Dat nummer was het... Maar wat moet de NOS met mijn nummer...quote:ik heb net nos gebeld( 0356779111)
Heb je ooit kaartjes gewonnen ergens voor? mss bellen ze dat je op de gastenlijst staatquote:Op donderdag 1 maart 2007 12:53 schreef RudyCarell het volgende:
Ben net gebeld door mediapark... Geen idee waarvoor... Het is een 035 nummer maar als ik die terugbel krijg zoiets van het nieuwe nummer van Mediapark is 0900-bladiebla
Edit: zag het nummer via google...
[..]
Dat nummer was het... Maar wat moet de NOS met mijn nummer...
Was jij toevallig maandag op dinsdagnacht te horen bij Guijs op 3fm?quote:Op donderdag 1 maart 2007 13:15 schreef Rhanna het volgende:
Ik voel me rot. Ik weet niet goed waarom..
Viel me gewoon op. Was 's nachts nog aan t werk.quote:Op donderdag 1 maart 2007 13:46 schreef Rhanna het volgende:
Ja. Hoezo?
Is het zo erg? Maar je was ook tot diep in de nacht hier las ik.quote:Op donderdag 1 maart 2007 14:11 schreef Rhanna het volgende:
Is dat positief? Datik opviel?
Kan niet wachten op de uit je dip tip. Damn.
Nah, je komt uit Nederweert maar klonk niet echt "Leizig Limburgs". Kan het gesprek nog wel herinneren. Was onderweg en had geen aanpspraak. Dan blijven gesprekjes op de radio ook in je hoofd hangen. Zo weet ik dat je in het weekend het liefst in Weert gaat stappen omdat Nederweert maar een gat is.quote:Op donderdag 1 maart 2007 14:11 schreef Rhanna het volgende:
Is dat positief? Datik opviel?
Kan niet wachten op de uit je dip tip. Damn.
Ja.. maar heb wel goed geslapen (voor mijn doenquote:Op donderdag 1 maart 2007 14:13 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Is het zo erg? Maar je was ook tot diep in de nacht hier las ik.
Mijn schoonbroer komt uit Nederweert, laat t 'm maar niet horenquote:Op donderdag 1 maart 2007 14:17 schreef five2one het volgende:
[..]
Nah, je komt uit Nederweert maar klonk niet echt "Leizig Limburgs". Kan het gesprek nog wel herinneren. Was onderweg en had geen aanpspraak. Dan blijven gesprekjes op de radio ook in je hoofd hangen. Zo weet ik dat je in het weekend het liefst in Weert gaat stappen omdat Nederweert maar een gat is..
quote:Op donderdag 1 maart 2007 14:13 schreef Againzender het volgende:
ik kan ook wel een uit-je-wip-kip gebruiken
Dag meneer.quote:Op donderdag 1 maart 2007 14:24 schreef five2one het volgende:
Als je zolang opblijft dan begrijp ik dat je vandaag slechte zin hebt..
Zo, ik ga weer aan het werk. Dag dames.
Neequote:Op donderdag 1 maart 2007 14:30 schreef ChatGirl het volgende:
Ze hadden geen groter plaatje van Corton B.A.Trix?
Dat ziet eruit als een uit-je-wip-haanquote:Op donderdag 1 maart 2007 14:22 schreef B.A.Trix het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
astu![]()
en bedankt! Nu hebben ze het door!quote:Op donderdag 1 maart 2007 14:34 schreef dndiek het volgende:
[..]
Dat ziet eruit als een uit-je-wip-haan
quote:Op donderdag 1 maart 2007 14:43 schreef B.A.Trix het volgende:
[..]
en bedankt! Nu hebben ze het door!![]()
![]()
Ik weet het niet, of vandaag een afvaller en over 2 weken finale, of nu finale en over 2 weken een terugblik?quote:Op donderdag 1 maart 2007 14:48 schreef Rhanna het volgende:
Klootzakkerig ja. Dat wil ik ook wel eens weten. Ik denk Paul...
Trouwens, vanavond finale?
hej!quote:
Hilarisch stukje Rhanna!quote:
Never be the same again - Mel. Cquote:It's not a secret anymore.
Now we've opened up the door.
Starting tonight and from now on.
We'll never, never be the same again.
Never be the same again.
Eva is vanaf het begin al "mijn" mol.. spannend hoor!quote:
quote:Op donderdag 1 maart 2007 16:24 schreef Againzender het volgende:
Stom liedje 'popidooltje leef je nog...' Axel loopt nu continu 'IE-AA-DEEJAAA!!' te zingen
Volgens mij verwar je me nu met een rubbere eend. Ik was die paddestoel/kikker.quote:Op donderdag 1 maart 2007 16:33 schreef Rhanna het volgende:
[..]
Blij?
Al klaargekomen op mijn stem?
Je was afgelopen nacht zeker wel geil, ondanks dat ik je niet fysiek heb gezien kon ik dat aan de hand van je posts wel aflezen.quote:Op donderdag 1 maart 2007 16:40 schreef Rhanna het volgende:
Tot dadelijk
Toad, je vond mij toch ook zeker wel geil?
Paul zei vanavond...quote:Op donderdag 1 maart 2007 16:53 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Helaas.
Over twee weken pas
Bah.quote:Op donderdag 1 maart 2007 16:58 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
http://medialog.blogspot.(...)week-uitgesteld.html
Ik vind 't lekker klinken, maar moet er nog wel héél erg aan wennen...quote:Vanaf aanstaande zaterdag gaat 3FM draaien met een compleet nieuw pakket audio vormgeving. Uuropeners, jingles, sweepers, vormgeving voor nieuws en verkeer...alles is in een nieuw jasje gestoken door VHU Europe. Om een idee van de nieuwe sound te krijgen kan je hier alvast een korte demo beluisteren.
Sesamstraat is vervallen vanwege Tweede Kamer geneuzelquote:Op donderdag 1 maart 2007 17:42 schreef Sirolf het volgende:Voetbal
Álles moet er tegenwoordig voor wijken lijkt het wel...
.
Waar is de goede oude tijd van Hilversum 3.quote:Op donderdag 1 maart 2007 17:42 schreef Sirolf het volgende:
PREVIEW: http://www.coenswijnenberg.nl/media/db_audio/505.mp3
toen om 0:00 uur de zender gewoon uit ging tot 7 uur.quote:Op donderdag 1 maart 2007 17:48 schreef Toad het volgende:
[..]
Waar is de goede oude tijd van Hilversum 3.
... en ze een kwartier voor 7 uur begonnen met een identificatie-pingel (deze dus).quote:Op donderdag 1 maart 2007 17:52 schreef Againzender het volgende:
[..]
toen om 0:00 uur de zender gewoon uit ging tot 7 uur.
elke dag een andere omroep uitzond.
enzo
Ja, die pingelquote:Op donderdag 1 maart 2007 17:54 schreef Sirolf het volgende:
[..]
... en ze een kwartier voor 7 uur begonnen met een identificatie-pingel (deze dus).
Ja, da's een Wilhelmus-fragmentje.quote:Op donderdag 1 maart 2007 17:56 schreef Againzender het volgende:
[..]
Ja, die pingelzijn de eerste noten van het Wilhelmus
Leuk!quote:Op donderdag 1 maart 2007 17:58 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ja, da's een Wilhelmus-fragmentje.
Op http://www.vantoll.nl/sil/silence/frames_nl.shtml vind je onder 'Radiostilte' nog meer oude fragmenten (ook van andere publieke radiozenders).
Ik vind het behoorlijk flauwquote:Op donderdag 1 maart 2007 18:25 schreef Impry het volgende:Geniaal die droge humor!
Allemaal die grappen uitleggen
nostalgiequote:Op donderdag 1 maart 2007 17:52 schreef Againzender het volgende:
[..]
toen om 0:00 uur de zender gewoon uit ging tot 7 uur.
elke dag een andere omroep uitzond.
enzo
typische B.A.-postquote:Op donderdag 1 maart 2007 14:29 schreef B.A.Trix het volgende:
Nu we ik toch met plaatjes bezig ben.. Weet je wie ik mis in de OP??
[afbeelding]
![]()
Zijn volgens mij nog niet in de studio, normaal zijn ze er al lang!!quote:
Dat is dan ook gelijk het enige wat leuk aan haar is.. kon het niet laten..quote:Op donderdag 1 maart 2007 18:59 schreef Toad het volgende:
Doei Tessel, leuke jas heb je.
Weet bijna zeker dat het Maricha is!quote:Op donderdag 1 maart 2007 19:03 schreef Toad het volgende:
[..]
Is het Maricha wel?
Kan de cam niet verzet worden? Of is de regiekamer al dicht?
Maricha is juist blij dat jullie haar niet de hele avond in de gaten houden denk ik..quote:Op donderdag 1 maart 2007 19:03 schreef Toad het volgende:
[..]
Is het Maricha wel?
Kan de cam niet verzet worden? Of is de regiekamer al dicht?
Misschien moet ie even op adem komen van het fietsen.....quote:Op donderdag 1 maart 2007 19:13 schreef TheVulture het volgende:
zouden ze een probleem hebben, heb Michiel nog niet gehoord
Lag volgens mij puur aan de stream want ik zie geen paniek in de studio. Overigens begint Michiel de show altijd met een paar non-stop platen aan elkaar gemixt.quote:Op donderdag 1 maart 2007 19:13 schreef TheVulture het volgende:
zouden ze een probleem hebben, heb Michiel nog niet gehoord
Michiel deed wel degelijk wat hoor, hij startte volgens mij het nummer opnieuw. Beeld liep iig gewoon door.quote:Op donderdag 1 maart 2007 19:15 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Lag volgens mij puur aan de stream want ik zie geen paniek in de studio. Overigens begint Michiel de show altijd met een paar non-stop platen aan elkaar gemixt.
Maricha & Michiel
Natuurlijk!quote:
uuhhm okay, dat heb ik even gemist (keek pas op de cam op het moment dat het al dan niet fout ging).quote:Op donderdag 1 maart 2007 19:17 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Michiel deed wel degelijk wat hoor, hij startte volgens mij het nummer opnieuw. Beeld liep iig gewoon door.
yep...quote:Op donderdag 1 maart 2007 19:22 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Dus om 20:30 is het hier weer super rustig vanwege WIDM![]()
Volgende week gaat de uitzending niet door als ik me niet vergis. De finale is vervolgens op 15 maart. Maar de mol is overigens al bekend (zie het WIDM-topic op FOK!).quote:Op donderdag 1 maart 2007 19:29 schreef Rhanna het volgende:
Domien zei net dat die niet doorging.. met een link erbij. Maar op tvgids.nl wordt er niets over gezegd.
Paul is de molquote:Op donderdag 1 maart 2007 19:27 schreef Toad het volgende:
[..]
yep...
ik ben echt benieuwd naar de aflevering van vanavond.
dat is volgende week pas toch..quote:Op donderdag 1 maart 2007 19:29 schreef Rhanna het volgende:
Domien zei net dat die niet doorging.. met een link erbij. Maar op tvgids.nl wordt er niets over gezegd.
verkapte ik-ben-geniaal postquote:Op donderdag 1 maart 2007 19:34 schreef B.A.Trix het volgende:
@Roel heb je nog dat geniale idee van mij gezien in het vorige topic??![]()
Ik heb wijselijk gezwegenquote:Op donderdag 1 maart 2007 19:34 schreef B.A.Trix het volgende:
@Roel heb je nog dat geniale idee van mij gezien in het vorige topic??![]()
Nee, die zijn de de Molquote:Op donderdag 1 maart 2007 19:34 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Volgens mij zijn John en Linda nog altijd de Mol hoor.
quote:Op donderdag 1 maart 2007 19:43 schreef MichielV het volgende:
Ik vind m dus wel stoer, die PS met Brainpower. Lekker puh![]()
Laat me raden! Party Squad & Brainpower!quote:
Dat magquote:Op donderdag 1 maart 2007 19:43 schreef MichielV het volgende:
ja jij bent de baas, en over wansmaak valt niet te twistenquote:Op donderdag 1 maart 2007 19:43 schreef MichielV het volgende:
Inderdaad, ultieme crapquote:Op donderdag 1 maart 2007 19:37 schreef Toad het volgende:
Hoe kan deze plaat nou in de playlist komen van Hilversum 3? Eén keer Lange Frans op vrijdag bij Giel is al te veel. Dat is toch niet de doelgroep die Hilversum 3 wil trekken?
Ik gok erop dat Michiel die niet nog eens gaat draaienquote:Op donderdag 1 maart 2007 19:45 schreef B.A.Trix het volgende:
[..]
Laat me raden! Party Squad & Brainpower!![]()
Hoezo niet?? Er zijn vast mensen die m wel leuk vinden.quote:Op donderdag 1 maart 2007 19:47 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ik gok erop dat Michiel die niet nog eens gaat draaien
Het ritme is wel lekker maar het is ook niet mijn muziek.quote:Op donderdag 1 maart 2007 19:48 schreef B.A.Trix het volgende:
[..]
Hoezo niet?? Er zijn vast mensen die m wel leuk vinden.
Vastquote:Op donderdag 1 maart 2007 19:48 schreef B.A.Trix het volgende:
[..]
Hoezo niet?? Er zijn vast mensen die m wel leuk vinden.
Ook niet echt die van mij maarja smaken verschillen hè..quote:Op donderdag 1 maart 2007 19:48 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Het ritme is wel lekker maar het is ook niet mijn muziek.![]()
Maar je was toch al melig vandaagquote:Op donderdag 1 maart 2007 19:49 schreef B.A.Trix het volgende:
Dit Sara Raats' eigen huisjes-topic blijft echt een geweldig topic.. Ik word er supermelig van..![]()
Ik heb tenminste echt opgeruimd daarquote:Op donderdag 1 maart 2007 19:49 schreef B.A.Trix het volgende:
Dit Sara Raats' eigen huisjes-topic blijft echt een geweldig topic.. Ik word er supermelig van..![]()
Neequote:Op donderdag 1 maart 2007 19:54 schreef Sirolf het volgende:
Regina Spektor!
Zou dit geen leuke megahit zijn...?![]()
quote:Op donderdag 1 maart 2007 19:54 schreef Sirolf het volgende:
Regina Spektor!
Zou dit geen leuke megahit zijn...?![]()
Just Jack mag best hoor, ik houd alleen niet van TT's die een mening verkondigen en dus niet namens de hele groep spreken, daar ga ik graag tegeninquote:Op donderdag 1 maart 2007 19:56 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Wat wil je dan als megahit? Di-Rect of Brainpower?
Zie mijn vorige postquote:Op donderdag 1 maart 2007 19:56 schreef B.A.Trix het volgende:
[..]
Das toch een harstikke leuk liedje!
3900 en nog ietsquote:Op donderdag 1 maart 2007 19:59 schreef ChatGirl het volgende:
Op hoeveel staat de tussenstand voor Michiels poolexpeditie eigenlijk?
quote:Op donderdag 1 maart 2007 19:59 schreef ChatGirl het volgende:
Op hoeveel staat de tussenstand voor Michiels poolexpeditie eigenlijk?
quote:
Dan vraag ik me toch af hoeveel procent van je posts in FB zijn...quote:Op donderdag 1 maart 2007 19:58 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Just Jack mag best hoor, ik houd alleen niet van TT's die een mening verkondigen en dus niet namens de hele groep spreken, daar ga ik graag tegenin
quote:Op donderdag 1 maart 2007 20:00 schreef D.Rose het volgende:
Maar goed, hebben we dat ook weer uitgesproken
Ik post zelden in FBquote:Op donderdag 1 maart 2007 20:02 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dan vraag ik me toch af hoeveel procent van je posts in FB zijn...
Mij maakt het eigenlijk geen bal uit.. het is maar een TT toch..quote:Op donderdag 1 maart 2007 20:04 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ik post zelden in FB
Maar dit is een reeks, dus ik vind best dat je bij het bedenken van een TT rekening mag houden met de groep, en 'm niet gebruikt om je mening te verkondigen
Request dan ook niet op donderdag, dat is vragen om problemen...quote:Op donderdag 1 maart 2007 20:06 schreef D.Rose het volgende:
We jammer dat, net als vorige week, iedereen weg is als mijn request gedraaid wordt
Mij maakt het dus wel uit, maar ik ben dan ook een zeurquote:Op donderdag 1 maart 2007 20:05 schreef B.A.Trix het volgende:
[..]
Mij maakt het eigenlijk geen bal uit.. het is maar een TT toch..![]()
Het scheelt dat je het van jezelf weet..quote:Op donderdag 1 maart 2007 20:07 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Mij maakt het dus wel uit, maar ik ben dan ook een zeur
Ik request iedere dag, dat geeft weer een extra dimensie aan het luisterenquote:Op donderdag 1 maart 2007 20:07 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Request dan ook niet op donderdag, dat is vragen om problemen...
Scheelt iddquote:Op donderdag 1 maart 2007 20:08 schreef B.A.Trix het volgende:
[..]
Het scheelt dat je het van jezelf weet..![]()
![]()
3905 op precies te zijn!quote:
hahaquote:Op donderdag 1 maart 2007 20:12 schreef D.Rose het volgende:
...wat niet wil zeggen dat het onterecht is waarover ik zeur hoor
Dat doe ik dan ook welquote:Op donderdag 1 maart 2007 20:14 schreef B.A.Trix het volgende:
[..]
haha![]()
Iedereen mag zeggen wat ie wilt hoor!![]()
Hij woont toch om de hoek?quote:Op donderdag 1 maart 2007 20:20 schreef Sirolf het volgende:
Michiel is vast moe van het fietsen.
[afbeelding]
[afbeelding]
Allemaal in koor: 3, 2, 1...quote:Op donderdag 1 maart 2007 20:12 schreef B.A.Trix het volgende:
Weten we trouwens al wie de gast morgen bij Ekstra weekend is??
buurplaatsgenotenquote:Op donderdag 1 maart 2007 20:22 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Allemaal in koor: 3, 2, 1...
THE SHEEEEER!!!
Natuurlijk niet!quote:
Dat zal vast wel leuk worden...quote:Op donderdag 1 maart 2007 20:22 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Allemaal in koor: 3, 2, 1...
THE SHEEEEER!!!
vanaf de plaats van the sheer, zes km richting het noorden en dan onder het kanaalquote:
Maricha was inderdaad de stem van de vriendin van Bart.quote:Op donderdag 1 maart 2007 20:29 schreef Toad het volgende:
Horen we dus nu Maricha?
quote:
Luniz, leukquote:Op donderdag 1 maart 2007 20:34 schreef -Hans- het volgende:
[..]![]()
Misschien dat ik maar eens Lunix - I Got 5 On it ga requesten, zeker nu ik Skeelo hoor.![]()
Maandag rond 19.30 weerquote:Op donderdag 1 maart 2007 20:27 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Nou dan, dan verwacht ik van jou eigenlijk een goede update
Oeh, spannendquote:Op donderdag 1 maart 2007 20:44 schreef -Hans- het volgende:
Request verstuurd! En misschien heb ik wel Modern Talking gerequest, maar dat hou ik nog even geheim.
En dat vínd je ergquote:
Moeten, moeten....... JA NATUURLIJK!quote:
Jullie dwingen ook al luisteraars om te luisteren?quote:Op donderdag 1 maart 2007 20:53 schreef Maricha het volgende:
[..]
Moeten, moeten....... JA NATUURLIJK!![]()
Ik zal kijken wat ik voor je kan doenquote:Op donderdag 1 maart 2007 20:53 schreef Maricha het volgende:
[..]
Moeten, moeten....... JA NATUURLIJK!![]()
Dat wist ik toen ook gelijk jaquote:Op donderdag 1 maart 2007 21:11 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Meen je niet? dat was namelijk mijn request.
Dat was volgens mij Florent! aardige baas zeg.quote:Op donderdag 1 maart 2007 21:16 schreef D.Rose het volgende:
Er kwam iemand een aansteker brengen voor Maricha
Een baas die je aan het roken helpt? Nou aardigquote:Op donderdag 1 maart 2007 21:16 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Dat was volgens mij Florent! aardige baas zeg.
jij bent... EEN VROUWquote:Op donderdag 1 maart 2007 21:18 schreef Numbie het volgende:
Aaaaaaaargh!! Rottelefoon!!Wel ontzettend lief dat Michiel m'n requestje draait nu
![]()
Tsja.quote:Op donderdag 1 maart 2007 21:19 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Een baas die je aan het roken helpt? Nou aardig
Echt lief! En Michiel had het niet eens doorquote:Op donderdag 1 maart 2007 21:16 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Dat was volgens mij Florent! aardige baas zeg.
Prachtig! ik zag Michiel al zo'n gebaar maken in de trant van "Was Florent hier dan?!, ooh die had ik helemaal niet gezien! hahahaha "quote:Op donderdag 1 maart 2007 21:22 schreef Maricha het volgende:
[..]
Echt lief! En Michiel had het niet eens door![]()
Jup, heerlijk plaat imo.quote:
Haha, je zou wel eens gelijk kunnen hebben Toadquote:Op donderdag 1 maart 2007 21:27 schreef Toad het volgende:
Numbie! Ik verdenk haar ervan de grootste JMfan van Nederland te zijn. Ik sta natuurlijk op nr. 2.
Maricha: het was weer een mooie WIDM aflv.!
ah, op die lippen dusquote:Op donderdag 1 maart 2007 21:32 schreef B.A.Trix het volgende:
[..]
We hadden het over normaal zoenen!![]()
![]()
Dan moet je Coen Swijnenberg eens zien, da's ook een hoge boom.quote:Op donderdag 1 maart 2007 21:35 schreef -Hans- het volgende:
ERIC CORTON IN de studio !!!
Wat is die man lang!!
Zal er eens op gaan letten.quote:Op donderdag 1 maart 2007 21:37 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dan moet je Coen Swijnenberg eens zien, da's ook een hoge boom.
Ruud de Wild was leukquote:Op donderdag 1 maart 2007 21:37 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Zal er eens op gaan letten.Volgens mij is Sander ook zo'n lange gast.
Ruud de Wild :(
Ik had vandaag en maandag alle 5 goedquote:Op donderdag 1 maart 2007 21:44 schreef borisz het volgende:
ik had mee moeten doen met de popquiz, maar dan zie je als je dan zelf mee doet weet je het niet![]()
Jup, toen hij vertrok bij 3FM was het al minder. Hoogtepunt was toch wel de periode met Jeroen Kijk in de Vegte en Sander/Astrid (volgens mij Sander). Jeroen en Ruud, dat was echt een leuk duo.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |