jaquote:
ruimt snel de mod-rokers-stoel-voor-remlof op zodat ie ongebruikt lijktquote:Op donderdag 1 maart 2007 23:42 schreef remlof het volgende:
[..]
thanks, ik ben morgen weer terug in olanda trouwens
jaquote:Op donderdag 1 maart 2007 23:44 schreef maaike1987 het volgende:
tis eindelijk weer eens druk hier, was al bang dat ik bijna de enige roker nog op fok was![]()
Ik ben bang voor spinnen!quote:Op donderdag 1 maart 2007 23:44 schreef maaike1987 het volgende:
tis eindelijk weer eens druk hier, was al bang dat ik bijna de enige roker nog op fok was![]()
zo niet helemaal maar ik rook wel verdomde weinigquote:Op donderdag 1 maart 2007 23:48 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
jij bent al gestopt wil je zeggen![]()
3x radenquote:Op donderdag 1 maart 2007 23:44 schreef Tyler..Durden het volgende:
Loop je nu ook in Milaan te modden trouwens?
Hoeveel is weinig?quote:Op donderdag 1 maart 2007 23:48 schreef PeZu het volgende:
[..]
zo niet helemaal maar ik rook wel verdomde weinig![]()
2-3 peukies per dag nog maarquote:
quote:Op donderdag 1 maart 2007 23:50 schreef Tyler..Durden het volgende:
Deze kwam ik tegen ergens anders op het forum.
[afbeelding]
Die heb ik al vaak voorbij zien komen.quote:Op donderdag 1 maart 2007 23:50 schreef Tyler..Durden het volgende:
[afbeelding]
Als je ver van school woont ga je met de busquote:Op donderdag 1 maart 2007 23:50 schreef LudoSanders het volgende:
Dus.
how put all this together? me, so whoe do i trust? me that's whoquote:Op donderdag 1 maart 2007 23:52 schreef LudoSanders het volgende:
2-3 peukies mag je je nauwelijks nog hier vertonen.
Maar ik rook welquote:Op donderdag 1 maart 2007 23:57 schreef oranjekoek het volgende:
oi Je bent een hartenbreker QB
Wat moet je daar mee als je een eigen vliegtuig hebtquote:
ik ook van jouquote:Op donderdag 1 maart 2007 23:56 schreef Queen_Bee het volgende:
[EUIZUZUZUUZ NEPROKERT OPTIEFTEN VAN HIER
Ja, problemen met justitie.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 00:02 schreef LudoSanders het volgende:
Met mijn vliegtuig kan ik niet overal landen.
Tyler jij had Nina van mij geadopteerd toch?
Dus wil je OV i nstead?quote:Op vrijdag 2 maart 2007 00:04 schreef Tyler..Durden het volgende:
[..]
Ja, problemen met justitie.
Je mag schijnbaar niet je leuter in een kleuter stoppen.
Dat was mijn vaders levensmotto verdomme.![]()
was ik net serieus aant wezenquote:Op donderdag 1 maart 2007 23:50 schreef Tyler..Durden het volgende:
[afbeelding]
vergeet je pepperspray niet!!quote:Op vrijdag 2 maart 2007 00:10 schreef maaike1987 het volgende:
ga weer lekker peukie doenen dan zo toch nog maar even de stad onveilig maken
![]()
![]()
Jij bent heul mij niet flaprdrolquote:Op vrijdag 2 maart 2007 00:10 schreef Tyler..Durden het volgende:
Mensen spreken mij op straat meestal aan met god.
haha en ze vragen je hen te verdoemen?quote:Op vrijdag 2 maart 2007 00:10 schreef Tyler..Durden het volgende:
Mensen spreken mij op straat meestal aan met god.
Wie gaat er nu aan je vinger ruiken?quote:Op vrijdag 2 maart 2007 00:10 schreef maaike1987 het volgende:
ga weer lekker peukie doenen dan zo toch nog maar even de stad onveilig maken
![]()
![]()
zal ik doen, tis deo dat is ook wel goed hequote:
ze brengen hem meestal naar huis en geven hem een lollyquote:Op vrijdag 2 maart 2007 00:10 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
haha en ze vragen je hen te verdoemen?
Verassend vaakquote:Op vrijdag 2 maart 2007 00:13 schreef Stommie het volgende:
[..]
ze brengen hem meestal naar huis en geven hem een lolly
ooh een happy ending gelukkig!quote:Op vrijdag 2 maart 2007 00:13 schreef Stommie het volgende:
[..]
ze brengen hem meestal naar huis en geven hem een lolly
Wj krijgen ook nieuwe busquote:Op vrijdag 2 maart 2007 00:14 schreef oranjekoek het volgende:
Zaterdag gaan we eindelijke een nieuwe auto kopen
kan je beter een pub nemenquote:Op vrijdag 2 maart 2007 00:15 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Wj krijgen ook nieuwe bus
En ik probeer mn moeder nog over te halen voor nieuwe pup
Huskey.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 00:15 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Wj krijgen ook nieuwe bus
En ik probeer mn moeder nog over te halen voor nieuwe pup
Nu haat ik Groningenquote:Op vrijdag 2 maart 2007 00:19 schreef oranjekoek het volgende:
Ik had een kruising tussen een mechelse herder en een golden retriever, echt een heel lief beest. Hij is doodgereden door een grunninger.
niemandquote:Op vrijdag 2 maart 2007 00:11 schreef Tyler..Durden het volgende:
[..]
Wie gaat er nu aan je vinger ruiken?
quote:Op vrijdag 2 maart 2007 00:19 schreef oranjekoek het volgende:
Ik had een kruising tussen een mechelse herder en een golden retriever, echt een heel lief beest. Hij is doodgereden door een grunninger.
zelfde probleem had ik met mn moederquote:Op vrijdag 2 maart 2007 00:20 schreef oranjekoek het volgende:
Een puppy lijkt me ook super, alleen dat zindelijk krijgen een hel
Nah, we hebben een golden van 7 jaar, en t blijkt wel dat we goed in opvoeden zijnquote:Op vrijdag 2 maart 2007 00:20 schreef oranjekoek het volgende:
Een puppy lijkt me ook super, alleen dat zindelijk krijgen een hel
Stiekem zijn huskys wel mooi, maar k blijf bij goldenquote:
quote:Op vrijdag 2 maart 2007 00:25 schreef oranjekoek het volgende:
Nee ik heb niks met een husky, alleen die ogen al..
Vatos Locos.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 00:25 schreef PeZu het volgende:
ik ga zo iemand doden
Wat is er lieverd? heb je weer hoofdpijn?quote:Op vrijdag 2 maart 2007 00:25 schreef PeZu het volgende:
ik ga zo iemand doden
so
you'll have been warned
kenker casema sterb ab
Alle jonge dieren zijn mooiquote:Op vrijdag 2 maart 2007 00:26 schreef Tyler..Durden het volgende:
[..]
[afbeelding]
Dat vind ik juist zo mooi aan die beesten.
oralez carnalquote:
qua karakter natuurlijk!quote:Op vrijdag 2 maart 2007 00:27 schreef Queen_Bee het volgende:
Golden en labrador lijkt heul nietStomme kortharige beesten
Golden
goed argumentquote:Op vrijdag 2 maart 2007 00:27 schreef Queen_Bee het volgende:
Golden en labrador lijkt heul nietStomme kortharige beesten
Golden
nog niet ik ben een film aan het kijkenquote:Op vrijdag 2 maart 2007 00:27 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Wat is er lieverd? heb je weer hoofdpijn?
Kijk dan normale tvquote:Op vrijdag 2 maart 2007 00:29 schreef PeZu het volgende:
[..]
nog niet ik ben een film aan het kijken
althans ik probeer zo min mogelijk op te letten
doet plots de digitale tv van caseman het niet meer
sterf
TV, bestaat dat nog? Sinds onze appelboom op de schotel is evallen hebben we niks meerquote:Op vrijdag 2 maart 2007 00:29 schreef PeZu het volgende:
[..]
nog niet ik ben een film aan het kijken
althans ik probeer zo min mogelijk op te letten
doet plots de digitale tv van caseman het niet meer
sterf
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |