je moet jezelf even aanpassen in de OP (die is namelijk ff up-to-date gemaakt) je staat nu bij 'mensen die niks zeggen'quote:
zoals gezegd, aantekeningen gemaakt van literatuur... nu zo bezig met onderzoeksaanpak enzoquote:Op donderdag 22 februari 2007 11:30 schreef Sweetbeach het volgende:
iemand al iets gedaan vanochtend![]()
Ja hoor.. naar een reclamefilmpje over grasmaaiers aan het kijken, om te kijken of de videokaart werktquote:Op donderdag 22 februari 2007 11:30 schreef Sweetbeach het volgende:
iemand al iets gedaan vanochtend![]()
of je videokaart de grasmaaier kon trekken?quote:Op donderdag 22 februari 2007 11:34 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ja hoor.. naar een reclamefilmpje over grasmaaiers aan het kijken, om te kijken of de videokaart werkt![]()
Bosch Grasmaaier now powered with a Nvidia chipsetquote:Op donderdag 22 februari 2007 11:35 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
of je videokaart de grasmaaier kon trekken?
quote:Op donderdag 22 februari 2007 11:39 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Bosch Grasmaaier now powered with a Nvidia chipset
quote:Op donderdag 22 februari 2007 11:39 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Bosch Grasmaaier now powered with a Nvidia chipset
Jawel, niet zeuren.quote:Op donderdag 22 februari 2007 11:43 schreef MichielPH het volgende:
We ziiten nu op éénderde in 3 uur..
WE GAAN HET NIET REDDEN MENSEN!
het is dat ik nu ECHT even wat wil gaan doen, dus dan post ik wat minderquote:Op donderdag 22 februari 2007 11:44 schreef Goover het volgende:
[..]
Jawel, niet zeuren.
Na de lunch word iedereen ff actief (op stage), en rond 14:00 gaat iedereen die hard fokken
ik doe het wel ffquote:Op donderdag 22 februari 2007 11:47 schreef Katana het volgende:
Iemand die mij in de OP kan zetten?
Ik heb ff geen tijd nu
dank
ik ga nog ff door tot 13.00, dan ga ik ff half uurtje in de kantine zitten, lunchen en dartenquote:
quote:Op donderdag 22 februari 2007 11:54 schreef Deimento het volgende:
Zal ik ook maar helpen dan..
ook voor jullie geld, sta je al in de OP??? ja, kijk dan ff op je bij de actieve mensen staat. nee, zet jezelf dan ff bij de actieve mensenquote:Op donderdag 22 februari 2007 11:55 schreef RealFunkyFunky het volgende:
Afstudeerder meldt zich!!
Done. Ik heb mezelf in de FOK!wiki geplaatst.quote:Op donderdag 22 februari 2007 11:57 schreef ReMcOrE het volgende:
ook voor jullie geld, sta je al in de OP??? ja, kijk dan ff op je bij de actieve mensen staat. nee, zet jezelf dan ff bij de actieve mensen
wel bij de actieve mensen?quote:Op donderdag 22 februari 2007 12:03 schreef Deimento het volgende:
[..]
Done. Ik heb mezelf in de FOK!wiki geplaatst.
quote:Op donderdag 22 februari 2007 12:04 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
wel bij de actieve mensen?en opzich gaat het goed hoor met #56, we zitten al op 118 berichten in 2 uur en 40 minuten
Niet dusquote:Op donderdag 22 februari 2007 12:04 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
wel bij de actieve mensen?en opzich gaat het goed hoor met #56, we zitten al op 118 berichten in 2 uur en 40 minuten
Kunnen we beter de op nog beetje bijwerken tot deze vol zitquote:Op donderdag 22 februari 2007 12:07 schreef MichielPH het volgende:
Anders maken we alvast eentje aan, zodat we een beetje kunne voorgenieten
De oude op is op!quote:Op donderdag 22 februari 2007 12:07 schreef miss-scofield het volgende:
Wat is de titel van het nieuwe topic?
Goed planquote:Op donderdag 22 februari 2007 12:07 schreef MichielPH het volgende:
Anders maken we alvast eentje aan, zodat we een beetje kunne voorgenieten
quote:Op donderdag 22 februari 2007 12:10 schreef ReMcOrE het volgende:
@ Deimento:
@ PieterBas: eigenlijk ook totaal offtopic idd, maar goed...
@ miss-scofield: wat dacht je van "The New & Improved"???
De nieuwe OP doet zijn intreden bij een nieuwe topicquote:Op donderdag 22 februari 2007 12:14 schreef Norro-tje het volgende:
ik zie nog niks van een vernieuwde OP of gaat dat pas bij het volegende topic in ?
ja en idd we moeten nog even stevig door fokken om hem vol te krijgen vandaag.
kom op met een goede collectieven samenwerking moet het lukken vandaag,
al zal mijn beijdrage niet erg groot zijn want ik heb het weer druk me veel dingen, rondrijden met de auto waardoor ik niet kan fokken.
Hmmquote:Op donderdag 22 februari 2007 11:31 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
je moet jezelf even aanpassen in de OP (die is namelijk ff up-to-date gemaakt) je staat nu bij 'mensen die niks zeggen'
en dan quote je jezelf ffquote:Op donderdag 22 februari 2007 12:19 schreef ReMcOrE het volgende:
1. The New & Improved
2. De oude OP is op
3. De nieuwe OP is top
4. Nieuw, met de oefen OP
5. Give It 'Op' For The (eventueel New) OP
ja, maar nu post je toch in dit topic?quote:Op donderdag 22 februari 2007 12:23 schreef Qunix het volgende:
[..]
Hmm
Ik ben gewoon niet 24/7 of 8/5 aan het fokken.... Ik werk namelijk wel
Ik snap het niet echtquote:Op donderdag 22 februari 2007 12:24 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ja, maar nu post je toch in dit topic?als je vaker dan 1 keer per topic post (als TVP) dan zet je jezelf maar ff bij de actieve
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |