Inderdaad, altijd leukquote:Op donderdag 22 februari 2007 20:41 schreef addictivebeat het volgende:
Waarom zijn Europese wedstrijden van AZ altijd zo leuk spannend?![]()
En het scorend vermogen van AZ!quote:Op donderdag 22 februari 2007 20:50 schreef hello_moto1992 het volgende:
![]()
![]()
Newcastle is zeker niet beter dan Fenerbahce volgens mij, alles is mogelijk![]()
![]()
![]()
![]()
[..]
Inderdaad, altijd leukMaar dat ligt natuurlijk ook een beetje aan de tegenstanders.
Ik vond Kayserispor ook niet verkeerd. Als je dat vergelijkt met die amateurploeg waar Ajax eerst tegen moest is dat nogal een verschil. Niets ten nadele van Ajax overigens, ben geen 020 hater. Maar als je die twee tegenstanders naast elkaar legt (en ook los trouwens) was dat Kayserispor nog best een aardige ploeg waar je ook erg op je tellen moet passen.quote:Op donderdag 22 februari 2007 20:52 schreef addictivebeat het volgende:
Oh ja, de OP, nog bedankt daarvoor!
Begint AZ nu de contouren te vertonen van een heuse topclub? Het zit er enigzins aan te komen. Ach ja, ik ben nog in euforie na deze overwinning, maar Fenerbace is tot nu toe wel een van de sterkste tegenstanders. En AZ was niet eens op volle sterkte!
Ik kon het hier horen...quote:Op donderdag 22 februari 2007 21:01 schreef Stereotomy het volgende:
Ik schreeuwde het hele huis bij elkaar
Voor de 28ste keer alweer!quote:Op donderdag 22 februari 2007 22:26 schreef Norrage het volgende:
En nog steeds ongeslagen in eigen huis!
quote:Kezman krijgt rekening van AZ
Uitgegeven: 23 februari 2007 14:35
ALKMAAR - Mateja Kezman kan een gepeperde rekening verwachten uit Alkmaar. De Servische spits sloeg donderdagavond na afloop van de wedstrijd AZ - Fenerbahce twee foto's van de muur in het stadion van AZ.
De spits van de Turkse topclub reageerde daarmee zijn frustratie af na de uitschakeling tegen de Noord-Hollanders (3-3 in Istanbul, 2-2 in Alkmaar).
Lijsten
"Ja, we sturen de rekening op", aldus algemeen directeur Toon Gerbrands. "Ik weet niet precies hoe groot de schade is, maar het zal een paar honderd euro kosten om de foto's en de lijsten te vervangen."
AZ heeft in de gang naar de kleedkamer van de tegenstander louter foto's van juichende AZ-spelers opgehangen, uit psychologische oorlogsvoering. "Daar sloeg Kezman tegen aan", aldus Gerbrands. "De bloedspatten zaten op de muur, al bij de eerste foto had hij zijn hand stuk."
nu.nl
Het is inderdaad wel op te vangen. Ik zie echter toch graag op korte termijn wat mensen terugkeren van het blessureleed om zo toch wat makkelijker nieuwe geblesseerden op te vangen of te kunnen roteren om meerdere spelwijzen te kunnen hanteren.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 15:07 schreef Stereotomy het volgende:
Yeah, Donk-Luirink in de centrale verdediging
Demy de Zeeuw als verdedigende middenvelderen Jenner in de basis op rechts. Opgelost.
We moeten trouwens twee keer tegen Utrecht, eerst de beker en dan in de competitie.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 19:23 schreef Stereotomy het volgende:
Als we 0-5 voor staan in de beker tegen Utrecht zouden we ook eindelijk eens 4-3-3 kunnen proberen te spelen met Molhoek op linkshalf.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |