Never be the same again - Mel. Cquote:It's not a secret anymore.
Now we've opened up the door.
Starting tonight and from now on.
We'll never, never be the same again.
Never be the same again.
Eva is vanaf het begin al "mijn" mol.. spannend hoor!quote:
quote:Op donderdag 1 maart 2007 16:24 schreef Againzender het volgende:
Stom liedje 'popidooltje leef je nog...' Axel loopt nu continu 'IE-AA-DEEJAAA!!' te zingen
Volgens mij verwar je me nu met een rubbere eend. Ik was die paddestoel/kikker.quote:Op donderdag 1 maart 2007 16:33 schreef Rhanna het volgende:
[..]
Blij?
Al klaargekomen op mijn stem?
Je was afgelopen nacht zeker wel geil, ondanks dat ik je niet fysiek heb gezien kon ik dat aan de hand van je posts wel aflezen.quote:Op donderdag 1 maart 2007 16:40 schreef Rhanna het volgende:
Tot dadelijk
Toad, je vond mij toch ook zeker wel geil?
Paul zei vanavond...quote:Op donderdag 1 maart 2007 16:53 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Helaas.
Over twee weken pas
Bah.quote:Op donderdag 1 maart 2007 16:58 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
http://medialog.blogspot.(...)week-uitgesteld.html
Ik vind 't lekker klinken, maar moet er nog wel héél erg aan wennen...quote:Vanaf aanstaande zaterdag gaat 3FM draaien met een compleet nieuw pakket audio vormgeving. Uuropeners, jingles, sweepers, vormgeving voor nieuws en verkeer...alles is in een nieuw jasje gestoken door VHU Europe. Om een idee van de nieuwe sound te krijgen kan je hier alvast een korte demo beluisteren.
Sesamstraat is vervallen vanwege Tweede Kamer geneuzelquote:Op donderdag 1 maart 2007 17:42 schreef Sirolf het volgende:Voetbal
Álles moet er tegenwoordig voor wijken lijkt het wel...
.
Waar is de goede oude tijd van Hilversum 3.quote:Op donderdag 1 maart 2007 17:42 schreef Sirolf het volgende:
PREVIEW: http://www.coenswijnenberg.nl/media/db_audio/505.mp3
toen om 0:00 uur de zender gewoon uit ging tot 7 uur.quote:Op donderdag 1 maart 2007 17:48 schreef Toad het volgende:
[..]
Waar is de goede oude tijd van Hilversum 3.
... en ze een kwartier voor 7 uur begonnen met een identificatie-pingel (deze dus).quote:Op donderdag 1 maart 2007 17:52 schreef Againzender het volgende:
[..]
toen om 0:00 uur de zender gewoon uit ging tot 7 uur.
elke dag een andere omroep uitzond.
enzo
Ja, die pingelquote:Op donderdag 1 maart 2007 17:54 schreef Sirolf het volgende:
[..]
... en ze een kwartier voor 7 uur begonnen met een identificatie-pingel (deze dus).
Ja, da's een Wilhelmus-fragmentje.quote:Op donderdag 1 maart 2007 17:56 schreef Againzender het volgende:
[..]
Ja, die pingelzijn de eerste noten van het Wilhelmus
Leuk!quote:Op donderdag 1 maart 2007 17:58 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ja, da's een Wilhelmus-fragmentje.
Op http://www.vantoll.nl/sil/silence/frames_nl.shtml vind je onder 'Radiostilte' nog meer oude fragmenten (ook van andere publieke radiozenders).
Ik vind het behoorlijk flauwquote:Op donderdag 1 maart 2007 18:25 schreef Impry het volgende:Geniaal die droge humor!
Allemaal die grappen uitleggen
nostalgiequote:Op donderdag 1 maart 2007 17:52 schreef Againzender het volgende:
[..]
toen om 0:00 uur de zender gewoon uit ging tot 7 uur.
elke dag een andere omroep uitzond.
enzo
typische B.A.-postquote:Op donderdag 1 maart 2007 14:29 schreef B.A.Trix het volgende:
Nu we ik toch met plaatjes bezig ben.. Weet je wie ik mis in de OP??
[afbeelding]
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |