quote:Op donderdag 1 maart 2007 19:43 schreef MichielV het volgende:
Ik vind m dus wel stoer, die PS met Brainpower. Lekker puh![]()
Laat me raden! Party Squad & Brainpower!quote:
Dat magquote:Op donderdag 1 maart 2007 19:43 schreef MichielV het volgende:
ja jij bent de baas, en over wansmaak valt niet te twistenquote:Op donderdag 1 maart 2007 19:43 schreef MichielV het volgende:
Inderdaad, ultieme crapquote:Op donderdag 1 maart 2007 19:37 schreef Toad het volgende:
Hoe kan deze plaat nou in de playlist komen van Hilversum 3? Eén keer Lange Frans op vrijdag bij Giel is al te veel. Dat is toch niet de doelgroep die Hilversum 3 wil trekken?
Ik gok erop dat Michiel die niet nog eens gaat draaienquote:Op donderdag 1 maart 2007 19:45 schreef B.A.Trix het volgende:
[..]
Laat me raden! Party Squad & Brainpower!![]()
Hoezo niet?? Er zijn vast mensen die m wel leuk vinden.quote:Op donderdag 1 maart 2007 19:47 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ik gok erop dat Michiel die niet nog eens gaat draaien
Het ritme is wel lekker maar het is ook niet mijn muziek.quote:Op donderdag 1 maart 2007 19:48 schreef B.A.Trix het volgende:
[..]
Hoezo niet?? Er zijn vast mensen die m wel leuk vinden.
Vastquote:Op donderdag 1 maart 2007 19:48 schreef B.A.Trix het volgende:
[..]
Hoezo niet?? Er zijn vast mensen die m wel leuk vinden.
Ook niet echt die van mij maarja smaken verschillen hè..quote:Op donderdag 1 maart 2007 19:48 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Het ritme is wel lekker maar het is ook niet mijn muziek.![]()
Maar je was toch al melig vandaagquote:Op donderdag 1 maart 2007 19:49 schreef B.A.Trix het volgende:
Dit Sara Raats' eigen huisjes-topic blijft echt een geweldig topic.. Ik word er supermelig van..![]()
Ik heb tenminste echt opgeruimd daarquote:Op donderdag 1 maart 2007 19:49 schreef B.A.Trix het volgende:
Dit Sara Raats' eigen huisjes-topic blijft echt een geweldig topic.. Ik word er supermelig van..![]()
Neequote:Op donderdag 1 maart 2007 19:54 schreef Sirolf het volgende:
Regina Spektor!
Zou dit geen leuke megahit zijn...?![]()
quote:Op donderdag 1 maart 2007 19:54 schreef Sirolf het volgende:
Regina Spektor!
Zou dit geen leuke megahit zijn...?![]()
Just Jack mag best hoor, ik houd alleen niet van TT's die een mening verkondigen en dus niet namens de hele groep spreken, daar ga ik graag tegeninquote:Op donderdag 1 maart 2007 19:56 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Wat wil je dan als megahit? Di-Rect of Brainpower?
Zie mijn vorige postquote:Op donderdag 1 maart 2007 19:56 schreef B.A.Trix het volgende:
[..]
Das toch een harstikke leuk liedje!
3900 en nog ietsquote:Op donderdag 1 maart 2007 19:59 schreef ChatGirl het volgende:
Op hoeveel staat de tussenstand voor Michiels poolexpeditie eigenlijk?
quote:Op donderdag 1 maart 2007 19:59 schreef ChatGirl het volgende:
Op hoeveel staat de tussenstand voor Michiels poolexpeditie eigenlijk?
quote:
Dan vraag ik me toch af hoeveel procent van je posts in FB zijn...quote:Op donderdag 1 maart 2007 19:58 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Just Jack mag best hoor, ik houd alleen niet van TT's die een mening verkondigen en dus niet namens de hele groep spreken, daar ga ik graag tegenin
quote:Op donderdag 1 maart 2007 20:00 schreef D.Rose het volgende:
Maar goed, hebben we dat ook weer uitgesproken
Ik post zelden in FBquote:Op donderdag 1 maart 2007 20:02 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dan vraag ik me toch af hoeveel procent van je posts in FB zijn...
Mij maakt het eigenlijk geen bal uit.. het is maar een TT toch..quote:Op donderdag 1 maart 2007 20:04 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ik post zelden in FB
Maar dit is een reeks, dus ik vind best dat je bij het bedenken van een TT rekening mag houden met de groep, en 'm niet gebruikt om je mening te verkondigen
Request dan ook niet op donderdag, dat is vragen om problemen...quote:Op donderdag 1 maart 2007 20:06 schreef D.Rose het volgende:
We jammer dat, net als vorige week, iedereen weg is als mijn request gedraaid wordt
Mij maakt het dus wel uit, maar ik ben dan ook een zeurquote:Op donderdag 1 maart 2007 20:05 schreef B.A.Trix het volgende:
[..]
Mij maakt het eigenlijk geen bal uit.. het is maar een TT toch..![]()
Het scheelt dat je het van jezelf weet..quote:Op donderdag 1 maart 2007 20:07 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Mij maakt het dus wel uit, maar ik ben dan ook een zeur
Ik request iedere dag, dat geeft weer een extra dimensie aan het luisterenquote:Op donderdag 1 maart 2007 20:07 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Request dan ook niet op donderdag, dat is vragen om problemen...
Scheelt iddquote:Op donderdag 1 maart 2007 20:08 schreef B.A.Trix het volgende:
[..]
Het scheelt dat je het van jezelf weet..![]()
![]()
3905 op precies te zijn!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |