jaquote:
ruimt snel de mod-rokers-stoel-voor-remlof op zodat ie ongebruikt lijktquote:Op donderdag 1 maart 2007 23:42 schreef remlof het volgende:
[..]
thanks, ik ben morgen weer terug in olanda trouwens
jaquote:Op donderdag 1 maart 2007 23:44 schreef maaike1987 het volgende:
tis eindelijk weer eens druk hier, was al bang dat ik bijna de enige roker nog op fok was![]()
Ik ben bang voor spinnen!quote:Op donderdag 1 maart 2007 23:44 schreef maaike1987 het volgende:
tis eindelijk weer eens druk hier, was al bang dat ik bijna de enige roker nog op fok was![]()
zo niet helemaal maar ik rook wel verdomde weinigquote:Op donderdag 1 maart 2007 23:48 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
jij bent al gestopt wil je zeggen![]()
3x radenquote:Op donderdag 1 maart 2007 23:44 schreef Tyler..Durden het volgende:
Loop je nu ook in Milaan te modden trouwens?
Hoeveel is weinig?quote:Op donderdag 1 maart 2007 23:48 schreef PeZu het volgende:
[..]
zo niet helemaal maar ik rook wel verdomde weinig![]()
2-3 peukies per dag nog maarquote:
quote:Op donderdag 1 maart 2007 23:50 schreef Tyler..Durden het volgende:
Deze kwam ik tegen ergens anders op het forum.
[afbeelding]
Die heb ik al vaak voorbij zien komen.quote:Op donderdag 1 maart 2007 23:50 schreef Tyler..Durden het volgende:
[afbeelding]
Als je ver van school woont ga je met de busquote:Op donderdag 1 maart 2007 23:50 schreef LudoSanders het volgende:
Dus.
how put all this together? me, so whoe do i trust? me that's whoquote:Op donderdag 1 maart 2007 23:52 schreef LudoSanders het volgende:
2-3 peukies mag je je nauwelijks nog hier vertonen.
Maar ik rook welquote:Op donderdag 1 maart 2007 23:57 schreef oranjekoek het volgende:
oi Je bent een hartenbreker QB
Wat moet je daar mee als je een eigen vliegtuig hebtquote:
ik ook van jouquote:Op donderdag 1 maart 2007 23:56 schreef Queen_Bee het volgende:
[EUIZUZUZUUZ NEPROKERT OPTIEFTEN VAN HIER
Ja, problemen met justitie.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 00:02 schreef LudoSanders het volgende:
Met mijn vliegtuig kan ik niet overal landen.
Tyler jij had Nina van mij geadopteerd toch?
Dus wil je OV i nstead?quote:Op vrijdag 2 maart 2007 00:04 schreef Tyler..Durden het volgende:
[..]
Ja, problemen met justitie.
Je mag schijnbaar niet je leuter in een kleuter stoppen.
Dat was mijn vaders levensmotto verdomme.![]()
was ik net serieus aant wezenquote:Op donderdag 1 maart 2007 23:50 schreef Tyler..Durden het volgende:
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |