*knuffel geeftquote:Op maandag 12 februari 2007 20:37 schreef remlof het volgende:
*centrale peuk opsteekt
dus jij was hetquote:
zeker zonder make-upquote:Op dinsdag 13 februari 2007 10:55 schreef Piovan het volgende:
die rechter dan
hee, die ken ikquote:Op dinsdag 13 februari 2007 11:03 schreef Piovan het volgende:
[afbeelding][afbeelding][afbeelding]
--------------------[afbeelding]----------------
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 11:12 schreef Piovan het volgende:
vers van de pers
hoe meer zielen hoe meer vreugdquote:Op dinsdag 13 februari 2007 13:52 schreef Queen_Bee het volgende:
Murp doet tegenwoordig ook mee hier?
ik doe overal aan mee....quote:Op dinsdag 13 februari 2007 13:52 schreef Queen_Bee het volgende:
Murp doet tegenwoordig ook mee hier?
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 14:09 schreef Piovan het volgende:
medal of honour allied assault
ja...quote:Op dinsdag 13 februari 2007 14:25 schreef Tezz het volgende:
Tezz snapt er geen reet van maar dat geeft niets.
Medal of Honour is voor zover ik weet gewoon een spelletje!
vond ik nou ookquote:Op dinsdag 13 februari 2007 14:30 schreef Tezz het volgende:
[..]
goh wat goed van mezelf dat ik dat wist...
nee Pio het gaat niet zo goedquote:
kut verkeerde accountquote:Op dinsdag 13 februari 2007 14:36 schreef murp het volgende:
[..]
ja alles is goed, alleen nog een klein beetje last....
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 14:36 schreef Tezz het volgende:
[..]
nee Pio het gaat niet zo goedDie klote rug van mij frustreert me mateloos! Ik kan niet eens lang computeren want dan moet ik weer gaan liggen! En ik heb wel goede pijnstillers maar daar zitten spierverslappers in en dan kan ik helemaal niets meer, dan ben ik net een zombie hihi.
En met jou en je school?
Heb je iets verrekt ofzo dan?quote:Op dinsdag 13 februari 2007 14:36 schreef Tezz het volgende:
[..]
nee Pio het gaat niet zo goedDie klote rug van mij frustreert me mateloos! Ik kan niet eens lang computeren want dan moet ik weer gaan liggen! En ik heb wel goede pijnstillers maar daar zitten spierverslappers in en dan kan ik helemaal niets meer, dan ben ik net een zombie hihi.
En met jou en je school?
Waar ga je naartoe?quote:Op dinsdag 13 februari 2007 14:42 schreef Tezz het volgende:
Ja zit een zenuw klem. Ach het went!
Maar eind van de week MOET het over zijn want ik ga op vakantie dus................
(en murp-met-kleine-m je moet sneller zijn hoor als je mijn kloon wilt spelen hihi)
kan je dat niet weg laten masseren? en waar ga je op vakantie dan?quote:Op dinsdag 13 februari 2007 14:42 schreef Tezz het volgende:
Ja zit een zenuw klem. Ach het went!
Maar eind van de week MOET het over zijn want ik ga op vakantie dus................
gelukkig doen ze hier nit ann die zooiquote:Op dinsdag 13 februari 2007 14:44 schreef Piovan het volgende:
[..]
Hou je ook niet van carnaval dan? Ikzelf haat het echt.
nou, ga dan !quote:Op dinsdag 13 februari 2007 14:49 schreef Tezz het volgende:
Ik ga zometeen maar ff mijn kind weer van school halen........(fok is verslavend)
De bel gaat zoquote:Op dinsdag 13 februari 2007 14:49 schreef Tezz het volgende:
Ik ga zometeen maar ff mijn kind weer van school halen........(fok is verslavend)
dat dus.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 14:56 schreef murp het volgende:
[..]
nou, ga dan !
een fijne dag nog als ik je niet meer spreek..
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 14:57 schreef Tezz het volgende:
[..]
dat dus.
zie post hierboven.
nu dus echt lospleitos. (anders is het wel zielig voor mijn kindje, staat ze heel zielig met haar tasje in haar hand aan school te wachten op haar mammie). Kut wat klets ik nou toch weer door, hup, pc uit, wegwezen
Winkel.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 15:27 schreef Zeurberus het volgende:
[..]
![]()
mogguh mensen
mijn peuken zijn bijna op![]()
Snackbarquote:
Slimme winkelquote:Op dinsdag 13 februari 2007 15:31 schreef Zeurberus het volgende:
[..]
Snackbar![]()
De winkel die het dichtsbij ligt is de Aldi...en die verkopen geen marlboro![]()
Geen A merken hequote:
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 16:48 schreef Tyler..Durden het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=ssg5gHK-vi4&NR
OMFG !quote:Op dinsdag 13 februari 2007 16:48 schreef Tyler..Durden het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=ssg5gHK-vi4&NR
*bonerquote:Op dinsdag 13 februari 2007 16:59 schreef Tezz het volgende:
bloemkool met kaas uit de oven
* Trek krijgtquote:Op dinsdag 13 februari 2007 16:59 schreef Tezz het volgende:
bloemkool met kaas uit de oven
speklapjes met jus
krielaardappeltjes
Oh shit dit moet in CUL natuurlijk
ik maak voor jou een frietje pio!quote:Op dinsdag 13 februari 2007 17:02 schreef Piovan het volgende:
Ik lust echt niks daarvan
Ben niet zon eter
zelfgemaakte milkshake met vers fruit en roomijs of snackbar-bagger? (wat overigens op z'n tijd ook heul lekker is)quote:
zelfgemaaktequote:Op dinsdag 13 februari 2007 17:08 schreef Tezz het volgende:
[..]
zelfgemaakte milkshake met vers fruit en roomijs of snackbar-bagger? (wat overigens op z'n tijd ook heul lekker is)
Eetze !quote:Op dinsdag 13 februari 2007 17:09 schreef Tezz het volgende:
eten is klaar! I'll be back!
Ja dat is heel raar, mijn man werkt ook in ploegen en ook nachten er bij dus. Sta ik eten te koken vraagt hij om een bord cornflakes.....weird!quote:Op dinsdag 13 februari 2007 17:09 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Zit wakker te worden, net uit bed![]()
Met jou ook alles goed ? Op je rug na dan.![]()
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 17:31 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ja dat is heel raar, mijn man werkt ook in ploegen en ook nachten er bij dus. Sta ik eten te koken vraagt hij om een bord cornflakes.....weird!
Maar verder alles goed hoor, ik mag bijna op vakantie!
Nee, gellukig niet.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 17:38 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Wat is er Broekpaling ? Gitaar gebroken ?![]()
Dan heb je niet goed gekekenquote:Op dinsdag 13 februari 2007 17:39 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Nee, gellukig niet.
Ik word vaak door Tezz begroet, dan is het net of iemand weet dat ik besta en kan ik weer even door, deze keer werd ik echter alleen door Tyler begoet.![]()
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 17:40 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Dan heb je niet goed gekekenKijk boven TD z'n post
![]()
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 17:43 schreef BeeDee het volgende:
[..]
![]()
Ik rook ff een peuk in die hoek...kan je passief meeroken.![]()
Lieve, lieve Broek.....................quote:
Uiteraard!quote:Op dinsdag 13 februari 2007 17:47 schreef Tezz het volgende:
[..]
Lieve, lieve Broek.....................![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik was weer eens met drie dingen tegelijk bezig (wij vrouwen kunnen dat he): kind moet bloemkool opeten, berichtje aan BeeDee sturen, sigaretten roken, Totaly Spies op tv kijken en moeders aan de telefoon! Heej, dat zijn zes dingen tegelijk!!!! Dus vandaar dat ik niet naar je zwaaide.......
vergeven??????
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 17:49 schreef Tezz het volgende:
knuffelen broek??
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 17:51 schreef Tezz het volgende:
hehehe gelukkig! Kind heeft al de bloemkool opgegeten!!! Dus niets meer voor jou helaas............
Ook erg lekker! Ik moest het vandaag dus doen met restjes (bloemkool dus, maar ik heb er een zakje kaas over gegooid en in de oven gepleurd, was lekker). Man is werken en ik moest met dochterlief alleen eten. En aangezien ze pas vier is eet ze van die muizehapjes dus een uitgebreide maaltijd ga ik dan niet staan te koken! Is wel altijd gezellig: bord op schoot en tekenfilms kijken !quote:Op dinsdag 13 februari 2007 17:51 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
![]()
Dan word het maar spinazie.![]()
Wat een woord.![]()
Je dochter van drie of je vriendin van 28 (schatting he)quote:Op dinsdag 13 februari 2007 17:52 schreef BeeDee het volgende:
Aww ! M'n meissie gaat een heerlijke stokbrood gezond voor me maken..![]()
![]()
Als m'n dochter dat doet ligt 't gezond door heel de keuken, dus dat wordt optie 2. Leeftijd is een compliment voor m'n vriendinquote:Op dinsdag 13 februari 2007 17:53 schreef Tezz het volgende:
[..]
Je dochter van drie of je vriendin van 28 (schatting he)
is wel schattig als die kleintjes gaan koken! Champigons laten snijden met zo'n bot kindermesje: heerlijk is dat om te zien!quote:Op dinsdag 13 februari 2007 17:56 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Als m'n dochter dat doet ligt 't gezond door heel de keuken, dus dat wordt optie 2. Leeftijd is een compliment voor m'n vriendin![]()
M'n dochter heeft zo'n plastic koffie/theeservies. En dan als er visite is voor iedereen koffie/thee zetten en virtuele koekjes uitdelen...prachtigquote:Op dinsdag 13 februari 2007 17:57 schreef Tezz het volgende:
[..]
is wel schattig als die kleintjes gaan koken! Champigons laten snijden met zo'n bot kindermesje: heerlijk is dat om te zien!
En ik ken je vriendin niet natuurlijk dus ik zei maar wat! Gelukkig was het per ongeluk een compliment!
ja hahaha laatst kreeg ik een nepkopje thee van dochterlief en ik nam een nepslok en tufte het nep weer meteen terug ik het kopje met de mededeling erbij dat ik thee met suiker echt heeeeeel vies vind! Helemaal verbouwereerd bood ze haar excuses aan voor het feit dat ze er nepsuiker door had gegooid ha ha ha . Wat zijn ze toch heerlijk op die leeftijd he..............quote:Op dinsdag 13 februari 2007 18:01 schreef BeeDee het volgende:
[..]
M'n dochter heeft zo'n plastic koffie/theeservies. En dan als er visite is voor iedereen koffie/thee zetten en virtuele koekjes uitdelen...prachtig![]()
Zondagochtend lekker wezen zwemmen met z'n drieën. Erg leuk..ze heeft (een soort van) voor het eerst echt gezwommen. Koppie nog net boven water en buig, wijd, sluit beweging. Alleen als de golven kwamen gauw eruit.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 18:04 schreef Tezz het volgende:
[..]
ja hahaha laatst kreeg ik een nepkopje thee van dochterlief en ik nam een nepslok en tufte het nep weer meteen terug ik het kopje met de mededeling erbij dat ik thee met suiker echt heeeeeel vies vind! Helemaal verbouwereerd bood ze haar excuses aan voor het feit dat ze er nepsuiker door had gegooid ha ha ha . Wat zijn ze toch heerlijk op die leeftijd he..............
Een nepkoekje overigens.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 18:07 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Alleen met nepsuiker en een koekje.![]()
Die zou ik inderdaad ook wel eens live willen meemaken.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 18:08 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Twee keer naar een concert geweest.Wereldgroep
![]()
ik heb in de aanbieding: nepbokkepootjes, nepwafels of nepstroopwafels. Zeg het maar!quote:
ja is een valentijnskaart van mij je stille aanbidster.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 18:10 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Ik kreeg net neppost in m'n handen geduwd van de postbode op d'r fiets met zijwieltjes![]()
Wordt tijd voor een nieuwe CD btwquote:Op dinsdag 13 februari 2007 18:09 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Die zou ik inderdaad ook wel eens live willen meemaken.![]()
Een nepwafel!quote:Op dinsdag 13 februari 2007 18:10 schreef Tezz het volgende:
[..]
ik heb in de aanbieding: nepbokkepootjes, nepwafels of nepstroopwafels. Zeg het maar!
Zijn ze toch mee bezig?quote:
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 18:11 schreef Tezz het volgende:
[..]
ja is een valentijnskaart van mij je stille aanbidster.
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 18:13 schreef BeeDee het volgende:
[..]
![]()
![]()
OMG ! Dat is morgenGoed dat je 't zegt
![]()
oh vertel BeeDee, heb je een stille liefde??quote:Op dinsdag 13 februari 2007 18:13 schreef BeeDee het volgende:
[..]
![]()
![]()
OMG ! Dat is morgenGoed dat je 't zegt
![]()
Volgens mij hebben ze die sabatical al gehad ja, dus volgens mij komt die nieuwe CD er dit jaar aanquote:Op dinsdag 13 februari 2007 18:12 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Zijn ze toch mee bezig?
Of zijn ze nu aan die pauze van een jaar ofzo begonnen?
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 18:14 schreef Tezz het volgende:
[..]
oh vertel BeeDee, heb je een stille liefde??
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 18:17 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Kreeg net een kaartje van d'r, dus het is wederzijds
![]()
Ow ! Ik ga even eten trouwensLaters
![]()
Beetke rustig aan met de kleintjes he.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 18:18 schreef Tezz het volgende:
Smakelijk BeeDee!
En ik ga even mijn kind door een sopje trekken en in bed pleuren!
nee joh, hoe wilder hoe leuker dat ze het vindt! Ik zal bovenstaande songtekst voorlezen voor het slapen gaan !quote:Op dinsdag 13 februari 2007 18:20 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Beetke rustig aan met de kleintjes he.![]()
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 18:21 schreef Tezz het volgende:
[..]
nee joh, hoe wilder hoe leuker dat ze het vindt! Ik zal bovenstaande songtekst voorlezen voor het slapen gaan !
ik heb een topic voor je geopend Pio! Maar ze vinden je niet lief tot nu toequote:
dus...........koekje erbij??quote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:08 schreef Piovan het volgende:
Ik zag het!!
Geeft toch niksquote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:13 schreef Tezz het volgende:
nou topics van (en over) mij krijgen ook snel een slotje....nou ja ik heb het geprobeerd Pio!
Nou eigenlijk in Nieuwstadt. Maar dat ligt er vlak bij, toch?? Waar woon jij dan?quote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:17 schreef Piovan het volgende:
Sittard?
Daar woont postie !
Ik 5 km verder
Nieuwstadt ! Je komt steeds dichterbijquote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:18 schreef Tezz het volgende:
[..]
Nou eigenlijk in Nieuwstadt. Maar dat ligt er vlak bij, toch?? Waar woon jij dan?
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:13 schreef Tezz het volgende:
nou topics van (en over) mij krijgen ook snel een slotje....nou ja ik heb het geprobeerd Pio!
nou ik ben echt nog lang niet zover dat ik uberhaupt naar een meet zou willen hoor, lijkt me vreselijk! Wel met een select groepje, da's dan wel weer leuk lijkt me.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:29 schreef BeeDee het volgende:
Als je naar een meet gaat, dan mag je onbeperkt naamtopics openen.![]()
kun je wel normaal praten? Dat viel me namelijk in Venlo erg op: zitten wij (2 brabo's) aan een tafel met drie andere limbo's en echt waar alleen maar dialect! Nu kan ik het aardig verstaan maar toch, ik vind het niet netjes hoor!quote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:19 schreef Piovan het volgende:
[..]
Nieuwstadt ! Je komt steeds dichterbij
Ik susteren
Ik kan normaal praten hoor, maar Venlo is net Duits. Lijkt totaal niet op hier.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:37 schreef Tezz het volgende:
[..]
kun je wel normaal praten? Dat viel me namelijk in Venlo erg op: zitten wij (2 brabo's) aan een tafel met drie andere limbo's en echt waar alleen maar dialect! Nu kan ik het aardig verstaan maar toch, ik vind het niet netjes hoor!
Ik ook niet en denk ook niet dat ik ooit naar zo'n meet zal gaan. Maar het valt me op dat het barst van de naamtopics in ONZ van mensen die op de ONZ meet zijn geweest. Beetje krom dus. Maargoed, check ONZ FB maar eens.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:36 schreef Tezz het volgende:
[..]
nou ik ben echt nog lang niet zover dat ik uberhaupt naar een meet zou willen hoor, lijkt me vreselijk! Wel met een select groepje, da's dan wel weer leuk lijkt me.
nee dat klopt helemaal! ik vind het wel wat hebben, dat limburgse accent! Maar dat komt dan waarschijnlijk omdat ik zelf met een zachte geeeeee praatquote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:38 schreef Piovan het volgende:
[..]
Ik kan normaal praten hoor, maar Venlo is net Duits. Lijkt totaal niet op hier.
Mij lijkt het ook helemaal niks.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:36 schreef Tezz het volgende:
[..]
nou ik ben echt nog lang niet zover dat ik uberhaupt naar een meet zou willen hoor, lijkt me vreselijk! Wel met een select groepje, da's dan wel weer leuk lijkt me.
jaaaaquote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:40 schreef Tezz het volgende:
[..]
nee dat klopt helemaal! ik vind het wel wat hebben, dat limburgse accent! Maar dat komt dan waarschijnlijk omdat ik zelf met een zachte geeeeee praat
laat ze lekker naar elkaar zwaaien! Ik ga ook nooit naar een meet, dat weet ik zeker!quote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:39 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Ik ook niet en denk ook niet dat ik ooit naar zo'n meet zal gaan. Maar het valt me op dat het barst van de naamtopics in ONZ van mensen die op de ONZ meet zijn geweest. Beetje krom dus. Maargoed, check ONZ FB maar eens.![]()
zou ik nooit doen zon spookmeetquote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:44 schreef Tezz het volgende:
ik heb nog ergens in TRU een tvp staan, ik ga ff griezelen ofzo denk ik . In ONZ is het niet veel soeps op het moment (behalve het rookhoekje dan he)
Nou, dat selecte groepje mischien dan. Maar daar is 't veuls te vroeg voor idd.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:43 schreef Tezz het volgende:
[..]
laat ze lekker naar elkaar zwaaien! Ik ga ook nooit naar een meet, dat weet ik zeker!
Keer met de users in dit topic meeten bij een rookpaalquote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:36 schreef Tezz het volgende:
[..]
nou ik heb er dus gewerkt en ik vond het er echt nie leuk. Behalve de macdonalds dan. En een enkele collega. Moest er gvd ook nog elke dag 65 km (dus 130 in totaal) voor rijden. Blegh. Blij dat ik vorig jaar een andere baan vond, dichter bij huis en leuker!quote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:43 schreef BeeDee het volgende:
Ik heb in dienst gezeten in Venlo. Blerick om precies te zijn. Best een leuke tijd gehad daar, en gratis m'n rijbewijs gehaald !![]()
![]()
![]()
je mag voor deze keer opblijven Zeur!!!!!quote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:45 schreef Zeurberus het volgende:
[..]
Keer met de users in dit topic meeten bij een rookpaal
Mammieeeeeeeee![]()
![]()
Wil je mij ook zo in bad stoppen en in bed pleuren?![]()
Ja leuk, deze zomer op de camping in Renesse!quote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:45 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Nou, dat selecte groepje mischien dan. Maar daar is 't veuls te vroeg voor idd.![]()
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:46 schreef Tezz het volgende:
[..]
je mag voor deze keer opblijven Zeur!!!!!
Waarom wil je als baby behandeld wordenquote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:47 schreef Zeurberus het volgende:
[..]
![]()
Waarom is de 30 dagen niet goed geld terug garantie al verlopen bij mijn echte moeder![]()
Was ook meer met een grote groep naar kroegen in Venlo en dat soort dingen. Dan heb je niet zoveel met de plaatselijke bevolking van doen. En ook alweer 18 jaar geleden btw.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:46 schreef Tezz het volgende:
[..]
nou ik heb er dus gewerkt en ik vond het er echt nie leuk. Behalve de macdonalds dan. En een enkele collega. Moest er gvd ook nog elke dag 65 km (dus 130 in totaal) voor rijden. Blegh. Blij dat ik vorig jaar een andere baan vond, dichter bij huis en leuker!
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:47 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ja leuk, deze zomer op de camping in Renesse!
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:49 schreef Piovan het volgende:
[..]
Waarom wil je als baby behandeld worden![]()
![]()
![]()
Hoezo, wil ze je dan terugbrengen naar de winkel of zo?? Ach jochie toch.......quote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:47 schreef Zeurberus het volgende:
[..]
![]()
Waarom is de 30 dagen niet goed geld terug garantie al verlopen bij mijn echte moeder![]()
recept recept receptquote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:50 schreef Piovan het volgende:
ik ga eens mijn milkshake maken
helemaal vergeten
domdom
Gezelli! Bier op de camping is het beste! En als je niet komt zie je me vast wel voorbij fietsen met kindje achterop en bbqvlees van de keurslager! Lijkt me trouwens vreselijk, om daar te wonen in de zomer....al die touristen die de c1000 leegtrekken, bah!quote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:50 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Ik kom wel een biertje bij je doen...
![]()
waarom zou ik lachen?? Zo maak je inderdaad een milkshake!quote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:01 schreef Piovan het volgende:
[..]
nou niet lachen
1 banaan
melk
ijs
en dat mixen
dan hagelslag erin
Puistentopicquote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:07 schreef Tezz het volgende:
[..]
waarom zou ik lachen?? Zo maak je inderdaad een milkshake!
Tis alleen jammer dat ik net perongeluk toch tegen beter weten in een filmpje uit het puistentopic bekeek!
ja precies! Waarom ben ik dan toch zo eigenwijs om toch te kijken!!!!!! Ik hoeft echt de komende maanden geen milkshake hoor!quote:
Welke camping ga je meestal naartoe ? En ja, 's zomers moet je vroeg naar de supermarkt iddquote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:59 schreef Tezz het volgende:
[..]
Gezelli! Bier op de camping is het beste! En als je niet komt zie je me vast wel voorbij fietsen met kindje achterop en bbqvlees van de keurslager! Lijkt me trouwens vreselijk, om daar te wonen in de zomer....al die touristen die de c1000 leegtrekken, bah!
TIETÛHquote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:15 schreef Misstique het volgende:
Ha, bovenaan mn AT, terwijl ik een peuk opsteek..
Gaat ook ff roken btw !quote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:15 schreef Misstique het volgende:
Ik kom al een paar jaar op De Brem (de laatste camping links aan De Hoge Bomenlaan). En ja, het is ook wel gezellig maar als ik ooit door de supermarkt loop in de vakantie dan denk ik echt ooit: wtf, hebben die mensen geen vakantie of zo?? Alleen maar vloeken en duwen en stokbrood uit elkaars handen trekken enzo. Dan denk ik echt: pak wat anders gek!quote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:14 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Welke camping ga je meestal naartoe ? En ja, 's zomers moet je vroeg naar de supermarkt iddMaar is wel gezellig hoor, die drukte. Ik hou wel van die tegenstelling tussen zomer en winter. Dan is het aardig verlaten hier. Er wonen maar 800 mensen ofzo hier.
![]()
heej Misstique is back in town!quote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:15 schreef Misstique het volgende:
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:18 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ik kom al een paar jaar op De Brem (de laatste camping links aan De Hoge Bomenlaan). En ja, het is ook wel gezellig maar als ik ooit door de supermarkt loop in de vakantie dan denk ik echt ooit: wtf, hebben die mensen geen vakantie of zo?? Alleen maar vloeken en duwen en stokbrood uit elkaars handen trekken enzo. Dan denk ik echt: pak wat anders gek!
Kjoet like me.quote:
O ja, dat is die camping met zwembadje. Is vlakbij, 10 min lopen ofzo !quote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:18 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ik kom al een paar jaar op De Brem (de laatste camping links aan De Hoge Bomenlaan). En ja, het is ook wel gezellig maar als ik ooit door de supermarkt loop in de vakantie dan denk ik echt ooit: wtf, hebben die mensen geen vakantie of zo?? Alleen maar vloeken en duwen en stokbrood uit elkaars handen trekken enzo. Dan denk ik echt: pak wat anders gek!
Lekker.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:21 schreef Tezz het volgende:
ik ga warme choco maken. Iemand??
Moet je naar de kantine komen als hoe heet ie ook al weer eeeeeeeeehh OH JA Ben Cramer op komt treden! Zo fout maar oh zo gezelli!!!!!quote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:22 schreef BeeDee het volgende:
[..]
O ja, dat is die camping met zwembadje. Is vlakbij, 10 min lopen ofzo !![]()
En idd, is soms gewoon komisch om te zien, mensen helemaal in de stress ! Gezelli ! Lekker vakantie vieren. Dan denk ik ook welleens van; doe normaal man ! Je komt toch om te relaxen ?!![]()
Laat maar weten wanneer je er staat, wie weet vind ik je wel. Kunnen de kinders met mekaar spelen.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:23 schreef Tezz het volgende:
[..]
Moet je naar de kantine komen als hoe heet ie ook al weer eeeeeeeeehh OH JA Ben Cramer op komt treden! Zo fout maar oh zo gezelli!!!!!
AU !!!!!!!!quote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:27 schreef PeZu het volgende:
schopt iedereen keihard onder zijn/haar hol!!!
Gezelli! Hebben wij gewoon onze eigen meet....quote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:27 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Laat maar weten wanneer je er staat, wie weet vind ik je wel. Kunnen de kinders met mekaar spelen.![]()
Ow, en doe maar een choc ja !![]()
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:27 schreef PeZu het volgende:
M'n warme choc, wat doe je !quote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:27 schreef PeZu het volgende:
Deal !quote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:29 schreef Tezz het volgende:
[..]
Gezelli! Hebben wij gewoon onze eigen meet....
Ik sloeg Pezuzuuzquote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:30 schreef Tezz het volgende:
[..]
jij ook al??? AU!!!!! Waarom God, Waarom???
oh dan is het goed.quote:
Ik reken wel met hem afquote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:32 schreef Tezz het volgende:
[..]
oh dan is het goed.
Want ik ben heeeeeeeeel lief (deel zelfs choco uit) en ik krijg een schop van Pezu! En da vin ik nie leuk!
oohquote:
hoi manquote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:37 schreef PeZu het volgende:
ja er ging iets fout hier du sik moest ff schoppen
Zou je misschien willen strijkenquote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:49 schreef Tezz het volgende:
ik moet gaan strijken. Wil iemand me even met zachte doch dwingende hand die kant op duwen?
iwaidsquote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:38 schreef murp het volgende:
[..]
ze is gilmore girls kijken, over een half uur ben je de lul![]()
vertelquote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:46 schreef Piovan het volgende:
[..]
Ja ook
Ben bezig in photoshop, maar een paar layers zijn verkeerd
* murp duwt Tezz een kant opquote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:49 schreef Tezz het volgende:
ik moet gaan strijken. Wil iemand me even met zachte doch dwingende hand die kant op duwen?
ja verkeerde kant murp. Duw me naar boven, twee trappen op, deurtje door en voila daar is mijn wasmachine en strijktoestand.quote:
* murp duwt Tezz naar boven, drie trappen op, deurtje door....quote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:55 schreef Tezz het volgende:
[..]
ja verkeerde kant murp. Duw me naar boven, twee trappen op, deurtje door en voila daar is mijn wasmachine en strijktoestand.
al eerder. Ik keek vroeger (jajajaja) Big Brother via Fok (in the beginning), was een fan van de frontpage en sinds medio vorig jaar lurker op het K&W forum vanwege een verbouwing. En vanuit daar, tja, dan kom je steeds verder en verder en verder en toen was het tijd voor een account. Heb al eerder een account gehad maar daar heb ik de login niet meer van en ik weet zelfs niet meer met welk emailadres ik had aangemeld. Maar goed is ook niet zo belangrijk heb maar ene keer of 20 gepost toen.quote:
kut ik zit op het dak murpquote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:56 schreef murp het volgende:
[..]
* murp duwt Tezz naar boven, drie trappen op, deurtje door....
OMG rot op naar boven!!!!!!!quote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:57 schreef Tezz het volgende:
[..]
al eerder. Ik keek vroeger (jajajaja) Big Brother via Fok (in the beginning), was een fan van de frontpage en sinds medio vorig jaar lurker op het K&W forum vanwege een verbouwing. En vanuit daar, tja, dan kom je steeds verder en verder en verder en toen was het tijd voor een account. Heb al eerder een account gehad maar daar heb ik de login niet meer van en ik weet zelfs niet meer met welk emailadres ik had aangemeld. Maar goed is ook niet zo belangrijk heb maar ene keer of 20 gepost toen.
Maar nu, ja nu is het een verslaving aan het worden......
anders zet je je was beneden en zooi, zet alles voor de pc, zet dit topic aan en laat hem om de 5 seconden refreschen... zo ben je er toch een beetje bijquote:
oke oke ben al weg. Maar ben over 10 minuten weer terug. Dan bedenk ik me namelijk dat ik toch geen zin heb om te strijken en dat ik het toch niet leuk vind enzo.quote:
dan pest ik je wel weer weg oke?quote:Op dinsdag 13 februari 2007 21:01 schreef Tezz het volgende:
[..]
oke oke ben al weg. Maar ben over 10 minuten weer terug. Dan bedenk ik me namelijk dat ik toch geen zin heb om te strijken en dat ik het toch niet leuk vind enzo.
Ik ben er BeeDee, om je uit te zwaaien.....quote:Op dinsdag 13 februari 2007 21:20 schreef BeeDee het volgende:
Iedereen zit voor de TVEn ik moet zo weg..
![]()
kssstquote:Op dinsdag 13 februari 2007 21:17 schreef Tezz het volgende:
jaa tis gedaan met de rust. Strijken is kut. Ik doe het gewoon niet. Ik staak.
En je moet maar zo denken: ik mag morgen weer een hele dag werken. Om zeven uur loopt mijn wekkertje af en dan mag jij er lekker inkruipen!quote:Op dinsdag 13 februari 2007 21:20 schreef BeeDee het volgende:
Iedereen zit voor de TVEn ik moet zo weg..
![]()
ja, maar daarna weer naar boven he?quote:Op dinsdag 13 februari 2007 21:21 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ik ben er BeeDee, om je uit te zwaaien.....
Da's waar. En na een nachtdienst je bed in is nóg lekkerder dan normaalquote:Op dinsdag 13 februari 2007 21:22 schreef Tezz het volgende:
[..]
En je moet maar zo denken: ik mag morgen weer een hele dag werken. Om zeven uur loopt mijn wekkertje af en dan mag jij er lekker inkruipen!
Nee ik staak echt. En mijn man belde net dat ie uit zijn werk een frietje voor me meeneemt. Dus nu doe ik helemaal niets meer en wacht braaf tot ie terug is. Met friet. En ik strijk niet.quote:
heerlijk zo uit je bioritmequote:Op dinsdag 13 februari 2007 21:24 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Da's waar. En na een nachtdienst je bed in is nóg lekkerder dan normaal![]()
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 21:25 schreef Tezz het volgende:
[..]
Nee ik staak echt. En mijn man belde net dat ie uit zijn werk een frietje voor me meeneemt. Dus nu doe ik helemaal niets meer en wacht braaf tot ie terug is. Met friet. En ik strijk niet.
dat ben ik hier gewendquote:Op dinsdag 13 februari 2007 21:25 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Maar dan zit je hier maar alleen tegen jezelf te praten..![]()
ja dat lijkt me ook! Bij ons is het altijd zo: mijn wekker loopt af om zeven uur, manlief heeft dan koffie klaar, we drinken samen een bakkie en ik ga gapend het ontbijt maken terwijl hij gewoon in dat warme bed mag gaan liggen!!!!! Argh zo frustie is dat dan! (voor mij dan he)quote:Op dinsdag 13 februari 2007 21:24 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Da's waar. En na een nachtdienst je bed in is nóg lekkerder dan normaal![]()
daar spreekt boudewijn de groot.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 21:28 schreef murp het volgende:
[..]
dag is nacht en nacht dag, was ook een heerlijke tijd toen met mn meissie![]()
samen met je meissie in bed ipv zij erin en jij eruit...quote:Op dinsdag 13 februari 2007 21:28 schreef PeZu het volgende:
bioritme![]()
zo triest wast heb je er uberhaupt aan me dnukt
Ik ben meestal zo rond 07:30 thuis. M'n dochter ligt dan te roepen dat ze uit bed wil en ik haal haar dan eruit. En dan nog even met z'n drieën kroelen, bakkie koffie en dan erin.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 21:26 schreef Tezz het volgende:
[..]
ja dat lijkt me ook! Bij ons is het altijd zo: mijn wekker loopt af om zeven uur, manlief heeft dan koffie klaar, we drinken samen een bakkie en ik ga gapend het ontbijt maken terwijl hij gewoon in dat warme bed mag gaan liggen!!!!! Argh zo frustie is dat dan! (voor mij dan he)
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 21:28 schreef murp het volgende:
[..]
dag is nacht en nacht dag, was ook een heerlijke tijd toen met mn meissie![]()
ik hop hetquote:
geen ploegen meer, waar ik nu werk, mag je slapenquote:Op dinsdag 13 februari 2007 21:31 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Werk je geen ploegen meer of is 't uit met je vriendin ?
Damn ! Soms zou ik dat ook wel willen als er weinig te doen isquote:Op dinsdag 13 februari 2007 21:33 schreef murp het volgende:
[..]
geen ploegen meer, waar ik nu werk, mag je slapen![]()
Ja, bah, dat mensen daar naar kijkenquote:Op dinsdag 13 februari 2007 21:33 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik hop het![]()
er is een gekke iets op tv nu
jajajaja inderdaad.quote:
Ja, maar vroegah was roken nog niet ongezond. Lang leve de onwetendheidquote:Op dinsdag 13 februari 2007 21:35 schreef Tezz het volgende:
[..]
jajajaja inderdaad.
Maar het is te lekker en wij zijn vroeger ook verpest.
schop ze!quote:Op dinsdag 13 februari 2007 21:35 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Ja, bah, dat mensen daar naar kijken
ik ook nietquote:Op dinsdag 13 februari 2007 21:40 schreef BeeDee het volgende:
Ik maak geen nieuwe btw...ik moet nu weg. Fijne avond iedereen !![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |