Ik vind het launch muziekje wat Giel aan het begin van de show draait wel prettig.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 00:51 schreef B.A.Trix het volgende:
De bozennegermuziek valt nu wel mee vind ik.. iig verdraagzamer dan die jungle muziek zometeen bij Giel..![]()
Dat vinden de meesten hoor.. Ben geloof ik de enige die er kriebels van krijgt! HET BEGINT NU AL!!quote:Op zaterdag 17 februari 2007 01:00 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ik vind het launch muziekje wat Giel aan het begin van de show draait wel prettig.
Misschien moet je het gewoon een paar keer horen om het okay te vinden.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 01:03 schreef B.A.Trix het volgende:
[..]
Dat vinden de meesten de hoor.. Ben geloof ik de enige die er kriebels van krijgt! HET BEGINT NU AL!!![]()
![]()
![]()
Wie weet ja!quote:Op zaterdag 17 februari 2007 01:03 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Misschien moet je het gewoon een paar keer horen om het okay te vinden.
The Ekdom, ofterwijl het huis van Gerard Ekdom.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 01:05 schreef B.A.Trix het volgende:
Waar zijn ze nou?? Geluid stond te zacht om het te verstaan.![]()
Ik heb het ook niet gehoord, zat net mijn tanden te poetsen.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 01:05 schreef B.A.Trix het volgende:
Waar zijn ze nou?? Geluid stond te zacht om het te verstaan.![]()
Idd!quote:Op zaterdag 17 februari 2007 01:07 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Lekker liedje hoor, Starz In Their Eyes - Just Jack.![]()
Waarom zijn ze daar dan??quote:Op zaterdag 17 februari 2007 01:06 schreef Toad het volgende:
[..]
The Ekdom, ofterwijl het huis van Gerard Ekdom.
Freakandel speciaal: Starz In Their Eyes - Just Jack
Hij heeft nogal een uitgebreide muziekcollectie en een mooie studio. Ze willen de hobbyfreaks spelen op de zolderkamer.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 01:11 schreef B.A.Trix het volgende:
[..]
Waarom zijn ze daar dan??Wel leuk dat Gerard er bij is..
ahaaaaaaaa zit dat zo.. vind het iig wel leuk!quote:Op zaterdag 17 februari 2007 01:14 schreef Toad het volgende:
[..]
Hij heeft nogal een muziekcollectie en een mooie studio. Ze willen de nerdjes/freakjes zijn op de zolder.
Het heeft ook te maken met dat ze nu zich zullen concentreren op de muziek. Dat is misschien na vannacht wel anders (omdat Nachtegiel volgende week live wordt uitgezonden op Nederland 3).
Wat is daar mee?? een vette roddel??quote:Op zaterdag 17 februari 2007 01:18 schreef Toad het volgende:
Iedereen is hier wel bekend met de legendarische fokker Renesmurf, toch?
Er wordt nu wel geroddeld op de chat dat dit niet live is.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 01:20 schreef B.A.Trix het volgende:
[..]
Wat is daar mee?? een vette roddel??![]()
Ja jammerquote:Op zaterdag 17 februari 2007 01:27 schreef Sirolf het volgende:
Nachtegiel en Ekdom in de Nacht zijn vannacht NIET live! Ik herhaal, NIET live!
Zo, even om alle verwarring weg te nemen.
Veel plezier!quote:Op zaterdag 17 februari 2007 01:26 schreef borisz het volgende:
ik ga
morgen voorbereiden op tentamen week![]()
truste
Ik zie nu pas dat het molentje in je icoontje draait!quote:
quote:Op zaterdag 17 februari 2007 01:33 schreef B.A.Trix het volgende:
[..]
Ik zie nu pas dat het molentje in je icoontje draait!![]()
dat met die sexeperimenten vond ik echt geen ruk aan..quote:Op zaterdag 17 februari 2007 01:38 schreef Toad het volgende:
Ik denk toch dat ik nachtegiel het leukste radioprogramma van dit moment vindt. Zeg maar een 'normale' nachtegiel zonder sexperimenten en live uit de stu stu studio.
Ik ook, truste.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 02:00 schreef B.A.Trix het volgende:
Ik ga lekker slapen.. weltrusten allemaal!![]()
Leuker dan Eksta Weekend?quote:Op zaterdag 17 februari 2007 01:38 schreef Toad het volgende:
Ik denk toch dat ik nachtegiel het leukste radioprogramma van dit moment vindt. Zeg maar een 'normale' nachtegiel zonder sexperimenten en live uit de stu stu studio.
Ja, Ekstra Weekend moet zich bijv. toch houden aan de regels voor de playlist.quote:
link??quote:Op zaterdag 17 februari 2007 13:31 schreef -Hans- het volgende:
Maaai![]()
ps: hebben jullie de metamorfose van Britney al gezien, ze is tegenwoordig kaal.![]()
quote:Op zaterdag 17 februari 2007 13:37 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Britney Spears scheert hoofd kaal en http://www.michielveenstra.nl/![]()
[afbeelding]
![]()
Het is zaterdagavond hè. Dan is 3FM minder populair bij de fokkers. Ik ben benieuwd of er uberhaupt iemand enthousiast is over de zaterdagavond van 3FM.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 20:08 schreef DaMook het volgende:
Waar is iedereen ?
weekend vieren denk ik........quote:Op zaterdag 17 februari 2007 20:08 schreef DaMook het volgende:
Waar is iedereen ?
Inderdaad, ik denk dat deze week de ene helft naar iets anders kijkt/luistert en de andere helft in de kroeg bier staat te tanken i.v.m. carnaval.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 20:33 schreef Toad het volgende:
[..]
Het is zaterdagavond hè. Dan is 3FM minder populair bij de fokkers. Ik ben benieuwd of er uberhaupt iemand enthousiast is over de zaterdagavond van 3FM.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |