niks gedelete he? Ik zou dat dus aanraden dan:'post minimaal 1 keer iets over de serie'.
Right. Tvps van mensen die nooit een ontopic post gemaakt hebben blijven staan en mijne wordt verwijderd terwijl ik wél ontopic postquote:Op maandag 21 mei 2007 23:21 schreef Mike het volgende:
[..]
Er is overigens wel eens een tvp van Q_B verwijderd...die worden allemaal verwijderd nl.
De laatste helft van de reacties grofweg. Als jullie TVP's verbieden; wees dan consequentquote:Op dinsdag 22 mei 2007 13:48 schreef Mike het volgende:
Welke was offtopic?
Ze zijn allemaal offtopic gare ei dat je bent. Je gaat de boel niet lopen verzieken terwijl dit voorlopig de laatste topic is he?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 17:21 schreef Autoreply het volgende:
[..]
De laatste helft van de reacties grofweg. Als jullie TVP's verbieden; wees dan consequent
Onderhandelen gebeurt alleen als het woord goed wordt gespeldquote:Op dinsdag 22 mei 2007 17:13 schreef SolidasRock het volgende:
Nu op dit moment valt er weinig te vertellen in het Lost-topic, we zijn een beetje uitgespeculeerd en wachten nu af op de final episodes.
Zou KwueenBie nu dan nog een tvp mogen plaatsen voor deze ene keer want de komende half jaar komt er geen Lost-aflevering meer
Deal?
eis eis eis... (ik schreef het nu wel goed, dus er moet nu wel over onderhandelt worden heh )
En bedankt. Ben je altijd zo vriendelijk uilskuikenquote:Op dinsdag 22 mei 2007 17:52 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ze zijn allemaal offtopic gare ei dat je bent.
Ik verziek de boel niet. Als ik een TVP plaats zorg ik dat andere mensen er overheen lezen zodat ze er geen last van hebben. Nu kan ik 20 zinloze opmerkingen over 24 en Heroes gaan lezen. Daar zijn andere topics voorquote:Je gaat de boel niet lopen verzieken terwijl dit voorlopig de laatste topic is he?![]()
Het spijt me dat ik je gaar noemde ei dat je bent...quote:Op dinsdag 22 mei 2007 18:06 schreef Autoreply het volgende:
[..]
En bedankt. Ben je altijd zo vriendelijk uilskuiken![]()
ik lees nog liever dat slap gewauwel dan een "TVP!".quote:Ik verziek de boel niet. Als ik een TVP plaats zorg ik dat andere mensen er overheen lezen zodat ze er geen last van hebben. Nu kan ik 20 zinloze opmerkingen over 24 en Heroes gaan lezen. Daar zijn andere topics voor![]()
Ik niet. Ik wil het topic even scannen op nieuwe geruchten e.d. Dat verplicht je om ook gelul over 24 door te lezen.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 18:12 schreef SolidasRock het volgende:
ik lees nog liever dat slap gewauwel dan een "TVP!".![]()
Jij en andere eitjes verplichten mij om een topic vol met TVP door te bladeren. Voel je je dan helemaal niet schuldig of zo?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 18:22 schreef Autoreply het volgende:
Ik niet. Ik wil het topic even scannen op nieuwe geruchten e.d. Dat verplicht je om ook gelul over 24 door te lezen.
Niet dat ik weet...quote:Ben jij ook geen mod geweest trouwens![]()
Dus niet. De rest van de kippenkolonie komt met inhoudelijk posts; spoilers of ideeen hoe het verder gaat. Alles beter als het geblaat over 24/Heroes/whatever.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 18:34 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Jij en andere eitjes verplichten mij om een topic vol met TVP door te bladeren. Voel je je dan helemaal niet schuldig of zo?![]()
Ah dan verwar ik je vast met iemand andersquote:[..]
Niet dat ik weet...![]()
Ok, duidelijkquote:Op dinsdag 22 mei 2007 18:53 schreef SaintOfKillers het volgende:
Posts met enkel "tvp" worden verwijderd, de rest, mits (semi-)relevant, niet.
We hebben thuis ook kippen, ik zie het probleem niet.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 18:54 schreef SaintOfKillers het volgende:
Dit is trouwens niet de centrale pluimvee-slowchat, dus die kippen, kuikens en eieren mogen ook weg blijven.
Nee want TVP is een niets toevoegend woordje. Damned, alle series lopen bijna af en nu Lost ook nog brengt meer in het topic dan een stom woordje als tvp.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 18:40 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Dus niet. De rest van de kippenkolonie komt met inhoudelijk posts; spoilers of ideeen hoe het verder gaat. Alles beter als het geblaat over 24/Heroes/whatever.
En het ging over consequente mods. Als je alleen maar iets schrijft over een andere serie is dat gelijkwaardig aan "TVP" lijkt mij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |