Ietsje hoger, mop.quote:
Uw wonderschone lippen, bevallig damesmeisje.quote:
Zeg, ik ben geen pot.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 11:12 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Om verder te gaan naar beneden dan wel hè?
![]()
Nou moequote:Op vrijdag 2 maart 2007 11:14 schreef Misstique het volgende:
[..]
Zeg, ik ben geen pot..
Verder dan zoenen ga ik niet heur.
Die tijd heb ik gehad.quote:
Damnit, ik moet die fase nog beginnenquote:Op vrijdag 2 maart 2007 11:16 schreef Misstique het volgende:
[..]
Die tijd heb ik gehad.
Het was een fase.
Net als gescheurde spijkerbroeken.
Het valt tegen, maar toch: veel plezier.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 11:18 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Damnit, ik moet die fase nog beginnen![]()
Nu ik niet met jou kan beginnen weet ik het allemaal niet meerquote:Op vrijdag 2 maart 2007 11:20 schreef Misstique het volgende:
[..]
Het valt tegen, maar toch: veel plezier..
Kop op! Er zijn vast genoeg andere gewillige dames, die je even willen 'helpen'.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 11:21 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Nu ik niet met jou kan beginnen weet ik het allemaal niet meer
Ik wil alleen jou!quote:Op vrijdag 2 maart 2007 11:23 schreef Misstique het volgende:
[..]
Kop op! Er zijn vast genoeg andere gewillige dames, die je even willen 'helpen'.
Ik voel me gevleid.quote:
Ow.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 11:25 schreef Queen_Bee het volgende:
Okay, genoeg geweest
Ik wil geen seks zonder echte piemel
Mits die over seks gaat, doenquote:Op vrijdag 2 maart 2007 11:31 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ow..
Ik wilde net een topic voor je openen.
Ik wilde op zoek naar een vrouw voor je om je lesbische fase mee in te luiden.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 11:35 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Mits die over seks gaat, doen
Stiekem houd ik toch heus van je
Nee, laat dan maarquote:Op vrijdag 2 maart 2007 11:37 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik wilde op zoek naar een vrouw voor je om je lesbische fase mee in te luiden.
Ik wilde allen maar helpen hoor.quote:
mits zachtjes is krassen best OK.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 11:41 schreef Misstique het volgende:
*kras
Ik heb het nog nergens gehadquote:Op vrijdag 2 maart 2007 11:41 schreef Tezz het volgende:
iedere vrouw krijgt de bi-fase. Al is het alleen maar in haar dromen.
het komt echt wel. Anders zou je een uitzondering op de regel zijn (dat kan natuurlijk). Heb je nooit nooit nooit nooit eens gedacht goh hoe zou dat zijn?quote:
Heb je ook nog nooit met een vriendin staan te zoenen alleen om de kerels op te geilen?quote:
Niet bepaald neequote:Op vrijdag 2 maart 2007 11:42 schreef Tezz het volgende:
[..]
het komt echt wel. Anders zou je een uitzondering op de regel zijn (dat kan natuurlijk). Heb je nooit nooit nooit nooit eens gedacht goh hoe zou dat zijn?
Neequote:Op vrijdag 2 maart 2007 11:43 schreef Tezz het volgende:
[..]
Heb je ook nog nooit met een vriendin staan te zoenen alleen om de kerels op te geilen?
jij wel dan??quote:Op vrijdag 2 maart 2007 11:43 schreef Tezz het volgende:
[..]
Heb je ook nog nooit met een vriendin staan te zoenen alleen om de kerels op te geilen?
aahhhhquote:
quote:Op vrijdag 2 maart 2007 19:20 schreef oranjekoek het volgende:
Allemachtig! Wat ik net had. Ik was bezig Sanne in haar pyama te heisen om haar naar bed te brengen, staat er
ineens een horde kabouters in mijn keuken om een tapasbuffet voor te bereiden. Verbluft kijk ik naar het hele gebeuren (Sanne vond het geweldig natuurlijk) Na de vraag waarom ze zo'n bende van de keuken maakten kwamen er ineens een horde poetskabouters om de teringbende weer op te ruimen. Zonet allemaal aan de koffie en nu zijn ze weer opgehoepeld.![]()
Mischien kan ik dit beter in Tru plaatsen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |