En stiekem blijven we hopen op foto'squote:Op vrijdag 16 februari 2007 20:45 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik zit nu met normale shirt en vest aan maar heb net m'n roze netpanty aangetrokken. Als er nu iemand bij mij aan de deur belt, sta ik voor aap.
Aan die onzin (quote:Op vrijdag 16 februari 2007 20:42 schreef biggetje het volgende:
wat zijn er trouwens weinig mensen vanavond. zeker allemaal aan het carnavallen
Hier in het wat minder hoge noorden ook niet (gelukkig).quote:Op vrijdag 16 februari 2007 20:51 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Aan die onzin () doen wij niet in het hoge Noorden.
Ah basketball.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 20:51 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Aan die onzin () doen wij niet in het hoge Noorden.
Al is het morgen wel feest in Martiniplaza als Hanzevast Capitals moet spelen tegen Weert, dat gaat weer een mega overwinning voor Grunn worden.![]()
*shake hands with Sirolf*quote:Op vrijdag 16 februari 2007 20:53 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Hier in het wat minder hoge noorden ook niet (gelukkig).
Klopt, ledeK.quote:
Foto! Foto! Foto! Foto! Foto! Foto! Foto! Foto! Foto! Foto!quote:Op vrijdag 16 februari 2007 21:00 schreef Cee het volgende:
Ach, carnaval, ik vind het wel gezellig maar al die dronken mensen hoeven van mij niet zo nodig. Ja, ik weet het, het is alsof je zegt "ach, voetbal, leuke sport, maar die bal op het veld is nergens voor nodig".![]()
Ik ben nu helemaal verkleed. Behalve m'n boa dan.
quote:Op vrijdag 16 februari 2007 21:01 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Foto! Foto! Foto! Foto! Foto! Foto! Foto! Foto! Foto! Foto!
Je boa is nog niet verkleed?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 21:00 schreef Cee het volgende:
Ik ben nu helemaal verkleed. Behalve m'n boa dan.
Nog nietquote:Op vrijdag 16 februari 2007 21:14 schreef -Hans- het volgende:
Hebben jullie de Junky XL remix al gehoord van de nieuwe single van Justin Timberlake? die is erg goed!
Ja, maar ik dacht dat het aan mijn internet lagquote:Op vrijdag 16 februari 2007 21:34 schreef ChatGirl het volgende:
Is Fok! bij jullie ook zo traag?
test is niet aangekomenquote:Op vrijdag 16 februari 2007 21:43 schreef D.Rose het volgende:
test
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |