Que?quote:Op woensdag 7 februari 2007 21:29 schreef Kickmaster het volgende:
[..]
Volgens mij mag je en geen geld meer bijvragen en ook geen zegels vragen, althans dat zijn bij ons nog steeds de laatste instructies
Owja je hebt gelijk, ben er de laatste dagen niet helemaal bij...quote:Op woensdag 7 februari 2007 21:41 schreef StefanCJ het volgende:
@ webgangster; je had het over scanpercentage, dat moet zo hoog mogelijk en je scansnelheid zo laag mogelijk. Niet andersom, dan zullen ze niet zo blij met je zijn![]()
@ Stammies; wie ben jij dan? Ik ben trouwens i.o., wordt eind maart benoemd.
Maar dat aan de lopende band ... Daar wordt je niet echt vrolijk van denk ik!![]()
Ja, maar wij waren en van de uitzonderingsfilialen zei onze VSK, wij willen juist wél klantvriendelijkheid en service biedenquote:Op woensdag 7 februari 2007 21:39 schreef Kickmaster het volgende:
Er was ik denk ongeveer een jaar geleden een hele instructiefilm, over boodschappen behandeling etc. daar kwam dat van geen zegels en kleingeld bijvragen uitdrukkelijk in ter sprake.
ook mocht je niets meer op de (doorzichtige) kassaplank voor je neus leggen.
heeft niemand die verder gezien dan?
er gaan geen bellen rinkelen?
Gekke vraag, maar waar kan je dat op internet vinden? om dat kenteken te controleren??quote:Op woensdag 7 februari 2007 21:51 schreef -Glenn- het volgende:
Net terug van werk, was me het dagje wel. Eerst zes Houdbaar containers die total-loss binnenkomen.
Daarna pas af kunnen sluiten nadat de politie is komen kijken. Er stond een auto voor het filiaal, met een getinte man erin en een muts over zijn hoofd heen. Dus ik zijn kenteken op internet ingevoerd (op de site van RDW). Zie ik dat het type nummer en kleur niet overeen komen.
Toen vertrouwde ik het niet helemaal meer. Dus de politie gebeld, en die kwamen maar even kijken. Hoe het is afgelopen, geen idee, ze belde dat we konden afsluiten.
https://www.rdw.nl/Ovi/Paginas/Default.aspxquote:Op woensdag 7 februari 2007 22:21 schreef Killjoy het volgende:
[..]
Gekke vraag, maar waar kan je dat op internet vinden? om dat kenteken te controleren??
Prive gevalletje...quote:Op woensdag 7 februari 2007 22:00 schreef StefanCJ het volgende:
Teveel gewerkt?
ik trek me weinig aan van die schijnheilige filmpjes die velal paupers bevatten (wat ze wel leuk maakt om te kijkenquote:Op woensdag 7 februari 2007 21:39 schreef Kickmaster het volgende:
Er was ik denk ongeveer een jaar geleden een hele instructiefilm, over boodschappen behandeling etc. daar kwam dat van geen zegels en kleingeld bijvragen uitdrukkelijk in ter sprake.
ook mocht je niets meer op de (doorzichtige) kassaplank voor je neus leggen.
heeft niemand die verder gezien dan?
er gaan geen bellen rinkelen?
dan denk je toch bij jezelf: ik leef toch een stukkie langer dan jij, dus wedstrijdje doen wie het het langste volhoudt?quote:Op woensdag 7 februari 2007 21:37 schreef Renesite het volgende:
Iedereen die NIET om zegeltjes vraagt heeft bij ons zijn doodvonnis getekend en kan wachten op eeuwige doodzwijging door de ouderenparade met kans op verlenging
Ik ben winkeltrainee en doe HBO-duale opleiding voor VM, dan wil ik doorgroeien naar SM. Ik zat in die cabine tussen Sophia vanuit Schaakwijk en Nisrien van het Troosterhof. Ik speel samen met een VS en een VM winkeltje in hoograven. Ik ben dus pas als alles goed gaat over 3 1/2 jaar VMquote:Op woensdag 7 februari 2007 21:41 schreef StefanCJ het volgende:
@ webgangster; je had het over scanpercentage, dat moet zo hoog mogelijk en je scansnelheid zo laag mogelijk. Niet andersom, dan zullen ze niet zo blij met je zijn![]()
@ Stammies; wie ben jij dan? Ik ben trouwens i.o., wordt eind maart benoemd.
Maar dat aan de lopende band ... Daar wordt je niet echt vrolijk van denk ik!![]()
Tja, dan word tegen ons gezegd, "Vraag het de volgende keer maar wel, kan geen kwaad"quote:Op woensdag 7 februari 2007 23:25 schreef -Sum- het volgende:
[..]
dan denk je toch bij jezelf: ik leef toch een stukkie langer dan jij, dus wedstrijdje doen wie het het langste volhoudt?
wandelend lijk
ik vraag dus lekker niet of ze zegels willen en als ze daarover zeuren, zeg ik eerlijk dat dat de instructies zijn en dat ze hun beklag bij het management kunnen doenals ze dat nog halen voor magere hein ze komt halen
Dat is nog geen prijs. Dit is alleen maar de voorronde voor de Goude Loeki.quote:Op donderdag 8 februari 2007 10:23 schreef Stammies het volgende:
AH heeft weer een reclameprijs. Dit maal hadden ze de beste commercial met kerst.![]()
http://www.ster.nl/ster?nav=iqvmLsHCjENpCwCjC
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |