De topclub ajax die op geen één front meer meedoetquote:Op zondag 25 februari 2007 15:57 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Tja, in het Ajax topic was je ook lekker bezig ja.
En volgens mij lachen wij het hardst om jullie, tegen 10 man geen enkele kans kunnen creeëren.
Ik ga heel niet weg hoorquote:Op zondag 25 februari 2007 16:00 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Ik lach niet om ajax, ik lach niet om az, ik lach om jou.
Doei he!
Weet je wat; we houden met dit gezeur op. Ik geef jou nog de laatste kans om het laatste woord te hebben, heb je in ieder geval weer iets om trots te zijn tegenover mama.quote:Op zondag 25 februari 2007 16:04 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik ga heel niet weg hoor.
Ik lach om AZ, jij bent het niet waard.
Een wedstrijd lang Hoempapa zingenquote:Op zondag 25 februari 2007 16:09 schreef SoA-Holic het volgende:
Leuk stadion maar de supporters die dr inzitten, sorry hoor maar dat is echt te triest voor woorden. De hele wedstrijd lang een stuk papier tegen je hand aanslaan.
Maargoed, jullie mogen achteraf blij zijn met een puntje thuis tegen grote vijand uit Amsterdam!
En vooral de supporter de verliezer is. Die krijgen met al die vage dwalingen van de scheidsrechters nogal eens een zaadwedstrijd voorgeschoteld als er oa. meer gele kaarten worden getrokken dan Kim Holland edele delen in haar carriere. Zo zijn er nog wel wat dingen waar scheidsrechters soms te weinig of juist teveel voor fluiten waardoor het sportieve gedeelte van het spelletje al snel niet meer aanwezig is.quote:Op maandag 26 februari 2007 08:48 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Een gelijkspel was gezien het spelbeeld wel terrecht. Jullie hadden de tweede helft een overwicht zonder echt gevaarlijk te worden. Wij speelden redelijk vond ik. Zeker na die rode kaart van Davids is er hard gewerkt. Jammer dat Wegereef zijn eigen showtje op moest voeren, maar gelijkspel is wel terrecht denk ik. Jammer dat psv nu de lachende derde is.
Oh hellup het is officieel, dus er moet iets staan van, "ik ben rood, ik ben wit, en ik ben pissed dat die bal er in zit", ofzo?quote:Op maandag 26 februari 2007 12:34 schreef Da_Sandman het volgende:
Is die photo plaatsen op een officieël cluborgaan als www.az.nl niet wat raar?
En fuckbuddy, het enige wat je az kan kwalijk nemen is dat ze niets konden tegen 10 man.. De rest is de schuld van Wegereef...
Kerel, ik probeer gewoon even te vragen waarom die photo er staat. Nu geef je een redelijke uitleg, alleen dan dit weer... Wát een kneuzen zooi in Alkmaar zegquote:Op maandag 26 februari 2007 13:54 schreef LuukBes het volgende:
Elke goeie keeper zou dat ook doen in die situatie. Jullie frustratie moet je afreageren op Stekelenburg, een van de vele subtopspelers in de Ajax selectie.
Die foto staat er omdat na elke wedstrijd er foto's staan van momenten van en om AZ-doelpunten heen: waarom zou dit doelpunt anders zijn.quote:Kerel, ik probeer gewoon even te vragen waarom die photo er staat.
Ach lekker boeiend. Alsof ik op de az site ga kijkenquote:Op maandag 26 februari 2007 14:08 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik vind het een beetje pesterig overkomen, zo van "kijken jullie even mee Amsterdam"... Zou een typische Scheringa actie kunnen zijn, vandaar dat ik er even naar vraag...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |