quote:Op vrijdag 2 maart 2007 01:21 schreef Djarum het volgende:
Hey daar lieve rokertjes!![]()
ben net terug van een kansloze avond zuipen in de kroeg!!![]()
en heb nu al koppijn.. toch maar even een slokje water nemen..![]()
ja, maar dan wordt je 's ochtends zo koppijnerig wakker..quote:
ah, Queen.. wat heb ik jou gemist zegquote:Op vrijdag 2 maart 2007 01:24 schreef Queen_Bee het volgende:
Djaaahaarruhuhumh
Ja vandaag is dat woord opgenomen in de dikke Van Dalequote:Op vrijdag 2 maart 2007 01:24 schreef Djarum het volgende:
[..]
ja, maar dan wordt je 's ochtends zo koppijnerig wakker..
(is dat een woord?... koppijnerig?....)
Wauw!quote:Op vrijdag 2 maart 2007 01:25 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Ja vandaag is dat woord opgenomen in de dikke Van Dale
snif.. af en toe was ik er wel.. heb denk ik jou net gemist telkens..quote:
UFO? Kamer?.. contact?quote:Op vrijdag 2 maart 2007 01:26 schreef oranjekoek het volgende:
Heb je wel gezien dat er een UFO in je kamer hangt? heb je al contact gehad?
onwijs mooie honden!quote:Op vrijdag 2 maart 2007 01:32 schreef Queen_Bee het volgende:
http://www.mijnalbum.nl/Album=JYYUVKVA
Deze fotosdaar ga ik misschien pup vandaan halen
Lief hèquote:Op vrijdag 2 maart 2007 01:35 schreef Djarum het volgende:
[..]
onwijs mooie honden!![]()
helemaal die laatste, met zijn bek onder de sneeuw!![]()
quote:Op vrijdag 2 maart 2007 01:32 schreef Queen_Bee het volgende:
http://www.mijnalbum.nl/Album=JYYUVKVA
Deze fotosdaar ga ik misschien pup vandaan halen
Iedereen zou een golden moeten nemenquote:Op vrijdag 2 maart 2007 01:38 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
ow god.. dat moet ik niet zien! Dan wil ik ze ook!
Jaquote:
Om me pijn te doen of om de rest ook te brandenquote:Op vrijdag 2 maart 2007 09:56 schreef Misstique het volgende:
*gooit een kachel naar QB
Om je poezelige voetjes weer op temperatuur te krijgen natuurlijk.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 10:38 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Om me pijn te doen of om de rest ook te branden
vakantie was top, drank in overvloed en bij de vuurplaats spookverhalen vertellen, lachen!quote:Op vrijdag 2 maart 2007 09:00 schreef Queen_Bee het volgende:
Eey Tezz, k heb niet mee gekregen hoe je vakantie was?!
En morgen feliciteer ik je pas
Mn voeten staan in brand nu ze uit de kou kmenBest een kut gevoel.
Vroeg? Ik sta om zeven uur op iedere dag, da's pas vroeg! En echt niet omdat ik dat zo graag wil hoor.....quote:Op vrijdag 2 maart 2007 10:37 schreef maaike1987 het volgende:
dacht ik om 11 uur een afspraak te hebben.. blijkt dat pas om 12 uur te zijnben ik voor niks zo vroeg op gestaan
![]()
Ik om kwart voor 7.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 10:44 schreef Tezz het volgende:
[..]
Vroeg? Ik sta om zeven uur op iedere dag, da's pas vroeg! En echt niet omdat ik dat zo graag wil hoor.....
jij wint. Proficiat! (ik ga niet proberen om de overwinning af te pakken hoor)quote:
Ga je ze dan ook kussen?quote:Op vrijdag 2 maart 2007 10:40 schreef Misstique het volgende:
[..]
Om je poezelige voetjes weer op temperatuur te krijgen natuurlijk.
Ik denk dat je dood gaatquote:Op vrijdag 2 maart 2007 10:44 schreef Tezz het volgende:
[..]
vakantie was top, drank in overvloed en bij de vuurplaats spookverhalen vertellen, lachen!
Ik word al weer 32 morgen, zou het pijn doen ????
Ik kus liever iets anders.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |