Wat een vreemd verhaal. Zodra er een "datum laatste dienstdag" ingevuld wordt, krijg je gewoon alles wat nog staat uitbetaald. Niemand kan als een tovenaar jouw uren laten verdwijnen, sterker nog, ik zou niet eens weten hoe. Heb je echt geen afrekening gehad? En heb je echt goed gekeken naar je juiste vakantie saldo? (Dus de kolom 'te kweken' niet meetellen)quote:Op zondag 18 februari 2007 17:14 schreef Sala-adin het volgende:
Dit topic komt voor mij als geroepen.
Ik ben al tijdje niet meer werkzaam als werknemer van AH.
Maar ik heb nog steeds mijn vakantie uren niet uitbetaald gekregen en als ik elke keer tegen me oude VM doorgaf wanneer de betaling zou plaatsvinden zegt hij jaa de volgende en ik heb nog steeds niks gekregen!
Dit is al sinds oktober aan de gang.
Ik heb zo een vermoeden dat hij dit niet wilt doen want elke keer word het verschoven en hij wist precies hoeveel vakantie uren uitbetaald zou worden en laatste keer dat ik hem sprak zei hij dat hij het niet meer wist en dat hij het moest uitzoeken.
Wie heeft zoiets meegemaakt?
Goh, ik ben er nooit zaterdagavond, maar hier doen ze dat met een trap. Ik zal ze eens voorstellen om het met rolly's te doen. Puik plan.quote:Op zondag 18 februari 2007 17:43 schreef Mip1988 het volgende:
promo is leuk!
ik doe het meestal met een stuk of 5 rolly's op elkaar, en dan rijden maar.
wel met z'n 2e uiteraard
gaat hardstikke snel. en je staat prima op rolly's.
Ik werk maar 3 uur in mijn vakantiequote:Op zondag 18 februari 2007 18:39 schreef Brammie1 het volgende:
komende week maar weer 'ns wat extra werken (vakantie)maar eerst morgen carnaval
Ook eens proberen!quote:Op zondag 18 februari 2007 17:43 schreef Mip1988 het volgende:
promo is leuk!
ik doe het meestal met een stuk of 5 rolly's op elkaar, en dan rijden maar.
wel met z'n 2e uiteraard
gaat hardstikke snel. en je staat prima op rolly's.
Kassaquote:Op maandag 19 februari 2007 00:56 schreef GotC het volgende:
Oh ja, ik ben nu: HB/ZV/KAS. Ook al stop ik er misschien binnenkort mee..
Woensdag voor eht eerst kassa draaien, maar het is alweer ruim een maand sinds de computercursus..ben als de dood dat ik niks meer weet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |