Het werkt nu ook bij mij..quote:
heb het ooit in een ver/grijs verleden een x geprobeerd, binnenkort maar weer een x proberen, omdat het toch wel makkelijk is en er verzorgd uitzietquote:
Jij hebt ook het gevoel dat je meer informatica met elektrosausje doet, dan dat het echt die hard-elektrotechniek is?quote:Op donderdag 22 februari 2007 13:57 schreef Goover het volgende:
Haagse Hogeschool (Den Haag dus)
Niet tevreden...
Waar ging het ook al weer overquote:Op donderdag 22 februari 2007 14:21 schreef ReMcOrE het volgende:
ik bespeur heel weinig ontopic berichten de afgelopen pagina's
Het is wel echt elektro, en er zijn in elke opleiding lapzwansen die het t/m het 4e jaar halen.quote:Op donderdag 22 februari 2007 14:18 schreef MichielPH het volgende:
[..]
Jij hebt ook het gevoel dat je meer informatica met elektrosausje doet, dan dat het echt die hard-elektrotechniek is?
Het niveau in Groningen is echt triest laag, elke mongool die het probeert wordt door de 4 jaar heen gesleurd. Daarnaast is er totaal geen aandacht voor elektronica of wiskunde, alleen maar programmeren..
Het is vooral de gezelligheid van het clubje dat het zo leuk maakt, eigenlijk.
Wat dacht je van de laatste 55 delen?quote:Op donderdag 22 februari 2007 14:21 schreef ReMcOrE het volgende:
ik bespeur heel weinig ontopic berichten de afgelopen pagina's
iets met stage ofzoquote:Op donderdag 22 februari 2007 14:26 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Waar ging het ook al weer over![]()
die waren nog enigzins ontopic, tenminste de delen die ik heb meegemaaktquote:Op donderdag 22 februari 2007 14:29 schreef Goover het volgende:
[..]
Wat dacht je van de laatste 55 delen?
Stage????quote:Op donderdag 22 februari 2007 14:30 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
iets met stage ofzo
[..]
die waren nog enigzins ontopic, tenminste de delen die ik heb meegemaakt
Hehe.. niet helemaal, er is een innovatiecheque beschikbaar van 7500eu. En die mag ik gebruiken om een deel van mn onderzoek uit te besteden omdat het nogal een groot onderzoek is....quote:Op donderdag 22 februari 2007 12:31 schreef ReMcOrE het volgende:
@ Qunix:
@ Jvvianen: kun/mag je dat zomaar uitbesteden aan TNS?? of snap ik er nu even helemaal niks van
sta·ge (de ~ (v.), ~s)quote:
Mooie omschrijving ..quote:Op donderdag 22 februari 2007 14:37 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
sta·ge (de ~ (v.), ~s)
1 tijd gedurende welke een leerling of student een bepaald vak onder leiding in praktijk brengt, als onderdeel van de opleiding
dus zoiets als door school gedumpt worden bij een bedrijf (wat je dan wel zelf moet zoeken) en daar je tijd vullen met koffie drinken, je neus leeghalen, k*tklusjes doen en voor velen onder ons ook Fok!-ken
Idd.. ik ga effe goed bekijken met iedereen die betrokken is waar dat nou zitquote:Op donderdag 22 februari 2007 14:38 schreef ReMcOrE het volgende:
@ Jvvianen: dat is idd relax, net wat je zegt, gewoon het tijdrovendste gedeelte uitbesteden
ik welquote:Op donderdag 22 februari 2007 14:44 schreef Qunix het volgende:
Heb vandaag niet echt heel veel gedaan![]()
wat doettie dan welquote:T1andonly Doet geen ICT-stage.
ik welquote:Op donderdag 22 februari 2007 14:44 schreef Qunix het volgende:
Heb vandaag niet echt heel veel gedaan![]()
zullen we dat dan maar ff veranderen?quote:Op donderdag 22 februari 2007 14:48 schreef Damzkieee het volgende:
Ohw foutje in de OP ontdekt:
Bij de stagiairs die niets zeggen
[..]
wat doettie dan wel
je kunt het er altijd opzettenquote:Op donderdag 22 februari 2007 14:46 schreef Jvvianen het volgende:
Wanneer mag je btw je stage internationaal noemen?? Ik ga waarschijnlijk enkele dagen naar Duitsland en/of FrankrijkStaat wel leuk op de CV natuurlijk, haha.
Goed bezigquote:Op donderdag 22 februari 2007 14:49 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
zullen we dat dan maar ff veranderen?
ik heb er gewoon 'een' van gemaakt
Jij ook niet gekquote:
quote:Op donderdag 22 februari 2007 14:49 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
okeeeee, jij wintquote:Op donderdag 22 februari 2007 14:57 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
hadden wij net niet een gesprek?
ik (wij) nog maar96quote:
quote:Op donderdag 22 februari 2007 14:57 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
hadden wij net niet een gesprek?
owja, jij zit samen met Roycoooooo op 1 kantoorquote:
Man ik zit bijna bij hem op schoot zo klein is het hierquote:Op donderdag 22 februari 2007 15:03 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
[..]
owja, jij zit samen met Roycoooooo op 1 kantoor
GE-ZEL-LIGquote:Op donderdag 22 februari 2007 15:06 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Man ik zit bijna bij hem op schoot zo klein is het hier
Volgens mij moeten wij morgen ook nogquote:
Het is geen, die user is gestopt met stage, je kan er 'een' van maken, streep er door en bij de ex stagairs zettenquote:Op donderdag 22 februari 2007 14:49 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 22 februari 2007 15:22 schreef Goover het volgende:
Pffffff stom gedoe, ik zit al een half uur naar mijn software te staren en af te vragen waarom het niet werkt. Zit er gewoon een typfout in
Nee, ik heb net op. Ik las er gewoon overheen (dyslectie enzoquote:Op donderdag 22 februari 2007 15:26 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
nodig?
Ik heb trouwens de knoppencombo van gisteren gemist. Wat was het antwoord?
Kheb al zat pukkels en mn Snickers is al opquote:
Lekkahquote:
Komt eigenlijk niet overeen met wat hier staat:quote:Op donderdag 22 februari 2007 15:28 schreef Goover het volgende:
[..]
Nee, ik heb net op. Ik las er gewoon overheen (dyslectie enzo)
Het antwoord was:
1x sterkte (sterke koffie)
3x melk (weinig melk)
1x start (start!)
Lijkt me toch niet de instellen van melk en sterkte van elkaar verschilt.quote:Op woensdag 21 februari 2007 16:00 schreef Goover het volgende:
Als je 3 keer op het knopje met de 'sterkte' drukt staat hij weer in het midden..
De witte met bruine vullingquote:
Ik heb een glad huidje en nog meer dan een half Bon Bon Bloc pakjequote:Op donderdag 22 februari 2007 15:30 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Kheb al zat pukkels en mn Snickers is al op![]()
Ik wachte al tot iemand zo scherp zou zijn, maar let op!quote:Op donderdag 22 februari 2007 15:31 schreef MichielPH het volgende:
[..]
Komt eigenlijk niet overeen met wat hier staat:
[..]
Lijkt me toch niet de instellen van melk en sterkte van elkaar verschilt.
De lekkerstequote:
dan kom je op 5 keer drukken op 3 verschillende knopjesquote:Op donderdag 22 februari 2007 15:34 schreef Goover het volgende:
[..]
Ik wachte al tot iemand zo scherp zou zijn, maar let op!
Elke optie heeft 3 standen, laag middel en hoog.
De sterkte staat altijd al aan (middel), druk je 1 keer dan wordt hij hoog...
De melk (en suiker) staan niet altijd aan, als je daar dus 1 keer op drukt staat hij op middel.
Dus als ik sterke koffie met weinig melk wil...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |