Das kutquote:Op dinsdag 20 februari 2007 16:49 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Ja, jammer.... Kan behoorlijk gaan aanpassen....ruk.
Naar huis zit er nu even niet in voor mijquote:
beter trok je een uurtje af.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 16:59 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Naar huis zit er nu even niet in voor mijIk trek nog 'n uurtje door
ideaalquote:Op dinsdag 20 februari 2007 16:40 schreef lienelien het volgende:
Er is ineens niets meer te doen voor mij, dus ik mag naar huis![]()
![]()
Niet nodig, ik ga zo naar m'n vriendinnetjequote:
quote:Op dinsdag 20 februari 2007 17:24 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Niet nodig, ik ga zo naar m'n vriendinnetje
quote:Op woensdag 21 februari 2007 09:10 schreef MichielPH het volgende:
Mên, begin je een half uur later dan gebruikelijk, wie krijg je over je heen?
Helemaal niemand! Woei!
was het weer zoverquote:Op woensdag 21 februari 2007 09:17 schreef PieterBas het volgende:
Eerst ff een half uur voor een dichte deur gestaan |:W
Geen hond die er hier naar kraait hoe laat je weg gaat of binnenkomt. Als die opdracht maar afkomt is de mentaliteit hier. Jammer genoeg mag ik niet thuiswerkenquote:Op woensdag 21 februari 2007 09:10 schreef MichielPH het volgende:
Mên, begin je een half uur later dan gebruikelijk, wie krijg je over je heen?
Helemaal niemand! Woei!
Yep, het zal zeker niet de laatste keer zijn...quote:
elke vrjidagquote:Op woensdag 21 februari 2007 09:30 schreef AversusZ het volgende:
Geen hond die er hier naar kraait hoe laat je weg gaat of binnenkomt. Als die opdracht maar afkomt is de mentaliteit hier. Jammer genoeg mag ik niet thuiswerken![]()
Je komt pas op de OP als er een nieuwe topic wordt aangemaakt.. In nummer #56 sta je in de openingspostquote:Op woensdag 21 februari 2007 10:00 schreef GlamourGirl het volgende:
Ik heb mezelf toegevoegd in de OP, maar waarom zie ik em niet terug in de lijst??
Anyway, zit met enorme hoofdpijn achter de pc. Ik denk dat ik zo naar huis ga.
quote:Op woensdag 21 februari 2007 10:00 schreef GlamourGirl het volgende:
Ik heb mezelf toegevoegd in de OP, maar waarom zie ik em niet terug in de lijst??
ach, nog maar 223 berichtjes wachten, dan hebben we alweer een nieuw topicquote:Op woensdag 21 februari 2007 10:01 schreef PieterBas het volgende:
Je komt pas op de OP als er een nieuwe topic wordt aangemaakt.. In nummer #56 sta je in de openingspost
Wat Pieter zegt, en beterschapquote:Op woensdag 21 februari 2007 10:00 schreef GlamourGirl het volgende:
Anyway, zit met enorme hoofdpijn achter de pc. Ik denk dat ik zo naar huis ga.
Ik vermaak me wel hoor, GlamourGirl.quote:Op woensdag 21 februari 2007 10:10 schreef GlamourGirl het volgende:
Dank je PieterBas.. vermaak jij je een beetje op je stage?
@RemcOre: jij bent ook bezig met je scriptie zie ik. Hoe ver ben e al?
ik zit nu in m'n 2e weekquote:Op woensdag 21 februari 2007 10:10 schreef GlamourGirl het volgende:
@RemcOre: jij bent ook bezig met je scriptie zie ik. Hoe ver ben e al?
ik snap niet precies wat je bedoelt, moeilijk op welk gebied??? het bedrijf verschilt wel met dat waar ik stage liep (Center Parcsquote:Op woensdag 21 februari 2007 10:29 schreef GlamourGirl het volgende:
je doet er nog opgewekt over en ik wil je absoluut niet ontmoedigen, maar bereid je voor op een moelijke periode.
Ikzelf ben nu respons aan het verzamelen, maar niet alle partijen werken evengoed mee. Nou moet ik nog 2 weken deze partijen gaan benaderen voordat ik mijn resultaten kan gaan verwerken. Ik ben bijna 5 maanden bezig....en er lijkt maar geen eind aan te komen. Heb wel een leuke opdracht en leuk afstudeerbedrijf, dat dan weer wel.
quote:Op woensdag 21 februari 2007 10:48 schreef GlamourGirl het volgende:
@ ReMcoRe: Dan heb jij geluk dat je met een studiegenoot zit. Ik heb de hele opdracht voor mij alleen. Mijn opdracht is ietwat ingewikkeld opgezet en breed. En naast het feit dat het veel werk is, vind ik het wel interessant om te doen.
Veel succes!
het was ook de voorkeur van school dat je met 2 personen ging afstuderen, omdat de onderzoeken toch vaak een grote omvang haddenquote:Op woensdag 21 februari 2007 10:49 schreef Damzkieee het volgende:
Met een studiegenoot is een groot voordeel hoor. Je zit niet de hele dag alleen, en je kunt discussieren op het moment dat je ergens niet uitkomt. Ook heeft het wat vertrouwds om met een bekende in een vreemde omgeving te werken.
Bij ons op school kan je zelf kiezen ongeveerquote:Op woensdag 21 februari 2007 11:03 schreef PieterBas het volgende:
Ik heb nog geen eens een idee wat er van mij straks wordt verwacht bij het afstuderen..
In een groep? Alleen? (Afstudeer-)stage ?
Een vriend van mij is een paar weken geleden afgestudeerd op Bouwkunde (Haagse Hogeschool).. en die heeft ook intern afgestudeerd.quote:Op woensdag 21 februari 2007 11:09 schreef Goover het volgende:
[..]
Bij ons op school kan je zelf kiezen ongeveer
Wij kunnen intern afstuderen, extern bij een bedrijf (stage dus), intern een opdracht uitvoeren van een bedrijf (dus op school voor een bedrijf werken). Bijna alles is wel gewoon alleen trouwens.
Ik denk dat ik gewoon weer een stage ga doen, maar ik heb nog even om daar over te beslissen.
Ik zit ook op de HHS, maar Bouwkunde zit toch iets anders in elkaar dan Elektroquote:Op woensdag 21 februari 2007 11:23 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Een vriend van mij is een paar weken geleden afgestudeerd op Bouwkunde (Haagse Hogeschool).. en die heeft ook intern afgestudeerd.
Externe afstuderen heeft ook wel zo zijn voordelen, want als je het goed doet kunnen ze je meteen een baan aanbieden
quote:Op woensdag 21 februari 2007 11:33 schreef lienelien het volgende:
moeten jullie allemaal bij een bedrijf oid afstuderen ja? Ik moet ' gewoon' een scriptie schrijven
Wij schrijven een scriptie voor een bedrijf.quote:Op woensdag 21 februari 2007 11:33 schreef lienelien het volgende:
moeten jullie allemaal bij een bedrijf oid afstuderen ja? Ik moet ' gewoon' een scriptie schrijven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |