abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 25 februari 2007 @ 16:02:08 #76
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_46659016
Ik zag net de goal, volkomen terrecht
pi_46659095
quote:
Op zondag 25 februari 2007 15:57 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Tja, in het Ajax topic was je ook lekker bezig ja .

En volgens mij lachen wij het hardst om jullie, tegen 10 man geen enkele kans kunnen creeëren .
De topclub ajax die op geen één front meer meedoet
Owjah, jullie hebben de beker nog, wel een fantastische prijs hoor voor een topclub!
pi_46659104
quote:
Op zondag 25 februari 2007 16:00 schreef Mutsaers__78 het volgende:

[..]

Ik lach niet om ajax, ik lach niet om az, ik lach om jou.

Doei he!
Ik ga heel niet weg hoor .

Ik lach om AZ, jij bent het niet waard .
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_46659145
Kan er normaal gediscussierd worden vanaf nu?
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_46659184
edit, laat maar ook .
In Southern Sun
pi_46659191
quote:
Op zondag 25 februari 2007 16:04 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik ga heel niet weg hoor .

Ik lach om AZ, jij bent het niet waard .
Weet je wat; we houden met dit gezeur op. Ik geef jou nog de laatste kans om het laatste woord te hebben, heb je in ieder geval weer iets om trots te zijn tegenover mama.

Dus....ga je gang!
pi_46659298
Leuk stadion maar de supporters die dr inzitten, sorry hoor maar dat is echt te triest voor woorden. De hele wedstrijd lang een stuk papier tegen je hand aanslaan.
Maargoed, jullie mogen achteraf blij zijn met een puntje thuis tegen grote vijand uit Amsterdam!
En Vincent zag het koren
En Einstein het getal
En Zeppelin de Zeppelin
En Johan zag de bal
  zondag 25 februari 2007 @ 17:58:59 #83
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_46663639

OwNaGe!

Confidence through competence
pi_46685622
Toch was het niet zo'n goeie wedstrijd als waarop werd gehoopt. Jammer, zijn 2 leuk voetballende ploegen.
wie zaait zal oogsten.....
pi_46685644
quote:
Op zondag 25 februari 2007 16:09 schreef SoA-Holic het volgende:
Leuk stadion maar de supporters die dr inzitten, sorry hoor maar dat is echt te triest voor woorden. De hele wedstrijd lang een stuk papier tegen je hand aanslaan.
Maargoed, jullie mogen achteraf blij zijn met een puntje thuis tegen grote vijand uit Amsterdam!
Een wedstrijd lang Hoempapa zingen
Maybe not the best, but always the BIGGEST.....
pi_46685763
Een gelijkspel was gezien het spelbeeld wel terrecht. Jullie hadden de tweede helft een overwicht zonder echt gevaarlijk te worden. Wij speelden redelijk vond ik. Zeker na die rode kaart van Davids is er hard gewerkt. Jammer dat Wegereef zijn eigen showtje op moest voeren, maar gelijkspel is wel terrecht denk ik. Jammer dat psv nu de lachende derde is.
pi_46685809
quote:
Op maandag 26 februari 2007 08:48 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Een gelijkspel was gezien het spelbeeld wel terrecht. Jullie hadden de tweede helft een overwicht zonder echt gevaarlijk te worden. Wij speelden redelijk vond ik. Zeker na die rode kaart van Davids is er hard gewerkt. Jammer dat Wegereef zijn eigen showtje op moest voeren, maar gelijkspel is wel terrecht denk ik. Jammer dat psv nu de lachende derde is.
En vooral de supporter de verliezer is. Die krijgen met al die vage dwalingen van de scheidsrechters nogal eens een zaadwedstrijd voorgeschoteld als er oa. meer gele kaarten worden getrokken dan Kim Holland edele delen in haar carriere. Zo zijn er nog wel wat dingen waar scheidsrechters soms te weinig of juist teveel voor fluiten waardoor het sportieve gedeelte van het spelletje al snel niet meer aanwezig is.
pi_46687993
Wat ik jammer vind is dat het slechte fluitwerk AZ word aangerekend. Dus meteen kutsupporters en alles anti-az. Er werd door geen enkele speler gevraagt om een kaart, en smerige spelletjes gespeelt, vergeet dat ff niet!

Tis zonde dat het gelijkspel is geworden, nu focussen op woensdag en zondag.
2x uit tegen Utrecht, de knvb beker (is zeker haalbaar) en voor de punten om te zien of Ajax zondag thuis tegen H'veen 2 of misschien wel 3 punten laat liggen.

Ik ben benieuwd, er is al even niet het resultaat behaald in Adam wat ze wilden, uit Bremen 3-0, thuis - excelsior 2-2 en bremen thuis net te kort, nu weer bestolen, ik ben benieuwd of ze scherp bliijven woensdag en zondag..

Tijd zal het leren
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
pi_46690733
Is die photo plaatsen op een officieël cluborgaan als www.az.nl niet wat raar?

En fuckbuddy, het enige wat je az kan kwalijk nemen is dat ze niets konden tegen 10 man.. De rest is de schuld van Wegereef...
In Southern Sun
pi_46690814
laat ook maar
pi_46691390
Zeg het maar hoor .
In Southern Sun
  maandag 26 februari 2007 @ 13:21:33 #92
55709 Stereotomy
pi_46692245
quote:
Op maandag 26 februari 2007 12:34 schreef Da_Sandman het volgende:
Is die photo plaatsen op een officieël cluborgaan als www.az.nl niet wat raar?

En fuckbuddy, het enige wat je az kan kwalijk nemen is dat ze niets konden tegen 10 man.. De rest is de schuld van Wegereef...
Oh hellup het is officieel, dus er moet iets staan van, "ik ben rood, ik ben wit, en ik ben pissed dat die bal er in zit", ofzo?

Man, Stijn Schaars beantwoordde in Studio Voetbal ook gewoon vanuit zijn eigen mening hoe hij die situatie zag, hoe de scheidsrechter floot, etc. Waarom zou die foto dan niet kunnen?

Heel typisch weer.
pi_46692575
Rustig maar, niet meteen steigeren, ik vroeg het me enkel af .

Er kan hier ook niets meer he...
In Southern Sun
pi_46693413
Lijkt me eerder een foto om te laten zien dat die speler z'n been zelfs toen ie onder Stekelenburg zat nog steeds niet gestrekt was. Aangezien die trieste van Gelder gisteren met zijn Telegraaf foto aankwam van achteren genomen.

Buiten de 5 meter is de keeper gewoon veldspeler. Als zo'n bal buiten het 5 meter gebied een twijfelgeval is qua haalbaarheid, moet je als keeper gewoon met je poten erin vliegen en wegtackelen die bal, i.p.v. met je lichaam erheen. Elke goeie keeper zou dat ook doen in die situatie. Jullie frustratie moet je afreageren op Stekelenburg, een van de vele subtopspelers in de Ajax selectie.
pi_46693834
quote:
Op maandag 26 februari 2007 13:54 schreef LuukBes het volgende:
Elke goeie keeper zou dat ook doen in die situatie. Jullie frustratie moet je afreageren op Stekelenburg, een van de vele subtopspelers in de Ajax selectie.
Kerel, ik probeer gewoon even te vragen waarom die photo er staat. Nu geef je een redelijke uitleg, alleen dan dit weer... Wát een kneuzen zooi in Alkmaar zeg .
In Southern Sun
  maandag 26 februari 2007 @ 14:07:02 #96
55709 Stereotomy
pi_46693879
quote:
Kerel, ik probeer gewoon even te vragen waarom die photo er staat.
Die foto staat er omdat na elke wedstrijd er foto's staan van momenten van en om AZ-doelpunten heen: waarom zou dit doelpunt anders zijn.
pi_46693945
Ik vind het een beetje pesterig overkomen, zo van "kijken jullie even mee Amsterdam"... Zou een typische Scheringa actie kunnen zijn, vandaar dat ik er even naar vraag...
In Southern Sun
  maandag 26 februari 2007 @ 14:09:55 #98
55709 Stereotomy
pi_46693995
Je hoeft je niet zo onzeker te voelen hoor, je club wordt daar niet persoonlijk aangevallen.
pi_46693998
quote:
Op maandag 26 februari 2007 14:08 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik vind het een beetje pesterig overkomen, zo van "kijken jullie even mee Amsterdam"... Zou een typische Scheringa actie kunnen zijn, vandaar dat ik er even naar vraag...
Ach lekker boeiend. Alsof ik op de az site ga kijken
pi_46694035
Ik snap je wel Sandman, ik zou in dit geval ook niet voor deze foto hebben gekozen. Al was het wel weer het moment van de wedstrijd.
That's all folks!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')