Nee, gellukig niet.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 17:38 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Wat is er Broekpaling ? Gitaar gebroken ?![]()
Dan heb je niet goed gekekenquote:Op dinsdag 13 februari 2007 17:39 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Nee, gellukig niet.
Ik word vaak door Tezz begroet, dan is het net of iemand weet dat ik besta en kan ik weer even door, deze keer werd ik echter alleen door Tyler begoet.![]()
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 17:40 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Dan heb je niet goed gekekenKijk boven TD z'n post
![]()
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 17:43 schreef BeeDee het volgende:
[..]
![]()
Ik rook ff een peuk in die hoek...kan je passief meeroken.![]()
Lieve, lieve Broek.....................quote:
Uiteraard!quote:Op dinsdag 13 februari 2007 17:47 schreef Tezz het volgende:
[..]
Lieve, lieve Broek.....................![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik was weer eens met drie dingen tegelijk bezig (wij vrouwen kunnen dat he): kind moet bloemkool opeten, berichtje aan BeeDee sturen, sigaretten roken, Totaly Spies op tv kijken en moeders aan de telefoon! Heej, dat zijn zes dingen tegelijk!!!! Dus vandaar dat ik niet naar je zwaaide.......
vergeven??????
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 17:49 schreef Tezz het volgende:
knuffelen broek??
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 17:51 schreef Tezz het volgende:
hehehe gelukkig! Kind heeft al de bloemkool opgegeten!!! Dus niets meer voor jou helaas............
Ook erg lekker! Ik moest het vandaag dus doen met restjes (bloemkool dus, maar ik heb er een zakje kaas over gegooid en in de oven gepleurd, was lekker). Man is werken en ik moest met dochterlief alleen eten. En aangezien ze pas vier is eet ze van die muizehapjes dus een uitgebreide maaltijd ga ik dan niet staan te koken! Is wel altijd gezellig: bord op schoot en tekenfilms kijken !quote:Op dinsdag 13 februari 2007 17:51 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
![]()
Dan word het maar spinazie.![]()
Wat een woord.![]()
Je dochter van drie of je vriendin van 28 (schatting he)quote:Op dinsdag 13 februari 2007 17:52 schreef BeeDee het volgende:
Aww ! M'n meissie gaat een heerlijke stokbrood gezond voor me maken..![]()
![]()
Als m'n dochter dat doet ligt 't gezond door heel de keuken, dus dat wordt optie 2. Leeftijd is een compliment voor m'n vriendinquote:Op dinsdag 13 februari 2007 17:53 schreef Tezz het volgende:
[..]
Je dochter van drie of je vriendin van 28 (schatting he)
is wel schattig als die kleintjes gaan koken! Champigons laten snijden met zo'n bot kindermesje: heerlijk is dat om te zien!quote:Op dinsdag 13 februari 2007 17:56 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Als m'n dochter dat doet ligt 't gezond door heel de keuken, dus dat wordt optie 2. Leeftijd is een compliment voor m'n vriendin![]()
M'n dochter heeft zo'n plastic koffie/theeservies. En dan als er visite is voor iedereen koffie/thee zetten en virtuele koekjes uitdelen...prachtigquote:Op dinsdag 13 februari 2007 17:57 schreef Tezz het volgende:
[..]
is wel schattig als die kleintjes gaan koken! Champigons laten snijden met zo'n bot kindermesje: heerlijk is dat om te zien!
En ik ken je vriendin niet natuurlijk dus ik zei maar wat! Gelukkig was het per ongeluk een compliment!
ja hahaha laatst kreeg ik een nepkopje thee van dochterlief en ik nam een nepslok en tufte het nep weer meteen terug ik het kopje met de mededeling erbij dat ik thee met suiker echt heeeeeel vies vind! Helemaal verbouwereerd bood ze haar excuses aan voor het feit dat ze er nepsuiker door had gegooid ha ha ha . Wat zijn ze toch heerlijk op die leeftijd he..............quote:Op dinsdag 13 februari 2007 18:01 schreef BeeDee het volgende:
[..]
M'n dochter heeft zo'n plastic koffie/theeservies. En dan als er visite is voor iedereen koffie/thee zetten en virtuele koekjes uitdelen...prachtig![]()
Zondagochtend lekker wezen zwemmen met z'n drieën. Erg leuk..ze heeft (een soort van) voor het eerst echt gezwommen. Koppie nog net boven water en buig, wijd, sluit beweging. Alleen als de golven kwamen gauw eruit.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 18:04 schreef Tezz het volgende:
[..]
ja hahaha laatst kreeg ik een nepkopje thee van dochterlief en ik nam een nepslok en tufte het nep weer meteen terug ik het kopje met de mededeling erbij dat ik thee met suiker echt heeeeeel vies vind! Helemaal verbouwereerd bood ze haar excuses aan voor het feit dat ze er nepsuiker door had gegooid ha ha ha . Wat zijn ze toch heerlijk op die leeftijd he..............
Een nepkoekje overigens.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 18:07 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Alleen met nepsuiker en een koekje.![]()
Die zou ik inderdaad ook wel eens live willen meemaken.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 18:08 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Twee keer naar een concert geweest.Wereldgroep
![]()
ik heb in de aanbieding: nepbokkepootjes, nepwafels of nepstroopwafels. Zeg het maar!quote:
ja is een valentijnskaart van mij je stille aanbidster.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 18:10 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Ik kreeg net neppost in m'n handen geduwd van de postbode op d'r fiets met zijwieltjes![]()
Wordt tijd voor een nieuwe CD btwquote:Op dinsdag 13 februari 2007 18:09 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Die zou ik inderdaad ook wel eens live willen meemaken.![]()
Een nepwafel!quote:Op dinsdag 13 februari 2007 18:10 schreef Tezz het volgende:
[..]
ik heb in de aanbieding: nepbokkepootjes, nepwafels of nepstroopwafels. Zeg het maar!
Zijn ze toch mee bezig?quote:
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 18:11 schreef Tezz het volgende:
[..]
ja is een valentijnskaart van mij je stille aanbidster.
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 18:13 schreef BeeDee het volgende:
[..]
![]()
![]()
OMG ! Dat is morgenGoed dat je 't zegt
![]()
oh vertel BeeDee, heb je een stille liefde??quote:Op dinsdag 13 februari 2007 18:13 schreef BeeDee het volgende:
[..]
![]()
![]()
OMG ! Dat is morgenGoed dat je 't zegt
![]()
Volgens mij hebben ze die sabatical al gehad ja, dus volgens mij komt die nieuwe CD er dit jaar aanquote:Op dinsdag 13 februari 2007 18:12 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Zijn ze toch mee bezig?
Of zijn ze nu aan die pauze van een jaar ofzo begonnen?
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 18:14 schreef Tezz het volgende:
[..]
oh vertel BeeDee, heb je een stille liefde??
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 18:17 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Kreeg net een kaartje van d'r, dus het is wederzijds
![]()
Ow ! Ik ga even eten trouwensLaters
![]()
Beetke rustig aan met de kleintjes he.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 18:18 schreef Tezz het volgende:
Smakelijk BeeDee!
En ik ga even mijn kind door een sopje trekken en in bed pleuren!
nee joh, hoe wilder hoe leuker dat ze het vindt! Ik zal bovenstaande songtekst voorlezen voor het slapen gaan !quote:Op dinsdag 13 februari 2007 18:20 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Beetke rustig aan met de kleintjes he.![]()
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 18:21 schreef Tezz het volgende:
[..]
nee joh, hoe wilder hoe leuker dat ze het vindt! Ik zal bovenstaande songtekst voorlezen voor het slapen gaan !
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |