heej Misstique is back in town!quote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:15 schreef Misstique het volgende:
Ha, bovenaan mn AT, terwijl ik een peuk opsteek..
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:18 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ik kom al een paar jaar op De Brem (de laatste camping links aan De Hoge Bomenlaan). En ja, het is ook wel gezellig maar als ik ooit door de supermarkt loop in de vakantie dan denk ik echt ooit: wtf, hebben die mensen geen vakantie of zo?? Alleen maar vloeken en duwen en stokbrood uit elkaars handen trekken enzo. Dan denk ik echt: pak wat anders gek!
Kjoet like me.quote:
O ja, dat is die camping met zwembadje. Is vlakbij, 10 min lopen ofzo !quote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:18 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ik kom al een paar jaar op De Brem (de laatste camping links aan De Hoge Bomenlaan). En ja, het is ook wel gezellig maar als ik ooit door de supermarkt loop in de vakantie dan denk ik echt ooit: wtf, hebben die mensen geen vakantie of zo?? Alleen maar vloeken en duwen en stokbrood uit elkaars handen trekken enzo. Dan denk ik echt: pak wat anders gek!
Lekker.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:21 schreef Tezz het volgende:
ik ga warme choco maken. Iemand??
Moet je naar de kantine komen als hoe heet ie ook al weer eeeeeeeeehh OH JA Ben Cramer op komt treden! Zo fout maar oh zo gezelli!!!!!quote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:22 schreef BeeDee het volgende:
[..]
O ja, dat is die camping met zwembadje. Is vlakbij, 10 min lopen ofzo !![]()
En idd, is soms gewoon komisch om te zien, mensen helemaal in de stress ! Gezelli ! Lekker vakantie vieren. Dan denk ik ook welleens van; doe normaal man ! Je komt toch om te relaxen ?!![]()
Laat maar weten wanneer je er staat, wie weet vind ik je wel. Kunnen de kinders met mekaar spelen.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:23 schreef Tezz het volgende:
[..]
Moet je naar de kantine komen als hoe heet ie ook al weer eeeeeeeeehh OH JA Ben Cramer op komt treden! Zo fout maar oh zo gezelli!!!!!
AU !!!!!!!!quote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:27 schreef PeZu het volgende:
schopt iedereen keihard onder zijn/haar hol!!!
Gezelli! Hebben wij gewoon onze eigen meet....quote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:27 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Laat maar weten wanneer je er staat, wie weet vind ik je wel. Kunnen de kinders met mekaar spelen.![]()
Ow, en doe maar een choc ja !![]()
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:27 schreef PeZu het volgende:
M'n warme choc, wat doe je !quote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:27 schreef PeZu het volgende:
Deal !quote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:29 schreef Tezz het volgende:
[..]
Gezelli! Hebben wij gewoon onze eigen meet....
Ik sloeg Pezuzuuzquote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:30 schreef Tezz het volgende:
[..]
jij ook al??? AU!!!!! Waarom God, Waarom???
oh dan is het goed.quote:
Ik reken wel met hem afquote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:32 schreef Tezz het volgende:
[..]
oh dan is het goed.
Want ik ben heeeeeeeeel lief (deel zelfs choco uit) en ik krijg een schop van Pezu! En da vin ik nie leuk!
oohquote:
hoi manquote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:37 schreef PeZu het volgende:
ja er ging iets fout hier du sik moest ff schoppen
Zou je misschien willen strijkenquote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:49 schreef Tezz het volgende:
ik moet gaan strijken. Wil iemand me even met zachte doch dwingende hand die kant op duwen?
iwaidsquote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:38 schreef murp het volgende:
[..]
ze is gilmore girls kijken, over een half uur ben je de lul![]()
vertelquote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:46 schreef Piovan het volgende:
[..]
Ja ook
Ben bezig in photoshop, maar een paar layers zijn verkeerd
* murp duwt Tezz een kant opquote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:49 schreef Tezz het volgende:
ik moet gaan strijken. Wil iemand me even met zachte doch dwingende hand die kant op duwen?
ja verkeerde kant murp. Duw me naar boven, twee trappen op, deurtje door en voila daar is mijn wasmachine en strijktoestand.quote:
* murp duwt Tezz naar boven, drie trappen op, deurtje door....quote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:55 schreef Tezz het volgende:
[..]
ja verkeerde kant murp. Duw me naar boven, twee trappen op, deurtje door en voila daar is mijn wasmachine en strijktoestand.
al eerder. Ik keek vroeger (jajajaja) Big Brother via Fok (in the beginning), was een fan van de frontpage en sinds medio vorig jaar lurker op het K&W forum vanwege een verbouwing. En vanuit daar, tja, dan kom je steeds verder en verder en verder en toen was het tijd voor een account. Heb al eerder een account gehad maar daar heb ik de login niet meer van en ik weet zelfs niet meer met welk emailadres ik had aangemeld. Maar goed is ook niet zo belangrijk heb maar ene keer of 20 gepost toen.quote:
kut ik zit op het dak murpquote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:56 schreef murp het volgende:
[..]
* murp duwt Tezz naar boven, drie trappen op, deurtje door....
OMG rot op naar boven!!!!!!!quote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:57 schreef Tezz het volgende:
[..]
al eerder. Ik keek vroeger (jajajaja) Big Brother via Fok (in the beginning), was een fan van de frontpage en sinds medio vorig jaar lurker op het K&W forum vanwege een verbouwing. En vanuit daar, tja, dan kom je steeds verder en verder en verder en toen was het tijd voor een account. Heb al eerder een account gehad maar daar heb ik de login niet meer van en ik weet zelfs niet meer met welk emailadres ik had aangemeld. Maar goed is ook niet zo belangrijk heb maar ene keer of 20 gepost toen.
Maar nu, ja nu is het een verslaving aan het worden......
anders zet je je was beneden en zooi, zet alles voor de pc, zet dit topic aan en laat hem om de 5 seconden refreschen... zo ben je er toch een beetje bijquote:
oke oke ben al weg. Maar ben over 10 minuten weer terug. Dan bedenk ik me namelijk dat ik toch geen zin heb om te strijken en dat ik het toch niet leuk vind enzo.quote:
dan pest ik je wel weer weg oke?quote:Op dinsdag 13 februari 2007 21:01 schreef Tezz het volgende:
[..]
oke oke ben al weg. Maar ben over 10 minuten weer terug. Dan bedenk ik me namelijk dat ik toch geen zin heb om te strijken en dat ik het toch niet leuk vind enzo.
Ik ben er BeeDee, om je uit te zwaaien.....quote:Op dinsdag 13 februari 2007 21:20 schreef BeeDee het volgende:
Iedereen zit voor de TVEn ik moet zo weg..
![]()
kssstquote:Op dinsdag 13 februari 2007 21:17 schreef Tezz het volgende:
jaa tis gedaan met de rust. Strijken is kut. Ik doe het gewoon niet. Ik staak.
En je moet maar zo denken: ik mag morgen weer een hele dag werken. Om zeven uur loopt mijn wekkertje af en dan mag jij er lekker inkruipen!quote:Op dinsdag 13 februari 2007 21:20 schreef BeeDee het volgende:
Iedereen zit voor de TVEn ik moet zo weg..
![]()
ja, maar daarna weer naar boven he?quote:Op dinsdag 13 februari 2007 21:21 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ik ben er BeeDee, om je uit te zwaaien.....
Da's waar. En na een nachtdienst je bed in is nóg lekkerder dan normaalquote:Op dinsdag 13 februari 2007 21:22 schreef Tezz het volgende:
[..]
En je moet maar zo denken: ik mag morgen weer een hele dag werken. Om zeven uur loopt mijn wekkertje af en dan mag jij er lekker inkruipen!
Nee ik staak echt. En mijn man belde net dat ie uit zijn werk een frietje voor me meeneemt. Dus nu doe ik helemaal niets meer en wacht braaf tot ie terug is. Met friet. En ik strijk niet.quote:
heerlijk zo uit je bioritmequote:Op dinsdag 13 februari 2007 21:24 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Da's waar. En na een nachtdienst je bed in is nóg lekkerder dan normaal![]()
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 21:25 schreef Tezz het volgende:
[..]
Nee ik staak echt. En mijn man belde net dat ie uit zijn werk een frietje voor me meeneemt. Dus nu doe ik helemaal niets meer en wacht braaf tot ie terug is. Met friet. En ik strijk niet.
dat ben ik hier gewendquote:Op dinsdag 13 februari 2007 21:25 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Maar dan zit je hier maar alleen tegen jezelf te praten..![]()
ja dat lijkt me ook! Bij ons is het altijd zo: mijn wekker loopt af om zeven uur, manlief heeft dan koffie klaar, we drinken samen een bakkie en ik ga gapend het ontbijt maken terwijl hij gewoon in dat warme bed mag gaan liggen!!!!! Argh zo frustie is dat dan! (voor mij dan he)quote:Op dinsdag 13 februari 2007 21:24 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Da's waar. En na een nachtdienst je bed in is nóg lekkerder dan normaal![]()
daar spreekt boudewijn de groot.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 21:28 schreef murp het volgende:
[..]
dag is nacht en nacht dag, was ook een heerlijke tijd toen met mn meissie![]()
samen met je meissie in bed ipv zij erin en jij eruit...quote:Op dinsdag 13 februari 2007 21:28 schreef PeZu het volgende:
bioritme![]()
zo triest wast heb je er uberhaupt aan me dnukt
Ik ben meestal zo rond 07:30 thuis. M'n dochter ligt dan te roepen dat ze uit bed wil en ik haal haar dan eruit. En dan nog even met z'n drieën kroelen, bakkie koffie en dan erin.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 21:26 schreef Tezz het volgende:
[..]
ja dat lijkt me ook! Bij ons is het altijd zo: mijn wekker loopt af om zeven uur, manlief heeft dan koffie klaar, we drinken samen een bakkie en ik ga gapend het ontbijt maken terwijl hij gewoon in dat warme bed mag gaan liggen!!!!! Argh zo frustie is dat dan! (voor mij dan he)
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 21:28 schreef murp het volgende:
[..]
dag is nacht en nacht dag, was ook een heerlijke tijd toen met mn meissie![]()
ik hop hetquote:
geen ploegen meer, waar ik nu werk, mag je slapenquote:Op dinsdag 13 februari 2007 21:31 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Werk je geen ploegen meer of is 't uit met je vriendin ?
Damn ! Soms zou ik dat ook wel willen als er weinig te doen isquote:Op dinsdag 13 februari 2007 21:33 schreef murp het volgende:
[..]
geen ploegen meer, waar ik nu werk, mag je slapen![]()
Ja, bah, dat mensen daar naar kijkenquote:Op dinsdag 13 februari 2007 21:33 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik hop het![]()
er is een gekke iets op tv nu
jajajaja inderdaad.quote:
Ja, maar vroegah was roken nog niet ongezond. Lang leve de onwetendheidquote:Op dinsdag 13 februari 2007 21:35 schreef Tezz het volgende:
[..]
jajajaja inderdaad.
Maar het is te lekker en wij zijn vroeger ook verpest.
schop ze!quote:Op dinsdag 13 februari 2007 21:35 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Ja, bah, dat mensen daar naar kijken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |