Volgens mij kan je door voor de koelkastquote:Op vrijdag 16 februari 2007 19:55 schreef Toad het volgende:
DOLF JANSEN?!
Nope..quote:Op vrijdag 16 februari 2007 19:55 schreef IedeK. het volgende:
"Onze" Hans?
Ja, volgens mij luisteren jouw DJ-collegae niet goed naar wie er opbelt hoor. Het zal wel met de drank te maken hebben.quote:
Is die ook vrachtwagenchauffeur?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 19:55 schreef IedeK. het volgende:
"Onze" Hans?
Ze heette Francien hoor!quote:Op vrijdag 16 februari 2007 19:56 schreef Toad het volgende:
[..]
Ja, volgens mij luisteren jouw DJ-collegae niet goed naar wie er opbelt hoor. Het zal wel met de drank te maken hebben.![]()
oepsquote:Op vrijdag 16 februari 2007 19:58 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Ze heette Francien hoor!
Ik denk dat dat een poging tot polonaise was.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 19:58 schreef IedeK. het volgende:
Wat deed Gerard hier nou?
[afbeelding]
Met één hand?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 20:00 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik denk dat dat een poging tot polonaise was.![]()
Tja...stelletje cultuurbarbaren ook he. Als Arie Ribbens dood zou zijn, zou hij zich omdraaien in z'n graf, zo'n wanstaltig uitgevoerde polonaise.quote:
solonaisequote:Op vrijdag 16 februari 2007 20:00 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik denk dat dat een poging tot polonaise was.![]()
Dat kun je thuis ookquote:Op vrijdag 16 februari 2007 20:07 schreef IedeK. het volgende:
Bier,chips en plaatjes draaien.
Ik wil ook DJ worden.
Het is je vergevenquote:Op vrijdag 16 februari 2007 20:12 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Ik doe zo m'n best iedere keer, maar ze breken me gewoon, haha!
www.uitzendinggemist.nl -> bovenaan naar omroep TROS en dan naar Lingo.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 20:17 schreef VoreG het volgende:
is die lingo aflevering nog ergens terug te kijken?
Hier:quote:Op vrijdag 16 februari 2007 20:17 schreef VoreG het volgende:
is die lingo aflevering nog ergens terug te kijken?
Volgens mij ook!quote:Op vrijdag 16 februari 2007 20:17 schreef Sirolf het volgende:
Wat zei Lucille nou...? De stemwijzer aangepast van lingo???
Ze bedoelde kijkwijzer.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 20:22 schreef ChatGirl het volgende:
Wat is die lingo-stemwijzer dan precies?
Ah, dat ze dat dan ook zegtquote:
Slecht plan, want dan zien we Lucille niet meer...quote:Op vrijdag 16 februari 2007 20:25 schreef IedeK. het volgende:
Hé Michiel.
Is deze camera nog kaput?
[afbeelding]
Nope, ik vanaf zondagavond pas.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 20:42 schreef biggetje het volgende:
wat zijn er trouwens weinig mensen vanavond. zeker allemaal aan het carnavallen
Ik zit nu met normale shirt en vest aan maar heb net m'n roze netpanty aangetrokken. Als er nu iemand bij mij aan de deur belt, sta ik voor aap.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 20:42 schreef biggetje het volgende:
* Sirolf pakt z'n camera en gaat snel bij Cee langs.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 20:45 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik zit nu met normale shirt en vest aan maar heb net m'n roze netpanty aangetrokken. Als er nu iemand bij mij aan de deur belt, sta ik voor aap.
En stiekem blijven we hopen op foto'squote:Op vrijdag 16 februari 2007 20:45 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik zit nu met normale shirt en vest aan maar heb net m'n roze netpanty aangetrokken. Als er nu iemand bij mij aan de deur belt, sta ik voor aap.
Aan die onzin (quote:Op vrijdag 16 februari 2007 20:42 schreef biggetje het volgende:
Hier in het wat minder hoge noorden ook niet (gelukkig).quote:Op vrijdag 16 februari 2007 20:51 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Aan die onzin () doen wij niet in het hoge Noorden.
Ah basketball.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 20:51 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Aan die onzin () doen wij niet in het hoge Noorden.
Al is het morgen wel feest in Martiniplaza als Hanzevast Capitals moet spelen tegen Weert, dat gaat weer een mega overwinning voor Grunn worden.![]()
*shake hands with Sirolf*quote:Op vrijdag 16 februari 2007 20:53 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Hier in het wat minder hoge noorden ook niet (gelukkig).
Klopt, ledeK.quote:
Foto! Foto! Foto! Foto! Foto! Foto! Foto! Foto! Foto! Foto!quote:Op vrijdag 16 februari 2007 21:00 schreef Cee het volgende:
Ach, carnaval, ik vind het wel gezellig maar al die dronken mensen hoeven van mij niet zo nodig. Ja, ik weet het, het is alsof je zegt "ach, voetbal, leuke sport, maar die bal op het veld is nergens voor nodig".![]()
Ik ben nu helemaal verkleed. Behalve m'n boa dan.
quote:Op vrijdag 16 februari 2007 21:01 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Foto! Foto! Foto! Foto! Foto! Foto! Foto! Foto! Foto! Foto!
Je boa is nog niet verkleed?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 21:00 schreef Cee het volgende:
Ik ben nu helemaal verkleed. Behalve m'n boa dan.
Nog nietquote:Op vrijdag 16 februari 2007 21:14 schreef -Hans- het volgende:
Hebben jullie de Junky XL remix al gehoord van de nieuwe single van Justin Timberlake? die is erg goed!
Ja, maar ik dacht dat het aan mijn internet lagquote:Op vrijdag 16 februari 2007 21:34 schreef ChatGirl het volgende:
Is Fok! bij jullie ook zo traag?
test is niet aangekomenquote:Op vrijdag 16 februari 2007 21:43 schreef D.Rose het volgende:
test
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |