alleen digitaal is aangesloten en geinstalleerdquote:
Oh das kutquote:Op vrijdag 2 maart 2007 00:31 schreef PeZu het volgende:
[..]
alleen digitaal is aangesloten en geinstalleerd
Is dat niet een kwestie van een kabektje erin duwen?quote:Op vrijdag 2 maart 2007 00:31 schreef PeZu het volgende:
[..]
alleen digitaal is aangesloten en geinstalleerd
Ja ze stinken niet, maar je kan er ook niet echt mee spelen of kutten.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 00:32 schreef oranjekoek het volgende:
In elk geval hebben we nu alleen nog maar 2 katten. Een hond moet wel goed verzorgd worden. Katten redden zich wel.
dat zeg ik toch al de hele tijdquote:
Ja een hond is veel gezelliger.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 00:33 schreef Tyler..Durden het volgende:
[..]
Ja ze stinken niet, maar je kan er ook niet echt mee spelen of kutten.
Met een hond kan je worstelen en touwen schijnwerpen.
nee anders was er ook geen probleemquote:Op vrijdag 2 maart 2007 00:33 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Is dat niet een kwestie van een kabektje erin duwen?
wat schattigquote:Op vrijdag 2 maart 2007 00:26 schreef Tyler..Durden het volgende:
[..]
[afbeelding]
Dat vind ik juist zo mooi aan die beesten.
ik wil er vanm hun maar dan deze:quote:
Ja die lijkt me ook geweldig!quote:Op vrijdag 2 maart 2007 00:38 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik wil er vanm hun maar dan deze:
[afbeelding]
have funquote:
ok, ik ookquote:Op vrijdag 2 maart 2007 00:43 schreef Tyler..Durden het volgende:
Ik steek de laatste maar weer op.
* Tyler..Durden gooit 50 cent in het bakjequote:Op vrijdag 2 maart 2007 00:46 schreef PeZu het volgende:
wie heeft er 10.000 euri voor me, dan haal ik morgen zo'n schone wagen op
Nee dat heb ik nodig voor mijn nieuwe autootje. Moet je daar zoveel voor neerleggen?quote:Op vrijdag 2 maart 2007 00:46 schreef PeZu het volgende:
wie heeft er 10.000 euri voor me, dan haal ik morgen zo'n schone wagen op
Dat is wel een idee... zet je rekeningnummer hier neer! hahaquote:Op vrijdag 2 maart 2007 00:46 schreef Tyler..Durden het volgende:
[..]
* Tyler..Durden gooit 50 cent in het bakje
had ik er al bij ingerekendquote:Op vrijdag 2 maart 2007 00:48 schreef Queen_Bee het volgende:
wie heeft 700 euro voor mijn nieuwe pup danals we toch bezig zijn
quote:Op vrijdag 2 maart 2007 00:49 schreef PeZu het volgende:
[..]
had ik er al bij ingerekend
was een verassing
kon ik di epup langsbrengen in mijn nieuwe p1800
ja in goede staat kost zo'n P1800 uit 1968-1970 nog zo'n 9000 keiharde pleuriquote:Op vrijdag 2 maart 2007 00:48 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Nee dat heb ik nodig voor mijn nieuwe autootje. Moet je daar zoveel voor neerleggen?
lik mijn klitquote:Op vrijdag 2 maart 2007 00:50 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Sorry hoor maar ik laat jou de pup niet uizoeken
Ja okay.quote:
okquote:Op vrijdag 2 maart 2007 00:51 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Ja okay.
Maar, jij hebt er toch geen verstand van
NEEE ikz oek m uit, daarna geef je m aan mij en doe ik surprisedquote:Op vrijdag 2 maart 2007 00:53 schreef PeZu het volgende:
[..]
ok
ik maak wel iemand anders blij met zo'n pup dan![]()
ooh jaquote:Op vrijdag 2 maart 2007 00:54 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
NEEE ikz oek m uit, daarna geef je m aan mij en doe ik surprised!
Kom op tyler! Zelfs de muziekvereniging krijgt meer van je!quote:Op vrijdag 2 maart 2007 00:56 schreef PeZu het volgende:
[..]
ooh ja
dat kan ook
dus mensne alhier doneer snel
voor min P1800 en Q-B's lievelijke pup
huidige stand:
0.50 van de heer durden
do itquote:Op vrijdag 2 maart 2007 01:03 schreef Queen_Bee het volgende:
Ik heb al lang geen chips gehad..
En gister zag k Bugles..
IK GA ZE OPHALEN EN ETEN
Ja.
wel netjes hehquote:
quote:Op vrijdag 2 maart 2007 01:21 schreef Djarum het volgende:
Hey daar lieve rokertjes!![]()
ben net terug van een kansloze avond zuipen in de kroeg!!![]()
en heb nu al koppijn.. toch maar even een slokje water nemen..![]()
ja, maar dan wordt je 's ochtends zo koppijnerig wakker..quote:
ah, Queen.. wat heb ik jou gemist zegquote:Op vrijdag 2 maart 2007 01:24 schreef Queen_Bee het volgende:
Djaaahaarruhuhumh
Ja vandaag is dat woord opgenomen in de dikke Van Dalequote:Op vrijdag 2 maart 2007 01:24 schreef Djarum het volgende:
[..]
ja, maar dan wordt je 's ochtends zo koppijnerig wakker..
(is dat een woord?... koppijnerig?....)
Wauw!quote:Op vrijdag 2 maart 2007 01:25 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Ja vandaag is dat woord opgenomen in de dikke Van Dale
snif.. af en toe was ik er wel.. heb denk ik jou net gemist telkens..quote:
UFO? Kamer?.. contact?quote:Op vrijdag 2 maart 2007 01:26 schreef oranjekoek het volgende:
Heb je wel gezien dat er een UFO in je kamer hangt? heb je al contact gehad?
onwijs mooie honden!quote:Op vrijdag 2 maart 2007 01:32 schreef Queen_Bee het volgende:
http://www.mijnalbum.nl/Album=JYYUVKVA
Deze fotosdaar ga ik misschien pup vandaan halen
Lief hèquote:Op vrijdag 2 maart 2007 01:35 schreef Djarum het volgende:
[..]
onwijs mooie honden!![]()
helemaal die laatste, met zijn bek onder de sneeuw!![]()
quote:Op vrijdag 2 maart 2007 01:32 schreef Queen_Bee het volgende:
http://www.mijnalbum.nl/Album=JYYUVKVA
Deze fotosdaar ga ik misschien pup vandaan halen
Iedereen zou een golden moeten nemenquote:Op vrijdag 2 maart 2007 01:38 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
ow god.. dat moet ik niet zien! Dan wil ik ze ook!
Jaquote:
Om me pijn te doen of om de rest ook te brandenquote:Op vrijdag 2 maart 2007 09:56 schreef Misstique het volgende:
*gooit een kachel naar QB
Om je poezelige voetjes weer op temperatuur te krijgen natuurlijk.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 10:38 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Om me pijn te doen of om de rest ook te branden
vakantie was top, drank in overvloed en bij de vuurplaats spookverhalen vertellen, lachen!quote:Op vrijdag 2 maart 2007 09:00 schreef Queen_Bee het volgende:
Eey Tezz, k heb niet mee gekregen hoe je vakantie was?!
En morgen feliciteer ik je pas
Mn voeten staan in brand nu ze uit de kou kmenBest een kut gevoel.
Vroeg? Ik sta om zeven uur op iedere dag, da's pas vroeg! En echt niet omdat ik dat zo graag wil hoor.....quote:Op vrijdag 2 maart 2007 10:37 schreef maaike1987 het volgende:
dacht ik om 11 uur een afspraak te hebben.. blijkt dat pas om 12 uur te zijnben ik voor niks zo vroeg op gestaan
![]()
Ik om kwart voor 7.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 10:44 schreef Tezz het volgende:
[..]
Vroeg? Ik sta om zeven uur op iedere dag, da's pas vroeg! En echt niet omdat ik dat zo graag wil hoor.....
jij wint. Proficiat! (ik ga niet proberen om de overwinning af te pakken hoor)quote:
Ga je ze dan ook kussen?quote:Op vrijdag 2 maart 2007 10:40 schreef Misstique het volgende:
[..]
Om je poezelige voetjes weer op temperatuur te krijgen natuurlijk.
Ik denk dat je dood gaatquote:Op vrijdag 2 maart 2007 10:44 schreef Tezz het volgende:
[..]
vakantie was top, drank in overvloed en bij de vuurplaats spookverhalen vertellen, lachen!
Ik word al weer 32 morgen, zou het pijn doen ????
Ik kus liever iets anders.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |