heb NrSix en HansU idd lange tijd niet gezienquote:Op donderdag 22 februari 2007 10:40 schreef Goover het volgende:
Ik ga nu namen weg gooien die mijn niet (meer) bekent voorkomen.
Als ik jou er perongeluk tussenuit gegooid heb, SORRY! Je kan jezelf er vrij simpel weer in zettenIk onthoud plaatjes namelijk beter dan namen.
Ik zal de onderste paar mensen iig laten staan, die hebben zichzelf nog maar pas toegevoegd.
Je zit door mij heen de edditen..quote:Op donderdag 22 februari 2007 10:43 schreef MichielPH het volgende:
Ik heb sowieso mensen even gegroepeerd die mij bekend voorkwamen
Als je op je schrijfarm ben gevallen, kan de heling van een kneuzing lang duren.quote:Op donderdag 22 februari 2007 10:41 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
maar alleen een schaafwond, niks gebroken/gekneusd ofzo???
Heeeyyyy, ik ben ook acttief!!quote:Op donderdag 22 februari 2007 10:43 schreef MichielPH het volgende:
Ik heb sowieso mensen even gegroepeerd die mij bekend voorkwamen
Dat viel mij ook al opquote:Op donderdag 22 februari 2007 10:45 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Heeeyyyy, ik ben ook acttief!!
(Of was je nog niet zo ver)
-edit- dat was je nog niet![]()
quote:Op donderdag 22 februari 2007 10:48 schreef ReMcOrE het volgende:
anders ga je ff met z'n 2-en tegelijk de OP aanpassen
ik zou zeggen: GASSSSSS!!!!! iedereen ff meehelpen, leg de rest aan de kant, Fok! (dit topic dan...) heeft ff prioriteit op dit momentquote:Op donderdag 22 februari 2007 10:50 schreef MichielPH het volgende:
[..]
![]()
Nou moeten we wel als een gek deze volposten, zodat we in #57 de nieuwe OP hebben![]()
dan moeten we eerst 3 topics vol zien te krijgen vandaagquote:Op donderdag 22 februari 2007 10:52 schreef PieterBas het volgende:
Gaan we weer voor een waarschuwing ?
quote:Op donderdag 22 februari 2007 10:53 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
dan moeten we eerst 3 topics vol zien te krijgen vandaag
wat denk jijquote:Op donderdag 22 februari 2007 10:56 schreef miss-scofield het volgende:
Wat gaan jullie nog allemaal doen vandaag?
quote:Op donderdag 22 februari 2007 10:57 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
wat denk jijdit topic volspammen natuurlijk
(nummer 1201) ik kijk ffquote:Op donderdag 22 februari 2007 10:59 schreef Goover het volgende:
Ik heb de volgorde nog even aangepast
I know, maar spammen mag nietquote:Op donderdag 22 februari 2007 10:57 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
wat denk jijdit topic volspammen natuurlijk
Nou ik heb al gemeld dat ik een toetsenbordje ga maken (tenminste, de software daar achter een beetje in elkaar klussen) Maar dat is vrij simpel, aangezien ik gewoob een voorbeeld heb.quote:Op donderdag 22 februari 2007 10:56 schreef miss-scofield het volgende:
Wat gaan jullie nog allemaal doen vandaag?
Ik heb de lijst niet gemaakt, alleen verplaatst... Het sorteren heeft iemand anders gedaanquote:Op donderdag 22 februari 2007 10:59 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
(nummer 1201) ik kijk ff
EDIT: wat een lijst met 'mensen die niks zeggen'
dus dan kun je niet meehelpen met postenquote:Op donderdag 22 februari 2007 11:02 schreef miss-scofield het volgende:
Duss... ik moet zo werken van 13.00 uur tot 20.00 uurDaarna verjaardag van m'n nichtje
Maar nu eerst m'n kamer opruimen..
Ja voorheen mocht het nooit van ex-active posters (ijsmeis bvquote:Op donderdag 22 februari 2007 11:04 schreef ReMcOrE het volgende:
wel netjes dat de OP even weer up-to-date gemaakt word
Nee idd.. daarom post ik nu ff veelquote:Op donderdag 22 februari 2007 11:04 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
dus dan kun je niet meehelpen met posten![]()
Beter zoekenquote:Op donderdag 22 februari 2007 11:06 schreef PieterBas het volgende:
Ik ben bezig met mijn 2e/3e verslag aan het schrijven
en ondertussen het controleren van een player (in feite een computer die gebruikt kan worden narrowcasting, reisinformatie). Er zijn een probleem te zijn met de videokaart, maar na 3 dagen draaien (stresstest) heb ik nog geen problemen kunnen vinden.
gebroken zou wel meer pijn doen denk.quote:Op donderdag 22 februari 2007 10:41 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
maar alleen een schaafwond, niks gebroken/gekneusd ofzo???
uhm volgens mij met ASM, weet niet helemaal meer zeker omdat mijn laatste les Elektrotechniek ongeveer 3-4 geleden was.quote:Op donderdag 22 februari 2007 11:04 schreef Goover het volgende:
Ik las daarnet ergens dat Pieter ook wel eens een PIC heeft geprogrammerd, grappig. Heb je dat met C of met ASM gedaan?
Hier hebben ze ook zoiets.quote:Op donderdag 22 februari 2007 11:06 schreef PieterBas het volgende:
Ik ben bezig met mijn 2e/3e verslag aan het schrijven
en ondertussen het controleren van een player (in feite een computer die gebruikt kan worden narrowcasting, reisinformatie). Er zijn een probleem te zijn met de videokaart, maar na 3 dagen draaien (stresstest) heb ik nog geen problemen kunnen vinden.
Uit ervaring weet ik.. dat gebroken alleen tijdens de val pijn doet, daarna niet meer.quote:Op donderdag 22 februari 2007 11:08 schreef Katana het volgende:
[..]
gebroken zou wel meer pijn doen denk.
Hooguit gekneust idd.
iddquote:Op donderdag 22 februari 2007 10:50 schreef MichielPH het volgende:
[..]
![]()
Nou moeten we wel als een gek deze volposten, zodat we in #57 de nieuwe OP hebben![]()
ASM = http://en.wikipedia.org/wiki/Assembly_language#Assemblerquote:Op donderdag 22 februari 2007 11:08 schreef PieterBas het volgende:
[..]
uhm volgens mij met ASM, weet niet helemaal meer zeker omdat mijn laatste les Elektrotechniek ongeveer 3-4 geleden was.
Ook nog eens een PLC mogen programmeren![]()
Dan was het ASM.quote:Op donderdag 22 februari 2007 11:14 schreef Goover het volgende:
[..]
ASM = http://en.wikipedia.org/wiki/Assembly_language#Assembler
C= http://en.wikipedia.org/wiki/C_language
Verschil is behoorlijk groot
De vraag is dus: deed je het in een quasi-mensachtig engels, of waren het de meest nietszeggende afkortingen?quote:Op donderdag 22 februari 2007 11:14 schreef Goover het volgende:
[..]
ASM = http://en.wikipedia.org/wiki/Assembly_language#Assembler
C= http://en.wikipedia.org/wiki/C_language
Verschil is behoorlijk groot
Welkom, wat doe je?quote:
I&A / Automatisering in het Wilhelmina Ziekenhuis Assenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |