Wat een vreemd verhaal. Zodra er een "datum laatste dienstdag" ingevuld wordt, krijg je gewoon alles wat nog staat uitbetaald. Niemand kan als een tovenaar jouw uren laten verdwijnen, sterker nog, ik zou niet eens weten hoe. Heb je echt geen afrekening gehad? En heb je echt goed gekeken naar je juiste vakantie saldo? (Dus de kolom 'te kweken' niet meetellen)quote:Op zondag 18 februari 2007 17:14 schreef Sala-adin het volgende:
Dit topic komt voor mij als geroepen.
Ik ben al tijdje niet meer werkzaam als werknemer van AH.
Maar ik heb nog steeds mijn vakantie uren niet uitbetaald gekregen en als ik elke keer tegen me oude VM doorgaf wanneer de betaling zou plaatsvinden zegt hij jaa de volgende en ik heb nog steeds niks gekregen!
Dit is al sinds oktober aan de gang.
Ik heb zo een vermoeden dat hij dit niet wilt doen want elke keer word het verschoven en hij wist precies hoeveel vakantie uren uitbetaald zou worden en laatste keer dat ik hem sprak zei hij dat hij het niet meer wist en dat hij het moest uitzoeken.
Wie heeft zoiets meegemaakt?
Goh, ik ben er nooit zaterdagavond, maar hier doen ze dat met een trap. Ik zal ze eens voorstellen om het met rolly's te doen. Puik plan.quote:Op zondag 18 februari 2007 17:43 schreef Mip1988 het volgende:
promo is leuk!
ik doe het meestal met een stuk of 5 rolly's op elkaar, en dan rijden maar.
wel met z'n 2e uiteraard
gaat hardstikke snel. en je staat prima op rolly's.
Ik werk maar 3 uur in mijn vakantiequote:Op zondag 18 februari 2007 18:39 schreef Brammie1 het volgende:
komende week maar weer 'ns wat extra werken (vakantie)maar eerst morgen carnaval
Ook eens proberen!quote:Op zondag 18 februari 2007 17:43 schreef Mip1988 het volgende:
promo is leuk!
ik doe het meestal met een stuk of 5 rolly's op elkaar, en dan rijden maar.
wel met z'n 2e uiteraard
gaat hardstikke snel. en je staat prima op rolly's.
Kassaquote:Op maandag 19 februari 2007 00:56 schreef GotC het volgende:
Oh ja, ik ben nu: HB/ZV/KAS. Ook al stop ik er misschien binnenkort mee..
Woensdag voor eht eerst kassa draaien, maar het is alweer ruim een maand sinds de computercursus..ben als de dood dat ik niks meer weet
de 2 oudste krengen bij ons worden gelukkig niet gebruikt, laatst moesten we wel, omdat die 2 als 1e weer deden na een kleine stroomonderbreking, maar wat een 'snelheid' heb je danquote:Op maandag 19 februari 2007 10:56 schreef chatgek het volgende:
Kassa... heerlijk die oude krengen bij onsRegelmatig dat een kassa even blijft hangen en opeens vooruischiet waardoor er 3 keer dezelfde fles wijn op de bon staat ipv 1
![]()
Grappig.quote:Op maandag 19 februari 2007 13:21 schreef highway101 het volgende:
[..]
Ja, dat is het hoofdkantoor in Zaandam!
slaan???quote:Op maandag 19 februari 2007 14:50 schreef highway101 het volgende:
Ik heb me toch een muts in de vulploeg..![]()
Die gooit steeds halfvolle kratjes panklaar op de afvoer, terwijl het er nog makkelijk inpast. "ja is vol" zegt ze dan. Wat moet je hiermee? Je kan toch niet telkens dat kratje terug in haar handen duwen?![]()
communicatie hequote:Op maandag 19 februari 2007 16:06 schreef highway101 het volgende:
Hmmm, ik ben er niet, en ze vergeten de AGF te bestellen!![]()
communicatie hier...![]()
als ze dat nou even gezegd hadden.![]()
Hahaha twee weken geleden ook bij ons, op zaterdag doe ik AGF overdag en toen was opeens heel veel op, omdat de VM die bestelde op de donderdag, maar de helft had gedaan en toen geroepen werd of iets dergelijks en niet verder gegaan was.quote:Op maandag 19 februari 2007 16:06 schreef highway101 het volgende:
Replenishment heb je nu tochquote:Op maandag 19 februari 2007 16:06 schreef highway101 het volgende:
nog niet bij ieder filiaal.quote:
Wij pas in week 11.quote:
Zij maken meer omzet dan ons (bedrijfsgevoelige infoquote:Op maandag 19 februari 2007 20:29 schreef highway101 het volgende:
300m2dat is ons magazijn
en zo groot is ons magazijn niet.
Draai je dan nog wel beetje omzet dan? enkele tienduizenden per week?
Eind dit jaar wordt het hoogste gebouw van Enschede opgeleverd, en hier in zitten (dure) appartementen. Dat gebouw staat pal naast de winkel dus dat worden een hoop klanten.quote:Op maandag 19 februari 2007 20:54 schreef Stammies het volgende:
[..]
Zij maken meer omzet dan ons (bedrijfsgevoelige info) Dat komt niet omdat wij het zo slecht doen, maar door de buurt. Daarzo verkoop je alles (rijkere 2-verdieners) bij ons eigenlijk alleen als je iets diep afprijst (es-volk)
Je kan daar alleen niet met je winkelwagen langs als er een container in de weg staat. De diepvries restanten bewaren ze achter de patat.
WTF is parttime potentieel cursus????quote:Op maandag 19 februari 2007 20:53 schreef SilverBullet het volgende:
Iemand hier die de parttime potentieel cursus heeft gedaan? Me vm heeft me daarvoor ingeschreven.(in overleg)
En misschien word ik ook nog FHV'er. Krijg je trouwens als FHV'er meer betaald?
Als je potentie hebt als parttimer om door te groeien binnen de AH, dan kun je een cursus krijgen waarin je meer leert over de systemen binnen de AH enzo, en weet ik wat allemaal nog meer.quote:Op maandag 19 februari 2007 20:58 schreef Stammies het volgende:
[..]
WTF is parttime potentieel cursus????
Das jammer, maar als je wilt openen/sluiten moet je dat wel kunnen (bij ons zo iig).quote:Als FHV'er meer verdienenhelaas, ik heb het ook geprobeerd.
Paar collega's van mij doen dat. Ik doe zelf een Detailhandel opleiding, maar krijg dit jaar waarschijnlijk wel een teamleider-cursus.quote:Op maandag 19 februari 2007 21:00 schreef SilverBullet het volgende:
[..]
Als je potentie hebt als parttimer om door te groeien binnen de AH, dan kun je een cursus krijgen waarin je meer leert over de systemen binnen de AH enzo, en weet ik wat allemaal nog meer.
Je krijgt wel een "bonus" als je sluitquote:Op maandag 19 februari 2007 21:00 schreef SilverBullet het volgende:
[..]
Das jammer, maar als je wilt openen/sluiten moet je dat wel kunnen (bij ons zo iig).
Ja weet ik, maar das ook geen vet pot.quote:Op maandag 19 februari 2007 21:09 schreef Stammies het volgende:
[..]
Je krijgt wel een "bonus" als je sluit
Ik denk niet dat je er rijk van wordt neequote:Op maandag 19 februari 2007 21:14 schreef SilverBullet het volgende:
[..]
Ja weet ik, maar das ook geen vet pot.
Je bedoelt het nieuwe besturingsmodel? Wat wil je weten? ik heb me hierlaatst een beetje in verdiept voor een OR vergadering met de OM op 't Regiokantoor.quote:Op maandag 19 februari 2007 21:22 schreef kmaestro het volgende:
Even weer iets heel anders: Hoe zit het met het nieuwe managementsysteem? Het zou in eerste instantie ingevoerd worden in Januari 2007, maar is uitgesteld.
Daarna is het behoorlijk stil gebleven omtrend dit gebeuren,
Openen als in de winkel openen? Of echt de deur openen om 8 uurquote:Op maandag 19 februari 2007 21:00 schreef SilverBullet het volgende:
[..]
Das jammer, maar als je wilt openen/sluiten moet je dat wel kunnen (bij ons zo iig).
Openen als in de winkel openen, dus nog voor openingstijd.quote:Op maandag 19 februari 2007 22:16 schreef Renesite het volgende:
[..]
Openen als in de winkel openen? Of echt de deur openen om 8 uur
Oh, anders doe ik het regelmatig Vrijdagquote:Op maandag 19 februari 2007 22:18 schreef SilverBullet het volgende:
[..]
Openen als in de winkel openen, dus nog voor openingstijd.
Volgens mij worden onze VM's in week 11 benoemd tot ASM.quote:Op maandag 19 februari 2007 21:22 schreef kmaestro het volgende:
Even weer iets heel anders: Hoe zit het met het nieuwe managementsysteem? Het zou in eerste instantie ingevoerd worden in Januari 2007, maar is uitgesteld.
Daarna is het behoorlijk stil gebleven omtrend dit gebeuren,
Openen als verantwoordelijk zijn en het alarm eraf halen.quote:Op maandag 19 februari 2007 22:16 schreef Renesite het volgende:
[..]
Openen als in de winkel openen? Of echt de deur openen om 8 uur
FHV / SM / VSK doen dat.quote:Op maandag 19 februari 2007 22:45 schreef Stammies het volgende:
[..]
Openen als verantwoordelijk zijn en het alarm eraf halen.
Ja die, krijgen die ook een toeslag als ze de sleutel omdraaien?quote:
Ja pfoe, das ook 1 euro per maand die ik dan extra krijg...quote:Op dinsdag 20 februari 2007 00:20 schreef Stammies het volgende:
[..]
Ja die, krijgen die ook een toeslag als ze de sleutel omdraaien?
Zou je denken? Krijgen we dan 3 ASM's?quote:Op maandag 19 februari 2007 22:29 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Volgens mij worden onze VM's in week 11 benoemd tot ASM.
Wij beginnen met 3 ASM's ja. De benoeming van de teamleiders is later in het jaar pas.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 10:19 schreef kmaestro het volgende:
[..]
Zou je denken? Krijgen we dan 3 ASM's?
En hoe zit het dan met de full-time/part-time teamleiders?
Mooi, dan kan ik dat er naast me studie wel even bij gaan doenquote:Op dinsdag 20 februari 2007 13:33 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Wij beginnen met 3 ASM's ja. De benoeming van de teamleiders is later in het jaar pas.
De ASM heeft minder taken dan de VM nu. Daarom kan een winkel ook met minder ASM's toe dan met VM's. Kleinere winkels krijgen een SM en 1 ASM. Grotere winkels krijgen waarschijnlijk 2 ASM's. De precieze taakverdeling tussen ASM en Teamleider (voor bijvoorbeeld maken van roosters) is alleen nog steeds niet duidelijk.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 15:10 schreef mausb het volgende:
[..]
Mooi, dan kan ik dat er naast me studie wel even bij gaan doenVolgens mij gaat dat systeem een hoop gezeur opleveren, veranderd er feitelijk niets en krijgen mensen meer verantwoordelijkheden voor hetzelfde salaris..
![]()
Hoeveel Teamleiders denken jullie te krijgen? Wij waarschijnlijk 2 ASM's, en 7 teamleiders.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 13:33 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Wij beginnen met 3 ASM's ja. De benoeming van de teamleiders is later in het jaar pas.
quote:Op dinsdag 20 februari 2007 16:31 schreef Renesite het volgende:
Bij ons is het een ASM SM VSK VMvers en
ASM is VSK geworden
SM is hetzelfde
VSK is weg
VMvers is weg word misschien opgevolgd
VMhoudbaar/alle toekomende werkzaamheden word opgevolgd.
Het kan zo zijn dat VMhoudbaar ook vers gaat doen, en dat de nieuwe VMvers gewoon gaat werken where ever.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |