Inderdaad, altijd leukquote:Op donderdag 22 februari 2007 20:41 schreef addictivebeat het volgende:
Waarom zijn Europese wedstrijden van AZ altijd zo leuk spannend?![]()
En het scorend vermogen van AZ!quote:Op donderdag 22 februari 2007 20:50 schreef hello_moto1992 het volgende:
![]()
![]()
Newcastle is zeker niet beter dan Fenerbahce volgens mij, alles is mogelijk![]()
![]()
![]()
![]()
[..]
Inderdaad, altijd leukMaar dat ligt natuurlijk ook een beetje aan de tegenstanders.
Ik vond Kayserispor ook niet verkeerd. Als je dat vergelijkt met die amateurploeg waar Ajax eerst tegen moest is dat nogal een verschil. Niets ten nadele van Ajax overigens, ben geen 020 hater. Maar als je die twee tegenstanders naast elkaar legt (en ook los trouwens) was dat Kayserispor nog best een aardige ploeg waar je ook erg op je tellen moet passen.quote:Op donderdag 22 februari 2007 20:52 schreef addictivebeat het volgende:
Oh ja, de OP, nog bedankt daarvoor!
Begint AZ nu de contouren te vertonen van een heuse topclub? Het zit er enigzins aan te komen. Ach ja, ik ben nog in euforie na deze overwinning, maar Fenerbace is tot nu toe wel een van de sterkste tegenstanders. En AZ was niet eens op volle sterkte!
Ik kon het hier horen...quote:Op donderdag 22 februari 2007 21:01 schreef Stereotomy het volgende:
Ik schreeuwde het hele huis bij elkaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |