dus...........koekje erbij??quote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:08 schreef Piovan het volgende:
Ik zag het!!
Geeft toch niksquote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:13 schreef Tezz het volgende:
nou topics van (en over) mij krijgen ook snel een slotje....nou ja ik heb het geprobeerd Pio!
Nou eigenlijk in Nieuwstadt. Maar dat ligt er vlak bij, toch?? Waar woon jij dan?quote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:17 schreef Piovan het volgende:
Sittard?
Daar woont postie !
Ik 5 km verder
Nieuwstadt ! Je komt steeds dichterbijquote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:18 schreef Tezz het volgende:
[..]
Nou eigenlijk in Nieuwstadt. Maar dat ligt er vlak bij, toch?? Waar woon jij dan?
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:13 schreef Tezz het volgende:
nou topics van (en over) mij krijgen ook snel een slotje....nou ja ik heb het geprobeerd Pio!
nou ik ben echt nog lang niet zover dat ik uberhaupt naar een meet zou willen hoor, lijkt me vreselijk! Wel met een select groepje, da's dan wel weer leuk lijkt me.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:29 schreef BeeDee het volgende:
Als je naar een meet gaat, dan mag je onbeperkt naamtopics openen.![]()
kun je wel normaal praten? Dat viel me namelijk in Venlo erg op: zitten wij (2 brabo's) aan een tafel met drie andere limbo's en echt waar alleen maar dialect! Nu kan ik het aardig verstaan maar toch, ik vind het niet netjes hoor!quote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:19 schreef Piovan het volgende:
[..]
Nieuwstadt ! Je komt steeds dichterbij
Ik susteren
Ik kan normaal praten hoor, maar Venlo is net Duits. Lijkt totaal niet op hier.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:37 schreef Tezz het volgende:
[..]
kun je wel normaal praten? Dat viel me namelijk in Venlo erg op: zitten wij (2 brabo's) aan een tafel met drie andere limbo's en echt waar alleen maar dialect! Nu kan ik het aardig verstaan maar toch, ik vind het niet netjes hoor!
Ik ook niet en denk ook niet dat ik ooit naar zo'n meet zal gaan. Maar het valt me op dat het barst van de naamtopics in ONZ van mensen die op de ONZ meet zijn geweest. Beetje krom dus. Maargoed, check ONZ FB maar eens.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:36 schreef Tezz het volgende:
[..]
nou ik ben echt nog lang niet zover dat ik uberhaupt naar een meet zou willen hoor, lijkt me vreselijk! Wel met een select groepje, da's dan wel weer leuk lijkt me.
nee dat klopt helemaal! ik vind het wel wat hebben, dat limburgse accent! Maar dat komt dan waarschijnlijk omdat ik zelf met een zachte geeeeee praatquote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:38 schreef Piovan het volgende:
[..]
Ik kan normaal praten hoor, maar Venlo is net Duits. Lijkt totaal niet op hier.
Mij lijkt het ook helemaal niks.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:36 schreef Tezz het volgende:
[..]
nou ik ben echt nog lang niet zover dat ik uberhaupt naar een meet zou willen hoor, lijkt me vreselijk! Wel met een select groepje, da's dan wel weer leuk lijkt me.
jaaaaquote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:40 schreef Tezz het volgende:
[..]
nee dat klopt helemaal! ik vind het wel wat hebben, dat limburgse accent! Maar dat komt dan waarschijnlijk omdat ik zelf met een zachte geeeeee praat
laat ze lekker naar elkaar zwaaien! Ik ga ook nooit naar een meet, dat weet ik zeker!quote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:39 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Ik ook niet en denk ook niet dat ik ooit naar zo'n meet zal gaan. Maar het valt me op dat het barst van de naamtopics in ONZ van mensen die op de ONZ meet zijn geweest. Beetje krom dus. Maargoed, check ONZ FB maar eens.![]()
zou ik nooit doen zon spookmeetquote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:44 schreef Tezz het volgende:
ik heb nog ergens in TRU een tvp staan, ik ga ff griezelen ofzo denk ik . In ONZ is het niet veel soeps op het moment (behalve het rookhoekje dan he)
Nou, dat selecte groepje mischien dan. Maar daar is 't veuls te vroeg voor idd.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:43 schreef Tezz het volgende:
[..]
laat ze lekker naar elkaar zwaaien! Ik ga ook nooit naar een meet, dat weet ik zeker!
Keer met de users in dit topic meeten bij een rookpaalquote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:36 schreef Tezz het volgende:
[..]
nou ik heb er dus gewerkt en ik vond het er echt nie leuk. Behalve de macdonalds dan. En een enkele collega. Moest er gvd ook nog elke dag 65 km (dus 130 in totaal) voor rijden. Blegh. Blij dat ik vorig jaar een andere baan vond, dichter bij huis en leuker!quote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:43 schreef BeeDee het volgende:
Ik heb in dienst gezeten in Venlo. Blerick om precies te zijn. Best een leuke tijd gehad daar, en gratis m'n rijbewijs gehaald !![]()
![]()
![]()
je mag voor deze keer opblijven Zeur!!!!!quote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:45 schreef Zeurberus het volgende:
[..]
Keer met de users in dit topic meeten bij een rookpaal
Mammieeeeeeeee![]()
![]()
Wil je mij ook zo in bad stoppen en in bed pleuren?![]()
Ja leuk, deze zomer op de camping in Renesse!quote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:45 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Nou, dat selecte groepje mischien dan. Maar daar is 't veuls te vroeg voor idd.![]()
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:46 schreef Tezz het volgende:
[..]
je mag voor deze keer opblijven Zeur!!!!!
Waarom wil je als baby behandeld wordenquote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:47 schreef Zeurberus het volgende:
[..]
![]()
Waarom is de 30 dagen niet goed geld terug garantie al verlopen bij mijn echte moeder![]()
Was ook meer met een grote groep naar kroegen in Venlo en dat soort dingen. Dan heb je niet zoveel met de plaatselijke bevolking van doen. En ook alweer 18 jaar geleden btw.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:46 schreef Tezz het volgende:
[..]
nou ik heb er dus gewerkt en ik vond het er echt nie leuk. Behalve de macdonalds dan. En een enkele collega. Moest er gvd ook nog elke dag 65 km (dus 130 in totaal) voor rijden. Blegh. Blij dat ik vorig jaar een andere baan vond, dichter bij huis en leuker!
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:47 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ja leuk, deze zomer op de camping in Renesse!
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:49 schreef Piovan het volgende:
[..]
Waarom wil je als baby behandeld worden![]()
![]()
![]()
Hoezo, wil ze je dan terugbrengen naar de winkel of zo?? Ach jochie toch.......quote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:47 schreef Zeurberus het volgende:
[..]
![]()
Waarom is de 30 dagen niet goed geld terug garantie al verlopen bij mijn echte moeder![]()
recept recept receptquote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:50 schreef Piovan het volgende:
ik ga eens mijn milkshake maken
helemaal vergeten
domdom
Gezelli! Bier op de camping is het beste! En als je niet komt zie je me vast wel voorbij fietsen met kindje achterop en bbqvlees van de keurslager! Lijkt me trouwens vreselijk, om daar te wonen in de zomer....al die touristen die de c1000 leegtrekken, bah!quote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:50 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Ik kom wel een biertje bij je doen...
![]()
waarom zou ik lachen?? Zo maak je inderdaad een milkshake!quote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:01 schreef Piovan het volgende:
[..]
nou niet lachen
1 banaan
melk
ijs
en dat mixen
dan hagelslag erin
Puistentopicquote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:07 schreef Tezz het volgende:
[..]
waarom zou ik lachen?? Zo maak je inderdaad een milkshake!
Tis alleen jammer dat ik net perongeluk toch tegen beter weten in een filmpje uit het puistentopic bekeek!
ja precies! Waarom ben ik dan toch zo eigenwijs om toch te kijken!!!!!! Ik hoeft echt de komende maanden geen milkshake hoor!quote:
Welke camping ga je meestal naartoe ? En ja, 's zomers moet je vroeg naar de supermarkt iddquote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:59 schreef Tezz het volgende:
[..]
Gezelli! Bier op de camping is het beste! En als je niet komt zie je me vast wel voorbij fietsen met kindje achterop en bbqvlees van de keurslager! Lijkt me trouwens vreselijk, om daar te wonen in de zomer....al die touristen die de c1000 leegtrekken, bah!
TIETÛHquote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:15 schreef Misstique het volgende:
Ha, bovenaan mn AT, terwijl ik een peuk opsteek..
Gaat ook ff roken btw !quote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:15 schreef Misstique het volgende:
Ha, bovenaan mn AT, terwijl ik een peuk opsteek..
Ik kom al een paar jaar op De Brem (de laatste camping links aan De Hoge Bomenlaan). En ja, het is ook wel gezellig maar als ik ooit door de supermarkt loop in de vakantie dan denk ik echt ooit: wtf, hebben die mensen geen vakantie of zo?? Alleen maar vloeken en duwen en stokbrood uit elkaars handen trekken enzo. Dan denk ik echt: pak wat anders gek!quote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:14 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Welke camping ga je meestal naartoe ? En ja, 's zomers moet je vroeg naar de supermarkt iddMaar is wel gezellig hoor, die drukte. Ik hou wel van die tegenstelling tussen zomer en winter. Dan is het aardig verlaten hier. Er wonen maar 800 mensen ofzo hier.
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |