Echt lief! En Michiel had het niet eens doorquote:Op donderdag 1 maart 2007 21:16 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Dat was volgens mij Florent! aardige baas zeg.
Prachtig! ik zag Michiel al zo'n gebaar maken in de trant van "Was Florent hier dan?!, ooh die had ik helemaal niet gezien! hahahaha "quote:Op donderdag 1 maart 2007 21:22 schreef Maricha het volgende:
[..]
Echt lief! En Michiel had het niet eens door![]()
Jup, heerlijk plaat imo.quote:
Haha, je zou wel eens gelijk kunnen hebben Toadquote:Op donderdag 1 maart 2007 21:27 schreef Toad het volgende:
Numbie! Ik verdenk haar ervan de grootste JMfan van Nederland te zijn. Ik sta natuurlijk op nr. 2.
Maricha: het was weer een mooie WIDM aflv.!
ah, op die lippen dusquote:Op donderdag 1 maart 2007 21:32 schreef B.A.Trix het volgende:
[..]
We hadden het over normaal zoenen!![]()
![]()
Dan moet je Coen Swijnenberg eens zien, da's ook een hoge boom.quote:Op donderdag 1 maart 2007 21:35 schreef -Hans- het volgende:
ERIC CORTON IN de studio !!!
Wat is die man lang!!
Zal er eens op gaan letten.quote:Op donderdag 1 maart 2007 21:37 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dan moet je Coen Swijnenberg eens zien, da's ook een hoge boom.
Ruud de Wild was leukquote:Op donderdag 1 maart 2007 21:37 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Zal er eens op gaan letten.Volgens mij is Sander ook zo'n lange gast.
Ruud de Wild :(
Ik had vandaag en maandag alle 5 goedquote:Op donderdag 1 maart 2007 21:44 schreef borisz het volgende:
ik had mee moeten doen met de popquiz, maar dan zie je als je dan zelf mee doet weet je het niet![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |