Op mijn vorige stage keken ze mee, wat mijn internet gebruik was... Gelukkig niks schokkends..quote:
In je sig: Snow Patrolquote:Op dinsdag 20 februari 2007 13:53 schreef rena het volgende:
Was dit topic vergetenIk heb lekker een week vrij nu van stage
Daarna moet ik nog 6,5 week en dan ben ik klaar.
![]()
en toen en toen?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 13:48 schreef PieterBas het volgende:
Laatste post uit de vorige topic
[..]
Op mijn vorige stage keken ze mee, wat mijn internet gebruik was... Gelukkig niks schokkends..
bij mij keken ze toen op stage alleen naar dataverkeer (wat bij mij dus zwaar over de norm wasquote:Op dinsdag 20 februari 2007 13:48 schreef PieterBas het volgende:
Laatste post uit de vorige topic
[..]
Op mijn vorige stage keken ze mee, wat mijn internet gebruik was... Gelukkig niks schokkends..
hier op afstudeerplek ook niet, zit met eigen laptop enzo...en via extern bureaublad ga ik niet op internetquote:Op dinsdag 20 februari 2007 14:10 schreef Teije het volgende:
Hier kijken ze (gelukkig) niet naar mijn internet gebruik
ben een keer aangesproken over mijn internet gedrag.. Daarna niks meer over gehoord.. Hier klagen ze helemaal nietquote:
wat voor opleiding doe je dan? en op wat voor gebied schrijf je scriptie?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 14:16 schreef AversusZ het volgende:
Goedemiddag, lotgenoot meld zich. Loop nu ook sinds 3 weken stage (afstuderen).
Welkomquote:Op dinsdag 20 februari 2007 14:16 schreef AversusZ het volgende:
HBO Informatica. Loop nu stage bij Getronics PinkRoccade waarbij ik moet helpen bij de implemenatie van een aantal processen gebasseerd op ITIL.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 14:20 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
wat voor opleiding doe je dan? en op wat voor gebied schrijf je scriptie?
Greetingsquote:Op dinsdag 20 februari 2007 14:16 schreef AversusZ het volgende:
Oh leuk.. ITIL..quote:Op dinsdag 20 februari 2007 14:25 schreef AversusZ het volgende:
[..]
HBO Informatica. Loop nu stage bij Getronics PinkRoccade waarbij ik moet helpen bij de implemenatie van een aantal processen gebasseerd op ITIL.
Afstudeerverslag gaat vooral over de producten die ik ga opleveren en mijn werkzaamheden. Heb geen specifiek scriptie onderwerp.
Jep, voor sommige misschien heel saai maar ik vind het interessantquote:Op dinsdag 20 februari 2007 14:30 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Oh leuk.. ITIL..
Service Delivery
Service Support
Security Management
etc.
en dat is een schouderklopje waard?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 15:13 schreef MichielPH het volgende:
Over 2 minuten naar huis en een schoudeklopje voor mezelf: hele dag niet gefokt!
Nee, nog 67 minquote:Op dinsdag 20 februari 2007 15:28 schreef lienelien het volgende:
nee, nog 2,5
iddquote:Op dinsdag 20 februari 2007 15:31 schreef Damzkieee het volgende:
Hoelaat begin je dan lienelien?
9.00?
Belt ie nog effe vanuit de auto om je wat te vragen en dan ben je wegquote:Op dinsdag 20 februari 2007 15:44 schreef Teije het volgende:
Nog 1 uur en 19 minuten, officiel 2 uur en 19 minuten maar me baas is toch al weg
Dan was ik bezig met mijn project in de serverruimtequote:Op dinsdag 20 februari 2007 15:46 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Belt ie nog effe vanuit de auto om je wat te vragen en dan ben je weg
een echte stagiair, op alles voorbereidquote:Op dinsdag 20 februari 2007 16:30 schreef Teije het volgende:
[..]
Dan was ik bezig met mijn project in de serverruimte![]()
Dat mag geen stage genoemd wordenquote:Op dinsdag 20 februari 2007 16:39 schreef Renesite het volgende:
Wie het ook zei; Nee, mijn stage is maar 7 weken
Ja, jammer.... Kan behoorlijk gaan aanpassen....quote:Op dinsdag 20 februari 2007 14:51 schreef Xtreem het volgende:
Zo gesprek met 2 hoge heren over m'n onderzoeksvoorstel.... Ik hoop dat ik niet al te veel hoef aan te passen
Das kutquote:Op dinsdag 20 februari 2007 16:49 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Ja, jammer.... Kan behoorlijk gaan aanpassen....ruk.
Naar huis zit er nu even niet in voor mijquote:
beter trok je een uurtje af.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 16:59 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Naar huis zit er nu even niet in voor mijIk trek nog 'n uurtje door
ideaalquote:Op dinsdag 20 februari 2007 16:40 schreef lienelien het volgende:
Er is ineens niets meer te doen voor mij, dus ik mag naar huis![]()
![]()
Niet nodig, ik ga zo naar m'n vriendinnetjequote:
quote:Op dinsdag 20 februari 2007 17:24 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Niet nodig, ik ga zo naar m'n vriendinnetje
quote:Op woensdag 21 februari 2007 09:10 schreef MichielPH het volgende:
Mên, begin je een half uur later dan gebruikelijk, wie krijg je over je heen?
Helemaal niemand! Woei!
was het weer zoverquote:Op woensdag 21 februari 2007 09:17 schreef PieterBas het volgende:
Eerst ff een half uur voor een dichte deur gestaan |:W
Geen hond die er hier naar kraait hoe laat je weg gaat of binnenkomt. Als die opdracht maar afkomt is de mentaliteit hier. Jammer genoeg mag ik niet thuiswerkenquote:Op woensdag 21 februari 2007 09:10 schreef MichielPH het volgende:
Mên, begin je een half uur later dan gebruikelijk, wie krijg je over je heen?
Helemaal niemand! Woei!
Yep, het zal zeker niet de laatste keer zijn...quote:
elke vrjidagquote:Op woensdag 21 februari 2007 09:30 schreef AversusZ het volgende:
Geen hond die er hier naar kraait hoe laat je weg gaat of binnenkomt. Als die opdracht maar afkomt is de mentaliteit hier. Jammer genoeg mag ik niet thuiswerken![]()
Je komt pas op de OP als er een nieuwe topic wordt aangemaakt.. In nummer #56 sta je in de openingspostquote:Op woensdag 21 februari 2007 10:00 schreef GlamourGirl het volgende:
Ik heb mezelf toegevoegd in de OP, maar waarom zie ik em niet terug in de lijst??
Anyway, zit met enorme hoofdpijn achter de pc. Ik denk dat ik zo naar huis ga.
quote:Op woensdag 21 februari 2007 10:00 schreef GlamourGirl het volgende:
Ik heb mezelf toegevoegd in de OP, maar waarom zie ik em niet terug in de lijst??
ach, nog maar 223 berichtjes wachten, dan hebben we alweer een nieuw topicquote:Op woensdag 21 februari 2007 10:01 schreef PieterBas het volgende:
Je komt pas op de OP als er een nieuwe topic wordt aangemaakt.. In nummer #56 sta je in de openingspost
Wat Pieter zegt, en beterschapquote:Op woensdag 21 februari 2007 10:00 schreef GlamourGirl het volgende:
Anyway, zit met enorme hoofdpijn achter de pc. Ik denk dat ik zo naar huis ga.
Ik vermaak me wel hoor, GlamourGirl.quote:Op woensdag 21 februari 2007 10:10 schreef GlamourGirl het volgende:
Dank je PieterBas.. vermaak jij je een beetje op je stage?
@RemcOre: jij bent ook bezig met je scriptie zie ik. Hoe ver ben e al?
ik zit nu in m'n 2e weekquote:Op woensdag 21 februari 2007 10:10 schreef GlamourGirl het volgende:
@RemcOre: jij bent ook bezig met je scriptie zie ik. Hoe ver ben e al?
ik snap niet precies wat je bedoelt, moeilijk op welk gebied??? het bedrijf verschilt wel met dat waar ik stage liep (Center Parcsquote:Op woensdag 21 februari 2007 10:29 schreef GlamourGirl het volgende:
je doet er nog opgewekt over en ik wil je absoluut niet ontmoedigen, maar bereid je voor op een moelijke periode.
Ikzelf ben nu respons aan het verzamelen, maar niet alle partijen werken evengoed mee. Nou moet ik nog 2 weken deze partijen gaan benaderen voordat ik mijn resultaten kan gaan verwerken. Ik ben bijna 5 maanden bezig....en er lijkt maar geen eind aan te komen. Heb wel een leuke opdracht en leuk afstudeerbedrijf, dat dan weer wel.
quote:Op woensdag 21 februari 2007 10:48 schreef GlamourGirl het volgende:
@ ReMcoRe: Dan heb jij geluk dat je met een studiegenoot zit. Ik heb de hele opdracht voor mij alleen. Mijn opdracht is ietwat ingewikkeld opgezet en breed. En naast het feit dat het veel werk is, vind ik het wel interessant om te doen.
Veel succes!
het was ook de voorkeur van school dat je met 2 personen ging afstuderen, omdat de onderzoeken toch vaak een grote omvang haddenquote:Op woensdag 21 februari 2007 10:49 schreef Damzkieee het volgende:
Met een studiegenoot is een groot voordeel hoor. Je zit niet de hele dag alleen, en je kunt discussieren op het moment dat je ergens niet uitkomt. Ook heeft het wat vertrouwds om met een bekende in een vreemde omgeving te werken.
Bij ons op school kan je zelf kiezen ongeveerquote:Op woensdag 21 februari 2007 11:03 schreef PieterBas het volgende:
Ik heb nog geen eens een idee wat er van mij straks wordt verwacht bij het afstuderen..
In een groep? Alleen? (Afstudeer-)stage ?
Een vriend van mij is een paar weken geleden afgestudeerd op Bouwkunde (Haagse Hogeschool).. en die heeft ook intern afgestudeerd.quote:Op woensdag 21 februari 2007 11:09 schreef Goover het volgende:
[..]
Bij ons op school kan je zelf kiezen ongeveer
Wij kunnen intern afstuderen, extern bij een bedrijf (stage dus), intern een opdracht uitvoeren van een bedrijf (dus op school voor een bedrijf werken). Bijna alles is wel gewoon alleen trouwens.
Ik denk dat ik gewoon weer een stage ga doen, maar ik heb nog even om daar over te beslissen.
Ik zit ook op de HHS, maar Bouwkunde zit toch iets anders in elkaar dan Elektroquote:Op woensdag 21 februari 2007 11:23 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Een vriend van mij is een paar weken geleden afgestudeerd op Bouwkunde (Haagse Hogeschool).. en die heeft ook intern afgestudeerd.
Externe afstuderen heeft ook wel zo zijn voordelen, want als je het goed doet kunnen ze je meteen een baan aanbieden
quote:Op woensdag 21 februari 2007 11:33 schreef lienelien het volgende:
moeten jullie allemaal bij een bedrijf oid afstuderen ja? Ik moet ' gewoon' een scriptie schrijven
Wij schrijven een scriptie voor een bedrijf.quote:Op woensdag 21 februari 2007 11:33 schreef lienelien het volgende:
moeten jullie allemaal bij een bedrijf oid afstuderen ja? Ik moet ' gewoon' een scriptie schrijven
ik moet ook een scriptie schrijven, maar deze moet dan gebaseerd zijn op een onderzoek dat je hebt uitgevoerd bij een bedrijfquote:Op woensdag 21 februari 2007 11:33 schreef lienelien het volgende:
maar als je een 'gewone' scriptie schrijft, dan zul je alsnog een bedrijf o.i.d. moeten zoeken waar je een onderzoek kunt houden, of zie ik het dan helemaal verkeerd?quote:Op woensdag 21 februari 2007 11:40 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Wij schrijven een scriptie voor een bedrijf.
Je mag trouwens geloof ik ook een gewone scriptie schrijven. Als je zelf bijvoorbeeld een groot onderzoek gaat doen.
dat lijkt me nog best wel n**dje om te moeten doenquote:Op woensdag 21 februari 2007 11:47 schreef miss-scofield het volgende:
Goedemorgen allemaal!
Alles goed hier??
Volgend jaar loop ik mijn eindstage.. maar ik hoef gelukkig geen scriptie te schrijven!! Ik moet 4 dagen in de week lesgeven en daarnaast een minor volgen van 30 ECTS.
Ik moet helaas wel een assesment houden.. een dossier over jezelf (!!) maken wat in een uur gelezen moet worden.. en dan een presentatie houden van een uur (over jezelf dus nog steeds) Met allerlei bewijsmateriaal hoe je gegroeit bent op het HBO enzo..
![]()
Je ziet het redelijk goed. Je kunt een onderzoek doen voor een bedrijf (marktonderzoek). Maar je kunt ook zelf bijvoorbeeld gaan onderzoeken wat de beweegredenen van mensen zijn om de auto te pakken i.p.v. de trein. Hiervoor heb je geen bedrijf nodig.quote:Op woensdag 21 februari 2007 11:40 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik moet ook een scriptie schrijven, maar deze moet dan gebaseerd zijn op een onderzoek dat je hebt uitgevoerd bij een bedrijf
[..]
maar als je een 'gewone' scriptie schrijft, dan zul je alsnog een bedrijf o.i.d. moeten zoeken waar je een onderzoek kunt houden, of zie ik het dan helemaal verkeerd?
Ja is het ook! Enige voordeel is dat ik al begonnen met het schrijven, dan hoef ik het zo niet allemaal in één keer te doen. En dit jaar heb ik een peer-assesment (proef), en hierdoor weet ik gelukkig hoe het allemaal in elkaar zit.quote:Op woensdag 21 februari 2007 11:48 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
dat lijkt me nog best wel n**dje om te moeten doen
quote:Op woensdag 21 februari 2007 11:50 schreef mr_cucumber het volgende:
Ook maar eens melden hier, komende paar maanden zit ik bij het CDA voor een afstudeerstage. Onderzoek naar de mogelijkheden van invoering van meer nieuwe media (filmpjes e.d.) in de huidige webactiviteiten en wat layouts ontwerpen. Vorige week vrijdag begonnen, dus dit mijn eerste volledige week.
mooie titel voor je zelfreflectie: "(je naam) & HBO: van larve tot vlinder"quote:Op woensdag 21 februari 2007 11:52 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Ja is het ook! Enige voordeel is dat ik al begonnen met het schrijven, dan hoef ik het zo niet allemaal in één keer te doen. En dit jaar heb ik een peer-assesment (proef), en hierdoor weet ik gelukkig hoe het allemaal in elkaar zit.
Maar ik wil nog iets orgineels bedenken over mijn 'groei'. Mijn docent had als voorbeeld dat ze beestjes gebruikte, in het begin van de opleiding van ze een slak en aan het eind een tijger. Of zoiets.
Helaas kan ik niets bedenken.. Iemand een idee?
Neee, van n00b tot 1337!quote:Op woensdag 21 februari 2007 11:55 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
mooie titel voor je zelfreflectie: "(je naam) & HBO: van larve tot vlinder"![]()
Halloquote:Op woensdag 21 februari 2007 11:47 schreef miss-scofield het volgende:
Goedemorgen allemaal!
Alles goed hier??
Volgend jaar loop ik mijn eindstage.. maar ik hoef gelukkig geen scriptie te schrijven!! Ik moet 4 dagen in de week lesgeven en daarnaast een minor volgen van 30 ECTS.
Ik moet helaas wel een assesment houden.. een dossier over jezelf (!!) maken wat in een uur gelezen moet worden.. en dan een presentatie houden van een uur (over jezelf dus nog steeds) Met allerlei bewijsmateriaal hoe je gegroeit bent op het HBO enzo..
![]()
Hahah, de tweede lijkt me beterquote:Op woensdag 21 februari 2007 11:57 schreef Goover het volgende:
[..]
Neee, van n00b tot 1337!
Of van leerling tot leraar?
Die eerste ga ik gebruiken..quote:Op woensdag 21 februari 2007 11:57 schreef Goover het volgende:
[..]
Neee, van n00b tot 1337!
Of van leerling tot leraar?
Daar zit ik ook altijd mee ja. Iedere periode moest ik weer een pop opleveren met nieuwe leerdoelen. Mocht ik weer gaan verzinnen wat ik zonodig wilde ontwikkelen. Af en toe een oudee POP opnieuw hergebruikenquote:Op woensdag 21 februari 2007 11:55 schreef Damzkieee het volgende:
Heb ook altijd zo'n hekel aan die POP assesments. Vertel hoe je gegroeid bentzo zweverig is dat. Zoiets valt niet te meten (ook niet SMART
) geformuleerd
leuk ideequote:Op woensdag 21 februari 2007 12:00 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Hahah, de tweede lijkt me beterAangezien ik niet eens weet wat dan 1337 is
![]()
Maar ja, er komen dus verschillende onderdelen in dat dossier, van de hele opleiding (3 jaar), en elke onderdeel wil ik dan een leuke naam geven ofzoiets.
Maar ik ben niet zo crea
Nee informatica (al zit er wel erg veel communicatie in mijn opleiding)quote:Op woensdag 21 februari 2007 11:54 schreef Damzkieee het volgende:
[..]welke opleiding doe je? communicatie?
Leet, oftewel L33t of 1337 enzovoort, is een internettaal die op een toetsenbord gebruikt wordt. Het woord L33t is een verbastering van elite.quote:Op woensdag 21 februari 2007 12:02 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
leuk ideeondanks mijn niet zo geweldige suggestie wens ik je veel suc6
en kan iemand mij even uitleggen wat 1337 is?
quote:Op woensdag 21 februari 2007 11:58 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Hallo
Oh leuk, een uur over jezelf een presentatie geven..![]()
Haha, bedankt! Gelukkig heb ik nog heeel lang (een jaartje ofzo) voordat ik echt moet afstuderen.. maar ben er wel al mee bezig.. Ach, thema kan ook nog op het einde!quote:Op woensdag 21 februari 2007 12:02 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
leuk ideeondanks mijn niet zo geweldige suggestie wens ik je veel suc6
en kan iemand mij even uitleggen wat 1337 is?
thnx!quote:Op woensdag 21 februari 2007 12:03 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Leet, oftewel L33t of 1337 enzovoort, is een internettaal die op een toetsenbord gebruikt wordt. Het woord L33t is een verbastering van elite.
Volgens mij hebben jullie het niet begrepenquote:Op woensdag 21 februari 2007 12:01 schreef Damzkieee het volgende:
PAUZEEEEEEEEEEEEEEUUUUUUUUUUUUUUUUHHHHHHHHHHHH
Ik denk, ik zeg het effe
Kleuterschoolquote:Op woensdag 21 februari 2007 12:00 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Maar ja, er komen dus verschillende onderdelen in dat dossier, van de hele opleiding (3 jaar), en elke onderdeel wil ik dan een leuke naam geven ofzoiets.
Maar ik ben niet zo crea
Jawel, ik negeer het alleen want ik moet nog 20 min wachten op mijn pauze. En ik heb al vanaf 10:30 trek en mijn Sultana is al op...quote:Op woensdag 21 februari 2007 12:08 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Volgens mij hebben jullie het niet begrepen
Hehe, thanks!quote:Op woensdag 21 februari 2007 12:10 schreef Goover het volgende:
[..]
Kleuterschool
Lagereschool
Middelbareschool
Hogeschool
Univ
Leerling
Student
Docent
![]()
Eitje
Rups
Cocon
Vlinder
![]()
enz enz
het lijkt erop dat jij ook nog steeds achter een PC zitquote:Op woensdag 21 februari 2007 12:08 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Volgens mij hebben jullie het niet begrepen
Sultana'squote:Op woensdag 21 februari 2007 12:11 schreef Goover het volgende:
[..]
Jawel, ik negeer het alleen want ik moet nog 20 min wachten op mijn pauze. En ik heb al vanaf 10:30 trek en mijn Sultana is al op...
Euhh weet niet?quote:Op woensdag 21 februari 2007 12:13 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Hehe, thanks!
Maar ik kan toch moeilijk jaar 1 en jaar 2 (ik versnel) van mijn opleiding kleuterschool noemen![]()
Ik ben altijd Crea Bea Bezigquote:Op woensdag 21 februari 2007 12:13 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
het lijkt erop dat jij ook nog steeds achter een PC ziten wat zijn we weer crea bea bezig Goover
Ik kan vrij weinig van mijn kleuterschool herinneren.. Alleen dat het nog steeds klein duimpje heet, en aan de eind van straat stond van het huis waar ik ben geboren.quote:Op woensdag 21 februari 2007 12:13 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Hehe, thanks!
Maar ik kan toch moeilijk jaar 1 en jaar 2 (ik versnel) van mijn opleiding kleuterschool noemen![]()
Hahaha!!quote:Op woensdag 21 februari 2007 12:14 schreef ReMcOrE het volgende:
[ Euhh, weet niet]
het KAN wel, maar of het verstandig is
Als je het leuk/normaal brengt kan het primaquote:Op woensdag 21 februari 2007 12:16 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Hahaha!!Laat ik het maar niet proberen!
Ik neem gewoon belachelijk veel mee naar het werkquote:
ik heb een koekje en 5 boterhammen mee (en 2 flesjes met drinken)... daar leef ik op van 09.00 tot 16.00quote:Op woensdag 21 februari 2007 12:18 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Ik neem gewoon belachelijk veel mee naar het werkanders wordt ik gek.
Kheb om 10.30 een liga fruitkicken een banaan op. Bananen remmen de honger ook wel effe
![]()
Nu een kop soep en 3 boterhammen zodat ik vanmiddag nog 2 mandarijnen en een boterham over heb
tering, daar kan je een heel weeshuis mee voedenquote:Op woensdag 21 februari 2007 12:18 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Ik neem gewoon belachelijk veel mee naar het werkanders wordt ik gek.
Kheb om 10.30 een liga fruitkicken een banaan op. Bananen remmen de honger ook wel effe
![]()
Nu een kop soep en 3 boterhammen zodat ik vanmiddag nog 2 mandarijnen en een boterham over heb
ohh, ik mag gewoon een half jaar thuiszitten en lekker schrijven. Hoef geen onderzoek te doen bij een bedrijf oidquote:Op woensdag 21 februari 2007 11:40 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik moet ook een scriptie schrijven, maar deze moet dan gebaseerd zijn op een onderzoek dat je hebt uitgevoerd bij een bedrijf
[..]
maar als je een 'gewone' scriptie schrijft, dan zul je alsnog een bedrijf o.i.d. moeten zoeken waar je een onderzoek kunt houden, of zie ik het dan helemaal verkeerd?
hoe verkrijg je dan informatie voor je scriptie? hoe zoek je een onderwerp voor je scriptie?quote:Op woensdag 21 februari 2007 12:26 schreef lienelien het volgende:
[..]
ohh, ik mag gewoon een half jaar thuiszitten en lekker schrijven. Hoef geen onderzoek te doen bij een bedrijf oid
tussen 09.00 en 11.00 - koekje en drinkenquote:Op woensdag 21 februari 2007 12:27 schreef PieterBas het volgende:
tussen 11:00 Sultana
tussen 12:00 - 13:00 3 boterhammen
tussen 13:00 - 15:30 3 boterhammen
rond 16 nog een pakje sultana of iets dergelijks
om de terugweg 2 boterhammen
quote:Op woensdag 21 februari 2007 12:27 schreef PieterBas het volgende:
tussen 11:00 Sultana
tussen 12:00 - 13:00 3 boterhammen
tussen 13:00 - 15:30 3 boterhammen
rond 16 nog een pakje sultana of iets dergelijks
om de terugweg 2 boterhammen
geen idee johquote:Op woensdag 21 februari 2007 12:28 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
hoe verkrijg je dan informatie voor je scriptie? hoe zoek je een onderwerp voor je scriptie?
Ik moet wel, want nergens op die industrie/bedrijven terrein is iets 'gezonds' te halen.. alleen maar patatkraampjes.. en een burger king en macdonalds op 3 kilometer lopenquote:Op woensdag 21 februari 2007 12:29 schreef lienelien het volgende:
[..]
![]()
Lunch: 3 boterhammen
Tussendoor (meestal rond 16u oid) sultana of zoiets
ga je alle DVD's van een bepaalde serie kijken en daar wat over schrijvenquote:
dat doe ik nu alquote:Op woensdag 21 februari 2007 12:31 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ga je alle DVD's van een bepaalde serie kijken en daar wat over schrijven
Zware stagequote:
Doeg.quote:Op woensdag 21 februari 2007 12:32 schreef miss-scofield het volgende:
Nou allemaal,
Ik ga ff dvd'tjes kopen!
Succes nog vandaag.. en eet smakelijk allemaal![]()
je kijkt nu toch DVD's en zoekt dan stukjes uit voor dat programma op Net 5?quote:
Maar ook van seriesquote:Op woensdag 21 februari 2007 12:32 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
je kijkt nu toch DVD's en zoekt dan stukjes uit voor dat programma op Net 5?
dank jequote:Op woensdag 21 februari 2007 12:32 schreef miss-scofield het volgende:
Nou allemaal,
Ik ga ff dvd'tjes kopen!
Succes nog vandaag.. en eet smakelijk allemaal![]()
en wat houdt dat precies in?quote:Op woensdag 21 februari 2007 12:39 schreef lienelien het volgende:
[..]
Maar ook van series
Nee, maar m'n scriptie zou ik bijv. kunnen schrijven over crossmediaal produceren. Al is dat over 2 jaar natuurlijk niet meer relevant
ik dacht eerst dat je dat aan mij vroeg omdat ik ook zo heetquote:Op woensdag 21 februari 2007 12:46 schreef MichielPH het volgende:
@Lienelien: weet je dan toevallig wanneer de serie Evelien weer begint?
Zodat het meisje in mij ook gelukkig blijft..
Om het héél makkelijk uit te leggen: het combineren van diverse soorten media, dus bijv. een filmpje maken, en dit vervolgens op internet plaatsen. Of internet op je mobiele telefoonquote:
wat dacht je van een scriptie, waarin je verteld over de opkomst van het crossmediaal prodcuceren?quote:Op woensdag 21 februari 2007 12:52 schreef lienelien het volgende:
Om het héél makkelijk uit te leggen: het combineren van diverse soorten media, dus bijv. een filmpje maken, en dit vervolgens op internet plaatsen. Of internet op je mobiele telefoonMara dat gaat natuulijk veel verder, en is de laatste jaren sterk in ontwikkeling
Jaa, maar dat is vooral nu interessant, over 2 jaar is iedereen al wel weer uitgeluld daaroverquote:Op woensdag 21 februari 2007 12:55 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
wat dacht je van een scriptie, waarin je verteld over de opkomst van het crossmediaal prodcuceren?
Ja, het gaat hard vandaagquote:Op woensdag 21 februari 2007 12:57 schreef Norro-tje het volgende:
ben er ff niet mis ik meteen 2 pagina's, naja heb ook niet echt veel tijd voor fokken vandaag, even wat mensen tevreden stellen met mijn grandioze inzet en werk vandaag.
ach, over 140 berichten hebben we alweer een nieuw topicquote:Op woensdag 21 februari 2007 12:57 schreef Norro-tje het volgende:
ben er ff niet mis ik meteen 2 pagina's, naja heb ook niet echt veel tijd voor fokken vandaag, even wat mensen tevreden stellen met mijn grandioze inzet en werk vandaag.
dan kun je toch een soort terugblik, over hoe de ontwikkeling is gegaan?! over wat voor veranderingen dat ter weeg heeft gebracht enzo...quote:Op woensdag 21 februari 2007 12:58 schreef lienelien het volgende:
Jaa, maar dat is vooral nu interessant, over 2 jaar is iedereen al wel weer uitgeluld daarover
achjoh, ik zit nu in de 2e, dus heb nog 1,5 jaar om over een origineel onderwerp na te denkenquote:Op woensdag 21 februari 2007 13:01 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
dan kun je toch een soort terugblik, over hoe de ontwikkeling is gegaan?! over wat voor veranderingen dat ter weeg heeft gebracht enzo...
ben je ook al de hele dag aan het lunchen dan?quote:
zoiets jaquote:Op woensdag 21 februari 2007 13:07 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
ben je ook al de hele dag aan het lunchen dan?
ik ga nu maar eens beginnen met lunchen (beetje dartenquote:
Ben net ingemaakt met 4-1quote:Op woensdag 21 februari 2007 13:12 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik ga nu maar eens beginnen met lunchen (beetje darten) tot over 30 minuutjes
niemand wil potje doen normaal gesproken, dus zal wel weer beetje voor mezelf gooien wordenquote:
Meestal zijn er teveel die hier willenm darten, zodat ik niet mee doequote:Op woensdag 21 februari 2007 13:15 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
niemand wil potje doen normaal gesproken, dus zal wel weer beetje voor mezelf gooien worden
Jeuzes, eet je die 6 boterhammen aan 1 stuk weg?quote:Op woensdag 21 februari 2007 13:17 schreef Goover het volgende:
8:30 Ontbijt, 2 witte sneetjes (Thuis)
10:30 Sultana
12:30 Lunch (6 bruine sneetjes)
14:30 Banaan (of een appel als de bananen op zijn)
16:30 Naar huis (niets meer te eten)
16:50 thuis, koekje, sultana oid
tussen 18:00 en 18:30 eten
rond 22:00 nog meer eten (ligt er aan wat er in huis is)
rond 23:00 slapen (ofwel, tv kijken in bed tot ik in slaap val)
quote:Op woensdag 21 februari 2007 13:19 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Jeuzes, eet je die 6 boterhammen aan 1 stuk weg?
Respect. Het is trouwens wel goed voor mn stofwisseling dat ik weer een beetje fatsoenlijk eet (qua tijden). Thuis liep ik alleen te snaaien de hele dag. Das niet goed.quote:Op woensdag 21 februari 2007 13:20 schreef Goover het volgende:
[..]
![]()
![]()
Maar ik ben een grote jongen hoor(Lang dan.. niet dik
)
Ik ken het..quote:Op woensdag 21 februari 2007 13:20 schreef Goover het volgende:
[..]
![]()
![]()
Maar ik ben een grote jongen hoor(Lang dan.. niet dik
)
Same here, kijken hoe lang het nog duurtquote:Op woensdag 21 februari 2007 13:24 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik ken het..
Ik kan zoveel eten als ik wilt, maar aankomen doe ik niet.
8:00 4 sneetjes volkoren in de trein, ontbijt.quote:Op woensdag 21 februari 2007 13:17 schreef Goover het volgende:
8:30 Ontbijt, 2 witte sneetjes (Thuis)
10:30 Sultana
12:30 Lunch (6 bruine sneetjes)
14:30 Banaan (of een appel als de bananen op zijn)
16:30 Naar huis (niets meer te eten)
16:50 thuis, koekje, sultana oid
tussen 18:00 en 18:30 eten
rond 22:00 nog meer eten (ligt er aan wat er in huis is)
rond 23:00 slapen (ofwel, tv kijken in bed tot ik in slaap val)
Ok dan ik ook:quote:Op woensdag 21 februari 2007 13:29 schreef Richboy het volgende:
[..]
8:00 4 sneetjes volkoren in de trein, ontbijt.
12.00 4 volkoren sneetjes en een bordje salade
15.00 Liga milkbreak
18.00 2 sneetjes in de trein
20.00 Eten
en soms daarna nog even wat snaaien
Hey Damz, wordt tijd dat je eens wat meer tijd gaat besteden aan je opdracht, ipv de hele dag met je lunchpakket en FOK bezig te zijnquote:Op woensdag 21 februari 2007 13:33 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Ok dan ik ook:
7.30 2 boterhammen met wat melk/thee
9.30 1 banaan of appel en een fruitkick (of andere koek)
11.00 1 boterham
12.00 2 boterhammen, cup-a-soup, mandarijn
14.00 1 mandarijn
15.00 1 boterham
16.00 cup a soup
17.15 Eten
20.30 snaaiwerk
Ga jij uberhaupt maar eens een opdracht regelen joh vlegel! ben keihard aan de slagquote:Op woensdag 21 februari 2007 13:46 schreef Cuckoo het volgende:
[..]
Hey Damz, wordt tijd dat je eens wat meer tijd gaat besteden aan je opdracht, ipv de hele dag met je lunchpakket en FOK bezig te zijn![]()
oew....stoot onder de gordelquote:Op woensdag 21 februari 2007 13:52 schreef Damzkieee het volgende:
Oja, wat moet je hier? Welk gedeelte van topic voor stagiaires en afstudeerders snap je niet?
Whehe, deze klasgenoot is te laks om een afstudeerplek te regelenquote:
maar hoe kom hij in dit topic terecht dan?quote:Op woensdag 21 februari 2007 14:02 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Whehe, deze klasgenoot is te laks om een afstudeerplek te regelen![]()
Stalkenquote:Op woensdag 21 februari 2007 14:03 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
maar hoe kom hij in dit topic terecht dan?
quote:Op woensdag 21 februari 2007 14:15 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
hij kijkt dus gewoon in je postgeschiedenis?
bij deze: nog maar 1 uur en 39 minuten, dan zit de werkdag er al weer opquote:
Ik nog 2u15quote:Op woensdag 21 februari 2007 14:21 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
bij deze: nog maar 1 uur en 39 minuten, dan zit de werkdag er al weer optoch wel aardig wat doorgelezen vandaag...
quote:Op woensdag 21 februari 2007 14:25 schreef Goover het volgende:
2 uur en 6 min nog... tijd voor een banaan en koffie
weet jij waar je die banaan voor mij part mag steken?quote:Op woensdag 21 februari 2007 14:25 schreef Goover het volgende:
2 uur 36 minutenquote:Op woensdag 21 februari 2007 14:25 schreef Goover het volgende:
quote:
Maar zij mag wel lekker films kijken, ook gaat dit nogal vervelen als je het 5 dagen p.w doetquote:Op woensdag 21 februari 2007 14:28 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
jij bent er gewoon elke dag het langst van iedereenRESSSSSSSSSSSSSSPECT
Whehe das ook een beste sneer andersquote:Op woensdag 21 februari 2007 14:28 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
het was zwaar positief/respecterend bedoeld hoorquote:Op woensdag 21 februari 2007 14:29 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Whehe das ook een beste sneer anders
ze begint om 09.00, dus moet ook gewoon echt 2 uur langer per dag aanwezig zijnquote:Op woensdag 21 februari 2007 14:32 schreef Damzkieee het volgende:
Maar ze begint ook een halfuur later he
Euh 1 uur extra tochquote:Op woensdag 21 februari 2007 14:33 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ze begint om 09.00, dus moet ook gewoon echt 2 uur langer per dag aanwezig zijn
nog 98 berichten, redden we vandaag wel!!!
Jij zit er van.. tot..?quote:Op woensdag 21 februari 2007 14:41 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
2 uur langer dan mijn persoontje
oh hij moet weer vol vandaag?quote:Op woensdag 21 februari 2007 14:33 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ze begint om 09.00, dus moet ook gewoon echt 2 uur langer per dag aanwezig zijn
nog 98 berichten, redden we vandaag wel!!!
en dan 7 uur bezig zijn, dan ben je netjes bezigquote:Op woensdag 21 februari 2007 14:44 schreef francis997 het volgende:
hey allemaal, was vandaag ook nog op mn stage en ben er nog..nog ongeveer 1 uur en 15 min. te gaan...tot het weekend.![]()
heb vandaag niet veel bijzonders gedaan, ff reflectieverslagen bijgewerkt, pauze gehouden, wat dozen weggegooid..pc'tje testen en laptop installeren, en dat alles gedurende een 7 uur durende dag...
hahaquote:Op woensdag 21 februari 2007 14:46 schreef ReMcOrE het volgende:
@ Damzkieee: ik zit hier van 09.00 tot 16.00![]()
@ PieterBas: het hoeft niet, maar denk dat we het op het huidige niveau van posten wel gaan redden
wanneer was die wereldschokkende dag dan?quote:Op woensdag 21 februari 2007 14:49 schreef PieterBas het volgende:
[..]
haha
Het record staat nog steeds op 3 topics vol op een dag
Lekker hoor, van 9-16quote:Op woensdag 21 februari 2007 14:46 schreef ReMcOrE het volgende:
@ Damzkieee: ik zit hier van 09.00 tot 16.00![]()
@ PieterBas: het hoeft niet, maar denk dat we het op het huidige niveau van posten wel gaan redden
dat is dus 1,5 uur meer dan ikkequote:Op woensdag 21 februari 2007 14:56 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Lekker hoor, van 9-16ook nog een half uur pauze zekers!
Wij (Roycooooo en ik) zitten hier van 8.15 - 16.45
van de 7 uur per dag ben ik in totaal 2 bezig geweest..de rest een beetje uit mn neus peuterenquote:Op woensdag 21 februari 2007 14:45 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
en dan 7 uur bezig zijn, dan ben je netjes bezignog 1 werkdag, 1 uur en 15 minuten...dan heb ik ook weekend
20 december. Topic 34-37 geloof ikquote:Op woensdag 21 februari 2007 14:51 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
wanneer was die wereldschokkende dag dan?en welke topicnummers hadden de eer?
haha! gisteren mocht ik wel al om 16u30 naar huis hoor!quote:Op woensdag 21 februari 2007 14:28 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
Neenee, ik mag tussen 9u00 en 9u30 beginnen, maar ben er meestal om 9u15 oidquote:Op woensdag 21 februari 2007 14:32 schreef Damzkieee het volgende:
Maar ze begint ook een halfuur later he
Ik kijk niet iedere dag films, hoor. En als ik dus films kijk, dan staat ' ie op standje vooruitspoelen, en dan zo snel dat ik nog nét de ondertiteling kan lezen en dus de belangrijke stukken er tussenuit kan halen ±' Alleen bij leuke films kijk ik stiekem even op normale snelheidquote:Op woensdag 21 februari 2007 14:29 schreef Teije het volgende:
[..]
![]()
[..]
Maar zij mag wel lekker films kijken, ook gaat dit nogal vervelen als je het 5 dagen p.w doet![]()
ik heb ff gekeken, Topic 35 + 36 + 37 + 38quote:Op woensdag 21 februari 2007 15:01 schreef PieterBas het volgende:
[..]
20 december. Topic 34-37 geloof ik![]()
ik ben er ook wel eens om 9uquote:Op woensdag 21 februari 2007 15:05 schreef Damzkieee het volgende:
9.15 is zelfs een uur later dan wij!
hoeveel films 'kijk' je ongeveer per dag dan?quote:Op woensdag 21 februari 2007 15:06 schreef lienelien het volgende:
[..]
ik ben er ook wel eens om 9u![]()
En hoe later op de middag, hoe zwaarder het wordt![]()
Dan kun je beter wat eerder beginnen dusquote:Op woensdag 21 februari 2007 15:06 schreef lienelien het volgende:
[..]
ik ben er ook wel eens om 9u![]()
En hoe later op de middag, hoe zwaarder het wordt![]()
slowchat op zijn hoogtepuntquote:Op woensdag 21 februari 2007 15:04 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik heb ff gekeken, Topic 35 + 36 + 37 + 38idd op woensdag 20 december 2006 (voor de vakantie dus...)
Nee, hoe laat ik ook begin, ik zit hier sws tot 18uquote:Op woensdag 21 februari 2007 15:08 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Dan kun je beter wat eerder beginnen dus
de ene dag 0, de andere dag 4 oid.quote:Op woensdag 21 februari 2007 15:08 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
hoeveel films 'kijk' je ongeveer per dag dan?
en waarmee vul je je dag dan?quote:Op woensdag 21 februari 2007 15:11 schreef lienelien het volgende:
[..]
de ene dag 0, de andere dag 4 oid.
En veel EPK's (Electronic Press Kit), daar staan interviews op, diverse scènes, de filmmuziek, soms wat behind the scenes materiaal en de trailer(s). Die banden worden aan de pers gegeven, en mogen rechtenvrij gebruikt worden voor een bepaalde periode
euhm, nou, mijn stage bestaat niet uit enkel films kijken hoorquote:
weer wat geleerd over jouw stagequote:Op woensdag 21 februari 2007 15:15 schreef lienelien het volgende:
euhm, nou, mijn stage bestaat niet uit enkel films kijken hoor
Er is meer te doen hier, zoals monteren, om maar iets te noemen
heb je daar nog linkje van, van het betreffende bericht???quote:Op woensdag 21 februari 2007 15:12 schreef Goover het volgende:
Goede oude tijd
We hebben toen nog een waarschuwing gehad zelfs![]()
![]()
wij danken u hartelijkquote:Op woensdag 21 februari 2007 15:19 schreef Norro-tje het volgende:
nu nog 70 en hij is vol ,
zo heb ik mijn steentje hier ook weer bijgedragen vandaag.
quote:Op woensdag 21 februari 2007 15:12 schreef Goover het volgende:
[..]
Goede oude tijd
We hebben toen nog een waarschuwing gehad zelfs![]()
![]()
ik weet niet, kan wel zijn dat hij die waarschuwing bedoeldequote:Op woensdag 21 februari 2007 15:29 schreef Damzkieee het volgende:
Staat dat niet in de OP? Van die slowchat?
Volgens mij was het Renesite.. Nu zelf stagiairquote:Op woensdag 21 februari 2007 15:31 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik weet niet, kan wel zijn dat hij die waarschuwing bedoeldemaar wie gaf die waarschuwing toen dan?
hij zit ook altijd gezellig in AH-medewerkerstopicquote:Op woensdag 21 februari 2007 15:32 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Volgens mij was het Renesite.. Nu zelf stagiair![]()
hmm.. het mocht wel.. maar bij de vorig stage topics ging het nog veel te hard.. en werd uiteindelijk voor altijd gesloten.. Ze wouden dat voorkomen.quote:
GROOT ALARM.quote:Op woensdag 21 februari 2007 15:38 schreef ReMcOrE het volgende:
!!! Ik Zie Een Fout In De Openingspost!!! het deel dat ik geopend heb (je weet, # 53) staat er niet eens tussen, gauw er ff tussenzetten
EDIT: het staat er nu wel tussen
hold your horses, het is al voor elkaar hoor, heb het zelf ff veranderdquote:
ik ken ze niet allemaal, maar er werken er 40, dus dan komen we al een heel eindjequote:Op woensdag 21 februari 2007 15:53 schreef Damzkieee het volgende:
Of iedereen moet al zn collega's in afzonderlijke posts gaan opsommen
Haha, productief bezig zo te zienquote:Op woensdag 21 februari 2007 15:57 schreef Goover het volgende:
Ok ik heb een raadseltje voor jullie
Op mijn stage hebben wij zo een koffiemachien:
[afbeelding]
Als ik daar wat uit haal druk ik in totaal 5 keer op 3 verschillende knopjes. Jullie moeten er achter zien te komen wat ik dan drink.
Hints:
- Ik drink natuurlijk koffie
- Ik houd niet van suiker in mijn koffie
- Thuis ben ik senseo gewent
Ik wil horen hoe ik mijn koffie drink, op welke knopjes ik druk en hoevaak op elk knopje. suc6!
quote:Op woensdag 21 februari 2007 15:57 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik ken ze niet allemaal, maar er werken er 40, dus dan komen we al een heel eindjeik ben er vandoor, vandaag is voorbij voor mij
![]()
FF raadseltje in elkaar kloppen tijdens mijn kopje koffiequote:
Espresso is wel lekker, maar dan krijg je zo weinig. Fout dus.quote:Op woensdag 21 februari 2007 16:00 schreef ReMcOrE het volgende:
gokje: Espresso, met melk en dan nog 3 keer drukken om hem heel sterk te krijgendat is 5 keer
quote:- Ik houd niet van suiker in mijn koffie
3 toetsen!!quote:Op woensdag 21 februari 2007 16:09 schreef MichielPH het volgende:
Je houd van zinloze dingen zoals raadsels op Fok! posten, dus:
4× op sterkte, 1× op start!
3× sterkte, melk, start!quote:
Als ik niet zo versufd was geweest had ik dit gezegtquote:
Kijk hier nog eens naar...quote:Op woensdag 21 februari 2007 16:02 schreef Goover het volgende:
1 of 2 x op de melkhoeveelheidknop ?![]()
1 of 2 x op de sterkteknop
1x op de startknop?
quote:Op woensdag 21 februari 2007 16:28 schreef Damzkieee het volgende:
He maar ik weet niet wat jullie gaan doen, maar ik ga naar huis!
Tot morgen!
Ikkuh!quote:Op woensdag 21 februari 2007 16:35 schreef lienelien het volgende:
Iemand hier die Smallville volgt/volgde?
oeh, zou je me misschien even de belangrijkste verhaallijnen kunnen vertellen(van seizoen 1)? Zou super zijn!quote:Op woensdag 21 februari 2007 16:35 schreef MichielPH het volgende:
[..]
Ikkuh!
Ik heb bij het grote koffieautomaatraadsel toch wel een heel hoog belspelgevoel. En als Wytske nou tegen me aan zou lullen zou ik tenminste niet zo suf zijn..
Ik wil naar huis!
Bel nu, 0909 - 0006!
Aj, zo diep zit er ook weer niet in, maar het komt hier op neer:quote:Op woensdag 21 februari 2007 16:41 schreef lienelien het volgende:
[..]
oeh, zou je me misschien even de belangrijkste verhaallijnen kunnen vertellen(van seizoen 1)? Zou super zijn!
scheelt jou ook weer wat kijkwerk???quote:
quote:Op woensdag 21 februari 2007 17:08 schreef ReMcOrE het volgende:
@ Goover: ik gok dat je een dubbele espresso neemt met 2 hoeveelheden melkweet niet precies welke knopjes dat zijn, 1 keer espresso, 2 keer de melk en dan 2 keer start ofzo?
![]()
die lui hebben echt een talent om de dag van mensen te verziekenquote:Op woensdag 21 februari 2007 19:33 schreef Maraca het volgende:
Stage was weer super vandaagIedereen in mijn kantoor was er dus het was weer gezellig
Nooit gedacht dat ik het zo naar mijn zin zou hebben.
![]()
Alleen de NS moest het weer verpesten door geen treinen te laten rijden..![]()
daar selecteren ze op als je er wilt komen werken.quote:Op woensdag 21 februari 2007 19:38 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
die lui hebben echt een talent om de dag van mensen te verzieken
De Connexxion en de RET konden er vandaag ook wat vanquote:Op woensdag 21 februari 2007 19:38 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
die lui hebben echt een talent om de dag van mensen te verzieken
quote:Op woensdag 21 februari 2007 19:07 schreef ReMcOrE het volgende:
2 keer melk + 2 keer sterkte + 1 keer start
quote:Op woensdag 21 februari 2007 22:43 schreef Ikook het volgende:
Ook maar eens een gokje wagen nadat ReMcOrE het al bijna goed had....
3x melk, 1x sterkte en 1x start.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |