http://www.azfanpage.nl/forum/viewtopic.php?p=182602#182602quote:Op vrijdag 2 maart 2007 18:31 schreef xFriendx het volgende:
Zolang de AZ supporters niet op een veldje tegen andere supporters gaan matten en vervolgens juichen of huilen om een dood gemept figuur vind ik het prima.
quote:Op vrijdag 2 maart 2007 18:34 schreef Happel het volgende:
[..]
http://www.azfanpage.nl/forum/viewtopic.php?p=182602#182602
Doel je daar op?quote:Wij zullen echter niet zonder slag of stoot toegeven en zitten is helemaal uit den boze. Wordt vervolgt.....
quote:'Wegereef geeft fout toe'
Uitgegeven: 3 maart 2007 08:29
Laatst gewijzigd: 3 maart 2007 08:30
RIJSWIJK - Arbiter Jan Wegereef heeft toch toegegeven een fout te hebben gemaakt met het toekennen van het doelpunt aan AZ in het duel tegen Ajax vorige week. Scheidsrechtersbaas Jaap Uilenberg zegt dit zaterdag in een interview met De Telegraaf.
"Hij vond het achteraf beter als hij zijn fout had toegegeven", aldus Uilenberg. "Evenals de wedstrijd hebben we z'n reactie op tv geëvalueerd. Op de foto in De Telegraaf zag je dat Wegereef ver van de situatie stond en spelers zijn zicht belemmerden. Daarom had hij gewoon kunnen verklaren dat hij mis zat."
Terecht
Wegereef verklaarde na de wedstrijd dat hij de treffer terecht had goedgekeurd. Aan de gelijkmaker van AZ (1-1) ging een overtreding van Demy de Zeeuw op Ajax-doelman Maarten Stekelenburg vooraf, maar het doelpunt van Maarten Martens werd toch goedgekeurd.
Wegereef fluit voorlopig geen duels van Ajax. Hij werd vorige week ook van het bekerduel NAC - PSV gehaald.
Kijk, ik vind het zelf ook niet zo heel nuttig meer, maar moet er nou echt zo krampachtig worden gedaan alsof er überhaupt niet meer over gesproken mag worden? Ik zou een mailtje sturen naar het ANP als ik jou was waarin je dit onderwerp verklaart tot een taboe.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 17:07 schreef Stereotomy het volgende:
Leuk, weten we dat ook weer. Kunnen we nu dan verder?
quote:Niet dat het nog veel nut heeft, maar goed:
Oh okee, daarom kom je het hier posten, en vind je het raar dat andere mensen het eigenlijk ook niet zo nuttig meer vinden omdat alles er al over gezegd is?quote:Kijk, ik vind het zelf ook niet zo heel nuttig meer
Waar zeg ik dat dan? Leg me geen woorden in de mond.quote:Maar goed, dat mag van jou dus niet, herr Stereotomy?
quote:Niet dat het nog veel nut heeft, maar goed:
quote:Ik desondanks vind het wel nuttig om te posten,
Fijn dat je ons laat weten dat jij zelf ook niet weet wat je er nu precies mee wil bereiken, aangezien alle discussie al gevoerd is.quote:Kijk, ik vind het zelf ook niet zo heel nuttig meer
Je zegt het niet, maar kom ... ik kan heus wel tussen de regels door lezen.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 20:00 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Waar zeg ik dat dan? Leg me geen woorden in de mond.![]()
Ok, maar dan zie je vast ook dat ik die discussie dan ook niet probeer aan te zwengelen? Ik zie dan ook niet waarom je zo moeilijk deed. Ik heb het geen moment over de wedstrijd zelf gehad of over wat er gebeurd is, maar jij komt zelf weer met 'als het bij FC Volendam was gebeurd' enzo. Ja fuck dat, het gaat me er niet om wat er gebeurd is maar over dat Wegereef mijns inziens op deze manier een foutje maakt door eigenlijk toe te geven dat hij niet helemaal de waarheid sprak. Dat heb ik ook eerder aangegeven, maar desondanks ging je dáár niet op in.quote:Je geeft zelf drie keer toe dat het een vrij zinloze discussie aan het worden is, en ik ben het daar volledig mee eens, maar dat mag opeens niet?
Kansloos.
Ooooh, het gaat om W E G E R E E F!!quote:het ging mij om W E G E R E E F
Nou, succes in het W E G E R E E F topic dan.quote:Alles is inderdaad gezegd over de wedstrijd zelf,
Oh, ik had het in het Wegereef-topic moeten posten? Maar Stereotomy toch! Je zegt net dat ik je woorden in de mond leg als ik zeg dat jij vond dat ik het hier niet had moeten posten.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 20:08 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ooooh, het gaat om W E G E R E E F!!
Nou, succes in het W E G E R E E F topic dan.Die arme man kan wel wat steun gebruiken.
Nee hoor, ik je hebt jezelf verklaard. Ik dacht namelijk dat je AZ-fans wilde trollen hier, maar aangezien je zelf zegt dat het je om Wegereef gaat, dan wil ik je alleen maar helpen: door je frustratie zag je je Active Topics waarschijnlijk een beetje wazig, maar je bent toch echt in het AZ-topic, en niet in het Wegereef-topic.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 20:10 schreef gday het volgende:
[..]
Oh, ik had het in het Wegereef-topic moeten posten? Maar Stereotomy toch! Je zegt net dat ik je woorden in de mond leg als ik zeg dat jij vond dat ik het hier niet had moeten posten.
Bedankt dat je ze alsnog zelf in je mond legt.
quote:Op zaterdag 3 maart 2007 20:14 schreef gday het volgende:
Kom, hou toch op. Je probeert mij echt te tarten met je beweringen dat ik gefrustreerd ben. Waarom toch? Laat dat toch achterwege joh. Je zegt de hele tijd dat je niet wil discussiëren maar je doet aardig je best om mij en de club waar ik fan van ben te kleineren terwijl ik alleen maar goede woorden over heb voor AZ.Ik ga daar echt niet op happen.
Haha, sinds wanneer ligt Weert in Brabant dan?quote:Op zaterdag 3 maart 2007 21:37 schreef nz1900 het volgende:
In Weert wonen en Ajax supporter zijn ? Shame on you nep-brabander.
[..]
quote:Op zaterdag 3 maart 2007 22:32 schreef nz1900 het volgende:
Nep-limburger, nog erger.
Hoe vaak kom je in de Arena of ben je zo'n teletext supporter ?
Wel eens, maar ik zit er echt niet wekelijks, al zou ik dat wel graag willen.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 22:32 schreef nz1900 het volgende:
Nep-limburger, nog erger.
Hoe vaak kom je in de Arena of ben je zo'n teletext supporter ?
zet ze in je signaturequote:Op zondag 4 maart 2007 19:57 schreef jorienvdherik het volgende:
Respect voor AZ om gewoon 2x bij Utrecht uit in een paar dagen te ownen.
Speelt gewoon van de week hoorquote:Op zondag 4 maart 2007 20:53 schreef addictivebeat het volgende:
[..]
Hahahaha!!
Wel klote dat Dembele er nu uit ligt.![]()
Fijn.quote:Dembele weer helemaal oké na knock-out
4/3/2007 17:27
Het zag er ernstig uit toen Moussa Dembele met een brace om zijn nek per brancard van het veld moest in Galgenwaard, maar met de Belg blijkt uiteindelijk weinig mis te zijn.
Een kwartier voor tijd verloor Dembele even zijn bewustzijn toen de invaller een schop van doelman Michel Vorm tegen zijn borstbeen had gekregen. Hij kreeg geen adem en was enkele minuten knock-out, zo laat zijn club weten via de eigen website.
Vlak na afloop van de wedstrijd bleek dat Dembele weer in orde is. Volgens AZ heeft de international geen last meer van het incident en kan hij donderdag gewoon van de partij zijn als de Alkmaarders op bezoek moeten bij Newcastle United in het toernooi om de UEFA Cup.
Wat mij betreft mag die 4-4-2 gewoon blijven. Als dat goed werkt waarom overstappen? Als je al die overstap maakt moet je dus zeker weten dat je hiervoor de juiste spelers hebt of kan krijgen. Misschien zou Van Gaal graag 4-3-3 willen spelen, maar de voetbalwereld past zich niet aan aan Van Gaal. Als 4-3-3 wat achterhaald is dan is het niet slim om dat te gaan hanteren met als enige reden dat je het een tof systeem vind.quote:Op zondag 4 maart 2007 22:27 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Zijn hier al wensen voor versterkingen voglend seizoen? Vleugelspelers of verder met 442?
Denk dat v Gaal binnenkort toch een keer overstapt op zijn vertrouwde 433. Als hij blijft deze zomer btw.
Hmm, ik vind hem vooral verdedigend door de mand vallen. Aanvallend is hij wel goed. In de Nederlandse competitie zal het dan ook juist wel een uitblinker zijn maar op hoog niveau zal het toch de verkeerde kant opgaanquote:Op zondag 4 maart 2007 23:18 schreef Stereotomy het volgende:
De Cler vond ik vorig jaar ook magistraal spelen, maar dit jaar valt me op dat het enige wat hij *echt* goed kan is rushes langs de lijn maken. Het probleem is dat als hij de achterlijn haalt, er of een brakke voorzet komt (die geblokt wordt) of dat er een halfgare doelpoging komt die te traag is omdat hij de bal op zijn goeie linker been wil hebben en dus ook geblokt wordt. Verdedigend is hij eigenlijk ook niet *heel* sterk:hij zou bijvoorbeeld nooit centraal in de mandekking kunnen spelen. Dus tja.... maar laten we eerlijk zijn, het is wel een van de betere linksbacks die we hebben in Nederland, en *zo* goed is Gio nou ook weer niet.
Michael Jansen van Vitesse, inmiddels al 1,5 jaar eruit met hartproblemenquote:
Oh DIE.quote:Op zondag 4 maart 2007 23:47 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
[..]
Michael Jansen van Vitesse, inmiddels al 1,5 jaar eruit met hartproblemen. Kreeg vlak daarvoor een uitnodiging van Oranje en Ajax had interesse. 21 jaar.
Maar goed, Fredje Bouma is ook een topper...
Ja, ik val best tegen soms hoor.quote:Op zondag 4 maart 2007 23:46 schreef -Vaduz- het volgende:
Jij niet thuis in voetbal?
Nope. Stel dat PSV tegen Ajax en Twente 6 punten laat liggen (niet geheel onwaarschijnlijk, hoewel de kans op gelijke spelen ook wel groot is) dan is het gat nog maar 2 punten. Dit betekent dat PSV dus van de komende 7 wedstrijden er 2 moet verliezen (Ajax en Twente dan maar) en 1 gelijk spelen. Voorwaarde is wel dat AZ dan alles gewoon blijft winnen. Echter een gelijkspelletje kan al de doodsteek zijn voor wat betreft kans op de landstitel.quote:Op maandag 5 maart 2007 10:43 schreef Mutsaers__78 het volgende:
Is het raar als ik zeg dat ik denk dat ze nog steeds engie kans hebben om kampioen te worden?
Behoorlijk raar ja, het verschil is 8 punten en PSV heeft een beter doelsaldo.quote:Op maandag 5 maart 2007 10:43 schreef Mutsaers__78 het volgende:
Is het raar als ik zeg dat ik denk dat ze nog steeds engie kans hebben om kampioen te worden?
Het zal niet de eerste keer zijn dat jullie 8 punten laten liggen in drie wedstrijden hoor.quote:Op maandag 5 maart 2007 11:29 schreef PyTh het volgende:
[..]
Behoorlijk raar ja, het verschil is 8 punten en PSV heeft een beter doelsaldo.
Ik zie het niet gebeuren in ieder geval.quote:Op maandag 5 maart 2007 11:47 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Het zal niet de eerste keer zijn dat jullie 8 punten laten liggen in drie wedstrijden hoor.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |