jaquote:
ruimt snel de mod-rokers-stoel-voor-remlof op zodat ie ongebruikt lijktquote:Op donderdag 1 maart 2007 23:42 schreef remlof het volgende:
[..]
thanks, ik ben morgen weer terug in olanda trouwens
jaquote:Op donderdag 1 maart 2007 23:44 schreef maaike1987 het volgende:
tis eindelijk weer eens druk hier, was al bang dat ik bijna de enige roker nog op fok was![]()
Ik ben bang voor spinnen!quote:Op donderdag 1 maart 2007 23:44 schreef maaike1987 het volgende:
tis eindelijk weer eens druk hier, was al bang dat ik bijna de enige roker nog op fok was![]()
zo niet helemaal maar ik rook wel verdomde weinigquote:Op donderdag 1 maart 2007 23:48 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
jij bent al gestopt wil je zeggen![]()
3x radenquote:Op donderdag 1 maart 2007 23:44 schreef Tyler..Durden het volgende:
Loop je nu ook in Milaan te modden trouwens?
Hoeveel is weinig?quote:Op donderdag 1 maart 2007 23:48 schreef PeZu het volgende:
[..]
zo niet helemaal maar ik rook wel verdomde weinig![]()
2-3 peukies per dag nog maarquote:
quote:Op donderdag 1 maart 2007 23:50 schreef Tyler..Durden het volgende:
Deze kwam ik tegen ergens anders op het forum.
[afbeelding]
Die heb ik al vaak voorbij zien komen.quote:Op donderdag 1 maart 2007 23:50 schreef Tyler..Durden het volgende:
[afbeelding]
Als je ver van school woont ga je met de busquote:Op donderdag 1 maart 2007 23:50 schreef LudoSanders het volgende:
Dus.
how put all this together? me, so whoe do i trust? me that's whoquote:Op donderdag 1 maart 2007 23:52 schreef LudoSanders het volgende:
2-3 peukies mag je je nauwelijks nog hier vertonen.
Maar ik rook welquote:Op donderdag 1 maart 2007 23:57 schreef oranjekoek het volgende:
oi Je bent een hartenbreker QB
Wat moet je daar mee als je een eigen vliegtuig hebtquote:
ik ook van jouquote:Op donderdag 1 maart 2007 23:56 schreef Queen_Bee het volgende:
[EUIZUZUZUUZ NEPROKERT OPTIEFTEN VAN HIER
Ja, problemen met justitie.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 00:02 schreef LudoSanders het volgende:
Met mijn vliegtuig kan ik niet overal landen.
Tyler jij had Nina van mij geadopteerd toch?
Dus wil je OV i nstead?quote:Op vrijdag 2 maart 2007 00:04 schreef Tyler..Durden het volgende:
[..]
Ja, problemen met justitie.
Je mag schijnbaar niet je leuter in een kleuter stoppen.
Dat was mijn vaders levensmotto verdomme.![]()
was ik net serieus aant wezenquote:Op donderdag 1 maart 2007 23:50 schreef Tyler..Durden het volgende:
[afbeelding]
vergeet je pepperspray niet!!quote:Op vrijdag 2 maart 2007 00:10 schreef maaike1987 het volgende:
ga weer lekker peukie doenen dan zo toch nog maar even de stad onveilig maken
![]()
![]()
Jij bent heul mij niet flaprdrolquote:Op vrijdag 2 maart 2007 00:10 schreef Tyler..Durden het volgende:
Mensen spreken mij op straat meestal aan met god.
haha en ze vragen je hen te verdoemen?quote:Op vrijdag 2 maart 2007 00:10 schreef Tyler..Durden het volgende:
Mensen spreken mij op straat meestal aan met god.
Wie gaat er nu aan je vinger ruiken?quote:Op vrijdag 2 maart 2007 00:10 schreef maaike1987 het volgende:
ga weer lekker peukie doenen dan zo toch nog maar even de stad onveilig maken
![]()
![]()
zal ik doen, tis deo dat is ook wel goed hequote:
ze brengen hem meestal naar huis en geven hem een lollyquote:Op vrijdag 2 maart 2007 00:10 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
haha en ze vragen je hen te verdoemen?
Verassend vaakquote:Op vrijdag 2 maart 2007 00:13 schreef Stommie het volgende:
[..]
ze brengen hem meestal naar huis en geven hem een lolly
ooh een happy ending gelukkig!quote:Op vrijdag 2 maart 2007 00:13 schreef Stommie het volgende:
[..]
ze brengen hem meestal naar huis en geven hem een lolly
Wj krijgen ook nieuwe busquote:Op vrijdag 2 maart 2007 00:14 schreef oranjekoek het volgende:
Zaterdag gaan we eindelijke een nieuwe auto kopen
kan je beter een pub nemenquote:Op vrijdag 2 maart 2007 00:15 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Wj krijgen ook nieuwe bus
En ik probeer mn moeder nog over te halen voor nieuwe pup
Huskey.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 00:15 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Wj krijgen ook nieuwe bus
En ik probeer mn moeder nog over te halen voor nieuwe pup
Nu haat ik Groningenquote:Op vrijdag 2 maart 2007 00:19 schreef oranjekoek het volgende:
Ik had een kruising tussen een mechelse herder en een golden retriever, echt een heel lief beest. Hij is doodgereden door een grunninger.
niemandquote:Op vrijdag 2 maart 2007 00:11 schreef Tyler..Durden het volgende:
[..]
Wie gaat er nu aan je vinger ruiken?
quote:Op vrijdag 2 maart 2007 00:19 schreef oranjekoek het volgende:
Ik had een kruising tussen een mechelse herder en een golden retriever, echt een heel lief beest. Hij is doodgereden door een grunninger.
zelfde probleem had ik met mn moederquote:Op vrijdag 2 maart 2007 00:20 schreef oranjekoek het volgende:
Een puppy lijkt me ook super, alleen dat zindelijk krijgen een hel
Nah, we hebben een golden van 7 jaar, en t blijkt wel dat we goed in opvoeden zijnquote:Op vrijdag 2 maart 2007 00:20 schreef oranjekoek het volgende:
Een puppy lijkt me ook super, alleen dat zindelijk krijgen een hel
Stiekem zijn huskys wel mooi, maar k blijf bij goldenquote:
quote:Op vrijdag 2 maart 2007 00:25 schreef oranjekoek het volgende:
Nee ik heb niks met een husky, alleen die ogen al..
Vatos Locos.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 00:25 schreef PeZu het volgende:
ik ga zo iemand doden
Wat is er lieverd? heb je weer hoofdpijn?quote:Op vrijdag 2 maart 2007 00:25 schreef PeZu het volgende:
ik ga zo iemand doden
so
you'll have been warned
kenker casema sterb ab
Alle jonge dieren zijn mooiquote:Op vrijdag 2 maart 2007 00:26 schreef Tyler..Durden het volgende:
[..]
[afbeelding]
Dat vind ik juist zo mooi aan die beesten.
oralez carnalquote:
qua karakter natuurlijk!quote:Op vrijdag 2 maart 2007 00:27 schreef Queen_Bee het volgende:
Golden en labrador lijkt heul nietStomme kortharige beesten
Golden
goed argumentquote:Op vrijdag 2 maart 2007 00:27 schreef Queen_Bee het volgende:
Golden en labrador lijkt heul nietStomme kortharige beesten
Golden
nog niet ik ben een film aan het kijkenquote:Op vrijdag 2 maart 2007 00:27 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Wat is er lieverd? heb je weer hoofdpijn?
Kijk dan normale tvquote:Op vrijdag 2 maart 2007 00:29 schreef PeZu het volgende:
[..]
nog niet ik ben een film aan het kijken
althans ik probeer zo min mogelijk op te letten
doet plots de digitale tv van caseman het niet meer
sterf
TV, bestaat dat nog? Sinds onze appelboom op de schotel is evallen hebben we niks meerquote:Op vrijdag 2 maart 2007 00:29 schreef PeZu het volgende:
[..]
nog niet ik ben een film aan het kijken
althans ik probeer zo min mogelijk op te letten
doet plots de digitale tv van caseman het niet meer
sterf
alleen digitaal is aangesloten en geinstalleerdquote:
Oh das kutquote:Op vrijdag 2 maart 2007 00:31 schreef PeZu het volgende:
[..]
alleen digitaal is aangesloten en geinstalleerd
Is dat niet een kwestie van een kabektje erin duwen?quote:Op vrijdag 2 maart 2007 00:31 schreef PeZu het volgende:
[..]
alleen digitaal is aangesloten en geinstalleerd
Ja ze stinken niet, maar je kan er ook niet echt mee spelen of kutten.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 00:32 schreef oranjekoek het volgende:
In elk geval hebben we nu alleen nog maar 2 katten. Een hond moet wel goed verzorgd worden. Katten redden zich wel.
dat zeg ik toch al de hele tijdquote:
Ja een hond is veel gezelliger.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 00:33 schreef Tyler..Durden het volgende:
[..]
Ja ze stinken niet, maar je kan er ook niet echt mee spelen of kutten.
Met een hond kan je worstelen en touwen schijnwerpen.
nee anders was er ook geen probleemquote:Op vrijdag 2 maart 2007 00:33 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Is dat niet een kwestie van een kabektje erin duwen?
wat schattigquote:Op vrijdag 2 maart 2007 00:26 schreef Tyler..Durden het volgende:
[..]
[afbeelding]
Dat vind ik juist zo mooi aan die beesten.
ik wil er vanm hun maar dan deze:quote:
Ja die lijkt me ook geweldig!quote:Op vrijdag 2 maart 2007 00:38 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik wil er vanm hun maar dan deze:
[afbeelding]
have funquote:
ok, ik ookquote:Op vrijdag 2 maart 2007 00:43 schreef Tyler..Durden het volgende:
Ik steek de laatste maar weer op.
* Tyler..Durden gooit 50 cent in het bakjequote:Op vrijdag 2 maart 2007 00:46 schreef PeZu het volgende:
wie heeft er 10.000 euri voor me, dan haal ik morgen zo'n schone wagen op
Nee dat heb ik nodig voor mijn nieuwe autootje. Moet je daar zoveel voor neerleggen?quote:Op vrijdag 2 maart 2007 00:46 schreef PeZu het volgende:
wie heeft er 10.000 euri voor me, dan haal ik morgen zo'n schone wagen op
Dat is wel een idee... zet je rekeningnummer hier neer! hahaquote:Op vrijdag 2 maart 2007 00:46 schreef Tyler..Durden het volgende:
[..]
* Tyler..Durden gooit 50 cent in het bakje
had ik er al bij ingerekendquote:Op vrijdag 2 maart 2007 00:48 schreef Queen_Bee het volgende:
wie heeft 700 euro voor mijn nieuwe pup danals we toch bezig zijn
quote:Op vrijdag 2 maart 2007 00:49 schreef PeZu het volgende:
[..]
had ik er al bij ingerekend
was een verassing
kon ik di epup langsbrengen in mijn nieuwe p1800
ja in goede staat kost zo'n P1800 uit 1968-1970 nog zo'n 9000 keiharde pleuriquote:Op vrijdag 2 maart 2007 00:48 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Nee dat heb ik nodig voor mijn nieuwe autootje. Moet je daar zoveel voor neerleggen?
lik mijn klitquote:Op vrijdag 2 maart 2007 00:50 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Sorry hoor maar ik laat jou de pup niet uizoeken
Ja okay.quote:
okquote:Op vrijdag 2 maart 2007 00:51 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Ja okay.
Maar, jij hebt er toch geen verstand van
NEEE ikz oek m uit, daarna geef je m aan mij en doe ik surprisedquote:Op vrijdag 2 maart 2007 00:53 schreef PeZu het volgende:
[..]
ok
ik maak wel iemand anders blij met zo'n pup dan![]()
ooh jaquote:Op vrijdag 2 maart 2007 00:54 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
NEEE ikz oek m uit, daarna geef je m aan mij en doe ik surprised!
Kom op tyler! Zelfs de muziekvereniging krijgt meer van je!quote:Op vrijdag 2 maart 2007 00:56 schreef PeZu het volgende:
[..]
ooh ja
dat kan ook
dus mensne alhier doneer snel
voor min P1800 en Q-B's lievelijke pup
huidige stand:
0.50 van de heer durden
do itquote:Op vrijdag 2 maart 2007 01:03 schreef Queen_Bee het volgende:
Ik heb al lang geen chips gehad..
En gister zag k Bugles..
IK GA ZE OPHALEN EN ETEN
Ja.
wel netjes hehquote:
quote:Op vrijdag 2 maart 2007 01:21 schreef Djarum het volgende:
Hey daar lieve rokertjes!![]()
ben net terug van een kansloze avond zuipen in de kroeg!!![]()
en heb nu al koppijn.. toch maar even een slokje water nemen..![]()
ja, maar dan wordt je 's ochtends zo koppijnerig wakker..quote:
ah, Queen.. wat heb ik jou gemist zegquote:Op vrijdag 2 maart 2007 01:24 schreef Queen_Bee het volgende:
Djaaahaarruhuhumh
Ja vandaag is dat woord opgenomen in de dikke Van Dalequote:Op vrijdag 2 maart 2007 01:24 schreef Djarum het volgende:
[..]
ja, maar dan wordt je 's ochtends zo koppijnerig wakker..
(is dat een woord?... koppijnerig?....)
Wauw!quote:Op vrijdag 2 maart 2007 01:25 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Ja vandaag is dat woord opgenomen in de dikke Van Dale
snif.. af en toe was ik er wel.. heb denk ik jou net gemist telkens..quote:
UFO? Kamer?.. contact?quote:Op vrijdag 2 maart 2007 01:26 schreef oranjekoek het volgende:
Heb je wel gezien dat er een UFO in je kamer hangt? heb je al contact gehad?
onwijs mooie honden!quote:Op vrijdag 2 maart 2007 01:32 schreef Queen_Bee het volgende:
http://www.mijnalbum.nl/Album=JYYUVKVA
Deze fotosdaar ga ik misschien pup vandaan halen
Lief hèquote:Op vrijdag 2 maart 2007 01:35 schreef Djarum het volgende:
[..]
onwijs mooie honden!![]()
helemaal die laatste, met zijn bek onder de sneeuw!![]()
quote:Op vrijdag 2 maart 2007 01:32 schreef Queen_Bee het volgende:
http://www.mijnalbum.nl/Album=JYYUVKVA
Deze fotosdaar ga ik misschien pup vandaan halen
Iedereen zou een golden moeten nemenquote:Op vrijdag 2 maart 2007 01:38 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
ow god.. dat moet ik niet zien! Dan wil ik ze ook!
Jaquote:
Om me pijn te doen of om de rest ook te brandenquote:Op vrijdag 2 maart 2007 09:56 schreef Misstique het volgende:
*gooit een kachel naar QB
Om je poezelige voetjes weer op temperatuur te krijgen natuurlijk.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 10:38 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Om me pijn te doen of om de rest ook te branden
vakantie was top, drank in overvloed en bij de vuurplaats spookverhalen vertellen, lachen!quote:Op vrijdag 2 maart 2007 09:00 schreef Queen_Bee het volgende:
Eey Tezz, k heb niet mee gekregen hoe je vakantie was?!
En morgen feliciteer ik je pas
Mn voeten staan in brand nu ze uit de kou kmenBest een kut gevoel.
Vroeg? Ik sta om zeven uur op iedere dag, da's pas vroeg! En echt niet omdat ik dat zo graag wil hoor.....quote:Op vrijdag 2 maart 2007 10:37 schreef maaike1987 het volgende:
dacht ik om 11 uur een afspraak te hebben.. blijkt dat pas om 12 uur te zijnben ik voor niks zo vroeg op gestaan
![]()
Ik om kwart voor 7.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 10:44 schreef Tezz het volgende:
[..]
Vroeg? Ik sta om zeven uur op iedere dag, da's pas vroeg! En echt niet omdat ik dat zo graag wil hoor.....
jij wint. Proficiat! (ik ga niet proberen om de overwinning af te pakken hoor)quote:
Ga je ze dan ook kussen?quote:Op vrijdag 2 maart 2007 10:40 schreef Misstique het volgende:
[..]
Om je poezelige voetjes weer op temperatuur te krijgen natuurlijk.
Ik denk dat je dood gaatquote:Op vrijdag 2 maart 2007 10:44 schreef Tezz het volgende:
[..]
vakantie was top, drank in overvloed en bij de vuurplaats spookverhalen vertellen, lachen!
Ik word al weer 32 morgen, zou het pijn doen ????
Ik kus liever iets anders.quote:
Ietsje hoger, mop.quote:
Uw wonderschone lippen, bevallig damesmeisje.quote:
Zeg, ik ben geen pot.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 11:12 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Om verder te gaan naar beneden dan wel hè?
![]()
Nou moequote:Op vrijdag 2 maart 2007 11:14 schreef Misstique het volgende:
[..]
Zeg, ik ben geen pot..
Verder dan zoenen ga ik niet heur.
Die tijd heb ik gehad.quote:
Damnit, ik moet die fase nog beginnenquote:Op vrijdag 2 maart 2007 11:16 schreef Misstique het volgende:
[..]
Die tijd heb ik gehad.
Het was een fase.
Net als gescheurde spijkerbroeken.
Het valt tegen, maar toch: veel plezier.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 11:18 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Damnit, ik moet die fase nog beginnen![]()
Nu ik niet met jou kan beginnen weet ik het allemaal niet meerquote:Op vrijdag 2 maart 2007 11:20 schreef Misstique het volgende:
[..]
Het valt tegen, maar toch: veel plezier..
Kop op! Er zijn vast genoeg andere gewillige dames, die je even willen 'helpen'.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 11:21 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Nu ik niet met jou kan beginnen weet ik het allemaal niet meer
Ik wil alleen jou!quote:Op vrijdag 2 maart 2007 11:23 schreef Misstique het volgende:
[..]
Kop op! Er zijn vast genoeg andere gewillige dames, die je even willen 'helpen'.
Ik voel me gevleid.quote:
Ow.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 11:25 schreef Queen_Bee het volgende:
Okay, genoeg geweest
Ik wil geen seks zonder echte piemel
Mits die over seks gaat, doenquote:Op vrijdag 2 maart 2007 11:31 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ow..
Ik wilde net een topic voor je openen.
Ik wilde op zoek naar een vrouw voor je om je lesbische fase mee in te luiden.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 11:35 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Mits die over seks gaat, doen
Stiekem houd ik toch heus van je
Nee, laat dan maarquote:Op vrijdag 2 maart 2007 11:37 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik wilde op zoek naar een vrouw voor je om je lesbische fase mee in te luiden.
Ik wilde allen maar helpen hoor.quote:
mits zachtjes is krassen best OK.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 11:41 schreef Misstique het volgende:
*kras
Ik heb het nog nergens gehadquote:Op vrijdag 2 maart 2007 11:41 schreef Tezz het volgende:
iedere vrouw krijgt de bi-fase. Al is het alleen maar in haar dromen.
het komt echt wel. Anders zou je een uitzondering op de regel zijn (dat kan natuurlijk). Heb je nooit nooit nooit nooit eens gedacht goh hoe zou dat zijn?quote:
Heb je ook nog nooit met een vriendin staan te zoenen alleen om de kerels op te geilen?quote:
Niet bepaald neequote:Op vrijdag 2 maart 2007 11:42 schreef Tezz het volgende:
[..]
het komt echt wel. Anders zou je een uitzondering op de regel zijn (dat kan natuurlijk). Heb je nooit nooit nooit nooit eens gedacht goh hoe zou dat zijn?
Neequote:Op vrijdag 2 maart 2007 11:43 schreef Tezz het volgende:
[..]
Heb je ook nog nooit met een vriendin staan te zoenen alleen om de kerels op te geilen?
jij wel dan??quote:Op vrijdag 2 maart 2007 11:43 schreef Tezz het volgende:
[..]
Heb je ook nog nooit met een vriendin staan te zoenen alleen om de kerels op te geilen?
aahhhhquote:
quote:Op vrijdag 2 maart 2007 19:20 schreef oranjekoek het volgende:
Allemachtig! Wat ik net had. Ik was bezig Sanne in haar pyama te heisen om haar naar bed te brengen, staat er
ineens een horde kabouters in mijn keuken om een tapasbuffet voor te bereiden. Verbluft kijk ik naar het hele gebeuren (Sanne vond het geweldig natuurlijk) Na de vraag waarom ze zo'n bende van de keuken maakten kwamen er ineens een horde poetskabouters om de teringbende weer op te ruimen. Zonet allemaal aan de koffie en nu zijn ze weer opgehoepeld.![]()
Mischien kan ik dit beter in Tru plaatsen.
Opeten of afhakken dan ben je er helemaal van afquote:Op vrijdag 2 maart 2007 18:51 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
aahhhhhad je wel willen helpen als je wat dichter bij had gewoond
![]()
Ik ga zo lekker weer een peukie doen![]()
baal alleen zo van mannenmijn vriendin is helemaal dolverliefd geweest op een jongen.. die belde mij net.. en had het erover dat hij met haar geen aantrekkingskracht heeft.. dus ik smste later van puur nieuwsgierig heb je dat dan wel met mij.. zei hij ja
wat moet je daar nou mee
![]()
meteen je vriendin bellen! Als er iets is wat ik in de loop der jaren (shit wat klink ik oud) geleerd heb is het wel dat vriendschap boven alles gaat! Mannen zat om mee te neuken, maar een goede vriendin vind je niet zomaar!quote:Op vrijdag 2 maart 2007 18:51 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
aahhhhhad je wel willen helpen als je wat dichter bij had gewoond
![]()
Ik ga zo lekker weer een peukie doen![]()
baal alleen zo van mannenmijn vriendin is helemaal dolverliefd geweest op een jongen.. die belde mij net.. en had het erover dat hij met haar geen aantrekkingskracht heeft.. dus ik smste later van puur nieuwsgierig heb je dat dan wel met mij.. zei hij ja
wat moet je daar nou mee
![]()
*gaat zelf maar tapasbuffet maken want die kabouters belden net dat ze te moe waren van al het harde werk bij Oranjekoek.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 19:32 schreef oranjekoek het volgende:
*gaat bn ers zoeken op schoolbank*
haha nee het is geen bitch.. en vind hem gewoon aardig maar meer ook niet.. maar weet gewoon niet hoe ik haar dit moet zeggen.. bedoel ik was alleen nieuwsgierig en vroeg me af of hij dan bij mij wel die aantrekkingskracht ervaarde.. had gehoopt dat hij nee zou zeggenquote:Op vrijdag 2 maart 2007 19:22 schreef Tezz het volgende:
[..]
meteen je vriendin bellen! Als er iets is wat ik in de loop der jaren (shit wat klink ik oud) geleerd heb is het wel dat vriendschap boven alles gaat! Mannen zat om mee te neuken, maar een goede vriendin vind je niet zomaar!
(tenzij het een bitch is natuurlijk, in dat geval zou ik zeggen: ga ervoor!)
Het zou niet eens in mij opkomen om dat te vragen!quote:Op vrijdag 2 maart 2007 20:21 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
haha nee het is geen bitch.. en vind hem gewoon aardig maar meer ook niet.. maar weet gewoon niet hoe ik haar dit moet zeggen.. bedoel ik was alleen nieuwsgierig en vroeg me af of hij dan bij mij wel die aantrekkingskracht ervaarde.. had gehoopt dat hij nee zou zeggenmoet ook niet zo nieuwsgierig zijn
![]()
hey broekie..quote:Op vrijdag 2 maart 2007 21:23 schreef Broekpaling het volgende:
Hoi. !!!!!11!!!111!1;;;d;1d:!;d:D;d11:d1:
quote:Op vrijdag 2 maart 2007 21:23 schreef Broekpaling het volgende:
Ben bijna jarig broekje!quote:Op vrijdag 2 maart 2007 21:23 schreef Broekpaling het volgende:
quote:Op vrijdag 2 maart 2007 21:23 schreef Broekpaling het volgende:
Mooie datum 03-03-75 Ik dacht dat je een paar jaar ouder was dan ik. Ik ben van 08-08-75quote:Op vrijdag 2 maart 2007 21:31 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ben bijna jarig broekje!![]()
![]()
Ik word 32 maar het voelt alsof ik 6 wordt! Mijn man was hoogstverbaasd dat ik morgen vroeg slingers verwacht...
![]()
kzal morgen vertellen of het pijn deed.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 21:34 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Mooie datum 03-03-75 Ik dacht dat je een paar jaar ouder was dan ik. Ik ben van 08-08-75nog een paar maandjes te gaan dus.
Is je 180cc vibrator kapot?quote:Op vrijdag 2 maart 2007 21:38 schreef Tezz het volgende:
[..]
Een rood kruis in een wit hokje!!!!!!!! PRACHTIG !![]()
Ohja.quote:
6?quote:Op vrijdag 2 maart 2007 21:31 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ben bijna jarig broekje!![]()
![]()
Ik word 32 maar het voelt alsof ik 6 wordt! Mijn man was hoogstverbaasd dat ik morgen vroeg slingers verwacht...
![]()
Hoi!quote:Op vrijdag 2 maart 2007 21:42 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ohja.![]()
Zit nu weer achter m'n laptop.![]()
Dit stond erin:
Erica Terpstra....![]()
Maar leuke foto's hoor.![]()
![]()
En ik heb echt geen webcam...![]()
Ben erop gaan staan, krijg je als je kamer een bende is en je komt rond 01:00 uur binnen en probeert in het donker je laptop te vinden.![]()
Webcam lag op de grond omdat ie gevallen was, niet om tussen de been shot's te maken.![]()
Aan wie trouwens? Toendertijd had ik alleen maar mensen met piem0ls in m'n msn, en daar viel ik niet bepaald op.![]()
Heb nu 3 dames in m'n msn, en 22 jongens.![]()
HOI TEZZ, MAAIKE, ORANJEKOEK, PEZU EN DE REST.![]()
quote:Op vrijdag 2 maart 2007 21:42 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ohja.![]()
Zit nu weer achter m'n laptop.![]()
Dit stond erin:
Erica Terpstra....![]()
Maar leuke foto's hoor.![]()
![]()
En ik heb echt geen webcam...![]()
Ben erop gaan staan, krijg je als je kamer een bende is en je komt rond 01:00 uur binnen en probeert in het donker je laptop te vinden.![]()
Webcam lag op de grond omdat ie gevallen was, niet om tussen de been shot's te maken.![]()
Aan wie trouwens? Toendertijd had ik alleen maar mensen met piem0ls in m'n msn, en daar viel ik niet bepaald op.![]()
Heb nu 3 dames in m'n msn, en 22 jongens.![]()
HOI TEZZ, MAAIKE, ORANJEKOEK, PEZU EN DE REST.![]()
haha waar moest jij dan aan denkenquote:Op vrijdag 2 maart 2007 22:02 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik moest heel even aan iets anders denken![]()
quote:Op vrijdag 2 maart 2007 22:07 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
haha waar moest jij dan aan denken![]()
ja ben net een klein kind als ik jarig ben. Ik wil slingers en taart en (veeeeeeeeel) cadeautjes!quote:
aan een gladde levende bewegende paling in zijn broek natuurlijk .quote:Op vrijdag 2 maart 2007 22:07 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
haha waar moest jij dan aan denken![]()
quote:Op vrijdag 2 maart 2007 22:11 schreef Tezz het volgende:
[..]
aan een gladde levende bewegende paling in zijn broek natuurlijk .
Hehe.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 22:11 schreef Tezz het volgende:
[..]
ja ben net een klein kind als ik jarig ben. Ik wil slingers en taart en (veeeeeeeeel) cadeautjes!
Het kom wel eens voor dat ik dat ook zeg.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 22:22 schreef PeZu het volgende:
ik zeg ja
Een of andere pornosite zeker?quote:Op vrijdag 2 maart 2007 22:23 schreef oranjekoek het volgende:
Och jee, daar gaan we weer! Broekpaling speciaal voor jou! http://www.mymasturbation.com/female/unusual.htm goeie link! Het word weer een hete nacht hier.
Nee helemaal niet! Goeie tips Voor zowel mannen als vrouwen!quote:
quote:Op vrijdag 2 maart 2007 22:23 schreef oranjekoek het volgende:
Och jee, daar gaan we weer! Broekpaling speciaal voor jou! http://www.mymasturbation.com/female/unusual.htm goeie link! Het word weer een hete nacht hier.
Wtf?quote:Hitachi wand
Hitachi Wand vibrator to clit. Oooohhh.
Ga testen dan.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 22:25 schreef PeZu het volgende:
Make sure you are hard. Place your balls on a tray of ice so they nice and cold. While your balls are on the tray of ice, take a roll of paper towels and lube up the cardboard inside. Grab towels firmly, stoke until finished! (Not sure exactly what the ice does, but it helps me shoot big loads!!)_!
Hoe kom je aan deze zooi.quote:Hottest dog
I take a hot dog and heat it in the microwave (for only 5 or so seconds.) It's nice and hot. Then I usually lay down on my back, sliding the hot dog in and out of my pussy. It's great!
Handige site.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 22:30 schreef PeZu het volgende:
take a Ziploc baggie, fill it half full with hot water, squeeze the air out, zip it, fold it in half, put it in between mattresses or couch cushions, and fuck away. It's better if it breaks as you come._!
Dat klinkt best pijnlijkquote:Op vrijdag 2 maart 2007 22:37 schreef Tyler..Durden het volgende:
Compacted disk
This is for all the small-cocked people out there. Pretty simple...take any basic CD (not one you want to use afterwards though!) and slip a lubed condom through it. If you can fit, just go nuts and pound away. Feels like a really tight pussy! Simply the most realistic feeling I've ever had!Wat doe je op dit soort sites, oranjekoek?
Ik zit daar niet! Jullie zijn daar!quote:Op vrijdag 2 maart 2007 22:37 schreef Tyler..Durden het volgende:
Compacted disk
This is for all the small-cocked people out there. Pretty simple...take any basic CD (not one you want to use afterwards though!) and slip a lubed condom through it. If you can fit, just go nuts and pound away. Feels like a really tight pussy! Simply the most realistic feeling I've ever had!Wat doe je op dit soort sites, oranjekoek?
dan lees je t verkeerd... dat heb ik dus echt niet gedaan.. ze is tijdje verliefd op m geweest.. en omdat ik gewoon bevriend met m ben heb ik gewoon gezellig met m gepraat.. maar hij had het de hele tijd over aantrekkingskracht.. dus stuurde ik een berichtje gewoon nieuwsgierig.. maar ervaar jij die aantrekkingskracht bij mij?quote:Op vrijdag 2 maart 2007 22:38 schreef Queen_Bee het volgende:
Serious Maaike, ik snap niet waarom je gaat vragen of n kerel jou wil nadat hij zegt je vriendin niet te willen die verliefd op hem is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |