Inderdaad, altijd leukquote:Op donderdag 22 februari 2007 20:41 schreef addictivebeat het volgende:
Waarom zijn Europese wedstrijden van AZ altijd zo leuk spannend?![]()
En het scorend vermogen van AZ!quote:Op donderdag 22 februari 2007 20:50 schreef hello_moto1992 het volgende:
![]()
![]()
Newcastle is zeker niet beter dan Fenerbahce volgens mij, alles is mogelijk![]()
![]()
![]()
![]()
[..]
Inderdaad, altijd leukMaar dat ligt natuurlijk ook een beetje aan de tegenstanders.
Ik vond Kayserispor ook niet verkeerd. Als je dat vergelijkt met die amateurploeg waar Ajax eerst tegen moest is dat nogal een verschil. Niets ten nadele van Ajax overigens, ben geen 020 hater. Maar als je die twee tegenstanders naast elkaar legt (en ook los trouwens) was dat Kayserispor nog best een aardige ploeg waar je ook erg op je tellen moet passen.quote:Op donderdag 22 februari 2007 20:52 schreef addictivebeat het volgende:
Oh ja, de OP, nog bedankt daarvoor!
Begint AZ nu de contouren te vertonen van een heuse topclub? Het zit er enigzins aan te komen. Ach ja, ik ben nog in euforie na deze overwinning, maar Fenerbace is tot nu toe wel een van de sterkste tegenstanders. En AZ was niet eens op volle sterkte!
Ik kon het hier horen...quote:Op donderdag 22 februari 2007 21:01 schreef Stereotomy het volgende:
Ik schreeuwde het hele huis bij elkaar
Voor de 28ste keer alweer!quote:Op donderdag 22 februari 2007 22:26 schreef Norrage het volgende:
En nog steeds ongeslagen in eigen huis!
quote:Kezman krijgt rekening van AZ
Uitgegeven: 23 februari 2007 14:35
ALKMAAR - Mateja Kezman kan een gepeperde rekening verwachten uit Alkmaar. De Servische spits sloeg donderdagavond na afloop van de wedstrijd AZ - Fenerbahce twee foto's van de muur in het stadion van AZ.
De spits van de Turkse topclub reageerde daarmee zijn frustratie af na de uitschakeling tegen de Noord-Hollanders (3-3 in Istanbul, 2-2 in Alkmaar).
Lijsten
"Ja, we sturen de rekening op", aldus algemeen directeur Toon Gerbrands. "Ik weet niet precies hoe groot de schade is, maar het zal een paar honderd euro kosten om de foto's en de lijsten te vervangen."
AZ heeft in de gang naar de kleedkamer van de tegenstander louter foto's van juichende AZ-spelers opgehangen, uit psychologische oorlogsvoering. "Daar sloeg Kezman tegen aan", aldus Gerbrands. "De bloedspatten zaten op de muur, al bij de eerste foto had hij zijn hand stuk."
nu.nl
Het is inderdaad wel op te vangen. Ik zie echter toch graag op korte termijn wat mensen terugkeren van het blessureleed om zo toch wat makkelijker nieuwe geblesseerden op te vangen of te kunnen roteren om meerdere spelwijzen te kunnen hanteren.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 15:07 schreef Stereotomy het volgende:
Yeah, Donk-Luirink in de centrale verdediging
Demy de Zeeuw als verdedigende middenvelderen Jenner in de basis op rechts. Opgelost.
We moeten trouwens twee keer tegen Utrecht, eerst de beker en dan in de competitie.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 19:23 schreef Stereotomy het volgende:
Als we 0-5 voor staan in de beker tegen Utrecht zouden we ook eindelijk eens 4-3-3 kunnen proberen te spelen met Molhoek op linkshalf.
Dit is nu een typische reactie van een speler die beseft dat hij het niet heeft kunnen maken bij een grote club. Hij vertrok bij de PSV als vedette die de clubs voor het uitzoeken had. Het liep mis bij Chelsea en Atletico en lijkt zijn nadagen vervroegd te slijten bij een club die niet goed genoeg is voor de nummer 3 van Nederland.quote:
quote:Kezman: "Heimwee naar Eindhoven"
Door Sjors (Sj0rSz) op zaterdag 24 februari 2007 19:05
Bron: Soccernews
Mateja Kezman heeft door laten schemeren graag terug te willen naar PSV, zodra zijn tijd bij Fenerbaçhe erop zit. De Serviër speelde in het verleden ook al voor de ploeg uit Eindhoven. Bovendien gaf hij aan dat hij lichte heimwee naar de club heeft.
"De enige club waar ik nog een jaar voor wil spelen, is PSV. Ik hou echt van PSV. Die club draag ik nog steeds in m'n hart. Ik heb nog wel contact met mensen daar in Eindhoven en in Nuenen, waar we woonden tijdens mijn tijd bij PSV. Die mensen in Holland zijn rustig en makkelijk. Dat vind ik wel lekker", lichtte Kezman toe. In de tijd dat de Serviër voor PSV uitkwam, speelde hij 122 wedstrijden. Hierin wist hij maar liefst 105 keer te scoren.
Komt hij nu mee aanzetten, eerst lekker op het geld uit en dan misluk je en dan wil je weer terugquote:
quote:Op zondag 25 februari 2007 15:08 schreef Da_Sandman het volgende:
Zielige ploeg, zielige trainer, zielige supporters. Nee, dan heb ik liever dat feyenoord het iets beter gaat doen zodat az weer naar de eerste divisie kan optyfen...
Tegen 10 man.
En zelf doe je het wel; hoe triest ben jij manquote:Op zondag 25 februari 2007 15:00 schreef Da_Sandman het volgende:
Donder op man droeftoeter.
Ik ben niet voor AZ, dus niet zo triest...quote:Op zondag 25 februari 2007 15:26 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
[..]
En zelf doe je het wel; hoe triest ben jij man
Stoere jongenquote:Op zondag 25 februari 2007 15:31 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik ben niet voor AZ, dus niet zo triest...
Nee inderdaad; jij bent voor Ajax, de club wiens supporters (waaronder jij) veel te vaak de schuld bij de scheids neerleggen. Inderdaad wél een hoogstaande, intelligente vorm van zelfkritiekquote:Op zondag 25 februari 2007 15:31 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
ik ook niet, gefeliciteerd met jullie puntquote:Op zondag 25 februari 2007 15:31 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ja jullie ookquote:Op zondag 25 februari 2007 15:36 schreef Houniet het volgende:
[..]
ik ook niet, gefeliciteerd met jullie punt
Te vaak? Volgens mij zeur ik vrij weinig over scheidsrechters. Dit was alleen te triest voor woorden. Maar dat mag blijkbaar niet geconstateert worden, want de arbitrage doet niets fout. Ik ben er trots op dat we AZ geen kans hebben gegeven. Helemaal geen enkele. Er was hulp van buitenaf voor AZ voor nodig om tegen 10 man te scoren. Hulde voor "de best voetballende ploeg van Nederland"...quote:Op zondag 25 februari 2007 15:34 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Nee inderdaad; jij bent voor Ajax, de club wiens supporters (waaronder jij) veel te vaak de schuld bij de scheids neerleggen. Inderdaad wél een hoogstaande, intelligente vorm van zelfkritiek
En waarom nu opeens wel hier "de discussie" maar in het Ajax-topic niet?quote:Op zondag 25 februari 2007 15:41 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Te vaak? Volgens mij zeur ik vrij weinig over scheidsrechters. Dit was alleen te triest voor woorden. Maar dat mag blijkbaar niet geconstateert worden, want de arbitrage doet niets fout. Ik ben er trots op dat we AZ geen kans hebben gegeven. Helemaal geen enkele. Er was hulp van buitenaf voor AZ voor nodig om tegen 10 man te scoren. Hulde voor "de best voetballende ploeg van Nederland"...
Ga eerst maar even iets anders doen om je frustratie te laten bezinken.quote:Op zondag 25 februari 2007 15:46 schreef Da_Sandman het volgende:
Kan je er niet inhoudelijk op ingaan?
De woede is al gezakt hoor. Vraag me alleen af waarom er niet inhoudelijk op mijn post wordt ingegaan, is dat zo een rare vraag?quote:Op zondag 25 februari 2007 15:46 schreef Zyggie het volgende:
[..]
Ga eerst maar even iets anders doen om je frustratie te laten bezinken.![]()
Je bekt mij in het Ajax-topic af en je verwacht hier wel AZ af te kunnen gaan zeiken en vervolgens een inhoudelijke reactie te krijgen van mij?quote:Op zondag 25 februari 2007 15:50 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
De woede is al gezakt hoor. Vraag me alleen af waarom er niet inhoudelijk op mijn post wordt ingegaan, is dat zo een rare vraag?
quote:Op zondag 25 februari 2007 15:46 schreef Da_Sandman het volgende:
Kan je er niet inhoudelijk op ingaan?
Tja, in het Ajax topic was je ook lekker bezig jaquote:Op zondag 25 februari 2007 15:52 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Je bekt mij in het Ajax-topic af en je verwacht hier wel AZ af te kunnen gaan zeiken en vervolgens een inhoudelijke reactie te krijgen van mij?
Zes letters voor jou: ha ha ha.
Ik lach niet om ajax, ik lach niet om az, ik lach om jou.quote:Op zondag 25 februari 2007 15:57 schreef Da_Sandman het volgende:
Tja, in het Ajax topic was je ook lekker bezig ja.
En volgens mij lachen wij het hardst om jullie, tegen 10 man geen enkele kans kunnen creeëren.
De topclub ajax die op geen één front meer meedoetquote:Op zondag 25 februari 2007 15:57 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Tja, in het Ajax topic was je ook lekker bezig ja.
En volgens mij lachen wij het hardst om jullie, tegen 10 man geen enkele kans kunnen creeëren.
Ik ga heel niet weg hoorquote:Op zondag 25 februari 2007 16:00 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Ik lach niet om ajax, ik lach niet om az, ik lach om jou.
Doei he!
Weet je wat; we houden met dit gezeur op. Ik geef jou nog de laatste kans om het laatste woord te hebben, heb je in ieder geval weer iets om trots te zijn tegenover mama.quote:Op zondag 25 februari 2007 16:04 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik ga heel niet weg hoor.
Ik lach om AZ, jij bent het niet waard.
Een wedstrijd lang Hoempapa zingenquote:Op zondag 25 februari 2007 16:09 schreef SoA-Holic het volgende:
Leuk stadion maar de supporters die dr inzitten, sorry hoor maar dat is echt te triest voor woorden. De hele wedstrijd lang een stuk papier tegen je hand aanslaan.
Maargoed, jullie mogen achteraf blij zijn met een puntje thuis tegen grote vijand uit Amsterdam!
En vooral de supporter de verliezer is. Die krijgen met al die vage dwalingen van de scheidsrechters nogal eens een zaadwedstrijd voorgeschoteld als er oa. meer gele kaarten worden getrokken dan Kim Holland edele delen in haar carriere. Zo zijn er nog wel wat dingen waar scheidsrechters soms te weinig of juist teveel voor fluiten waardoor het sportieve gedeelte van het spelletje al snel niet meer aanwezig is.quote:Op maandag 26 februari 2007 08:48 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Een gelijkspel was gezien het spelbeeld wel terrecht. Jullie hadden de tweede helft een overwicht zonder echt gevaarlijk te worden. Wij speelden redelijk vond ik. Zeker na die rode kaart van Davids is er hard gewerkt. Jammer dat Wegereef zijn eigen showtje op moest voeren, maar gelijkspel is wel terrecht denk ik. Jammer dat psv nu de lachende derde is.
Oh hellup het is officieel, dus er moet iets staan van, "ik ben rood, ik ben wit, en ik ben pissed dat die bal er in zit", ofzo?quote:Op maandag 26 februari 2007 12:34 schreef Da_Sandman het volgende:
Is die photo plaatsen op een officieël cluborgaan als www.az.nl niet wat raar?
En fuckbuddy, het enige wat je az kan kwalijk nemen is dat ze niets konden tegen 10 man.. De rest is de schuld van Wegereef...
Kerel, ik probeer gewoon even te vragen waarom die photo er staat. Nu geef je een redelijke uitleg, alleen dan dit weer... Wát een kneuzen zooi in Alkmaar zegquote:Op maandag 26 februari 2007 13:54 schreef LuukBes het volgende:
Elke goeie keeper zou dat ook doen in die situatie. Jullie frustratie moet je afreageren op Stekelenburg, een van de vele subtopspelers in de Ajax selectie.
Die foto staat er omdat na elke wedstrijd er foto's staan van momenten van en om AZ-doelpunten heen: waarom zou dit doelpunt anders zijn.quote:Kerel, ik probeer gewoon even te vragen waarom die photo er staat.
Ach lekker boeiend. Alsof ik op de az site ga kijkenquote:Op maandag 26 februari 2007 14:08 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik vind het een beetje pesterig overkomen, zo van "kijken jullie even mee Amsterdam"... Zou een typische Scheringa actie kunnen zijn, vandaar dat ik er even naar vraag...
Onzeker tegenover AZquote:Op maandag 26 februari 2007 14:09 schreef Stereotomy het volgende:
Je hoeft je niet zo onzeker te voelen hoor, je club wordt daar niet persoonlijk aangevallen.
Ik ben helemaal niet uit Alkmaar of voor AZ. De grootste kneuzenkermis speelt zich sinds gisteren in Amsterdam af, wat zetten jullie, je team en je trainer jezelf weer ontzettend voor paal met al die frustie overtrokken eenzijdige reactie's.quote:Op maandag 26 februari 2007 14:05 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Kerel, ik probeer gewoon even te vragen waarom die photo er staat. Nu geef je een redelijke uitleg, alleen dan dit weer... Wát een kneuzen zooi in Alkmaar zeg.
Ik denk dat je er niet ver naast zitquote:Op maandag 26 februari 2007 14:08 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik vind het een beetje pesterig overkomen, zo van "kijken jullie even mee Amsterdam"... Zou een typische Scheringa actie kunnen zijn, vandaar dat ik er even naar vraag...
Dus had het superieure AZ gisteren toch na die rode kaart moeten winnen? Op dat moment lag Ajax gewoon in geslagen positie, maar AZ creeërde niets! Natuurlijk kruipt Ajax achteruit, maar de toch redelijk AZ-getinte commentator moest in de tweede helft verschrikt vragen "waar dit AZ nou toch in hemelsnaam mee bezig was"...quote:Op maandag 26 februari 2007 14:38 schreef mcyodogg het volgende:
Tegen ploegen als Ajax of PSV zie ik ze dat zelden doen. Nou heb ik niet de gehele wedstrijd gezien, maar ik neem aan dat Ajax ook geen open huis hield acherin gisteren. Maar aan de andere kant, gelijk spelen is hetzelfde als verliezen in deze situatie, dus het zou een beetje raar zijn als beiden ploegen zouden tekenen voor een gelijkspel.
AZ is ook subtop. Zeker als ze uit vorm zijn, en het zonder Schaars en Mendes moeten stellen.quote:Op maandag 26 februari 2007 14:34 schreef Da_Sandman het volgende:
AZ is toch de ploeg die met aanvallend en dwingend voetbal overmacht creeërt op het veld? Dan zou AZ toch juist tegen 10 subtoppers uitermate goed uit de voeten moeten kunnen?
WIl je soms dat iemand zegt dat Ajax én AZ kut zijn?quote:Op maandag 26 februari 2007 14:46 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Dus had het superieure AZ gisteren toch na die rode kaart moeten winnen? Op dat moment lag Ajax gewoon in geslagen positie, maar AZ creeërde niets! Natuurlijk kruipt Ajax achteruit, maar de toch redelijk AZ-getinte commentator moest in de tweede helft verschrikt vragen "waar dit AZ nou toch in hemelsnaam mee bezig was"...
quote:Op maandag 26 februari 2007 14:53 schreef Zyggie het volgende:
[..]
WIl je soms dat iemand zegt dat Ajax én AZ kut zijn?
Calimero piep piep hoi.quote:Op maandag 26 februari 2007 14:05 schreef Da_Sandman het volgende:
Kerel, ik probeer gewoon even te vragen waarom die photo er staat. Nu geef je een redelijke uitleg, alleen dan dit weer... Wát een kneuzen zooi in Alkmaar zeg.
az.nlquote:Istanbul, 27 februari 2007
Beste supporters en iedereen die bij AZ betrokken is,
Afgelopen donderdag, na afloop van de UEFA Cup wedstrijd tussen AZ en mijn club Fenerbahce, heb ik in de kleedkamergang van jullie stadion een fotolijst stuk gemaakt.
Ik wil hiervoor mijn oprechte spijt betuigen en ik zal natuurlijk alle schade vergoeden.
Door de uitschakeling van mijn team was ik zeer teleurgesteld en gefrustreerd, maar uiteraard rechtvaardigt dit niet wat ik gedaan heb.
Ik wens AZ, haar supporters, selectie en technische staf heel veel succes verder in de UEFA Cup competitie,
Met sportieve groeten,
Mateja Kezman
iddquote:Op dinsdag 27 februari 2007 18:23 schreef mcyodogg het volgende:
Het is een fokking fotolijstje, vanwaar de ophef?
Dirk let op de kleintjesquote:Op dinsdag 27 februari 2007 18:23 schreef mcyodogg het volgende:
OMGquote:Op zondag 25 februari 2007 16:02 schreef jorienvdherik het volgende:
Ik zag net de goal, volkomen terrecht
Idd, Mateja zal wel balen dat ie die 150 euro schade moet dokkenquote:Op dinsdag 27 februari 2007 18:23 schreef mcyodogg het volgende:
Het was wel fokking Johnny Bosman die in dat lijstje zat, ja?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 18:23 schreef mcyodogg het volgende:
Nee, maar je zult ook geen enkele Ajacied hebben horen zeggen dat het een volledig terecht doelpunt was (tenzij diegene dan gewoon glashard liegt). Dat is bij AZ wel eventjes anders hč ...quote:Op dinsdag 27 februari 2007 22:38 schreef nz1900 het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=BN9d85hTugI
Hier hoorde ik na afloop geen enkele ajaxsupporter over mekkeren,
Het zit je wel hoog he, tovarich gday?quote:Op woensdag 28 februari 2007 01:43 schreef gday het volgende:
[..]
Nee, maar je zult ook geen enkele Ajacied hebben horen zeggen dat het een volledig terecht doelpunt was (tenzij diegene dan gewoon glashard liegt). Dat is bij AZ wel eventjes anders hč ...
Ik slaap goed hoorquote:Op woensdag 28 februari 2007 01:49 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Het zit je wel hoog he, tovarich gday?
Dacht dat je voor 2-3 euro de wedstrijd live kan bekijken via dewedstrijden.tv.quote:Op woensdag 28 februari 2007 13:16 schreef fuckbuddy het volgende:
Het word weer saai TT aanhebben staan vanavond..
hij pakt wel regelmatig een kaart, maar dat komt omdat hij zo fel is. Echt een talentje hoorquote:Op woensdag 28 februari 2007 13:16 schreef fuckbuddy het volgende:
Vormer is mijn inziens een raar mannetje, Zodra hij mag rent is als een jonge hond over het veld, en vaak pakt ie een kaart terwijl hij tussen de 75ste en 90ste minuut het veld op mag.
Zoals tegen Fenerbahce thuis bijv ook, ik ben benieuwd hoe het loopt.
Het word weer saai TT aanhebben staan vanavond..
Ik heb wel de snor van Shotaquote:Op woensdag 28 februari 2007 23:14 schreef vitessezuid113 het volgende:
Wie heeft dat hupje van Boukhari![]()
![]()
Wat is er nou zo erg aan dat dansje dan? Doe anders een keer alsof jullie niet van die lange tenen hebben.quote:Op woensdag 28 februari 2007 23:27 schreef thaduck het volgende:
Jongens, gefeliciteerd.
Hoewel ik boekmethaariee het niet gun kan ik niet anders concluderen dan dat AZ simpelweg beter speelde. Terecht gewonnen dus, hoe kut ik het ook vind...
Uitdagen van publiek???quote:Op woensdag 28 februari 2007 23:32 schreef gday het volgende:
[..]
Wat is er nou zo erg aan dat dansje dan? Doe anders een keer alsof jullie niet van die lange tenen hebben.
Ik vind ut gewoon een kwal, net als KJ Kuthaar... Meer niet, kan mij dat dansje verrotten?quote:Op woensdag 28 februari 2007 23:32 schreef gday het volgende:
[..]
Wat is er nou zo erg aan dat dansje dan? Doe anders een keer alsof jullie niet van die lange tenen hebben.
Zucht. Typerend.quote:Op woensdag 28 februari 2007 23:42 schreef thaduck het volgende:
[..]
Ik vind ut gewoon een kwal, net als KJ Kuthaar... Meer niet, kan mij dat dansje verrotten?
quote:Rik Schellevis kreeg met zijn vraag de meeste lachers op zijn hand. De Waaghals waagde het de trainer naar zijn reclame over de Mediamarkt te vragen. ‘Wanneer gaat u bij de Mediamarkt werken?’, vroeg Rik, waarop Van Gaal antwoordde: “Dat zouden ze wel graag willen denk ik. Ik heb die reclame gedaan omdat een vriend mij dat vroeg. Bovendien vond ik het ook een leuke reclame omdat ik zelf mocht meedenken wat ik ermee wilde doen.
Tja, ik denk ook niet dat Zwarthoed terug naar Alkmaar komt eigenlijkquote:Lokhoffs geduld met Zwarthoed is op
2/3/2007 16:36
Na 26 duels en 52 tegentreffers vindt trainer Ton Lokhoff het mooi geweest. Keeper Theo Zwarthoed moet plaatsmaken onder de lat bij Excelsior.
Lokhoff vond het een moeilijke beslissing, maar heeft de knoop doorgehakt; Zwarthoed wordt zaterdag tegen Vitesse vervangen door Ronald Graafland. 'Een veldspeler wissel je makkelijker dan een keeper', aldus de coach op de website van Excelsior.
'De reden dat ik Ronald nu de kans geef is omdat Theo te veel dezelfde fouten blijft maken', zegt Lokhoff. 'Hij heeft kwaliteiten, maar zal keihard moeten blijven werken. Ik heb daar in januari en afgelopen week uitvoerig met Theo over gesproken. Ronald Graafland verdient een kans. Hij krijgt nu het vertrouwen en moet het laten zien.'
AZ-huurling Zwarthoed heeft dit seizoen slechts één wedstrijd de nul gehouden. Alleen zondaghoofdklasser Schijndel wist in de strijd om de Amstel Cup niet te scoren tegen Excelsior, dat in alle competitieduels minimaal één treffer moest incasseren.
Opmerkelijk genoeg vindt ook bij Excelsiors tegenstander Vitesse een keeperwissel plaats. Piet Velthuizen moet zijn plaats afstaan aan Serviër Vladimir Stojkovic.
vi.nl
http://www.azfanpage.nl/forum/viewtopic.php?p=182602#182602quote:Op vrijdag 2 maart 2007 18:31 schreef xFriendx het volgende:
Zolang de AZ supporters niet op een veldje tegen andere supporters gaan matten en vervolgens juichen of huilen om een dood gemept figuur vind ik het prima.
quote:Op vrijdag 2 maart 2007 18:34 schreef Happel het volgende:
[..]
http://www.azfanpage.nl/forum/viewtopic.php?p=182602#182602
Doel je daar op?quote:Wij zullen echter niet zonder slag of stoot toegeven en zitten is helemaal uit den boze. Wordt vervolgt.....
quote:'Wegereef geeft fout toe'
Uitgegeven: 3 maart 2007 08:29
Laatst gewijzigd: 3 maart 2007 08:30
RIJSWIJK - Arbiter Jan Wegereef heeft toch toegegeven een fout te hebben gemaakt met het toekennen van het doelpunt aan AZ in het duel tegen Ajax vorige week. Scheidsrechtersbaas Jaap Uilenberg zegt dit zaterdag in een interview met De Telegraaf.
"Hij vond het achteraf beter als hij zijn fout had toegegeven", aldus Uilenberg. "Evenals de wedstrijd hebben we z'n reactie op tv geëvalueerd. Op de foto in De Telegraaf zag je dat Wegereef ver van de situatie stond en spelers zijn zicht belemmerden. Daarom had hij gewoon kunnen verklaren dat hij mis zat."
Terecht
Wegereef verklaarde na de wedstrijd dat hij de treffer terecht had goedgekeurd. Aan de gelijkmaker van AZ (1-1) ging een overtreding van Demy de Zeeuw op Ajax-doelman Maarten Stekelenburg vooraf, maar het doelpunt van Maarten Martens werd toch goedgekeurd.
Wegereef fluit voorlopig geen duels van Ajax. Hij werd vorige week ook van het bekerduel NAC - PSV gehaald.
Kijk, ik vind het zelf ook niet zo heel nuttig meer, maar moet er nou echt zo krampachtig worden gedaan alsof er überhaupt niet meer over gesproken mag worden? Ik zou een mailtje sturen naar het ANP als ik jou was waarin je dit onderwerp verklaart tot een taboe.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 17:07 schreef Stereotomy het volgende:
Leuk, weten we dat ook weer. Kunnen we nu dan verder?
quote:Niet dat het nog veel nut heeft, maar goed:
Oh okee, daarom kom je het hier posten, en vind je het raar dat andere mensen het eigenlijk ook niet zo nuttig meer vinden omdat alles er al over gezegd is?quote:Kijk, ik vind het zelf ook niet zo heel nuttig meer
Waar zeg ik dat dan? Leg me geen woorden in de mond.quote:Maar goed, dat mag van jou dus niet, herr Stereotomy?
quote:Niet dat het nog veel nut heeft, maar goed:
quote:Ik desondanks vind het wel nuttig om te posten,
Fijn dat je ons laat weten dat jij zelf ook niet weet wat je er nu precies mee wil bereiken, aangezien alle discussie al gevoerd is.quote:Kijk, ik vind het zelf ook niet zo heel nuttig meer
Je zegt het niet, maar kom ... ik kan heus wel tussen de regels door lezen.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 20:00 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Waar zeg ik dat dan? Leg me geen woorden in de mond.![]()
Ok, maar dan zie je vast ook dat ik die discussie dan ook niet probeer aan te zwengelen? Ik zie dan ook niet waarom je zo moeilijk deed. Ik heb het geen moment over de wedstrijd zelf gehad of over wat er gebeurd is, maar jij komt zelf weer met 'als het bij FC Volendam was gebeurd' enzo. Ja fuck dat, het gaat me er niet om wat er gebeurd is maar over dat Wegereef mijns inziens op deze manier een foutje maakt door eigenlijk toe te geven dat hij niet helemaal de waarheid sprak. Dat heb ik ook eerder aangegeven, maar desondanks ging je dáár niet op in.quote:Je geeft zelf drie keer toe dat het een vrij zinloze discussie aan het worden is, en ik ben het daar volledig mee eens, maar dat mag opeens niet?
Kansloos.
Ooooh, het gaat om W E G E R E E F!!quote:het ging mij om W E G E R E E F
Nou, succes in het W E G E R E E F topic dan.quote:Alles is inderdaad gezegd over de wedstrijd zelf,
Oh, ik had het in het Wegereef-topic moeten posten? Maar Stereotomy toch! Je zegt net dat ik je woorden in de mond leg als ik zeg dat jij vond dat ik het hier niet had moeten posten.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 20:08 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ooooh, het gaat om W E G E R E E F!!
Nou, succes in het W E G E R E E F topic dan.Die arme man kan wel wat steun gebruiken.
Nee hoor, ik je hebt jezelf verklaard. Ik dacht namelijk dat je AZ-fans wilde trollen hier, maar aangezien je zelf zegt dat het je om Wegereef gaat, dan wil ik je alleen maar helpen: door je frustratie zag je je Active Topics waarschijnlijk een beetje wazig, maar je bent toch echt in het AZ-topic, en niet in het Wegereef-topic.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 20:10 schreef gday het volgende:
[..]
Oh, ik had het in het Wegereef-topic moeten posten? Maar Stereotomy toch! Je zegt net dat ik je woorden in de mond leg als ik zeg dat jij vond dat ik het hier niet had moeten posten.
Bedankt dat je ze alsnog zelf in je mond legt.
quote:Op zaterdag 3 maart 2007 20:14 schreef gday het volgende:
Kom, hou toch op. Je probeert mij echt te tarten met je beweringen dat ik gefrustreerd ben. Waarom toch? Laat dat toch achterwege joh. Je zegt de hele tijd dat je niet wil discussiëren maar je doet aardig je best om mij en de club waar ik fan van ben te kleineren terwijl ik alleen maar goede woorden over heb voor AZ.Ik ga daar echt niet op happen.
Haha, sinds wanneer ligt Weert in Brabant dan?quote:Op zaterdag 3 maart 2007 21:37 schreef nz1900 het volgende:
In Weert wonen en Ajax supporter zijn ? Shame on you nep-brabander.
[..]
quote:Op zaterdag 3 maart 2007 22:32 schreef nz1900 het volgende:
Nep-limburger, nog erger.
Hoe vaak kom je in de Arena of ben je zo'n teletext supporter ?
Wel eens, maar ik zit er echt niet wekelijks, al zou ik dat wel graag willen.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 22:32 schreef nz1900 het volgende:
Nep-limburger, nog erger.
Hoe vaak kom je in de Arena of ben je zo'n teletext supporter ?
zet ze in je signaturequote:Op zondag 4 maart 2007 19:57 schreef jorienvdherik het volgende:
Respect voor AZ om gewoon 2x bij Utrecht uit in een paar dagen te ownen.
Speelt gewoon van de week hoorquote:Op zondag 4 maart 2007 20:53 schreef addictivebeat het volgende:
[..]
Hahahaha!!
Wel klote dat Dembele er nu uit ligt.![]()
Fijn.quote:Dembele weer helemaal oké na knock-out
4/3/2007 17:27
Het zag er ernstig uit toen Moussa Dembele met een brace om zijn nek per brancard van het veld moest in Galgenwaard, maar met de Belg blijkt uiteindelijk weinig mis te zijn.
Een kwartier voor tijd verloor Dembele even zijn bewustzijn toen de invaller een schop van doelman Michel Vorm tegen zijn borstbeen had gekregen. Hij kreeg geen adem en was enkele minuten knock-out, zo laat zijn club weten via de eigen website.
Vlak na afloop van de wedstrijd bleek dat Dembele weer in orde is. Volgens AZ heeft de international geen last meer van het incident en kan hij donderdag gewoon van de partij zijn als de Alkmaarders op bezoek moeten bij Newcastle United in het toernooi om de UEFA Cup.
Wat mij betreft mag die 4-4-2 gewoon blijven. Als dat goed werkt waarom overstappen? Als je al die overstap maakt moet je dus zeker weten dat je hiervoor de juiste spelers hebt of kan krijgen. Misschien zou Van Gaal graag 4-3-3 willen spelen, maar de voetbalwereld past zich niet aan aan Van Gaal. Als 4-3-3 wat achterhaald is dan is het niet slim om dat te gaan hanteren met als enige reden dat je het een tof systeem vind.quote:Op zondag 4 maart 2007 22:27 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Zijn hier al wensen voor versterkingen voglend seizoen? Vleugelspelers of verder met 442?
Denk dat v Gaal binnenkort toch een keer overstapt op zijn vertrouwde 433. Als hij blijft deze zomer btw.
Hmm, ik vind hem vooral verdedigend door de mand vallen. Aanvallend is hij wel goed. In de Nederlandse competitie zal het dan ook juist wel een uitblinker zijn maar op hoog niveau zal het toch de verkeerde kant opgaanquote:Op zondag 4 maart 2007 23:18 schreef Stereotomy het volgende:
De Cler vond ik vorig jaar ook magistraal spelen, maar dit jaar valt me op dat het enige wat hij *echt* goed kan is rushes langs de lijn maken. Het probleem is dat als hij de achterlijn haalt, er of een brakke voorzet komt (die geblokt wordt) of dat er een halfgare doelpoging komt die te traag is omdat hij de bal op zijn goeie linker been wil hebben en dus ook geblokt wordt. Verdedigend is hij eigenlijk ook niet *heel* sterk:hij zou bijvoorbeeld nooit centraal in de mandekking kunnen spelen. Dus tja.... maar laten we eerlijk zijn, het is wel een van de betere linksbacks die we hebben in Nederland, en *zo* goed is Gio nou ook weer niet.
Michael Jansen van Vitesse, inmiddels al 1,5 jaar eruit met hartproblemenquote:
Oh DIE.quote:Op zondag 4 maart 2007 23:47 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
[..]
Michael Jansen van Vitesse, inmiddels al 1,5 jaar eruit met hartproblemen. Kreeg vlak daarvoor een uitnodiging van Oranje en Ajax had interesse. 21 jaar.
Maar goed, Fredje Bouma is ook een topper...
Ja, ik val best tegen soms hoor.quote:Op zondag 4 maart 2007 23:46 schreef -Vaduz- het volgende:
Jij niet thuis in voetbal?
Nope. Stel dat PSV tegen Ajax en Twente 6 punten laat liggen (niet geheel onwaarschijnlijk, hoewel de kans op gelijke spelen ook wel groot is) dan is het gat nog maar 2 punten. Dit betekent dat PSV dus van de komende 7 wedstrijden er 2 moet verliezen (Ajax en Twente dan maar) en 1 gelijk spelen. Voorwaarde is wel dat AZ dan alles gewoon blijft winnen. Echter een gelijkspelletje kan al de doodsteek zijn voor wat betreft kans op de landstitel.quote:Op maandag 5 maart 2007 10:43 schreef Mutsaers__78 het volgende:
Is het raar als ik zeg dat ik denk dat ze nog steeds engie kans hebben om kampioen te worden?
Behoorlijk raar ja, het verschil is 8 punten en PSV heeft een beter doelsaldo.quote:Op maandag 5 maart 2007 10:43 schreef Mutsaers__78 het volgende:
Is het raar als ik zeg dat ik denk dat ze nog steeds engie kans hebben om kampioen te worden?
Het zal niet de eerste keer zijn dat jullie 8 punten laten liggen in drie wedstrijden hoor.quote:Op maandag 5 maart 2007 11:29 schreef PyTh het volgende:
[..]
Behoorlijk raar ja, het verschil is 8 punten en PSV heeft een beter doelsaldo.
Ik zie het niet gebeuren in ieder geval.quote:Op maandag 5 maart 2007 11:47 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Het zal niet de eerste keer zijn dat jullie 8 punten laten liggen in drie wedstrijden hoor.![]()
Nee, Ajax had pech dat het verschl tussen de nummer 2 en 4 zo klein was.quote:Op maandag 5 maart 2007 10:32 schreef fuckbuddy het volgende:
Mooie gegaan weer zondag!
Lekker 2e, nu gas houden donderdag en dan komend weekend knallen.
Ajax mag heeft mazzel dat het verschil tussen 4 en 5 zo groot is qua punten.
PSV en Twente uit..... die zie ik misschien 2 punten pakken, hoewel ...
Sidenote is wel dat Bulters toen onder de lat stond en niet bepaald de meest fraaie reddingen had.quote:Op maandag 5 maart 2007 12:38 schreef Norrage het volgende:
Zo ging het echter een paar maanden geleden ook en toen verloor AZ met 3-2....
AZ is in kwaliteit zeker beter dan Feyenoord, maar je moet evengoed oppassen. Je kan heel veel controleren, maar twee stomme fouten in je verdediging (terugspeelballetje bijv) en je staat zomaar 0-2 achter tegen Feyenoord. Gelukkig laat Van Gaal de spelers niet te snel springen van geluk maar houd hij ze voor dat je pas aan het eind van het seizoen kan terugblikken of je het goed hebt gedaan. Tot nu toe gaat het erg lekker, maar hij zal ze niet meegeven dat dit ook meteen de garantie is dat je van Feyenoord wint. Eerst doen en dan pas denken. Eerst winnen en dan pas denken dat je beter was. Niet denken dat je beter bent en vervolgens bij het doen onderuit gaan.quote:Op maandag 5 maart 2007 12:43 schreef Norrage het volgende:
maar toen had Feyenoord ook al een superslechte serie staan...TOch speelt AZ nu natuurlijk thuis dus moet het wel te doen zijn. Feyenoord, hoe slecht ook, is toch nog redelijk aardig in de Kuip..
Ik wilde maar even zeggen dat er niet zo snel gedacht moet worden dat er makkelijk van Feyenoord gewonnen gaat worden..Zeker niet na een UEFA wedstrijd.
Wat is dit nou weer voor onzin? Noem 1 speler op van Feyenoord die op zijn positie beter is dan een AZ'erquote:Op maandag 5 maart 2007 12:51 schreef xFriendx het volgende:
[..]
AZ is in kwaliteit zeker beter dan Feyenoord
Euh...quote:Op maandag 5 maart 2007 13:00 schreef cohen het volgende:
[..]
Wat is dit nou weer voor onzin? Noem 1 speler die op van Feyenoord die op zijn positie beter is dan een AZ'er
Ehm, dat staat toch goed zo dan? AZ is in kwaliteit beter dan Feyenoord. Daarmee zeg ik dus dat de AZ-spelers beter zijn....quote:Op maandag 5 maart 2007 13:00 schreef cohen het volgende:
[..]
Wat is dit nou weer voor onzin? Noem 1 speler die op van Feyenoord die op zijn positie beter is dan een AZ'er
Timmerquote:Op maandag 5 maart 2007 13:00 schreef cohen het volgende:
[..]
Wat is dit nou weer voor onzin? Noem 1 speler op van Feyenoord die op zijn positie beter is dan een AZ'er
Ik zat er net aan te denken..quote:
En hoeveel kans dichte jij je cluppie voor het begin van de huidige competitie toe?quote:Op maandag 5 maart 2007 13:42 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
Ik zat er net aan te denken..
Als AZ voor volgend seizoen een echte goede keeper kan aanstellen, en dus eentje buiten NL.
Dan hebben ze mijn inziens 30% meer kans op de landstitel voor volgend seizoen.
quote:Op maandag 5 maart 2007 14:13 schreef venomsnake het volgende:
Wij hebben nog wel een keeper in de aanbieding, heeft nog scorend vermogen ook.![]()
Bas Roorda
Vraagprijs: 2.500.000 eurotjes.
[afbeelding]
Gewoon donderdag aan Newcastle vragen of ze Krul niet een tijdje kunnen missen.quote:Op maandag 5 maart 2007 13:42 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
Ik zat er net aan te denken..
Als AZ voor volgend seizoen een echte goede keeper kan aanstellen, en dus eentje buiten NL.
Dan hebben ze mijn inziens 30% meer kans op de landstitel voor volgend seizoen.
Sinouh is het niet gewoon
Didulica heeft weinig kunnen laten zien en vind ik moeilijk.
Hij heeft al zeker 0 wedstrijdritme en hij is er nog lang niet.
Waterman is een goede keeper, misschien als 2e keeper houden.
Ik vind Van Gaal goed, dus van mij mag het.quote:AZ wil van Gaal voor langere tijd binden
AZ-voorzitter Dirk Scheringa heeft de intentie om de huidige hoofdcoach Louis van Gaal een contract voor het leven aan te bieden, aldus Hugo Borst. In het programma Studio Voetbal bracht de sportjournalist dit de wereld in.
AZ zou een voorbeeld nemen aan de constructie die Manchester United heeft met Sir Alex Ferguson. De oefenmeester van de Mancunians heeft bij zijn werkgever ook een contract voor het leven, en kan deze opzeggen als hij een punt achter zijn lopende trainerscarričre wilt zetten.
De kans dat Louis van Gaal in gaat op het aanbod van de flamboyante voorzitter lijkt echter sterk. De ex-trainer van onder andere Ajax en FC Barcelona heeft eerder te kennen gegeven dat hij aan het einde van het seizoen 2007/2008 de club vaarwel zou zeggen. Zo zou hij de ambitie hebben om een team te leiden op het WK van 2010 in Zuid-Afrika.
voetbalzone.nl
Hijs vlieftquote:De Zeeuw heeft vlinders in de buik
Gepost door: Roadster | maandag 05 maart 2007 - 09:38:44 | Reageer: 0
Met een lach verliet AZ-middenvelder Demy de Zeeuw na de 4-0 zege bij FC Utrecht de kleedkamer.
Hij had, net als woensdag in het bekertoernooi, afgerekend met een ploeg die eerder dit seizoen nog maar één keer in eigen huis was verslagen.
Ook wist hij dat concurrent Ajax had verloren, waardoor AZ naar de tweede plaats van de ranglijst was gestegen. Logisch dat De Zeeuw in opperbest humeur op zoek ging naar de spelersbus.
Maar er was nog een oorzaak voor de pretoogjes van de kleine, kale middenvelder. Gevraagd naar een verklaring voor zijn goede spel van de laatste weken, aarzelde De Zeeuw even. ,,Ik ben verliefd,’’ onthulde hij voorzichtig.
De vlinders in zijn buik zorgen voor precisie in zijn benen. Ook gisteren was De Zeeuw weer een belangrijke schakel in de formatie van trainer Louis van Gaal.
De verdedigende middenvelder liep constant handig vrij en wist het spel snel en nauwkeurig te verleggen. Op die wijze, initiatiefrijk en dwingend, begon De Zeeuw (23) ook aan het seizoen.
Hij was de beste man op het veld tijdens de eerste competitiewedstrijd tegen NAC (8-1).
Tegenstanders gingen zich daarna steeds meer op De Zeeuw instellen. Hij kreeg het moeilijk tegen fysieke sterke opponenten en raakte langzamerhand zijn vorm kwijt.
In de laatste weken van 2006 belandde hij zelfs een aantal keer op de bank. ,,Ik had een zware tijd achter de rug,’’ zei de voormalige speler van Go Ahead Eagles gisteren.
,,Na de competitie ging ik met Jong Oranje naar het EK in Portugal. En in het begin van dit seizoen werd ik zelfs opgeroepen voor het Nederlands elftal. Binnen korte tijd kreeg ik veel nieuwe ervaringen te verwerken.’’
Na de korte winterstop keerde De Zeeuw terug in het basiselftal van de Alkmaarders. Soms als rechtshalf, soms als defensieve middenvelder op de as van het veld. Die laatste positie bevalt hem beter, zei hij.
Tegen Fenerbahçe begon hij twee keer als rechtshalf, maar nam hij tijdens die duels beide keren de plek van de geblesseerde Rogier Molhoek in.
Als verdedigende middenvelder groeide hij in de thuiswedstrijd tegen de Turken uit tot de smaakmaker van de Noord-Hollanders. De Zeeuw: ,,Ik voel dat ik sterker ben geworden. Dit seizoen doe ik samen met een stuk of acht ploeggenoten aan krachttraining. We noemen ons het elitegroepje.’’
De wederopstanding van De Zeeuw komt AZ prima uit, in een drukke periode waarin veel spelers geblesseerd zijn. Donderdag speelt de ploeg uit tegen Newcastle United in het toernooi om de UEFA Cup, drie dagen later wacht Feyenoord. In de week daarna staat de return tegen de Engelsen op het programma.
Met die wedstrijden in het vooruitzicht was het niet verwonderlijk dat AZ gisteren tamelijk ongeďnspireerd aan het treffen in de Galgenwaard begon.
FC Utrecht verzuimde in de openingsfase echter de gemakzucht af te straffen en zag halverwege de eerste helft de bal in het eigen doel verdwijnen.
Maarten Martens, de aanvallende middenvelder die het op het veld prima met De Zeeuw kan vinden, stuurde met een dubbele schaar Joost Broerse het bos in en krulde de 1-0 binnen. Ook bij de treffers van Shota Arveladze, Moussa Dembélé en Danny Koevermans was Martens betrokken.
Voor AZ was het nog even schrikken toen invaller Dembélé na een botsing met Utrecht-doelman Vorm enkele minuten op de grond bleef liggen. Maar even nadat de Belg met een nekkraag om per brancard van het veld werd gedragen, bleek al dat de schade meeviel.
Bron: AD
Dat is mooi dat Cziommer er weer is. Linkshalf is namelijk nogal dunbezet: alleen Boukhari kan daar nu spelen. Als hij geblesseerd raakt, zal Martens naar links moeten schuiven en dan Cziommer achter de spitsen. Of als Jenner geblesseerd raakt, zal Cziommer rechtshalf moeten spelen.quote:Cziommer voldoende hersteld
Door John (Spooky4u) op dinsdag 6 maart 2007 15:28
Bron: Telegraaf
Simon Cziommer is voldoende hersteld van zijn spierblessure. De middenvelder van AZ is daarom opgenomen in de selectie van AZ dat afreisd naar Engeland voor de achtste finales tegen Newcastle United.
De selectie van trainer Louis van Gaal bestaat daarmee uit 18 man. Hij kan nog steeds niet beschikken over de al langer geblesseerde spelers Rogier Molhoek, Stijn Schaars, David Mendes da Silva, Joey Didulica en Khalid Sinouh.
az.nlquote:Koevermans en Opdam opnieuw in voorselectie Oranje
ALKMAAR- Marco van Basten heeft Tim de Cler, Kew Jaliens, Demy de Zeeuw, Barry Opdam en Danny Koevermans in de voorlopige selectie van het Nederlands elftal opgenomen. Op zaterdag 24 maart speelt Oranje in de EK-kwalificatie tegen Roemenie, woensdag 28 maart volgt de ontmoeting met Slovenië. Vrijdag 16 maart maakt Van Basten de definitieve namen bekend.
... heb je de eredivisie?quote:Op dinsdag 6 maart 2007 16:50 schreef fuckbuddy het volgende:
Ach als ik de Premier League bekijk, en dan de 1e 4 goede clubs niet meetel dan....
Hoe zijn zij mentaal? Ik lees namelijk ook dat het laatste tijd wat inspiratieloos is, geen bezieling aanwezig. De kwaliteiten dus wel hebben maar dat het een beetje los zand is en geen 'unit'. Zelf heb ik ze niet zien spelen dus kan er zelf niet over oordelen.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 16:55 schreef Fetai het volgende:
Newcastle vrij veel keren zien spelen en het is gewoon een goede ploeg. Jullie moeten hun niet onderschatten. Persoonlijk verwacht ik wel dat AZ hen uit zal schakelen, maar makkelijk zal het niet worden. Het verbaasde me eigenlijk al zo dat ze zoveel moeite met Fenerbahce hadden.![]()
Dit klopt wel een beetje, hun laatste wedstrijd in de UEFA cup tegen Zulte Waregem maakten ze het zichzelf onnodig moeilijk. Zulte kwam er een aantal keren goed uit, vaak via de counter en Newcastle had veel moeite met het vinden van een gat. Maar de wil was er ook niet echt, aangezien ze toch al vrij zeker waren van een plek in de volgende ronde. Na de afloop van de wedstrijd zeiden ze ook dat Zulte gewoon het hun erg moeilijk maken en zijn ze zich ervan bewust dat AZ een tegenstander van niveau is, anders dan een aantal van hun vorige tegenstanders. Vaak heb ik het idee dat AZ in Europa nog best wel onderschat wordt, maar bij deze ploeg zal dit zeker niet het geval zijn.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 16:58 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Hoe zijn zij mentaal? Ik lees namelijk ook dat het laatste tijd wat inspiratieloos is, geen bezieling aanwezig. De kwaliteiten dus wel hebben maar dat het een beetje los zand is en geen 'unit'. Zelf heb ik ze niet zien spelen dus kan er zelf niet over oordelen.
Ik vind voor een team dat elk jaar een potentiele CL winnaar is het feit dat ze niet eens kans maken op de landstitel beschamend. Nu staan ze 3e maar volgens mij zijn ze jaren niet in de top 5 geeindigd.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 17:03 schreef fuckbuddy het volgende:
Ik realiseer me wel dat Newcastle een sterk team is, absoluut, en dat het retespannend gaat worden.
Maar misschien is het persoonlijk, ik dacht dat F'bahce het eindstation zou zijn. Die hebben ze gepakt, die wedstrijden heeft het team een onwijze boost gegeven, de afgelopen wedstrijden draaien ze super, AZ geloofd erin, en ze staan nu 2e in de comp, en met één been in de finale van de KNVB Beker.
Dus op geestelijk niveau staan ze er beter voor dan Newcastle, dat draait de laatste tijd niet echt lekker..
@Norrage, Liverpool draait hardstikke lekker in de competitie, ze staan 3e!
@Stereo,
Idd dan heb je de ere...![]()
Ik zie AZ gelijkspelen donderdag, en thuis het snel afmaken met een stuntje....
Think again.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 17:10 schreef Norrage het volgende:
Nu staan ze 3e maar volgens mij zijn ze jaren niet in de top 5 geeindigd.
Van Gaal moet dan ook lekker 4-4-2 blijven spelen. Geen gelul met 4-3-3. En wat je zegt is inderdaad ok, gewoon daar wat ballen er in prikken (ook al verwacht ik niet dat het zo makkelijk gaat zoals het ook klinkt, toch blijven waken voor zelfoverschatting van jezelf of onderschatting van de tegenstander). Ik ben al blij als we er daar 2 kunnen maken. Dat bied ongeacht de uitslag daar.... 0-2, 1-2, 2-2 of 3-2 (meer dan dat zal het niet worden) genoeg perspectief voor het thuisduel.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 17:09 schreef Stereotomy het volgende:
Newcastle had Fenerbahce toch wel gepwnd met 1-0 thuis. Dat is een beter resultaat dan in het DSB stadion!
http://www.vi.nl/vi/show/(...)page=40435/sc=323dd5
Maargoed, dit jaar scoort AZ altijd, dus ik herhaal wat ik gezegd had over de Turken: uit moet je gewoon een paar ballen erin prikken, en dan thuis afmaken. Overigens speelt Arveladze als een dweil de afgelopen paar wedstrijden, maar de snor is eraf, dus hij mag weer.
Nou ok. Dan zat ik misschien iets te laag te denken, maar echt indrukwekkend is het niet. 20 jaar zonder landstitel voor zo'n team? (en wel 2 5e plaatsen...hmm)..quote:Op dinsdag 6 maart 2007 18:16 schreef Andiyan het volgende:
[..]
Think again.![]()
http://en.wikipedia.org/w(...)miership_performance
In seizoen '98 - '99 voor het laatst buiten de top 5.![]()
Uh oh. Natuurlijk weten we dat Van Basten een debiele coach is die goede spelers niet laat spelen en mindere spelers op de meest vreemde plaatsen laat spelen, maar ik weet niet of deze uitspraken van De Zeeuw nou wel zo slim zijn op dit punt van zijn carriere.quote:De Zeeuw: 'Geen prettig gevoel bij Oranje'
6/3/2007 23:50
Een uitverkiezing voor het Nederlands elftal is een eer. Maar bij Demy de Zeeuw, opgenomen in de voorlopige selectie, overheerst nog een katerig gevoel van zijn eerste kennismaking.
'De interland tegen Roemenië komt eraan', zegt De Zeeuw in de nieuwe Voetbal International. 'Ik weet niet of ik word uitgenodigd, maar zoals ik het nu zie, overweeg ik dan voor AZ te kiezen. Ik heb geen prettig gevoel overgehouden aan mijn tijd bij Oranje.'
De Zeeuw refereert aan zijn eerste ervaring bij het Nederlands elftal. In augustus nam bondscoach Marco van Basten de AZ-middenvelder mee, maar het leverde meer een kater dan een gelukzalig gevoel op.
'Toen ging het echt lekker en trainde ik ook goed. Desondanks degradeerde ik na het oefenduel in Dublin van de bank naar de tribune, daar snapte ik niets van', aldus De Zeeuw. 'Het is echt niet zo dat ik vind dat ik bij Oranje hoor, maar als je merkt dat je op trainingen gemakkelijk meekunt, dan hoop je toch op een kans in de tweede wedstrijd, niet op een tribuneplaats.'
Het complete interview met De Zeeuw lees je in VI nummer 10, die vanaf woensdag in de winkels verkrijgbaar is. De middenvelder spreekt ook uit waarom hij geen seizoenskaart bij PSV zou aanschaffen. Klik hier voor de volledige inhoud van de nieuwe Voetbal International.
Nou ja, misschien niet zo slim inderdaad, maar misschien zouden meer spelers moeten durven om af en toe hun mond open te doen, zoals Demy dat doet.quote:Op woensdag 7 maart 2007 00:45 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Uh oh. Natuurlijk weten we dat Van Basten een debiele coach is die goede spelers niet laat spelen en mindere spelers op de meest vreemde plaatsen laat spelen, maar ik weet niet of deze uitspraken van De Zeeuw nou wel zo slim zijn op dit punt van zijn carriere.
De Zeeuw lijkt me daar beter op z'n plek dan Sneijder idd.quote:Maargoed, De Zeeuw is wel de beste kandidaat voor het middenveld met de punt naar achteren. Oh nee, dat is Sneijder volgens Van Basten
quote:Op woensdag 7 maart 2007 01:20 schreef Stereotomy het volgende:
Wel vol met chicks op zijn Hyves-pagina![]()
quote:De Zeeuw heeft vlinders in de buik
UTRECHT - Met een lach verliet AZ-middenvelder Demy de Zeeuw na de 4-0 zege bij FC Utrecht de kleedkamer. Hij had, net als woensdag in het bekertoernooi, afgerekend met een ploeg die eerder dit seizoen nog maar één keer in eigen huis was verslagen.
Ook wist hij dat concurrent Ajax had verloren, waardoor AZ naar de tweede plaats van de ranglijst was gestegen. Logisch dat De Zeeuw in opperbest humeur op zoek ging naar de spelersbus.
Maar er was nog een oorzaak voor de pretoogjes van de kleine, kale middenvelder. Gevraagd naar een verklaring voor zijn goede spel van de laatste weken, aarzelde De Zeeuw even. ,,Ik ben verliefd,’’ onthulde hij voorzichtig.
Lijkt me een goede reden om er lekker op los te neuken, maar verliefd worden?quote:Op dinsdag 6 maart 2007 10:12 schreef fuckbuddy het volgende:
Ja heb die chica's op zijn hyves wel eens gezien?
Als voetballer heb je een voorbeeldfunctie., dus je moet de woorden verdraaien.quote:Op woensdag 7 maart 2007 09:21 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Lijkt me een goede reden om er lekker op los te neuken, maar verliefd worden?
Mediatrainingquote:Op woensdag 7 maart 2007 09:27 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
Als voetballer heb je een voorbeeldfunctie., dus je moet de woorden verdraaien.![]()
Ik ben verliefd= Ik neuk mijn ballen blauw
Ik hoop op een mooi resultaat = ik schop de tegenstander in 2en.
Dat is de keuze van de trainer= De trainer is een lul, ik weet het beter dan hij..
etc etc.
Catch my drift?
Daar hebben de andere topclubs al jaren last van. Nu AZ goed draait en ook spelers aan het NL-elftal levert, leren ze ook de klappen van de zweep kennenquote:Op woensdag 7 maart 2007 11:40 schreef xFriendx het volgende:
Naast het ietwat merkwaardige beleid van Van Basten kan je jezelf afvragen of dit soort wedstrijden van Oranje wel gelegen komen gezien het drukke programma van komende tijd waarin belangrijke wedstrijden zitten en AZ het zich niet echt kan veroorloven om (nog meer) spelers kwijt te raken aan overbelasting c.q. blessures.
Ik weet het. Het is ook geen traantje laten van mijn kant omdat het nu (ook) om AZ spelers gaat, maar het lijkt mij wel een lastig parket als je op vele fronten nog moet presteren. PSV heeft natuurlijk hetzelfde als zij een flinke dosis spelers moeten uitlenen voor nationale teams.quote:Op woensdag 7 maart 2007 12:18 schreef cohen het volgende:
[..]
Daar hebben de andere topclubs al jaren last van. Nu AZ goed draait en ook spelers aan het NL-elftal levert, leren ze ook de klappen van de zweep kennen
Laatste blog-entry van Demy de Zeeuw:quote:
quote:Blog
16 Feb, 00:03
Youuu look so Sexy..
Youuu really turn me on & on & on..
Blow my mind everytime i see
You're face Girl
Eitje.quote:Op donderdag 8 maart 2007 22:42 schreef venomsnake het volgende:
thuis met 2-0 winnen dan maar he mannen...![]()
2-0 thuis winnen wordt een eitje natuurlijk, dus op naar Glasgow (de finalequote:Op donderdag 8 maart 2007 23:24 schreef vitessezuid113 het volgende:
Ligt AZ nog steeds op koers ?
Dat is haar indd, komt uit Middelburg en is het nichtje van Fok user Blumchenquote:Op woensdag 7 maart 2007 15:44 schreef fuckbuddy het volgende:
[afbeelding]
Dat is inderdaad de chicka van Demy, check zijn reactie maar.
"mijn mooie schatjeeeee" Staat op de link.
Anyway, zover over "Tha Matties" van de Zeeuw.
Ik ga vanavond maar eens 2 sixpack's met Leffe Blond koud leggen, die hebben 24uur de tijd om een koele ambiance te creeeren voor deze rakker!![]()
Amen, ik ben er bij volgende week!!!quote:Op vrijdag 9 maart 2007 09:21 schreef BobRooney het volgende:
Wat een kutwedstrijd zeg....wat een gestuntel....maar 2-0 thuis...het is inderdaad niet onmogelijk.
Hey die staat bij raam xxxx op de Wallen, heb ik nog een jaartje of wat gebanggedquote:Op woensdag 7 maart 2007 15:44 schreef fuckbuddy het volgende:
[afbeelding]
Veel slechter? (mag ik hopen).quote:Op vrijdag 9 maart 2007 10:00 schreef denthemen het volgende:
Newcastle in een uitwedstrijd is een wereld van verschil met Newcastle thuis
Dat is waar.. SJP is geen plek waar je zomaar effe wint, al zullen die kakkerlakken er anders over denken.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 10:00 schreef denthemen het volgende:
Newcastle in een uitwedstrijd is een wereld van verschil met Newcastle thuis
Gaat lekker Johan Cruyffquote:Op vrijdag 9 maart 2007 13:31 schreef Norrage het volgende:
Ok...Wie waren er Newcastle ook al weer zo aan het onderschatten???
Ja, AZ speelde slecht maar ik had deze uitslag eerlijk gezegd lang en breed zien aankomen.
Ik vind het gewoon stom al dat optimisme...Volgens mij heeft het team zelf Newcastle ook gewoon grondig onderschat. Vond de opmerkingen over deze wedstrijd gewoon ronduit stom.quote:
quote:Op vrijdag 9 maart 2007 13:31 schreef Norrage het volgende:
Ok...Wie waren er Newcastle ook al weer zo aan het onderschatten???
quote:Op woensdag 7 maart 2007 23:57 schreef Radegast het volgende:
Newcastle is brandhout achterin, AZ scoort minstens twee keer morgen.
Zat er toch niet ver naast....quote:Op dinsdag 6 maart 2007 17:03 schreef fuckbuddy het volgende:
Ik zie AZ gelijkspelen donderdag, en thuis het snel afmaken met een stuntje....
Tering, wat een lekker wijf, man!quote:Op woensdag 7 maart 2007 15:44 schreef fuckbuddy het volgende:
[afbeelding]
Anyway, zover over "Tha Matties" van de Zeeuw.
Ik ga vanavond maar eens 2 sixpack's met Leffe Blond koud leggen, die hebben 24uur de tijd om een koele ambiance te creeeren voor deze rakker!![]()
Komt ze echt uit Middelburgquote:Op vrijdag 9 maart 2007 16:57 schreef addictivebeat het volgende:
[..]
Tering, wat een lekker wijf, man!![]()
Ehm, het verschil tussen PSV en AZ+Ajax is 8 punten. Bovendien heeft PSV een beter doelsaldo dus zal PSV wellicht zelfs 9 punten moeten morsen in de komende 6 wedstrijden.quote:Op zondag 11 maart 2007 16:33 schreef xFriendx het volgende:
Ik had toch liever gezien dat AZ had gewonnen hier. Feyenoord is niet een al te best team op het moment en je speelt thuis. Daar hoor je dus gewoon van te winnen. Dat had nu dus 2 punten inlopen op PSV betekent. Dan hou je een gat van 7 punten over nog 6 wedstrijden, waarbij PSV nog wel wat moeilijks tegenkomt (Twente en Ajax toch? Is 6 punten wellicht en hou je er nog 1 over die ze moeten verspelen in 4 wedstrijden...mits AZ alles gewonnen heeft tot die tijd).
Ook is het lekker om te winnen van Feyenoord om een negatief spiraal te voorkomen.
quote:Op zondag 11 maart 2007 14:34 schreef Norrage het volgende:
Poeh..wat slecht zeg...Gewoon 2-3 over twee wedstrijden tegen die zwakke subtopper...
Mwah, Feyenoord is ook maar 3 keer landskampioen geweest sinds het landskampioenschap van AZ.quote:
En heeft er daarvoor nog 11 gewonnen, so what. Feijenoord blijft in alle opzichten een grotere club dan Az. Zit even tegen nu, komen ze (ooit) wel weer bovenop.quote:Op zondag 11 maart 2007 16:56 schreef gday het volgende:
[..]
Mwah, Feyenoord is ook maar 3 keer landskampioen geweest sinds het landskampioenschap van AZ.
Oh, maar Ajacieden mogen nooit aan komen zetten met de 4 bekers met de grote oren, 'want dat is allemaal lang geleden'.quote:Op zondag 11 maart 2007 17:00 schreef Happel het volgende:
[..]
En heeft er daarvoor nog 11 gewonnen, so what. Feijenoord blijft in alle opzichten een grotere club dan Az. Zit even tegen nu, komen ze (ooit) wel weer bovenop.
Nog gejuicht voor psv vandaag?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |