ik had bij #53 de eerquote:Op donderdag 22 februari 2007 09:27 schreef PieterBas het volgende:
Volgens mij is dit de eerste keer dat ik een stage topic opent
kijk, dat is de instellingquote:Op donderdag 22 februari 2007 09:28 schreef Norro-tje het volgende:
Totaal Vindbare Post
maargoed nog 296 te gaan reden we dat vandaag ??
Dat zijn ook maar moeilijke woorden voor zoiets simpels..quote:Op donderdag 22 februari 2007 09:42 schreef Goover het volgende:
Ik ga mij vandaag denk ik bezig houden met een interrupt based timer, om elke 0,1 sec een keypad service scan uit te voeren. Dit allemaal op en PIC18F2585
nou ben ik toch wel benieuwd wat de simpele uitleg dan isquote:Op donderdag 22 februari 2007 09:44 schreef MichielPH het volgende:
[..]
Dat zijn ook maar moeilijke woorden voor zoiets simpels..
Hij maakt een klein toetsenbordjequote:Op donderdag 22 februari 2007 09:45 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
nou ben ik toch wel benieuwd wat de simpele uitleg dan is
quote:Op donderdag 22 februari 2007 09:45 schreef MichielPH het volgende:
[..]
Hij maakt een klein toetsenbordje
iddquote:Op donderdag 22 februari 2007 09:46 schreef Manneke_Pils het volgende:
Dus hier zitten alle mensen verzameld die stagevergoeding krijgen om te fokken
Ik heb ook ooit eens een PIC chip moeten programmerenquote:Op donderdag 22 februari 2007 09:42 schreef Goover het volgende:
Ik ga mij vandaag denk ik bezig houden met een interrupt based timer, om elke 0,1 sec een keypad service scan uit te voeren. Dit allemaal op en PIC18F2585
ja, betaalt worden om te Fokkenquote:Op donderdag 22 februari 2007 09:46 schreef Manneke_Pils het volgende:
Dus hier zitten alle mensen verzameld die stagevergoeding krijgen om te fokken
Staan ook een heleboel die klaar zijn met hun stagequote:Op donderdag 22 februari 2007 09:50 schreef Manneke_Pils het volgende:
Is dat lijstje uit de OP up-to-date? Wat een hoop ICT'ers zeg..
of gewoon even kijken welke mensen de afgelopen 2/3 delen wel hebben gepost, de rest kan er dan uit...quote:Op donderdag 22 februari 2007 09:51 schreef MichielPH het volgende:
Er staan wel een heleboel mensen in die hier nooit komen. Mss is het een idee om er een einddatum in te zetten?
goed idee, dan is het gelijk duidelijk wie er nog wel stage lopen of aan het afstuderen zijnquote:Op donderdag 22 februari 2007 09:59 schreef PieterBas het volgende:
of een streep er door..
of verplaatsen naar onderen..
Goedemorgenquote:
PieterBas loopt stage tot en met eind mei/begin juniquote:Op donderdag 22 februari 2007 10:06 schreef Katana het volgende:
Katana loopt stage tot en met 22 juni 2007
Who's next?
ReMcOrE is aan het afstuderen tot ongeveer eind juniquote:Op donderdag 22 februari 2007 10:06 schreef Katana het volgende:
Katana loopt stage tot en met 22 juni 2007
Who's next?
Miss-Scofield loopt stage als Nederlands docent tot 14 juli (einde schooljaar)!!quote:Op donderdag 22 februari 2007 10:08 schreef PieterBas het volgende:
[..]
PieterBas loopt stage tot en met eind mei/begin juni
Klinkt wel pijnlijk, verder niets stuk?quote:Op donderdag 22 februari 2007 10:32 schreef Katana het volgende:
ik verga hier ff van de pijn.
Dinsdag naar Eindhoven geweest (PSV- Arsenal)
Natuurlijk was er carnaval in de stad. Ik een paar pinten op, nog een paar , en nog een paar enz.
Lopen we richting het stadion (Broertje en ik) en besluiten om een plastic flesje naar elkaar toe te trappen.
Dus ik wil dat flesje een trap geven met mn lamme kop, maak ik me daar toch een smak.
Bovenop mn stuitje en elleboog. Mn elleboog doet nu echt moeilijk veel pijn omdat ik me zere elleboog ergens tegen aan stote. Echt niet relaxt.
(Het was wel een komisch gezicht aan de reacties te horen)
Oei, lijkt me pijnlijk genoeg.quote:Op donderdag 22 februari 2007 10:32 schreef Katana het volgende:
ik verga hier ff van de pijn.
Dinsdag naar Eindhoven geweest (PSV- Arsenal)
Natuurlijk was er carnaval in de stad. Ik een paar pinten op, nog een paar , en nog een paar enz.
Lopen we richting het stadion (Broertje en ik) en besluiten om een plastic flesje naar elkaar toe te trappen.
Dus ik wil dat flesje een trap geven met mn lamme kop, maak ik me daar toch een smak.
Bovenop mn stuitje en elleboog. Mn elleboog doet nu echt moeilijk veel pijn omdat ik me zere elleboog ergens tegen aan stote. Echt niet relaxt.
(Het was wel een komisch gezicht aan de reacties te horen)
Nee, op een geschaafde (soort van fikse schaafwond) elleboog na.quote:Op donderdag 22 februari 2007 10:33 schreef Goover het volgende:
[..]
Klinkt wel pijnlijk, verder niets stuk?
Jij staat er soiso nog tussenquote:Op donderdag 22 februari 2007 10:35 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Wil je mij er dan ook bij zetten?!Ik ben daar niet zo goed in
![]()
Nope , aangezien ik vanmiddag alleen op de afdeling ben zit ik er over te denken om wat eerder naar huis te gaan.quote:Op donderdag 22 februari 2007 10:36 schreef ReMcOrE het volgende:
oei Katana, klinkt niet echt lekker, beterschap dan maar
maar alleen een schaafwond, niks gebroken/gekneusd ofzo???quote:Op donderdag 22 februari 2007 10:40 schreef Katana het volgende:
[..]
Nope , aangezien ik vanmiddag alleen op de afdeling ben zit ik er over te denken om wat eerder naar huis te gaan.
Trek het niet echt op eht moment![]()
heb NrSix en HansU idd lange tijd niet gezienquote:Op donderdag 22 februari 2007 10:40 schreef Goover het volgende:
Ik ga nu namen weg gooien die mijn niet (meer) bekent voorkomen.
Als ik jou er perongeluk tussenuit gegooid heb, SORRY! Je kan jezelf er vrij simpel weer in zettenIk onthoud plaatjes namelijk beter dan namen.
Ik zal de onderste paar mensen iig laten staan, die hebben zichzelf nog maar pas toegevoegd.
Je zit door mij heen de edditen..quote:Op donderdag 22 februari 2007 10:43 schreef MichielPH het volgende:
Ik heb sowieso mensen even gegroepeerd die mij bekend voorkwamen
Als je op je schrijfarm ben gevallen, kan de heling van een kneuzing lang duren.quote:Op donderdag 22 februari 2007 10:41 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
maar alleen een schaafwond, niks gebroken/gekneusd ofzo???
Heeeyyyy, ik ben ook acttief!!quote:Op donderdag 22 februari 2007 10:43 schreef MichielPH het volgende:
Ik heb sowieso mensen even gegroepeerd die mij bekend voorkwamen
Dat viel mij ook al opquote:Op donderdag 22 februari 2007 10:45 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Heeeyyyy, ik ben ook acttief!!
(Of was je nog niet zo ver)
-edit- dat was je nog niet![]()
quote:Op donderdag 22 februari 2007 10:48 schreef ReMcOrE het volgende:
anders ga je ff met z'n 2-en tegelijk de OP aanpassen
ik zou zeggen: GASSSSSS!!!!! iedereen ff meehelpen, leg de rest aan de kant, Fok! (dit topic dan...) heeft ff prioriteit op dit momentquote:Op donderdag 22 februari 2007 10:50 schreef MichielPH het volgende:
[..]
![]()
Nou moeten we wel als een gek deze volposten, zodat we in #57 de nieuwe OP hebben![]()
dan moeten we eerst 3 topics vol zien te krijgen vandaagquote:Op donderdag 22 februari 2007 10:52 schreef PieterBas het volgende:
Gaan we weer voor een waarschuwing ?
quote:Op donderdag 22 februari 2007 10:53 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
dan moeten we eerst 3 topics vol zien te krijgen vandaag
wat denk jijquote:Op donderdag 22 februari 2007 10:56 schreef miss-scofield het volgende:
Wat gaan jullie nog allemaal doen vandaag?
quote:Op donderdag 22 februari 2007 10:57 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
wat denk jijdit topic volspammen natuurlijk
(nummer 1201) ik kijk ffquote:Op donderdag 22 februari 2007 10:59 schreef Goover het volgende:
Ik heb de volgorde nog even aangepast
I know, maar spammen mag nietquote:Op donderdag 22 februari 2007 10:57 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
wat denk jijdit topic volspammen natuurlijk
Nou ik heb al gemeld dat ik een toetsenbordje ga maken (tenminste, de software daar achter een beetje in elkaar klussen) Maar dat is vrij simpel, aangezien ik gewoob een voorbeeld heb.quote:Op donderdag 22 februari 2007 10:56 schreef miss-scofield het volgende:
Wat gaan jullie nog allemaal doen vandaag?
Ik heb de lijst niet gemaakt, alleen verplaatst... Het sorteren heeft iemand anders gedaanquote:Op donderdag 22 februari 2007 10:59 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
(nummer 1201) ik kijk ff
EDIT: wat een lijst met 'mensen die niks zeggen'
dus dan kun je niet meehelpen met postenquote:Op donderdag 22 februari 2007 11:02 schreef miss-scofield het volgende:
Duss... ik moet zo werken van 13.00 uur tot 20.00 uurDaarna verjaardag van m'n nichtje
Maar nu eerst m'n kamer opruimen..
Ja voorheen mocht het nooit van ex-active posters (ijsmeis bvquote:Op donderdag 22 februari 2007 11:04 schreef ReMcOrE het volgende:
wel netjes dat de OP even weer up-to-date gemaakt word
Nee idd.. daarom post ik nu ff veelquote:Op donderdag 22 februari 2007 11:04 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
dus dan kun je niet meehelpen met posten![]()
Beter zoekenquote:Op donderdag 22 februari 2007 11:06 schreef PieterBas het volgende:
Ik ben bezig met mijn 2e/3e verslag aan het schrijven
en ondertussen het controleren van een player (in feite een computer die gebruikt kan worden narrowcasting, reisinformatie). Er zijn een probleem te zijn met de videokaart, maar na 3 dagen draaien (stresstest) heb ik nog geen problemen kunnen vinden.
gebroken zou wel meer pijn doen denk.quote:Op donderdag 22 februari 2007 10:41 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
maar alleen een schaafwond, niks gebroken/gekneusd ofzo???
uhm volgens mij met ASM, weet niet helemaal meer zeker omdat mijn laatste les Elektrotechniek ongeveer 3-4 geleden was.quote:Op donderdag 22 februari 2007 11:04 schreef Goover het volgende:
Ik las daarnet ergens dat Pieter ook wel eens een PIC heeft geprogrammerd, grappig. Heb je dat met C of met ASM gedaan?
Hier hebben ze ook zoiets.quote:Op donderdag 22 februari 2007 11:06 schreef PieterBas het volgende:
Ik ben bezig met mijn 2e/3e verslag aan het schrijven
en ondertussen het controleren van een player (in feite een computer die gebruikt kan worden narrowcasting, reisinformatie). Er zijn een probleem te zijn met de videokaart, maar na 3 dagen draaien (stresstest) heb ik nog geen problemen kunnen vinden.
Uit ervaring weet ik.. dat gebroken alleen tijdens de val pijn doet, daarna niet meer.quote:Op donderdag 22 februari 2007 11:08 schreef Katana het volgende:
[..]
gebroken zou wel meer pijn doen denk.
Hooguit gekneust idd.
iddquote:Op donderdag 22 februari 2007 10:50 schreef MichielPH het volgende:
[..]
![]()
Nou moeten we wel als een gek deze volposten, zodat we in #57 de nieuwe OP hebben![]()
ASM = http://en.wikipedia.org/wiki/Assembly_language#Assemblerquote:Op donderdag 22 februari 2007 11:08 schreef PieterBas het volgende:
[..]
uhm volgens mij met ASM, weet niet helemaal meer zeker omdat mijn laatste les Elektrotechniek ongeveer 3-4 geleden was.
Ook nog eens een PLC mogen programmeren![]()
Dan was het ASM.quote:Op donderdag 22 februari 2007 11:14 schreef Goover het volgende:
[..]
ASM = http://en.wikipedia.org/wiki/Assembly_language#Assembler
C= http://en.wikipedia.org/wiki/C_language
Verschil is behoorlijk groot
De vraag is dus: deed je het in een quasi-mensachtig engels, of waren het de meest nietszeggende afkortingen?quote:Op donderdag 22 februari 2007 11:14 schreef Goover het volgende:
[..]
ASM = http://en.wikipedia.org/wiki/Assembly_language#Assembler
C= http://en.wikipedia.org/wiki/C_language
Verschil is behoorlijk groot
Welkom, wat doe je?quote:
I&A / Automatisering in het Wilhelmina Ziekenhuis Assenquote:
je moet jezelf even aanpassen in de OP (die is namelijk ff up-to-date gemaakt) je staat nu bij 'mensen die niks zeggen'quote:
zoals gezegd, aantekeningen gemaakt van literatuur... nu zo bezig met onderzoeksaanpak enzoquote:Op donderdag 22 februari 2007 11:30 schreef Sweetbeach het volgende:
iemand al iets gedaan vanochtend![]()
Ja hoor.. naar een reclamefilmpje over grasmaaiers aan het kijken, om te kijken of de videokaart werktquote:Op donderdag 22 februari 2007 11:30 schreef Sweetbeach het volgende:
iemand al iets gedaan vanochtend![]()
of je videokaart de grasmaaier kon trekken?quote:Op donderdag 22 februari 2007 11:34 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ja hoor.. naar een reclamefilmpje over grasmaaiers aan het kijken, om te kijken of de videokaart werkt![]()
Bosch Grasmaaier now powered with a Nvidia chipsetquote:Op donderdag 22 februari 2007 11:35 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
of je videokaart de grasmaaier kon trekken?
quote:Op donderdag 22 februari 2007 11:39 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Bosch Grasmaaier now powered with a Nvidia chipset
quote:Op donderdag 22 februari 2007 11:39 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Bosch Grasmaaier now powered with a Nvidia chipset
Jawel, niet zeuren.quote:Op donderdag 22 februari 2007 11:43 schreef MichielPH het volgende:
We ziiten nu op éénderde in 3 uur..
WE GAAN HET NIET REDDEN MENSEN!
het is dat ik nu ECHT even wat wil gaan doen, dus dan post ik wat minderquote:Op donderdag 22 februari 2007 11:44 schreef Goover het volgende:
[..]
Jawel, niet zeuren.
Na de lunch word iedereen ff actief (op stage), en rond 14:00 gaat iedereen die hard fokken
ik doe het wel ffquote:Op donderdag 22 februari 2007 11:47 schreef Katana het volgende:
Iemand die mij in de OP kan zetten?
Ik heb ff geen tijd nu
dank
ik ga nog ff door tot 13.00, dan ga ik ff half uurtje in de kantine zitten, lunchen en dartenquote:
quote:Op donderdag 22 februari 2007 11:54 schreef Deimento het volgende:
Zal ik ook maar helpen dan..
ook voor jullie geld, sta je al in de OP??? ja, kijk dan ff op je bij de actieve mensen staat. nee, zet jezelf dan ff bij de actieve mensenquote:Op donderdag 22 februari 2007 11:55 schreef RealFunkyFunky het volgende:
Afstudeerder meldt zich!!
Done. Ik heb mezelf in de FOK!wiki geplaatst.quote:Op donderdag 22 februari 2007 11:57 schreef ReMcOrE het volgende:
ook voor jullie geld, sta je al in de OP??? ja, kijk dan ff op je bij de actieve mensen staat. nee, zet jezelf dan ff bij de actieve mensen
wel bij de actieve mensen?quote:Op donderdag 22 februari 2007 12:03 schreef Deimento het volgende:
[..]
Done. Ik heb mezelf in de FOK!wiki geplaatst.
quote:Op donderdag 22 februari 2007 12:04 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
wel bij de actieve mensen?en opzich gaat het goed hoor met #56, we zitten al op 118 berichten in 2 uur en 40 minuten
Niet dusquote:Op donderdag 22 februari 2007 12:04 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
wel bij de actieve mensen?en opzich gaat het goed hoor met #56, we zitten al op 118 berichten in 2 uur en 40 minuten
Kunnen we beter de op nog beetje bijwerken tot deze vol zitquote:Op donderdag 22 februari 2007 12:07 schreef MichielPH het volgende:
Anders maken we alvast eentje aan, zodat we een beetje kunne voorgenieten
De oude op is op!quote:Op donderdag 22 februari 2007 12:07 schreef miss-scofield het volgende:
Wat is de titel van het nieuwe topic?
Goed planquote:Op donderdag 22 februari 2007 12:07 schreef MichielPH het volgende:
Anders maken we alvast eentje aan, zodat we een beetje kunne voorgenieten
quote:Op donderdag 22 februari 2007 12:10 schreef ReMcOrE het volgende:
@ Deimento:
@ PieterBas: eigenlijk ook totaal offtopic idd, maar goed...
@ miss-scofield: wat dacht je van "The New & Improved"???
De nieuwe OP doet zijn intreden bij een nieuwe topicquote:Op donderdag 22 februari 2007 12:14 schreef Norro-tje het volgende:
ik zie nog niks van een vernieuwde OP of gaat dat pas bij het volegende topic in ?
ja en idd we moeten nog even stevig door fokken om hem vol te krijgen vandaag.
kom op met een goede collectieven samenwerking moet het lukken vandaag,
al zal mijn beijdrage niet erg groot zijn want ik heb het weer druk me veel dingen, rondrijden met de auto waardoor ik niet kan fokken.
Hmmquote:Op donderdag 22 februari 2007 11:31 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
je moet jezelf even aanpassen in de OP (die is namelijk ff up-to-date gemaakt) je staat nu bij 'mensen die niks zeggen'
en dan quote je jezelf ffquote:Op donderdag 22 februari 2007 12:19 schreef ReMcOrE het volgende:
1. The New & Improved
2. De oude OP is op
3. De nieuwe OP is top
4. Nieuw, met de oefen OP
5. Give It 'Op' For The (eventueel New) OP
ja, maar nu post je toch in dit topic?quote:Op donderdag 22 februari 2007 12:23 schreef Qunix het volgende:
[..]
Hmm
Ik ben gewoon niet 24/7 of 8/5 aan het fokken.... Ik werk namelijk wel
Ik snap het niet echtquote:Op donderdag 22 februari 2007 12:24 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ja, maar nu post je toch in dit topic?als je vaker dan 1 keer per topic post (als TVP) dan zet je jezelf maar ff bij de actieve
Qunix draaid al een tijdje mee iddquote:Op donderdag 22 februari 2007 12:24 schreef Qunix het volgende:
De stagiairs:
linuxje Doet een Marketing-stage in Spanje.
ijsmeis Doet een Multimedia-stage.
SvenM Doet een ICT-stage.
Mathijz Loopt stage bij een lokale computerboer
Sitethief Doet een ICT-stage.
LunaticLaUrA Doet een Verslaggeefster-stage.
T1andonly Doet geen ICT-stage.
torpie Doet een Marketing-stage.
ChatGirl Doet een Grafische-stage.
francis997 Doet een ICT-stage.
Mr.Chippie Doet een ICT-stage.
plus20 Doet een ICT-stage.
L3IPO Doet een ICT-stage.
crackhead Doet een Toerisme-stage.
sebaz Doet een Nieuwe Media Communicatie-stage.
Qunix Doet een Webtechnologie-stage.
je moet even in de OP op Wiki kijken, niet in de OP van dit topicquote:Op donderdag 22 februari 2007 12:25 schreef Qunix het volgende:
[..]
Ik snap het niet echt
Waar staat actief/niet actief?
Huh? stage=fok fok=stagequote:Op donderdag 22 februari 2007 12:23 schreef Qunix het volgende:
[..]
Hmm
Ik ben gewoon niet 24/7 of 8/5 aan het fokken.... Ik werk namelijk wel
Half jaar alweerquote:Op donderdag 22 februari 2007 12:26 schreef Goover het volgende:
[..]
Qunix draaid al een tijdje mee idd
Oke... Gedaan.quote:Op donderdag 22 februari 2007 12:26 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
je moet even in de OP op Wiki kijken, niet in de OP van dit topicdaar zie je de aanpassingen niet...
en jezelf dan op Wiki naar de actieve stagiaires knippen
Zo redden we het nooitquote:
Ja dat snapte ik wel hoorquote:Op donderdag 22 februari 2007 12:28 schreef Qunix het volgende:
[..]
uur/dag per week
werkuur/werkdag per week
Fok! is bij mij onderdeel van de stage geweest, en is nu weer onderdeel van het afstuderenquote:Op donderdag 22 februari 2007 12:47 schreef Teije het volgende:
[..]
Ja dat snapte ik wel hoor. Maar stage=fok imo, iig hier is dat zo
![]()
ik verwijder dat gestreepte gedeelte bij mezelf evenquote:Op donderdag 22 februari 2007 13:00 schreef Goover het volgende:
ReMcOrE Doet een A(dministratieve)O(rganisatie)-stage. is bezig met Afstuderen (schrijven een Scriptie) bij een logistieke groothandel.
suggesties zijn welkomquote:Op donderdag 22 februari 2007 13:11 schreef Deimento het volgende:
Ik had een OP met allerlei grafische toestanden verwacht.
Het gaat lekker hardquote:
Waarom zijn ze weg?quote:Op donderdag 22 februari 2007 13:19 schreef Katana het volgende:
Goede OP jongens!
Nice
Even jullie advies nodig:
Er is niemand op de afdeling. 80% van de WN zijn weg.
Zou je ook naar huis gaan of zou je braaf blijven zitten?
Je bent al verplaatstquote:Op donderdag 22 februari 2007 13:18 schreef Norro-tje het volgende:
ik dacht dat ik toch nog regelmatig poste, okee nietv eel vergeleken bij jullie maar ik zeg wel iets,
en hier help ik nu alweer met een post om dit topic voor 5 uur vol te krijgen moet gaan lukken toch
we zitten al over de helft en we hebben nog een halve dag
dus voor diegene die een fok stage hebben , doe je best en succes
Ik zie net dat je ook HBO Elektro doetquote:Op donderdag 22 februari 2007 13:22 schreef MichielPH het volgende:
Begrafenis vd moeder van een collegaquote:
Als er 80% van de werknemers weg zijn.. dat zit ik nog maar in mijn eentje. Ik kan ook niet weg.. heb namelijk niet de sleutelquote:Op donderdag 22 februari 2007 13:19 schreef Katana het volgende:
Goede OP jongens!
Nice
Even jullie advies nodig:
Er is niemand op de afdeling. 80% van de WN zijn weg.
Zou je ook naar huis gaan of zou je braaf blijven zitten?
Dit is een groot bedrijf, hier loop je gewoon door de draaideurquote:Op donderdag 22 februari 2007 13:35 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Als er 80% van de werknemers weg zijn.. dat zit ik nog maar in mijn eentje. Ik kan ook niet weg.. heb namelijk niet de sleutel![]()
quote:Op donderdag 22 februari 2007 13:17 schreef MichielPH het volgende:
Ons producentje is er weer!
da's makkelijkquote:Op donderdag 22 februari 2007 13:50 schreef PieterBas het volgende:
Grrr... Word.. en koppen en inhoudsopgave...![]()
![]()
zelfde tijd, zelfde zender?quote:Op donderdag 22 februari 2007 13:40 schreef lienelien het volgende:
[..]
![]()
Zaterdag allemaal naar m'n programma kijken hč![]()
ja, het werkt wel.. Word wil nog wel eens wat koppen vergetenquote:Op donderdag 22 februari 2007 13:52 schreef lienelien het volgende:
[..]
da's makkelijk![]()
Vooral de automatische inhoudsopgave![]()
als ik het niet vergeet op te nemenquote:
Haagse Hogeschool (Den Haag dus)quote:Op donderdag 22 februari 2007 13:25 schreef MichielPH het volgende:
Hanzehogeschool Groningen
Waar jij, en ben je er tevreden over?
dankjequote:
Helemaal niet makkelijkquote:Op donderdag 22 februari 2007 13:52 schreef lienelien het volgende:
[..]
da's makkelijk![]()
Vooral de automatische inhoudsopgave![]()
bij mij werkt het welquote:Op donderdag 22 februari 2007 13:59 schreef Goover het volgende:
[..]
Helemaal niet makkelijk
Het werkt wel leuk, maar als je een kop gemaakt hebt, dan snapt word niet altijd wat nou echt de kop is en wat niet meer
quote:Op donderdag 22 februari 2007 13:59 schreef Goover het volgende:
[..]
Helemaal niet makkelijk
Het werkt wel leuk, maar als je een kop gemaakt hebt, dan snapt word niet altijd wat nou echt de kop is en wat niet meer
Het werkt nu ook bij mij..quote:
heb het ooit in een ver/grijs verleden een x geprobeerd, binnenkort maar weer een x proberen, omdat het toch wel makkelijk is en er verzorgd uitzietquote:
Jij hebt ook het gevoel dat je meer informatica met elektrosausje doet, dan dat het echt die hard-elektrotechniek is?quote:Op donderdag 22 februari 2007 13:57 schreef Goover het volgende:
Haagse Hogeschool (Den Haag dus)
Niet tevreden...
Waar ging het ook al weer overquote:Op donderdag 22 februari 2007 14:21 schreef ReMcOrE het volgende:
ik bespeur heel weinig ontopic berichten de afgelopen pagina's
Het is wel echt elektro, en er zijn in elke opleiding lapzwansen die het t/m het 4e jaar halen.quote:Op donderdag 22 februari 2007 14:18 schreef MichielPH het volgende:
[..]
Jij hebt ook het gevoel dat je meer informatica met elektrosausje doet, dan dat het echt die hard-elektrotechniek is?
Het niveau in Groningen is echt triest laag, elke mongool die het probeert wordt door de 4 jaar heen gesleurd. Daarnaast is er totaal geen aandacht voor elektronica of wiskunde, alleen maar programmeren..
Het is vooral de gezelligheid van het clubje dat het zo leuk maakt, eigenlijk.
Wat dacht je van de laatste 55 delen?quote:Op donderdag 22 februari 2007 14:21 schreef ReMcOrE het volgende:
ik bespeur heel weinig ontopic berichten de afgelopen pagina's
iets met stage ofzoquote:Op donderdag 22 februari 2007 14:26 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Waar ging het ook al weer over![]()
die waren nog enigzins ontopic, tenminste de delen die ik heb meegemaaktquote:Op donderdag 22 februari 2007 14:29 schreef Goover het volgende:
[..]
Wat dacht je van de laatste 55 delen?
Stage????quote:Op donderdag 22 februari 2007 14:30 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
iets met stage ofzo
[..]
die waren nog enigzins ontopic, tenminste de delen die ik heb meegemaakt
Hehe.. niet helemaal, er is een innovatiecheque beschikbaar van 7500eu. En die mag ik gebruiken om een deel van mn onderzoek uit te besteden omdat het nogal een groot onderzoek is....quote:Op donderdag 22 februari 2007 12:31 schreef ReMcOrE het volgende:
@ Qunix:
@ Jvvianen: kun/mag je dat zomaar uitbesteden aan TNS?? of snap ik er nu even helemaal niks van
sta·ge (de ~ (v.), ~s)quote:
Mooie omschrijving ..quote:Op donderdag 22 februari 2007 14:37 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
sta·ge (de ~ (v.), ~s)
1 tijd gedurende welke een leerling of student een bepaald vak onder leiding in praktijk brengt, als onderdeel van de opleiding
dus zoiets als door school gedumpt worden bij een bedrijf (wat je dan wel zelf moet zoeken) en daar je tijd vullen met koffie drinken, je neus leeghalen, k*tklusjes doen en voor velen onder ons ook Fok!-ken
Idd.. ik ga effe goed bekijken met iedereen die betrokken is waar dat nou zitquote:Op donderdag 22 februari 2007 14:38 schreef ReMcOrE het volgende:
@ Jvvianen: dat is idd relax, net wat je zegt, gewoon het tijdrovendste gedeelte uitbesteden
ik welquote:Op donderdag 22 februari 2007 14:44 schreef Qunix het volgende:
Heb vandaag niet echt heel veel gedaan![]()
wat doettie dan welquote:T1andonly Doet geen ICT-stage.
ik welquote:Op donderdag 22 februari 2007 14:44 schreef Qunix het volgende:
Heb vandaag niet echt heel veel gedaan![]()
zullen we dat dan maar ff veranderen?quote:Op donderdag 22 februari 2007 14:48 schreef Damzkieee het volgende:
Ohw foutje in de OP ontdekt:
Bij de stagiairs die niets zeggen
[..]
wat doettie dan wel
je kunt het er altijd opzettenquote:Op donderdag 22 februari 2007 14:46 schreef Jvvianen het volgende:
Wanneer mag je btw je stage internationaal noemen?? Ik ga waarschijnlijk enkele dagen naar Duitsland en/of FrankrijkStaat wel leuk op de CV natuurlijk, haha.
Goed bezigquote:Op donderdag 22 februari 2007 14:49 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
zullen we dat dan maar ff veranderen?
ik heb er gewoon 'een' van gemaakt
Jij ook niet gekquote:
quote:Op donderdag 22 februari 2007 14:49 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
okeeeee, jij wintquote:Op donderdag 22 februari 2007 14:57 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
hadden wij net niet een gesprek?
ik (wij) nog maar96quote:
quote:Op donderdag 22 februari 2007 14:57 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
hadden wij net niet een gesprek?
owja, jij zit samen met Roycoooooo op 1 kantoorquote:
Man ik zit bijna bij hem op schoot zo klein is het hierquote:Op donderdag 22 februari 2007 15:03 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
[..]
owja, jij zit samen met Roycoooooo op 1 kantoor
GE-ZEL-LIGquote:Op donderdag 22 februari 2007 15:06 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Man ik zit bijna bij hem op schoot zo klein is het hier
Volgens mij moeten wij morgen ook nogquote:
Het is geen, die user is gestopt met stage, je kan er 'een' van maken, streep er door en bij de ex stagairs zettenquote:Op donderdag 22 februari 2007 14:49 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 22 februari 2007 15:22 schreef Goover het volgende:
Pffffff stom gedoe, ik zit al een half uur naar mijn software te staren en af te vragen waarom het niet werkt. Zit er gewoon een typfout in
Nee, ik heb net op. Ik las er gewoon overheen (dyslectie enzoquote:Op donderdag 22 februari 2007 15:26 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
nodig?
Ik heb trouwens de knoppencombo van gisteren gemist. Wat was het antwoord?
Kheb al zat pukkels en mn Snickers is al opquote:
Lekkahquote:
Komt eigenlijk niet overeen met wat hier staat:quote:Op donderdag 22 februari 2007 15:28 schreef Goover het volgende:
[..]
Nee, ik heb net op. Ik las er gewoon overheen (dyslectie enzo)
Het antwoord was:
1x sterkte (sterke koffie)
3x melk (weinig melk)
1x start (start!)
Lijkt me toch niet de instellen van melk en sterkte van elkaar verschilt.quote:Op woensdag 21 februari 2007 16:00 schreef Goover het volgende:
Als je 3 keer op het knopje met de 'sterkte' drukt staat hij weer in het midden..
De witte met bruine vullingquote:
Ik heb een glad huidje en nog meer dan een half Bon Bon Bloc pakjequote:Op donderdag 22 februari 2007 15:30 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Kheb al zat pukkels en mn Snickers is al op![]()
Ik wachte al tot iemand zo scherp zou zijn, maar let op!quote:Op donderdag 22 februari 2007 15:31 schreef MichielPH het volgende:
[..]
Komt eigenlijk niet overeen met wat hier staat:
[..]
Lijkt me toch niet de instellen van melk en sterkte van elkaar verschilt.
De lekkerstequote:
dan kom je op 5 keer drukken op 3 verschillende knopjesquote:Op donderdag 22 februari 2007 15:34 schreef Goover het volgende:
[..]
Ik wachte al tot iemand zo scherp zou zijn, maar let op!
Elke optie heeft 3 standen, laag middel en hoog.
De sterkte staat altijd al aan (middel), druk je 1 keer dan wordt hij hoog...
De melk (en suiker) staan niet altijd aan, als je daar dus 1 keer op drukt staat hij op middel.
Dus als ik sterke koffie met weinig melk wil...
Hou op, hou opquote:Op donderdag 22 februari 2007 15:36 schreef Goover het volgende:
[..]
De lekkerste, ik bewaar hem altijd in de koelkast, dan is de buitenkant altijd een beetje knapperig
![]()
![]()
consider it done...quote:Op donderdag 22 februari 2007 15:20 schreef Goover het volgende:
[..]
Het is geen, die user is gestopt met stage, je kan er 'een' van maken, streep er door en bij de ex stagairs zetten
ik heb net al een stukje opquote:Op donderdag 22 februari 2007 15:38 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Hou op, hou op![]()
Zo lekker die witte![]()
wij kregen met bezorgen op zaterdag (Albert Heijn) altijd een reep BBB van zo'n oud indisch vrouwtje...op een gegeven moment zat het hele dashboardkastje van het busje vol met repen, en dat in de zomerquote:Op donderdag 22 februari 2007 15:38 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Hou op, hou op![]()
Zo lekker die witte![]()
quote:
ja lekker hčquote:Op donderdag 22 februari 2007 15:44 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
![]()
Zit ons allemaal ff lekker te maken![]()
Gek he met die opmerkingen hierquote:Op donderdag 22 februari 2007 15:44 schreef PieterBas het volgende:
Krijg opeens trek in chocolade
flauw hoorquote:Op donderdag 22 februari 2007 15:46 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Gek he met die opmerkingen hier
*knor* *knor* *knor* me maag wil nu ook chocoladequote:Op donderdag 22 februari 2007 15:48 schreef lienelien het volgende:
[..]
Graag gedaan![]()
Ik neem nog een stukje![]()
![]()
![]()
jij weet wel hoe je mensen lekker moet maken hequote:Op donderdag 22 februari 2007 15:48 schreef lienelien het volgende:
[..]
Graag gedaan![]()
Ik neem nog een stukje![]()
![]()
![]()
Ik geef je wel een virtueel stukje!quote:Op donderdag 22 februari 2007 15:49 schreef PieterBas het volgende:
[..]
*knor* *knor* *knor* me maag wil nu ook chocolade
Mag ik ook, mag ik ook, mag ik ook.. Pleeeaassseeeequote:Op donderdag 22 februari 2007 15:50 schreef lienelien het volgende:
[..]
Ik geef je wel een virtueel stukje!![]()
Nog 10 minuten en 8 uur en dan is het weekendquote:Op donderdag 22 februari 2007 15:50 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
jij weet wel hoe je mensen lekker moet maken henog 10 minuten en dan is het weekend
deel dan gelijk ff met het hele topic hierquote:Op donderdag 22 februari 2007 15:50 schreef lienelien het volgende:
[..]
Ik geef je wel een virtueel stukje!![]()
sterkte!!!quote:Op donderdag 22 februari 2007 15:52 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Nog 10 minuten en 8 uur en dan is het weekend![]()
44 min en 8 uurquote:Op donderdag 22 februari 2007 15:52 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Nog 10 minuten en 8 uur en dan is het weekend![]()
huldequote:
Totzo!quote:Op donderdag 22 februari 2007 15:55 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
huldeik ga nu afsluiten en naar huis, help straks wel weer met het volgooien van dit topic
hei, graag of niet, hoorquote:Op donderdag 22 februari 2007 15:56 schreef Damzkieee het volgende:
heerlijk zeg tegelijk met cup-a-soup.
Ik nietquote:Op donderdag 22 februari 2007 16:01 schreef Damzkieee het volgende:
Is het trouwens toeval dat zoveel mensen hier naar The Killers gaan?
Ga je niet nog een keer dan?quote:Op donderdag 22 februari 2007 16:02 schreef lienelien het volgende:
Ik ben al geweest![]()
In Paradiso, helemaal vooraan![]()
![]()
![]()
Nee, ik ben de laatste tijd naar zóveel concerten geweest, dat ik ff rust nodig hadquote:
Jep, en het is gewoon leuk om te horenquote:Op donderdag 22 februari 2007 16:01 schreef Damzkieee het volgende:
Is het trouwens toeval dat zoveel mensen hier naar The Killers gaan?
quote:
HMH is redelijk groot, dat is wel een nadeel. Maar ik ben nooit echt (half) dood geplet daar. Ik heb er gestaan met SOAD en Limp Bizkit.. geen probleem hoorquote:Op donderdag 22 februari 2007 16:05 schreef lienelien het volgende:
[..]
Nee, ik ben de laatste tijd naar zóveel concerten geweest, dat ik ff rust nodig had
In Paradiso was het echt geweldig, maar de HMH vind ik echt erg vervelend. 2xhalf doodgeplet daar
Ja, ik ben 1.67quote:Op donderdag 22 februari 2007 16:08 schreef Goover het volgende:
[..]
HMH is redelijk groot, dat is wel een nadeel. Maar ik ben nooit echt (half) dood geplet daar. Ik heb er gestaan met SOAD en Limp Bizkit.. geen probleem hoor
(Maar ik ben natuurlijk wel lange jongen, en jij een wat minder lang meisje.. scheelt wel iets)
Ga anders gewoon links of rechtsvoor staan, is het ook niet zo'n pletboelquote:Op donderdag 22 februari 2007 16:09 schreef lienelien het volgende:
[..]
Ja, ik ben 1.67
Ik heb er Franz Ferdinand en The Strokes gezien![]()
Ik heb FF er ook gezien, en nog tig meer bandjes. Maar dit waren de 2 ruigste denk ik... Vandaar dat ik ze als voorbeeld gebruikte. Ik denk dat ik onderhand al tegen de 20 keer in de HMH ben geweest.quote:Op donderdag 22 februari 2007 16:09 schreef lienelien het volgende:
[..]
Ja, ik ben 1.67
Ik heb er Franz Ferdinand en The Strokes gezien![]()
Schevenekplekquote:Op donderdag 22 februari 2007 16:13 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Ga anders gewoon links of rechtsvoor staan, is het ook niet zo'n pletboel
11
whehe ik sta midvoor, maar daar net iets links vanquote:Op donderdag 22 februari 2007 16:15 schreef Goover het volgende:
[..]
Schevenekplek
En vooraan in het midden is gewoon het gaafst
helpt in de HMH nietquote:Op donderdag 22 februari 2007 16:13 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Ga anders gewoon links of rechtsvoor staan, is het ook niet zo'n pletboel
11
Wij nog 18, oleeeequote:Op donderdag 22 februari 2007 16:18 schreef Goover het volgende:
bijna naar huis
nog 23 min (was vanmorgen 10 min later dan normaal)
Zet gvd die scanner eens uit manquote:Op donderdag 22 februari 2007 16:24 schreef Damzkieee het volgende:
Jah
Kapot gemaakt gekquote:Op donderdag 22 februari 2007 16:24 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Zet gvd die scanner eens uit man![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |