het was zwaar positief/respecterend bedoeld hoorquote:Op woensdag 21 februari 2007 14:29 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Whehe das ook een beste sneer anders
ze begint om 09.00, dus moet ook gewoon echt 2 uur langer per dag aanwezig zijnquote:Op woensdag 21 februari 2007 14:32 schreef Damzkieee het volgende:
Maar ze begint ook een halfuur later he
Euh 1 uur extra tochquote:Op woensdag 21 februari 2007 14:33 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ze begint om 09.00, dus moet ook gewoon echt 2 uur langer per dag aanwezig zijn
nog 98 berichten, redden we vandaag wel!!!
Jij zit er van.. tot..?quote:Op woensdag 21 februari 2007 14:41 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
2 uur langer dan mijn persoontje
oh hij moet weer vol vandaag?quote:Op woensdag 21 februari 2007 14:33 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ze begint om 09.00, dus moet ook gewoon echt 2 uur langer per dag aanwezig zijn
nog 98 berichten, redden we vandaag wel!!!
en dan 7 uur bezig zijn, dan ben je netjes bezigquote:Op woensdag 21 februari 2007 14:44 schreef francis997 het volgende:
hey allemaal, was vandaag ook nog op mn stage en ben er nog..nog ongeveer 1 uur en 15 min. te gaan...tot het weekend.![]()
heb vandaag niet veel bijzonders gedaan, ff reflectieverslagen bijgewerkt, pauze gehouden, wat dozen weggegooid..pc'tje testen en laptop installeren, en dat alles gedurende een 7 uur durende dag...
hahaquote:Op woensdag 21 februari 2007 14:46 schreef ReMcOrE het volgende:
@ Damzkieee: ik zit hier van 09.00 tot 16.00![]()
@ PieterBas: het hoeft niet, maar denk dat we het op het huidige niveau van posten wel gaan redden
wanneer was die wereldschokkende dag dan?quote:Op woensdag 21 februari 2007 14:49 schreef PieterBas het volgende:
[..]
haha
Het record staat nog steeds op 3 topics vol op een dag
Lekker hoor, van 9-16quote:Op woensdag 21 februari 2007 14:46 schreef ReMcOrE het volgende:
@ Damzkieee: ik zit hier van 09.00 tot 16.00![]()
@ PieterBas: het hoeft niet, maar denk dat we het op het huidige niveau van posten wel gaan redden
dat is dus 1,5 uur meer dan ikkequote:Op woensdag 21 februari 2007 14:56 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Lekker hoor, van 9-16ook nog een half uur pauze zekers!
Wij (Roycooooo en ik) zitten hier van 8.15 - 16.45
van de 7 uur per dag ben ik in totaal 2 bezig geweest..de rest een beetje uit mn neus peuterenquote:Op woensdag 21 februari 2007 14:45 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
en dan 7 uur bezig zijn, dan ben je netjes bezignog 1 werkdag, 1 uur en 15 minuten...dan heb ik ook weekend
20 december. Topic 34-37 geloof ikquote:Op woensdag 21 februari 2007 14:51 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
wanneer was die wereldschokkende dag dan?en welke topicnummers hadden de eer?
haha! gisteren mocht ik wel al om 16u30 naar huis hoor!quote:Op woensdag 21 februari 2007 14:28 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
jij bent er gewoon elke dag het langst van iedereenRESSSSSSSSSSSSSSPECT
Neenee, ik mag tussen 9u00 en 9u30 beginnen, maar ben er meestal om 9u15 oidquote:Op woensdag 21 februari 2007 14:32 schreef Damzkieee het volgende:
Maar ze begint ook een halfuur later he
Ik kijk niet iedere dag films, hoor. En als ik dus films kijk, dan staat ' ie op standje vooruitspoelen, en dan zo snel dat ik nog nét de ondertiteling kan lezen en dus de belangrijke stukken er tussenuit kan halen ±' Alleen bij leuke films kijk ik stiekem even op normale snelheidquote:Op woensdag 21 februari 2007 14:29 schreef Teije het volgende:
[..]
![]()
[..]
Maar zij mag wel lekker films kijken, ook gaat dit nogal vervelen als je het 5 dagen p.w doet![]()
ik heb ff gekeken, Topic 35 + 36 + 37 + 38quote:Op woensdag 21 februari 2007 15:01 schreef PieterBas het volgende:
[..]
20 december. Topic 34-37 geloof ik![]()
ik ben er ook wel eens om 9uquote:Op woensdag 21 februari 2007 15:05 schreef Damzkieee het volgende:
9.15 is zelfs een uur later dan wij!
hoeveel films 'kijk' je ongeveer per dag dan?quote:Op woensdag 21 februari 2007 15:06 schreef lienelien het volgende:
[..]
ik ben er ook wel eens om 9u![]()
En hoe later op de middag, hoe zwaarder het wordt![]()
Dan kun je beter wat eerder beginnen dusquote:Op woensdag 21 februari 2007 15:06 schreef lienelien het volgende:
[..]
ik ben er ook wel eens om 9u![]()
En hoe later op de middag, hoe zwaarder het wordt![]()
slowchat op zijn hoogtepuntquote:Op woensdag 21 februari 2007 15:04 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik heb ff gekeken, Topic 35 + 36 + 37 + 38idd op woensdag 20 december 2006 (voor de vakantie dus...)
Nee, hoe laat ik ook begin, ik zit hier sws tot 18uquote:Op woensdag 21 februari 2007 15:08 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Dan kun je beter wat eerder beginnen dus
de ene dag 0, de andere dag 4 oid.quote:Op woensdag 21 februari 2007 15:08 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
hoeveel films 'kijk' je ongeveer per dag dan?
en waarmee vul je je dag dan?quote:Op woensdag 21 februari 2007 15:11 schreef lienelien het volgende:
[..]
de ene dag 0, de andere dag 4 oid.
En veel EPK's (Electronic Press Kit), daar staan interviews op, diverse scènes, de filmmuziek, soms wat behind the scenes materiaal en de trailer(s). Die banden worden aan de pers gegeven, en mogen rechtenvrij gebruikt worden voor een bepaalde periode
euhm, nou, mijn stage bestaat niet uit enkel films kijken hoorquote:
weer wat geleerd over jouw stagequote:Op woensdag 21 februari 2007 15:15 schreef lienelien het volgende:
euhm, nou, mijn stage bestaat niet uit enkel films kijken hoor
Er is meer te doen hier, zoals monteren, om maar iets te noemen
heb je daar nog linkje van, van het betreffende bericht???quote:Op woensdag 21 februari 2007 15:12 schreef Goover het volgende:
Goede oude tijd
We hebben toen nog een waarschuwing gehad zelfs![]()
![]()
wij danken u hartelijkquote:Op woensdag 21 februari 2007 15:19 schreef Norro-tje het volgende:
nu nog 70 en hij is vol ,
zo heb ik mijn steentje hier ook weer bijgedragen vandaag.
quote:Op woensdag 21 februari 2007 15:12 schreef Goover het volgende:
[..]
Goede oude tijd
We hebben toen nog een waarschuwing gehad zelfs![]()
![]()
ik weet niet, kan wel zijn dat hij die waarschuwing bedoeldequote:Op woensdag 21 februari 2007 15:29 schreef Damzkieee het volgende:
Staat dat niet in de OP? Van die slowchat?
Volgens mij was het Renesite.. Nu zelf stagiairquote:Op woensdag 21 februari 2007 15:31 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik weet niet, kan wel zijn dat hij die waarschuwing bedoeldemaar wie gaf die waarschuwing toen dan?
hij zit ook altijd gezellig in AH-medewerkerstopicquote:Op woensdag 21 februari 2007 15:32 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Volgens mij was het Renesite.. Nu zelf stagiair![]()
hmm.. het mocht wel.. maar bij de vorig stage topics ging het nog veel te hard.. en werd uiteindelijk voor altijd gesloten.. Ze wouden dat voorkomen.quote:
GROOT ALARM.quote:Op woensdag 21 februari 2007 15:38 schreef ReMcOrE het volgende:
!!! Ik Zie Een Fout In De Openingspost!!! het deel dat ik geopend heb (je weet, # 53) staat er niet eens tussen, gauw er ff tussenzetten
EDIT: het staat er nu wel tussen
hold your horses, het is al voor elkaar hoor, heb het zelf ff veranderdquote:
ik ken ze niet allemaal, maar er werken er 40, dus dan komen we al een heel eindjequote:Op woensdag 21 februari 2007 15:53 schreef Damzkieee het volgende:
Of iedereen moet al zn collega's in afzonderlijke posts gaan opsommen
Haha, productief bezig zo te zienquote:Op woensdag 21 februari 2007 15:57 schreef Goover het volgende:
Ok ik heb een raadseltje voor jullie
Op mijn stage hebben wij zo een koffiemachien:
[afbeelding]
Als ik daar wat uit haal druk ik in totaal 5 keer op 3 verschillende knopjes. Jullie moeten er achter zien te komen wat ik dan drink.
Hints:
- Ik drink natuurlijk koffie
- Ik houd niet van suiker in mijn koffie
- Thuis ben ik senseo gewent
Ik wil horen hoe ik mijn koffie drink, op welke knopjes ik druk en hoevaak op elk knopje. suc6!
quote:Op woensdag 21 februari 2007 15:57 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik ken ze niet allemaal, maar er werken er 40, dus dan komen we al een heel eindjeik ben er vandoor, vandaag is voorbij voor mij
![]()
FF raadseltje in elkaar kloppen tijdens mijn kopje koffiequote:
Espresso is wel lekker, maar dan krijg je zo weinig. Fout dus.quote:Op woensdag 21 februari 2007 16:00 schreef ReMcOrE het volgende:
gokje: Espresso, met melk en dan nog 3 keer drukken om hem heel sterk te krijgendat is 5 keer
quote:- Ik houd niet van suiker in mijn koffie
3 toetsen!!quote:Op woensdag 21 februari 2007 16:09 schreef MichielPH het volgende:
Je houd van zinloze dingen zoals raadsels op Fok! posten, dus:
4× op sterkte, 1× op start!
3× sterkte, melk, start!quote:
Als ik niet zo versufd was geweest had ik dit gezegtquote:
Kijk hier nog eens naar...quote:Op woensdag 21 februari 2007 16:02 schreef Goover het volgende:
1 of 2 x op de melkhoeveelheidknop ?![]()
1 of 2 x op de sterkteknop
1x op de startknop?
quote:Op woensdag 21 februari 2007 16:28 schreef Damzkieee het volgende:
He maar ik weet niet wat jullie gaan doen, maar ik ga naar huis!
Tot morgen!
Ikkuh!quote:Op woensdag 21 februari 2007 16:35 schreef lienelien het volgende:
Iemand hier die Smallville volgt/volgde?
oeh, zou je me misschien even de belangrijkste verhaallijnen kunnen vertellen(van seizoen 1)? Zou super zijn!quote:Op woensdag 21 februari 2007 16:35 schreef MichielPH het volgende:
[..]
Ikkuh!
Ik heb bij het grote koffieautomaatraadsel toch wel een heel hoog belspelgevoel. En als Wytske nou tegen me aan zou lullen zou ik tenminste niet zo suf zijn..
Ik wil naar huis!
Bel nu, 0909 - 0006!
Aj, zo diep zit er ook weer niet in, maar het komt hier op neer:quote:Op woensdag 21 februari 2007 16:41 schreef lienelien het volgende:
[..]
oeh, zou je me misschien even de belangrijkste verhaallijnen kunnen vertellen(van seizoen 1)? Zou super zijn!
scheelt jou ook weer wat kijkwerk???quote:
quote:Op woensdag 21 februari 2007 17:08 schreef ReMcOrE het volgende:
@ Goover: ik gok dat je een dubbele espresso neemt met 2 hoeveelheden melkweet niet precies welke knopjes dat zijn, 1 keer espresso, 2 keer de melk en dan 2 keer start ofzo?
![]()
die lui hebben echt een talent om de dag van mensen te verziekenquote:Op woensdag 21 februari 2007 19:33 schreef Maraca het volgende:
Stage was weer super vandaagIedereen in mijn kantoor was er dus het was weer gezellig
Nooit gedacht dat ik het zo naar mijn zin zou hebben.
![]()
Alleen de NS moest het weer verpesten door geen treinen te laten rijden..![]()
daar selecteren ze op als je er wilt komen werken.quote:Op woensdag 21 februari 2007 19:38 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
die lui hebben echt een talent om de dag van mensen te verzieken
De Connexxion en de RET konden er vandaag ook wat vanquote:Op woensdag 21 februari 2007 19:38 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
die lui hebben echt een talent om de dag van mensen te verzieken
quote:Op woensdag 21 februari 2007 19:07 schreef ReMcOrE het volgende:
2 keer melk + 2 keer sterkte + 1 keer start
quote:Op woensdag 21 februari 2007 22:43 schreef Ikook het volgende:
Ook maar eens een gokje wagen nadat ReMcOrE het al bijna goed had....
3x melk, 1x sterkte en 1x start.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |