Dat is dan ook gelijk het enige wat leuk aan haar is.. kon het niet laten..quote:Op donderdag 1 maart 2007 18:59 schreef Toad het volgende:
Doei Tessel, leuke jas heb je.
Weet bijna zeker dat het Maricha is!quote:Op donderdag 1 maart 2007 19:03 schreef Toad het volgende:
[..]
Is het Maricha wel?
Kan de cam niet verzet worden? Of is de regiekamer al dicht?
Maricha is juist blij dat jullie haar niet de hele avond in de gaten houden denk ik..quote:Op donderdag 1 maart 2007 19:03 schreef Toad het volgende:
[..]
Is het Maricha wel?
Kan de cam niet verzet worden? Of is de regiekamer al dicht?
Misschien moet ie even op adem komen van het fietsen.....quote:Op donderdag 1 maart 2007 19:13 schreef TheVulture het volgende:
zouden ze een probleem hebben, heb Michiel nog niet gehoord
Lag volgens mij puur aan de stream want ik zie geen paniek in de studio. Overigens begint Michiel de show altijd met een paar non-stop platen aan elkaar gemixt.quote:Op donderdag 1 maart 2007 19:13 schreef TheVulture het volgende:
zouden ze een probleem hebben, heb Michiel nog niet gehoord
Michiel deed wel degelijk wat hoor, hij startte volgens mij het nummer opnieuw. Beeld liep iig gewoon door.quote:Op donderdag 1 maart 2007 19:15 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Lag volgens mij puur aan de stream want ik zie geen paniek in de studio. Overigens begint Michiel de show altijd met een paar non-stop platen aan elkaar gemixt.
Maricha & Michiel
Natuurlijk!quote:
uuhhm okay, dat heb ik even gemist (keek pas op de cam op het moment dat het al dan niet fout ging).quote:Op donderdag 1 maart 2007 19:17 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Michiel deed wel degelijk wat hoor, hij startte volgens mij het nummer opnieuw. Beeld liep iig gewoon door.
yep...quote:Op donderdag 1 maart 2007 19:22 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Dus om 20:30 is het hier weer super rustig vanwege WIDM![]()
Volgende week gaat de uitzending niet door als ik me niet vergis. De finale is vervolgens op 15 maart. Maar de mol is overigens al bekend (zie het WIDM-topic op FOK!).quote:Op donderdag 1 maart 2007 19:29 schreef Rhanna het volgende:
Domien zei net dat die niet doorging.. met een link erbij. Maar op tvgids.nl wordt er niets over gezegd.
Paul is de molquote:Op donderdag 1 maart 2007 19:27 schreef Toad het volgende:
[..]
yep...
ik ben echt benieuwd naar de aflevering van vanavond.
dat is volgende week pas toch..quote:Op donderdag 1 maart 2007 19:29 schreef Rhanna het volgende:
Domien zei net dat die niet doorging.. met een link erbij. Maar op tvgids.nl wordt er niets over gezegd.
verkapte ik-ben-geniaal postquote:Op donderdag 1 maart 2007 19:34 schreef B.A.Trix het volgende:
@Roel heb je nog dat geniale idee van mij gezien in het vorige topic??![]()
Ik heb wijselijk gezwegenquote:Op donderdag 1 maart 2007 19:34 schreef B.A.Trix het volgende:
@Roel heb je nog dat geniale idee van mij gezien in het vorige topic??![]()
Nee, die zijn de de Molquote:Op donderdag 1 maart 2007 19:34 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Volgens mij zijn John en Linda nog altijd de Mol hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |