Mail jij ze even of ze dan ook even een account aanmaken en meeposten?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 16:50 schreef -Hans- het volgende:
Geweldig, en nu is de 3FM site ook bijgewerkt.. volgens mij lezen de web mensen hier ook mee, want vaak was hier de 3FM Megahit al bekend terwijl Coen en Sander het nog bekend moesten maken.
mooiquote:Op vrijdag 16 februari 2007 17:21 schreef IedeK. het volgende:
Dan zal ik niet zeuren over jouw vier-op-een-rij.![]()
Ik zal ze wel even een mailtje sturen!quote:Op vrijdag 16 februari 2007 16:51 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Mail jij ze even of ze dan ook even een account aanmaken en meeposten?![]()
Een vrouw!quote:Op vrijdag 16 februari 2007 17:36 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ik zal ze wel even een mailtje sturen!![]()
ps: vanavond EKSTRA weekend met Lucille Werner!
De uitzending is eerder opgenomen denk ik.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 18:07 schreef D.Rose het volgende:
Waar blijft Corné?
Helaas.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 17:46 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Misschien wel twee, als Maricha van de partij is.![]()
Dan ga ik maar wat anders doen, als Corné te lui is om te komen werkenquote:Op vrijdag 16 februari 2007 18:10 schreef Toad het volgende:
[..]
De uitzending is eerder opgenomen denk ik.
Te snel conclusies trekken is ook een kunstquote:Op vrijdag 16 februari 2007 18:18 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Dan ga ik maar wat anders doen, als Corné te lui is om te komen werken
Ondanks dat deze uitzending eerder is opgenomen wil ik niet zeggen dat dit een eerder uitgezonden uitzending is natuurlijk.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 18:19 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Te snel conclusies trekken is ook een kunst
Kloptquote:Op vrijdag 16 februari 2007 18:19 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Te snel conclusies trekken is ook een kunst
Dat is het welquote:Op vrijdag 16 februari 2007 18:22 schreef Toad het volgende:
[..]
Ondanks dat deze uitzending eerder is opgenomen wil ik niet zeggen dat dit een eerder uitgezonden uitzending is natuurlijk.Hij is zeker afwezig i.v.m. zijn werk voor de TV.
Je moet nog rijden, hier heb je je cappuccino.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 19:08 schreef MichielV het volgende:
Bierrrrrr!
Je gaat tippelen?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 19:08 schreef Cee het volgende:
mezelf verkleden als Paris Hilton
Deel je een foto met ons?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 19:08 schreef Cee het volgende:
mezelf verkleden als Paris Hilton
Helaas nog geen nieuwe single in NL...quote:Op vrijdag 16 februari 2007 19:10 schreef Toad het volgende:
tikkerdetik The Feeling tikkerdetik goede plaat.
Hebben ze nou al eindelijk 'ns een nieuwe single?
Nee! Ik heb wel een nieuwe trui gekochtquote:Op vrijdag 16 februari 2007 19:13 schreef Toad het volgende:
Hey Domien, ben je trouwens naar de kapper geweest?
Er komt wel een nieuwe single, maar of ie in NL word gereleasedquote:Op vrijdag 16 februari 2007 19:12 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Helaas nog geen nieuwe single in NL...![]()
Maar ze staan begin maart een paar keer on stage in NL, wie weet...!![]()
Ik tik met je mee trouwens, goeie plaat!
Ah. dat is het dus...quote:Op vrijdag 16 februari 2007 19:14 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Nee! Ik heb wel een nieuwe trui gekocht![]()
coolquote:Op vrijdag 16 februari 2007 19:14 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Nee! Ik heb wel een nieuwe trui gekocht![]()
goed ideequote:Op vrijdag 16 februari 2007 19:08 schreef MichielV het volgende:
Bierrrrrr!
Teaser, teaser... we want more.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 19:16 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik heb een foto gevonden van m'n tasje, da's alles wat je krijgt.
[afbeelding]
Foooeeeeiiii!quote:Op vrijdag 16 februari 2007 19:16 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik heb een foto gevonden van m'n tasje, da's alles wat je krijgt.
[afbeelding]
Je kan er maar vroeg genoeg bij zijn, toch?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 19:19 schreef Cee het volgende:
MIKAAAAAAAAAAAAA![]()
Oh, kut, wacht. Zo ver is het nog niet.![]()
Was dat maar waar.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 19:08 schreef MichielV het volgende:
Bierrrrrr!
Nu heb ik hongerquote:
Ja, die zijn natuurlijk al aan het wachten op straks....quote:Op vrijdag 16 februari 2007 19:50 schreef Sirolf het volgende:
Omg, de wacko-bellers van Nachtegiel zijn ontsnapt.
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | 02 NE 1 KAISER CHIEFS - Ruby (19/2) 03 03 5 JUST JACK - Starz In Their Eyes 04 02 3 FALL OUT BOY - This Ain't A Scene, It's An Arms Race 05 05 4 MASON vs PRINCESS SUPERSTAR - Perfect (Exceeder) 06 10 4 THE FRAY - How To Save A Life (19/2) 07 06 6 JOJO - Too Little Too Late 08 07 5 THE VIEW - Same Jeans 09 09 6 AKON ft SNOOP DOGG - I Wanna Love You (12/2) 10 23 3 GWEN STEFANI ft AKON - The Sweet Escape (26/2) |
"Praat geen poooeep."quote:Op vrijdag 16 februari 2007 19:52 schreef D.Rose het volgende:
Kreeg hij nou een cd van Dingetje?
[afbeelding]
Volgens mij kan je door voor de koelkastquote:Op vrijdag 16 februari 2007 19:55 schreef Toad het volgende:
DOLF JANSEN?!
Nope..quote:Op vrijdag 16 februari 2007 19:55 schreef IedeK. het volgende:
"Onze" Hans?
Ja, volgens mij luisteren jouw DJ-collegae niet goed naar wie er opbelt hoor. Het zal wel met de drank te maken hebben.quote:
Is die ook vrachtwagenchauffeur?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 19:55 schreef IedeK. het volgende:
"Onze" Hans?
Ze heette Francien hoor!quote:Op vrijdag 16 februari 2007 19:56 schreef Toad het volgende:
[..]
Ja, volgens mij luisteren jouw DJ-collegae niet goed naar wie er opbelt hoor. Het zal wel met de drank te maken hebben.![]()
oepsquote:Op vrijdag 16 februari 2007 19:58 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Ze heette Francien hoor!
Ik denk dat dat een poging tot polonaise was.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 19:58 schreef IedeK. het volgende:
Wat deed Gerard hier nou?
[afbeelding]
Met één hand?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 20:00 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik denk dat dat een poging tot polonaise was.![]()
Tja...stelletje cultuurbarbaren ook he. Als Arie Ribbens dood zou zijn, zou hij zich omdraaien in z'n graf, zo'n wanstaltig uitgevoerde polonaise.quote:
solonaisequote:Op vrijdag 16 februari 2007 20:00 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik denk dat dat een poging tot polonaise was.![]()
Dat kun je thuis ookquote:Op vrijdag 16 februari 2007 20:07 schreef IedeK. het volgende:
Bier,chips en plaatjes draaien.
Ik wil ook DJ worden.
Het is je vergevenquote:Op vrijdag 16 februari 2007 20:12 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Ik doe zo m'n best iedere keer, maar ze breken me gewoon, haha!
www.uitzendinggemist.nl -> bovenaan naar omroep TROS en dan naar Lingo.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 20:17 schreef VoreG het volgende:
is die lingo aflevering nog ergens terug te kijken?
Hier:quote:Op vrijdag 16 februari 2007 20:17 schreef VoreG het volgende:
is die lingo aflevering nog ergens terug te kijken?
Volgens mij ook!quote:Op vrijdag 16 februari 2007 20:17 schreef Sirolf het volgende:
Wat zei Lucille nou...? De stemwijzer aangepast van lingo???
Ze bedoelde kijkwijzer.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 20:22 schreef ChatGirl het volgende:
Wat is die lingo-stemwijzer dan precies?
Ah, dat ze dat dan ook zegtquote:
Slecht plan, want dan zien we Lucille niet meer...quote:Op vrijdag 16 februari 2007 20:25 schreef IedeK. het volgende:
Hé Michiel.
Is deze camera nog kaput?
[afbeelding]
Nope, ik vanaf zondagavond pas.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 20:42 schreef biggetje het volgende:
wat zijn er trouwens weinig mensen vanavond. zeker allemaal aan het carnavallen
Ik zit nu met normale shirt en vest aan maar heb net m'n roze netpanty aangetrokken. Als er nu iemand bij mij aan de deur belt, sta ik voor aap.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 20:42 schreef biggetje het volgende:
* Sirolf pakt z'n camera en gaat snel bij Cee langs.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 20:45 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik zit nu met normale shirt en vest aan maar heb net m'n roze netpanty aangetrokken. Als er nu iemand bij mij aan de deur belt, sta ik voor aap.
En stiekem blijven we hopen op foto'squote:Op vrijdag 16 februari 2007 20:45 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik zit nu met normale shirt en vest aan maar heb net m'n roze netpanty aangetrokken. Als er nu iemand bij mij aan de deur belt, sta ik voor aap.
Aan die onzin (quote:Op vrijdag 16 februari 2007 20:42 schreef biggetje het volgende:
Hier in het wat minder hoge noorden ook niet (gelukkig).quote:Op vrijdag 16 februari 2007 20:51 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Aan die onzin () doen wij niet in het hoge Noorden.
Ah basketball.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 20:51 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Aan die onzin () doen wij niet in het hoge Noorden.
Al is het morgen wel feest in Martiniplaza als Hanzevast Capitals moet spelen tegen Weert, dat gaat weer een mega overwinning voor Grunn worden.![]()
*shake hands with Sirolf*quote:Op vrijdag 16 februari 2007 20:53 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Hier in het wat minder hoge noorden ook niet (gelukkig).
Klopt, ledeK.quote:
Foto! Foto! Foto! Foto! Foto! Foto! Foto! Foto! Foto! Foto!quote:Op vrijdag 16 februari 2007 21:00 schreef Cee het volgende:
Ach, carnaval, ik vind het wel gezellig maar al die dronken mensen hoeven van mij niet zo nodig. Ja, ik weet het, het is alsof je zegt "ach, voetbal, leuke sport, maar die bal op het veld is nergens voor nodig".![]()
Ik ben nu helemaal verkleed. Behalve m'n boa dan.
quote:Op vrijdag 16 februari 2007 21:01 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Foto! Foto! Foto! Foto! Foto! Foto! Foto! Foto! Foto! Foto!
Je boa is nog niet verkleed?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 21:00 schreef Cee het volgende:
Ik ben nu helemaal verkleed. Behalve m'n boa dan.
Nog nietquote:Op vrijdag 16 februari 2007 21:14 schreef -Hans- het volgende:
Hebben jullie de Junky XL remix al gehoord van de nieuwe single van Justin Timberlake? die is erg goed!
Ja, maar ik dacht dat het aan mijn internet lagquote:Op vrijdag 16 februari 2007 21:34 schreef ChatGirl het volgende:
Is Fok! bij jullie ook zo traag?
test is niet aangekomenquote:Op vrijdag 16 februari 2007 21:43 schreef D.Rose het volgende:
test
Het is dat ik zaterdagochtend moet werken Domienquote:
Als ik nou zeg dat ik Monique heeft, mag ik dan langskomenquote:Op vrijdag 16 februari 2007 21:49 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Ssshh.
quote:Op vrijdag 16 februari 2007 21:49 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Het is dat ik zaterdagochtend moet werken Domien![]()
slijmbalquote:Op vrijdag 16 februari 2007 21:51 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Als ik langs mocht komen zou ik er desnoods om 04:00u naar toe gaan
Ik wil wel langs gaan, maar hoe ik thuis moet komen met alleen OV, dát is het probleem.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 21:51 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Als ik langs mocht komen zou ik er desnoods om 04:00u naar toe gaan
Beter luisteren, hahahahahahahahahahaha!quote:Op vrijdag 16 februari 2007 21:53 schreef LeonH het volgende:
ik zal geen grapjes maken over d'r grafstuk![]()
De eerstvolgende treinquote:Op vrijdag 16 februari 2007 21:53 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik wil wel langs gaan, maar hoe ik thuis moet komen met alleen OV, dát is het probleem.
preciesquote:Op vrijdag 16 februari 2007 21:56 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Er rijden treinen tot 23 uur!
zoiets was het toch?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 21:54 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Beter luisteren, hahahahahahahahahahaha!
Hahahaha!
quote:Op vrijdag 16 februari 2007 21:54 schreef IedeK. het volgende:
Wat is er nou precies zo grappig?![]()
Heb iets gemist volgensmij.
quote:Op vrijdag 16 februari 2007 22:00 schreef D.Rose het volgende:
Krijgen we nu boze negers?
Jup.. stream en cam heb ik inmiddels al afgesloten, puur uit voorzorg.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 22:00 schreef D.Rose het volgende:
Krijgen we nu boze negers?
Venloquote:Op vrijdag 16 februari 2007 22:03 schreef LeonH het volgende:
ik ben ook weer weg
morgenvroeg al carnaval vieren in venlo
quote:Later!
Ik ben er nog.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 22:12 schreef D.Rose het volgende:
volgens mij is iedereen er vandoor?
Ik heb het ook gemist, dus van mij hoef je geen antwoord te verwachtenquote:Op vrijdag 16 februari 2007 22:16 schreef IedeK. het volgende:
[..]
Ik ben er nog.![]()
Maar ik heb nog steeds geen antwoord op m;n vraag gekregen.![]()
Dan ben ik al omgevallenquote:Op vrijdag 16 februari 2007 22:37 schreef Toad het volgende:
Straks NachteGiel!
ik ga nog ff stenen koppenquote:
Ik vind het launch muziekje wat Giel aan het begin van de show draait wel prettig.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 00:51 schreef B.A.Trix het volgende:
De bozennegermuziek valt nu wel mee vind ik.. iig verdraagzamer dan die jungle muziek zometeen bij Giel..![]()
Dat vinden de meesten hoor.. Ben geloof ik de enige die er kriebels van krijgt! HET BEGINT NU AL!!quote:Op zaterdag 17 februari 2007 01:00 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ik vind het launch muziekje wat Giel aan het begin van de show draait wel prettig.
Misschien moet je het gewoon een paar keer horen om het okay te vinden.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 01:03 schreef B.A.Trix het volgende:
[..]
Dat vinden de meesten de hoor.. Ben geloof ik de enige die er kriebels van krijgt! HET BEGINT NU AL!!![]()
![]()
![]()
Wie weet ja!quote:Op zaterdag 17 februari 2007 01:03 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Misschien moet je het gewoon een paar keer horen om het okay te vinden.
The Ekdom, ofterwijl het huis van Gerard Ekdom.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 01:05 schreef B.A.Trix het volgende:
Waar zijn ze nou?? Geluid stond te zacht om het te verstaan.![]()
Ik heb het ook niet gehoord, zat net mijn tanden te poetsen.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 01:05 schreef B.A.Trix het volgende:
Waar zijn ze nou?? Geluid stond te zacht om het te verstaan.![]()
Idd!quote:Op zaterdag 17 februari 2007 01:07 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Lekker liedje hoor, Starz In Their Eyes - Just Jack.![]()
Waarom zijn ze daar dan??quote:Op zaterdag 17 februari 2007 01:06 schreef Toad het volgende:
[..]
The Ekdom, ofterwijl het huis van Gerard Ekdom.
Freakandel speciaal: Starz In Their Eyes - Just Jack
Hij heeft nogal een uitgebreide muziekcollectie en een mooie studio. Ze willen de hobbyfreaks spelen op de zolderkamer.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 01:11 schreef B.A.Trix het volgende:
[..]
Waarom zijn ze daar dan??Wel leuk dat Gerard er bij is..
ahaaaaaaaa zit dat zo.. vind het iig wel leuk!quote:Op zaterdag 17 februari 2007 01:14 schreef Toad het volgende:
[..]
Hij heeft nogal een muziekcollectie en een mooie studio. Ze willen de nerdjes/freakjes zijn op de zolder.
Het heeft ook te maken met dat ze nu zich zullen concentreren op de muziek. Dat is misschien na vannacht wel anders (omdat Nachtegiel volgende week live wordt uitgezonden op Nederland 3).
Wat is daar mee?? een vette roddel??quote:Op zaterdag 17 februari 2007 01:18 schreef Toad het volgende:
Iedereen is hier wel bekend met de legendarische fokker Renesmurf, toch?
Er wordt nu wel geroddeld op de chat dat dit niet live is.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 01:20 schreef B.A.Trix het volgende:
[..]
Wat is daar mee?? een vette roddel??![]()
Ja jammerquote:Op zaterdag 17 februari 2007 01:27 schreef Sirolf het volgende:
Nachtegiel en Ekdom in de Nacht zijn vannacht NIET live! Ik herhaal, NIET live!
Zo, even om alle verwarring weg te nemen.
Veel plezier!quote:Op zaterdag 17 februari 2007 01:26 schreef borisz het volgende:
ik ga
morgen voorbereiden op tentamen week![]()
truste
Ik zie nu pas dat het molentje in je icoontje draait!quote:
quote:Op zaterdag 17 februari 2007 01:33 schreef B.A.Trix het volgende:
[..]
Ik zie nu pas dat het molentje in je icoontje draait!![]()
dat met die sexeperimenten vond ik echt geen ruk aan..quote:Op zaterdag 17 februari 2007 01:38 schreef Toad het volgende:
Ik denk toch dat ik nachtegiel het leukste radioprogramma van dit moment vindt. Zeg maar een 'normale' nachtegiel zonder sexperimenten en live uit de stu stu studio.
Ik ook, truste.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 02:00 schreef B.A.Trix het volgende:
Ik ga lekker slapen.. weltrusten allemaal!![]()
Leuker dan Eksta Weekend?quote:Op zaterdag 17 februari 2007 01:38 schreef Toad het volgende:
Ik denk toch dat ik nachtegiel het leukste radioprogramma van dit moment vindt. Zeg maar een 'normale' nachtegiel zonder sexperimenten en live uit de stu stu studio.
Ja, Ekstra Weekend moet zich bijv. toch houden aan de regels voor de playlist.quote:
link??quote:Op zaterdag 17 februari 2007 13:31 schreef -Hans- het volgende:
Maaai![]()
ps: hebben jullie de metamorfose van Britney al gezien, ze is tegenwoordig kaal.![]()
quote:Op zaterdag 17 februari 2007 13:37 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Britney Spears scheert hoofd kaal en http://www.michielveenstra.nl/![]()
[afbeelding]
![]()
Het is zaterdagavond hè. Dan is 3FM minder populair bij de fokkers. Ik ben benieuwd of er uberhaupt iemand enthousiast is over de zaterdagavond van 3FM.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 20:08 schreef DaMook het volgende:
Waar is iedereen ?
weekend vieren denk ik........quote:Op zaterdag 17 februari 2007 20:08 schreef DaMook het volgende:
Waar is iedereen ?
Inderdaad, ik denk dat deze week de ene helft naar iets anders kijkt/luistert en de andere helft in de kroeg bier staat te tanken i.v.m. carnaval.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 20:33 schreef Toad het volgende:
[..]
Het is zaterdagavond hè. Dan is 3FM minder populair bij de fokkers. Ik ben benieuwd of er uberhaupt iemand enthousiast is over de zaterdagavond van 3FM.
De kroeg en lallen enzo ivm carnaval ga ik zo doenquote:Op zaterdag 17 februari 2007 20:47 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Inderdaad, ik denk dat deze week de ene helft naar iets anders kijkt/luistert en de andere helft in de kroeg bier staat te tanken i.v.m. carnaval.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |